Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Zhubla jsem 6 kilo, pomohlo mi cvičení a jídlo pětkrát denně

  0:40aktualizováno  12:49
V polovině dubna jsem se rozhodla za pomoci odborníků shodit do léta aspoň šest kilogramů a své zkušenosti pak předat vám, čtenářům iDNES.cz. V on-line rozhovoru jste se ptali na všechno, co s mým hubnutím a formováním postavy souvisí a co vás zajímá. A jaká je moje rada pro všechny, co chtějí změnit svoji postavu? "Jezte pětkrát denně a cvičte alespoň třikrát týdně."

Formování postavy - Moje postava ze předu před hubnutím a po něm. | foto: iDNES.cz

Pokud chcete při cvičení hubnout, měli byste v posilovně strávit alespoň hodinku. Já jsem většinou trávila 30 minut cvičením na Power Plate a nebo jsem posilovala na strojích a potom jsem třicet minut chodila na páse.

Jeden ze čtenářů iDNES.cz chtěl znát i to, co jsem jedla den před on-line rozhovorem. A co to bylo?

Snídaně: černý čaj s citrónem, chleba se šunkou, ředkvičky,

Svačina - müsli oříšková, meloun

Oběd - kuřecí steak, brambory, šopský salát

Svačina - jogurt a cereálie

Večeře - salát z kuskusu, kuřecí maso, rajče, paprika, okurka.

Měla jsem ještě 1 kafe a vypila jsem asi 2 litry vody.

Odpovědi najdete zde

jak jsem hubla a formovala postavu

S hubnutím a tvarováním postavy mi pomáhali především dva odborníci: výživový specialista Petr Havlíček, který mi po podrobných testech sestavil jídelníček, a osobní trenérka Holmes Place Zuzana Bičíková, protože bez cvičení se hubnout moc nedá.

"Pohyb je při redukci váhy a nejen při ní obrovským pomocníkem. Správně zvolený pohyb kompenzuje stres a zároveň řeší i mnoho zdravotních komplikací, které s nadváhou přicházejí. Doporučuji ale nevrhat se do všeho na vlastní pěst. Rada odborníka často ušetří nejen čas, ale i peníze a mnohá zklamání," doporučil mi Havlíček.

I když jsem vzhledem k péčí o dvě malé děti a pracovnímu vytížení nedokázala úplně přesně navržený jídelníček dodržovat a ani cvičení nebylo na sto procent pravidelné, snažila jsem od celého programu příliš nevzdalovat. První výsledky se dostavily po pár týdnech.

Před třemi měsíci jsem měla při výšce 164 centimetrů 70 kilogramů. Teď mám 64 a ve zdravém hubnutí pokračuju. Cítím se skvěle.

Autor:






Nejčtenější

Jana Bělobrádková se stará o tři děti.
Bartošová, Bělobrádková a Babišová: Své manžely v politice podporujeme

Bez podpory své partnerky žádný politik dlouhodobě neuspěje. Kdo stojí po boku nejvýraznějších osobností letošních voleb? Oslovili jsme manželky lídrů...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Od hltače po požitkáře. Osm typů jedlíků, aneb jsme to, co jíme?

Jídlo už dávno nemá jen funkci utišení hladu. Žijeme v době, kdy se z vaření stal módní trend. Jíst musíme všichni a stravování podle současných trendů patří k...  celý článek

Ilustrační fotografie
Co dělat, když tělo zadržuje vodu. Na vině může být špatné jídlo i nemoc

Je to vůbec možné, aby se naše tělo příliš „zavodnilo“, když je vlastně z vody? No ano, je. Nejsme totiž z vody úplně a jak praví staré rčení: všeho moc škodí.  celý článek

Přírodní oleje jsou báječným kosmetickým pomocníkem. Pokud víme, jak nám mohou...
Jak se vyznat v pleťových olejích? Kokosový na tělo, měsíčkový na tvář

Oleje patří do kosmetické výbavy stejně neodmyslitelně jako třeba pleťové krémy, sprchové gely nebo líčidla. Nejen, že skvěle pomáhají například s odličováním,...  celý článek

Vyzrálejší, chuťově výraznější až pikantnější sýry si nejlépe rozumí se...
Sýry pravé i falešné, kolik obsahují vápníku a s jakým vínem je párovat

Málokterá potravina je tak samozřejmou součástí českých ledniček a prostřených stolů. Sýry milujeme k snídani, obědu, svačině, večeři nebo třeba večer jen tak...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Jak je to s módními probiotiky? Neškodí, ale o výhodách zatím víme málo

Probiotické potraviny jsou zpátky. Už ne ve formě slazených kysaných nápojů, které frčely v době po roce 2000. Teď se jí korejské kimči, islandský skyr, pije...  celý článek

Ilustrační fotografie
Jak se udržet fit? Ideální cvičení a jídlo pro každý věk

Tělo ženy v padesáti potřebuje jinou zátěž a jídelníček než ve třiceti. Co vám dřív dělalo dobře, může po deseti letech škodit. Jak tedy zůstat fit ve 30, 40,...  celý článek

Ilustrační fotografie
Pět tipů, jak zlepšit fyzickou kondici. Na začátku pomůže rychlá chůze

Uvědomujete si to pokaždé, když dobíháte autobus, protože se ještě několik zastávek snažíte maskovat své funění. Vaše fyzická kondice je na bodu mrazu. Chtěli...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Tajemství dokonalého make-upu odhaleno! Nanesete ho vycpávkou podprsenky
Tajemství dokonalého make-upu odhaleno! Nanesete ho vycpávkou podprsenky

Nanést na pleť make-up tak, aby dokonale seděl? Pořádná alchymie. Beauty blogerky i obyčejné smrtelnice proto sahají k m... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.