Organizátoři soutěže Sexistické prasátečko v minulosti upozornili i na reklamu Dolce&Gabana.
Dolce&Gabana
Reklama, která velmi evokuje hromadné znásilnění.
Dolce&Gabana
Reklamní sex je vodopádem vášně, touhy a smyslnosti, chybí v něm ale emociální prožitek.
http://pzrservices.typepad.com
Žena je v reklamě zbavena své lidskosti, svého práva na názor a je v reklamě vnímána jenom jako kus masa. Jejím úkolem je uspokojit mužské sexuální fantazie. V kampaních módní značky Tom Ford se tak děje pravidelně.
http://3.bp.blogspot.com
Soutěž Sexistické prasátečko sleduje i reklamu upozorňující na věk.
http://zenskaprava.cz
Reklama, která si pohrává s tématikou hromadného znásilnění.
http://zenskaprava.cz
Podle organizátorů soutěže Sexistické prasátečko se sexismy objevují v reklamě poměrně často.