Ona
Paní Miroslava ve valentýnské proměně (vlevo: před, vpravo: po).

Paní Miroslava ve valentýnské proměně (vlevo: před, vpravo: po). | foto: Dalibor PuchtaiDNES.cz

Volili jste nejlepší proměnu roku 2010. Zvítězila valentýnská

  • 11
V pravidelných proměnách pomáháme našim čtenářkám zkrásnět. Z loňských osmnácti jste vybírali tu nejpovedenější. Nejvíce se vám líbila valentýnská.

Sérii proměn jsme odstartovali loni na Valentýna. Během celého roku jsme proměnili osmnáct čtenářek z celé republiky. S výběrem vhodných kandidátek jste většinou pomáhali rozhodnout i vy, čtenářky a čtenáři OnaDnes.cz.

Která proměna se nejvíc povedla? Hlasovali jste ZDE

Každou proměnu jsme tematicky zaměřili, takže po té Valentýnské následovala například velká jarní, extravagantní, proměna, při které jsme kudrnaté Petře na její přání vlasy narovnali nebo hvězdná proměna. To vše stylově zakončila proměna vánoční, kde jsme zkrášlovali maminku s dcerou.

V hlasování získala nejvyšší počet hlasů právě Valentýnská proměna, kterou jsme náš seriál zahájili. Paní Miroslava z Netolic se ke změně odhodlávala již dlouho a právě Valentýn byl tím správným impulsem.

Kadeřnice Andrea ze studia Oskar Miroslavě vytvořila zbrusu nový sestřih a sjednotila barvu vlasů, které byly narušené častým melírováním.

Celý look pak doladila vizážistka Lucie, která zakryla nedostatky pleti make-upem a oči zvýraznila v tónech růžové a fialkové. Poradila Miroslavě také, že základem pěkného vzhledu je dobrá pleť, takže by neměla podceňovat základní péči.

Paní Miroslava po Valentýnské proměně

"Reakce na proměnu byly veskrze pozitivní. Každý mi říkal, že mi to sluší," vzpomíná nyní téměř po roce paní Miroslava. "Bylo pro mě jen velmi nezvyklé, když se pak o mně psalo a byla jsem na fotografiích."

OnaDNES.cz emailem

Proměna pro ni neznamenala jen jednorázovou akci, naopak, snaží se prý změněný vzhled udržovat. "Účes se mi moc líbil, takže pokračuji v tom, co mi poradila kadeřnice při proměně. Nosím nyní takový, který je mu velmi podobný," říká Miroslava, pro kterou byla účast v proměně zajímavou zkušeností, zároveň ale také maximem, co se publicity týká.

"Do podobného projektu v jiných typech médií bych nešla, stačilo mi, že se o mně psalo," dodává.