Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Beckhamová navrhla levnou kolekci oblečení pro americký řetězec

  1:53aktualizováno  1:53
Módní ikona a bývalá Spice Girl Victoria Beckhamová se spojila s americkým obchodním řetězcem Target, aby společně uvedly kolekci, která za dostupnou cenu nabídne slušivé kousky obyčejným ženám. Modely jsou v prodeji od zítřka.

Ceny zhruba 200 modelů určených na běžné nošení se pohybují od 6 do 70 dolarů (od 150 do 1 750 korun).

Kolekce bude dostupná pouze v prodejnách řetězce Target a přes oficiální webové stránky bývalé zpěvačky skupiny Spice Girls.

Fotogalerie

„Chtěla jsem vytvořit kolekci pro ženy všech věkových i váhových kategorií, aniž by to přehnaně zatížilo jejich peněženku. A jsem vážně nadšená, že jsou v nabídce i větší velikosti,“ vyjádřila se Beckhamová.

To je velký posun od její běžné módní produkce. Předchozí modely vyrobené pro značku Victoria Beckham se totiž pohybují ve stovkách a tisícovkách dolarů, což si málokterá průměrná žena může dovolit. Vedle šatů, topů, kalhot, overalů či halenek se v limitované a cenově dostupné kolekci objevují šaty i komplety pro dívky nebo dupačky pro mimina.

Beckhamová se nechala inspirovat dcerou Harper. Mezi produkty určenými pro děti proto zákazníci najdou i omalovánky. „Do kolekce jsem promítla i to, jak trávím čas se svojí dcerou. Čerpala jsem hodně z našich společných zážitků,“ svěřila se Beckhamová.

Část kolekce s názvem Victoria Beckham for Target představila bývalá zpěvačka před několika dny na slavnostní zahradní party v Los Angeles, kam pozvala množství známých tváří. Mezi nimi například herečku Jessicu Albu, Naomi Harrisovou nebo Camile Bellovou.





Nejčtenější

Letošní podzim přeje barevným botám, stejně jako zdobení a různým texturám...
Obujte se do podzimu. Neokoukané kousky, které by vám neměly chybět

Poslední sluneční paprsky si můžete užít v pohodlných oxfordkách, elegantních kotníčkových střevíčkách nebo sexy upnutých kozačkách nad kolena. O slovo se...  celý článek

Nakupování online je sice pohodlné, ale přináší i svá úskalí. Často si nemůžete...
Zklamaná zákaznice? Už nikdy. Ukážeme, jak předejít hororovým nákupům

Nemilá překvapení při nakupování zažil asi každý z nás. Rozlepenou podrážku či díru na svetru můžete v kamenném obchodě snadno odhalit. Co ale dělat, pokud si...  celý článek

Babička s dědou se starají o svá vnoučata - jedenáctietou Anežku a osmiletého...
Děti žily ve stanu, než je máma opustila. U prarodičů našly nový domov

Na 35 metrech čtverečních žijí ve dvou místnostech babička s dědou a jejich dvě vnoučata. Jejich máma a prarodičů nejmladší dcera je opustila. Do televizního...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Od hltače po požitkáře. Osm typů jedlíků, aneb jsme to, co jíme?

Jídlo už dávno nemá jen funkci utišení hladu. Žijeme v době, kdy se z vaření stal módní trend. Jíst musíme všichni a stravování podle současných trendů patří k...  celý článek

Iva Frühlingová (11. října 2017)
Iva Frühlingová: Každá máma si občas potřebuje odpočinout od dětí

Bývalá modelka a zpěvačka Iva Frühlingová (35) se ukázala po delší době ve společnosti. Rozpovídala se o mateřství na plný úvazek, nové knize a nápadech na...  celý článek

Další z rubriky

Návrhářka Vivienne Westwoodová ve spotu k Mezinárodnímu dni vody
Návrhářka Vivienne Westwoodová se nesprchuje a zachraňuje planetu

Z provokativní návrhářky se stává razantní ekoaktivistka. Prohlašuje, že se lidé myjí příliš často, což jim ubírá na kráse i zdraví, stejně jako to, že jedí...  celý článek

Nakupování online je sice pohodlné, ale přináší i svá úskalí. Často si nemůžete...
Zklamaná zákaznice? Už nikdy. Ukážeme, jak předejít hororovým nákupům

Nemilá překvapení při nakupování zažil asi každý z nás. Rozlepenou podrážku či díru na svetru můžete v kamenném obchodě snadno odhalit. Co ale dělat, pokud si...  celý článek

Sophia Amoruso na premiéře seriálu Girlboss (17. dubna 2017)
Módní ikona Sophia Amoruso: od popelnic k milionům, od milionů k bankrotu

Nebylo jí ani třicet a už se stala vzorem amerického snu – obyčejná holka, která se vypracovala na šéfku vlastní módní firmy, hvězdu podnikatelských žebříčků a...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Novinky ve světě micelárek: dvoufázová voda, nebo micelární gel?
Novinky ve světě micelárek: dvoufázová voda, nebo micelární gel?

Před pár lety si všichni pořizovali micelární vodu, výrobci ale zašli ještě dál. Zázračné micely, které vážou všechny ne... celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.