Diskuze

TEST: Inov-8 představil svou první objemovou silniční botu

V terénu a tělocvičně si Inov-8 nemůže na nedostatek příznivců stěžovat. Už dlouho se však marně snaží uspět i na silnici. První zajímavou vlaštovkou v tomto směru byla letošní novinka v podobě lehké tempovky Road-X-Treme 250, ale největší eso si Inov-8 schovával až na podzim. Je jím objemová silniční bota Road Claw 275.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den.

Má zkušenost s touto značkou je spíše špatná. Reklamuji boty u prodejce. Jedná se o INOV-8 290. V místě ohybu boty praská (trhá se ) textilní část svršku. U obou bot (levá/pravá) na obou stranách. Používám je pro běžné nošení. Nedovedu si představit, co by s nimi udělal třeba běh 100km/měsíc . U jiných bot s tímto problém nemám. V botách jsem vyběhl pouze jednou, na zkoušku.

Běhám v mizunech a tento problém fakt není.

0 0
možnosti

Lubomir Belik

9. 12. 2015 10:26

Krasny pekny den, Inov boty jsem mel jednou na noze a musim rici, ze lepsi "backurku" jsem jeste nezazil. Po par letech jsem beh posunul na doslap stred az spicka, coz jsem moc rad (ikdyz lytka trpi ;-D), ale na mereni mi bylo zjisteno, ze mam pronacni doslap ( kotniky se borti dovnitr), tudis beham v Mizuno wave inspire 10 a jsou super, ale pomalu dosluhuji .... myslite , ze i pro nas s divnym dopadem je tahle bota a nebo zda Inov neplanuje zkusit nejakou botu s timto zamerenim ? beham spise silnice, okruhy 2-3 tydne kolem 30km. diky.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, nemůžu sice mluvit přímo za Inov-8 ale troufám si tvrdit že v příštích několika letech se na 100% nedočkáme boty této značky s kontrolou pronace.

RC275 sice žádnou pronační výztuhou nedisponuje, ale vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně stabilní botu, neměl by s tím být zásadní problém - tedy pokud nemáte pronaci opravdu výraznou.

0 0
možnosti

Inovejt zůstal Inovejtem, pro autora článku bohužel, pro mě bohudík, stejně jako jsem rád, že Adidas zůstává Adidasem a Nike Nikem nebo snad chceme, aby všechny firmy vyráběly totéž, není lepší mít možnost výběru?

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně souhlasím s tím, že je super, že je každá značka něčím unikátní. V článku to bylo myšleno tak, že se Inov-8 zcela neodpoutal od toho, jakým způsobem boty vyrábí (což je ostatně i za mě dobre) i když tenhle konkrétní model by vyžadoval trochu jiný přístup, aby fungoval podle představ.

0 0
možnosti

Miloš Smrčka

3. 12. 2015 15:47

Kde skončily minimalistické boty ? Od začátku jsem tvrdil, že je to marketinková ptákovina.

1 1
možnosti

Tak to jste od začátku tvrdil špatně. Mě třeba minimalistické boty pomohly od bolesti lýtek. A lidí, co používají minimalistické, barefoot nebo žádné boty, je stále dost. Možná už to není takový boom, ale skupina zákazníků, která tyto boty preferuje tu stále je.

2 0
možnosti

Škoda, že chybí srovnání s konkurencí.

0 0
možnosti
Foto

"Už pohled na technickou specifikaci však naznačuje, že s tak malou výškou tlumení se s klasickými objemovkami bude moci Road Claw měřit jen stěží. Prvních několik desítek kilometrů testovacího běhu tento dojem bohužel potvrdilo..." + zbytek odstavce :-).

Pro jistotu ještě dodám, že "klasickými objemovkami" jsou myšleny boty jako Asics Gel-Cumulus, Brooks Ghost, New Balance 1080, Adidas Supernova Glide, Hoka One One Clifton atd.

0 0
možnosti

Pokud je toto první silniční objemová bota, tak co byly boty z řady Road-X (233, 255)?

Jinak na silnici se u Inov-8 běžně používají "fitnes" modely f-lite a za mě nic jiného na silnici potřebné není. Naopak zde představovaný model s dropem 8 mm mi přijde jako spíš odklon od původní filozofie Inov-8. Bohužel to vypadá, že se do tohoto pekla začíná Inov-8 řítit a to říkám jako fanda značky. Nahrazování protfolia s dropem 0, 3, 6, 9 za nové s variantami 4, 8 mi přijde značne nevhodné.

0 0
možnosti
Foto

Původní Road-X byly pořád poměrně nízkoprofilové silniční boty, ale určitě ne model, který by se dal označit za objemový. 

Jinak s tím peklem musím nesouhlasit. Vzhledem k tomu, že meziročně klesají globální prodeje minimalistických bot o desítky procent je směr, kterým nyní Inov-8 směřuje jediný možný, pokud chce udržet krok s konkurencí. Zachovává si totiž pro sebe charakteristické vlastnosti (dobrá propriocepce, modely s nižším dropem, perfektní přilnavost, absence pevných a stabilizačních prvků) a zároveň přichází s něčím, co osloví i někoho jiného, než poměrně malou (i když hlasitou) a extrémně vyhraněnou skupinu běžců. Zkrátka "Cushion is king".

F-lite jsou perfektní boty, ale na asfaltu použitelné pro drtivou většinu běžců maximálně jako varianta na závody, nebo krátký intenzivní trénink.

0 0
možnosti