- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den.
Má zkušenost s touto značkou je spíše špatná. Reklamuji boty u prodejce. Jedná se o INOV-8 290. V místě ohybu boty praská (trhá se ) textilní část svršku. U obou bot (levá/pravá) na obou stranách. Používám je pro běžné nošení. Nedovedu si představit, co by s nimi udělal třeba běh 100km/měsíc . U jiných bot s tímto problém nemám. V botách jsem vyběhl pouze jednou, na zkoušku.
Běhám v mizunech a tento problém fakt není.
Krasny pekny den, Inov boty jsem mel jednou na noze a musim rici, ze lepsi "backurku" jsem jeste nezazil. Po par letech jsem beh posunul na doslap stred az spicka, coz jsem moc rad (ikdyz lytka trpi ), ale na mereni mi bylo zjisteno, ze mam pronacni doslap ( kotniky se borti dovnitr), tudis beham v Mizuno wave inspire 10 a jsou super, ale pomalu dosluhuji .... myslite , ze i pro nas s divnym dopadem je tahle bota a nebo zda Inov neplanuje zkusit nejakou botu s timto zamerenim ? beham spise silnice, okruhy 2-3 tydne kolem 30km. diky.
Zdravím, nemůžu sice mluvit přímo za Inov-8 ale troufám si tvrdit že v příštích několika letech se na 100% nedočkáme boty této značky s kontrolou pronace.
RC275 sice žádnou pronační výztuhou nedisponuje, ale vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně stabilní botu, neměl by s tím být zásadní problém - tedy pokud nemáte pronaci opravdu výraznou.
Inovejt zůstal Inovejtem, pro autora článku bohužel, pro mě bohudík, stejně jako jsem rád, že Adidas zůstává Adidasem a Nike Nikem nebo snad chceme, aby všechny firmy vyráběly totéž, není lepší mít možnost výběru?
Rozhodně souhlasím s tím, že je super, že je každá značka něčím unikátní. V článku to bylo myšleno tak, že se Inov-8 zcela neodpoutal od toho, jakým způsobem boty vyrábí (což je ostatně i za mě dobre) i když tenhle konkrétní model by vyžadoval trochu jiný přístup, aby fungoval podle představ.
Kde skončily minimalistické boty ? Od začátku jsem tvrdil, že je to marketinková ptákovina.
Tak to jste od začátku tvrdil špatně. Mě třeba minimalistické boty pomohly od bolesti lýtek. A lidí, co používají minimalistické, barefoot nebo žádné boty, je stále dost. Možná už to není takový boom, ale skupina zákazníků, která tyto boty preferuje tu stále je.
Škoda, že chybí srovnání s konkurencí.
"Už pohled na technickou specifikaci však naznačuje, že s tak malou výškou tlumení se s klasickými objemovkami bude moci Road Claw měřit jen stěží. Prvních několik desítek kilometrů testovacího běhu tento dojem bohužel potvrdilo..." + zbytek odstavce :-).
Pro jistotu ještě dodám, že "klasickými objemovkami" jsou myšleny boty jako Asics Gel-Cumulus, Brooks Ghost, New Balance 1080, Adidas Supernova Glide, Hoka One One Clifton atd.
Pokud je toto první silniční objemová bota, tak co byly boty z řady Road-X (233, 255)?
Jinak na silnici se u Inov-8 běžně používají "fitnes" modely f-lite a za mě nic jiného na silnici potřebné není. Naopak zde představovaný model s dropem 8 mm mi přijde jako spíš odklon od původní filozofie Inov-8. Bohužel to vypadá, že se do tohoto pekla začíná Inov-8 řítit a to říkám jako fanda značky. Nahrazování protfolia s dropem 0, 3, 6, 9 za nové s variantami 4, 8 mi přijde značne nevhodné.
Původní Road-X byly pořád poměrně nízkoprofilové silniční boty, ale určitě ne model, který by se dal označit za objemový.
Jinak s tím peklem musím nesouhlasit. Vzhledem k tomu, že meziročně klesají globální prodeje minimalistických bot o desítky procent je směr, kterým nyní Inov-8 směřuje jediný možný, pokud chce udržet krok s konkurencí. Zachovává si totiž pro sebe charakteristické vlastnosti (dobrá propriocepce, modely s nižším dropem, perfektní přilnavost, absence pevných a stabilizačních prvků) a zároveň přichází s něčím, co osloví i někoho jiného, než poměrně malou (i když hlasitou) a extrémně vyhraněnou skupinu běžců. Zkrátka "Cushion is king".
F-lite jsou perfektní boty, ale na asfaltu použitelné pro drtivou většinu běžců maximálně jako varianta na závody, nebo krátký intenzivní trénink.