Ona

Diskuze

Reklamace obuvi: na co máte právo v záruční době?

Bojíte se reklamovat i studenou polévku v hospodě? A co běžecké boty za několik tisíc? Zjistili jsme, jak to dělat správně a kdy jste v právu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Deichmanu bez problémů vždy, Baťa až když vyhrožujete ČOIkou

0 0
možnosti

O uznání reklamace rozhoduje prodávající? Ne výrobce? To jako ta žena za pultem svým odborným okem rozhoduje o případných výrobních vadách? A třeba u elektroniky je to stejně? To se mi nezdá...

0 0
možnosti

Výrobek jste koupil v prodejně, ne v servisu nebo u výrobce, takže za výsledek reklamace zodpovídá vždy prodávající. Posudek ze servisu je samozřejmě hlavním podkladem pro rozhodnutí jak reklamaci uzavřít ...

1 0
možnosti

Techfit boost po 200 km se začla odlupovat podrážka, blbý jen, že jsem je koupil v Anglii....

0 0
možnosti

Tak to máš smůlu jako já tam se na tohle u bot vůbec nehraje - žel .

0 0
možnosti

Bohužel mám špatné zkušenosti s reklamací bot v případě jejich prošlápnutí. Kupuji si boty pro fitnes aktivity (sálovky, občas běžecké nebo na aerobic) a ještě jsem nenašla boty, které by se vevnitř "nesešlapaly" a to kolikrát již po cca 5 použití. Z venku boty vždy vypadají jako nové, ale bohužel vnitřní stélka je na několika místech úplně sešlapaná, takže žádné tlumení při došlapu/doskoku. Opravdu si musím několikrát do roka kupovat nové boty? V obchodě řekli, že pro tento typ obuvi prý udávají nějaké normy pouze pár desítek hodin používání, takže nějaká 2 letá záruční doba se na toto nevztahuje.

0 0
možnosti

Když stoupnu na něco ostrého není to samovolné poškození. Já myslím, že je to napsáno jasně.

0 0
možnosti

Přečtěte si tu citaci v mém příspěvku pořádně a nemínusujte jen proto, že nechápete napsané.

0 0
možnosti

Kolikrát je to bohužel i o tom kde člověk reklamuje. Někde není problém a jsou vstřícní. Někde z Vás akorát udělají blbec.

0 0
možnosti
Foto

Musím "zaklepat na dřevo" zatím jsem žádnou běžeckou obuv reklamovat nemusel.

Běhám teď výhradně v botách adidas (Supernova Glide 6m na silnici a crosové  Adidas Supernova Riot 6). Samozřejmě že boty po těch mnoha km přestanou mít vlastnosti nové boty (u boostu po zhruba 1500-1800km), ale stále vypadají jako nové - svršek i podešev. Takové boty pak používám na běžné chození a kupuji nové běhací. Mám takto doma již 4 generace a i ty nejstarší stále fungují jako boty na zahradu.

2 0
možnosti

Zajímalo by mně proč se běžecká nekožená obuv nesmí prát v pračce? Peru takové boty v pračce 16 let a nikdy se jim nic nestalo. Zabalím do osušky a klasicky vyperu na 40°C. Kamarád co má firmu na výrobu obuvi a dělají boty pro různé firmy i světových značek říkal, že to nemůže ničemu vadit.

Zajímalo by mně co na to zdejší odborníci?

0 0
možnosti
Foto

Taky peru pokud je potřeba a bez problémů. Samozřejmě na nízké teploty a otáčky ždímání

1 0
možnosti

To je zase zmatený článek. Jednou je v něm: "Pokud botou stoupnete na něco ostrého a rozříznete podešev, je to samovolné poškození, na které se reklamace nevztahuje." A o dva odstavce dale zase: "Důvodem k reklamaci jsou naopak všechny závady, které jsou způsobeny samovolně." Takže pokud měl čtenář doteď jasno, už nemá.

2 2
možnosti
Foto

Omlouvám se za nejasnosti, nejsem právník. Slovo samovolně patří jen do druhé věty. Tedy - pokud šlápnete na něco ostrého a rozříznete podešev, nejedná se o samovolnou závadu, ale o závadu, kterou jste si způsobili sami špatným zacházením s výrobkem. Naopak samovolně vzniknuvší závady (rozpad šití bez vašeho mechanického přičinění) jsou v reklamaci uznatelné.

1 0
možnosti