Ilustrační foto

Ilustrační foto

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Proč právě 2012 je rokem ženy?

  • 0
Rok ženy 2012 je název informační kampaně České pojišťovny. Jejím cílem je rozšířit mezi ženami povědomí o některých málo známých faktech - především o změnách v sazbách životního pojištění pro ženy, ke kterým má už brzy dojít.

Oč se konkrétně jedná, vysvětluje produktová manažerka životního pojištění ČP, Markéta Škvorová: "Jako členská země EU má i Česká republika povinnost přijímat rozhodnutí učiněná na unijní úrovni. Letos, počínaje 21. prosincem, nás čeká zvyšování pojistných sazeb pro ženy. Bohužel, Češky o této skutečnosti většinou nemají ponětí. Hlavní prioritou pro nás tedy je ženy o těchto změnách informovat."

(Muži jsou údajně v pojištění diskriminováni. Čtěte zde.)

Informace o zvýšení sazeb je sice zajímavá, ale snad ještě důležitější je znát její praktické využití. Markéta Škvorová objasňuje: "Ženy, které budou o nadcházejícím zdražení informovány, už si jistě jednoduchou úvahou domyslí, že pokud přijdou uzavřít životní pojištění před 21. prosincem, mohou výrazně ušetřit," pokračuje.

Vyhrajte šperky Swarovski a parfém Versace

Až do 2. prosince letošního roku můžete na stránkách České pojišťovny Myslíme na ženy vyhrát hodnotné ceny od světoznámého výrobce šperků Swarovski a ve hře jsou rovněž parfémy Versace.

Účast je snadná. Stačí jen se zaregistrovat pomocí jednoduchého formuláře. Parfém můžete vyhrát každý týden a po ukončení soutěže proběhne slosování o hlavní ceny. Úplně všichni zúčastnění navíc získají zajímavé slevy na některá pojištění u ČP.

Česká pojišťovna se podle slov Škvorové snaží ženám vysvětlit, jaké výhody plynou ženám z toho, když se nechají pojistit včas. "Chceme objasnit, jak mohou ženy využít současné situace ve svůj prospěch, a zároveň připomenout obecné výhody životního pojištění, mimo jiného i na příkladech životních příběhů našich klientů," uvádí Škvorová.

Co všechno se může stát

V sérii článků vás chceme provést nejrůznějšími životními situacemi, do kterých se může dostat téměř každý a které se vždy svým způsobem vztahují k životnímu pojištění. Nechali jsme se inspirovat skutečnými osudy lidí-klientů České pojišťovny.

Kromě toho připravila Česká pojišťovna pro ženy v rámci Roku ženy také soutěž, ve které mohou vyhrát šperky a parfém.

"Naší prioritou je ženy informovat, ale chceme jim i přemýšlení o tématu životního pojištění zpříjemnit a také jim nabídnout možnost zajímavé výhry," dodává Markéta Škvorová.