Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračujte v hubnutí: jídelníček na další týden

  0:07aktualizováno  0:07
Aby vám vaše dietní nadšení vydrželo co možná nejdéle, měli byste si kromě počítání kilojoulů a shozených kil také pochutnat. Proto jsme pro vás připravili vzorový jídelníček na dalších sedm dní.
I zdravé jídlo může být chutné (ilustrační fotografie)

I zdravé jídlo může být chutné (ilustrační fotografie) | foto: Profimedia.cz

vybrané recepty najdete zde

Pondělí

SNÍDANĚ
Corn flakes s medem: 50 g kukuřičných lupínků + 100 g bílého jogurtu + 1 lžička medu. 1 porce = 1 160 kJ

SVAČINA
Hruška 150 g. 1 porce = 420 kJ

OBĚD
Květákový mozeček: 120 g květákového mozečku + 100 g vařených brambor. 1 porce = 1 640 kJ

SVAČINA
Zeleninový cottage sýr: 120 g cottage sýru (20%) + 200 g strouhané salátové okurky + sůl, pepř. 1 porce = 620 kJ

VEČEŘE
Kuřecí plátky se sezamem a fenyklem (najdete v receptech). 1 porce = 1 040 kJ

Místo doma vyrobených plátků si venku můžete dát 250 ml gulášové polévky s celozrnným rohlíkem.

CELKEM: 4 880 kJ

Úterý

SNÍDANĚ
Chleba s hermelínem: 1 plátek tmavého chleba s máslem + 25 g Sedlčanského smetanového hermelínu pikantního + posypat najemno nakrájenou pažitkou. 1 porce = 1 020 kJ

SVAČINA
Jablko a actimel: 1 přírodní Actimel 0,1% + 1 větší jablko. 1 porce = 520 kJ

OBĚD
Rajská omáčka: 100 g rajské omáčky + 100 g vařeného hovězího + 4 lžíce vařené rýže. 1 porce = 1 700 kJ

SVAČINA
Domácí coleslaw 250 g bílého hlávkového zelí + 100 g strouhané mrkve + 1 lžíce najemno nakrájené cibule + 2 lžíce bílého jogurtu + 1 lžička octa + sůl, pepř 1 porce = 620 kJ

VEČEŘE
Omeleta s fazolkami (najdete v receptech). 1 porce = 1 250 kJ

Místo doma vyrobené omelety si venku můžete dát 100 g šunky od kosti s křenem.

CELKEM: 5 110 kJ

Středa

SNÍDANĚ
Toust s marmeládou: 2 plátky tmavého toustového chleba s máslem + 2 lžičky marmelády + 100 g nakrájeného jablka. 1 porce = 1 060 kJ

SVAČINA
Paprika s kyškou: 100 g červené papriky + 200 ml kyšky. 1 porce = 500 kJ

OBĚD
Tvarohové karbanátky (najdete v receptech). 1 porce = 1 700 kJ

Místo doma vyrobených karbanátků si venku můžete dát 100 g drůbeží sekané a zelný salát.

SVAČINA
Müsli tyčinka 1 brusinková: müsli tyčinka. 1 porce = 380 kJ

VEČEŘE
Kuřecí křidýlka: 250 g pečených kuřecích křidýlek + zeleninový salát (100 g rajčat + 100 g salátové okurky + 1 lžička olivového oleje + sůl, pepř). 1 porce = 1 320 kJ

CELKEM: 4 960 kJ

Čtvrtek

SNÍDANĚ
Rohlík s pomazánkou: 1 celozrnný rohlík + pomazánka (2 lžíce lučiny + 1 plátek debrecínky najemno nakrájený) + 100 g kedlubny. 1 porce = 1 040 kJ

SVAČINA
Ovocný salát: 80 g pomeranče + 80 g hroznového vína + 80 g jablka. 1 porce = 600 kJ

OBĚD
Cuketový koláč (najdete v receptech). 1 porce (1/6 koláče) = 1 740 kJ

Venku si můžete dát 1/2 šunkové pizzy.

SVAČINA
Mrkev 150 g. 1 porce = 280 kJ

VEČEŘE
Červenobílý salát: 100 g vařené červené řepy na plátky + 80 g mozzarelly + 1 lžička olivového oleje + zakápnout balsamikovým octem 1 porce = 1 350 kJ

CELKEM: 5 010 kJ

Pátek

SNÍDANĚ
Vločky s jogurtem: 3 lžíce ovesných vloček + 150 g bílého jogurtu + 1 lžíce rozinek + 1 lžíce strouh. vlašských ořechů. 1 porce = 1 040 kJ

SVAČINA
Avokádová pomazánka: 50 g avokáda rozmixovat s citron. šťávou, solí, pepřem + 1knäckebrot. 1 porce = 550 kJ

OBĚD
Kuře na víně (najdete v receptech) Nebo si venku můžete dát slepici na paprice s 2 knedlíky. 1 porce = 1 720 kJ

SVAČINA
Salát a la tzatziky: 150 g strouhané salátové okurky + 4 lžíce zakysané smetany (11%) + sůl, pepř. 1 porce = 600 kJ

VEČEŘE
Salát z tofu: 100 g marinovaného tofu + 300 g ledového salátu + 1 lžička olivového oleje + 1 lžíce naklíčených fazolek mungo. 1 porce = 1 050 kJ

CELKEM: 4 960 kJ

Sobota

SNÍDANĚ
Hemenex: 1 vejce + 1 plátek vepřové šunky + trocha oleje + 1 plátek tmavého chleba s máslovou ramou. 1 porce = 1 260 kJ

SVAČINA
Zeleninové špalíčky: 100 g salátové okurky + 100 g řapíkatého celeru + 100 g mrkve 1 porce = 420 kJ

OBĚD
Rizoto: 80 g rýže + 80 g kuřecích prsíček + 100 g brokolice + 1 lžíce strouhaného parmazánu. 1 porce = 1 720 kJ

SVAČINA
Meruňkový jogurt: 1 jogurt Activia meruňka. 1 porce = 520 kJ

VEČEŘE
Fazolový hrnec (najdete v receptech) + 1 knäckebrot. 1 porce = 1 090 kJ

Místo doma vyrobeného fazolového hrnce si venku můžete dát 1 konzervu fazolí se zeleninou v pikantní omáčce Luisiana (Bonduelle) s plátkem knäckebrotu.

CELKEM: 5 010 kJ

Neděle

SNÍDANĚ
Šafránová krupicová kaše (viz recept). 1 porce = 1 300 kJ

Místo doma vyrobené kaše si můžete dát 1 balení ovesné kaše Expres s jahodami (Emco).

SVAČINA
Grapefruit 200 g. 1 porce = 350 kJ

OBĚD
Grilovaný tuňák: 100 g tuňáka + 100 g bramborové kaše + 150 g zelených fazolek na páře. 1 porce = 1 700 kJ

SVAČINA
Ředkvičkový tvaroh: 4 lžíce měkkého tvarohu + 200 g ředkviček + sůl, pepř 1 porce = 430 kJ

VEČEŘE
Vinná klobása: 100 g vinné klobásy na grilu + 200 g kysaného zelí. 1 porce = 1 070 kJ

CELKEM: 4 850 kJ







Nejčtenější

Jana Bělobrádková se stará o tři děti.
Bartošová, Bělobrádková a Babišová: Své manžely v politice podporujeme

Bez podpory své partnerky žádný politik dlouhodobě neuspěje. Kdo stojí po boku nejvýraznějších osobností letošních voleb? Oslovili jsme manželky lídrů...  celý článek

Přírodní oleje jsou báječným kosmetickým pomocníkem. Pokud víme, jak nám mohou...
Jak se vyznat v pleťových olejích? Kokosový na tělo, měsíčkový na tvář

Oleje patří do kosmetické výbavy stejně neodmyslitelně jako třeba pleťové krémy, sprchové gely nebo líčidla. Nejen, že skvěle pomáhají například s odličováním,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Od hltače po požitkáře. Osm typů jedlíků, aneb jsme to, co jíme?

Jídlo už dávno nemá jen funkci utišení hladu. Žijeme v době, kdy se z vaření stal módní trend. Jíst musíme všichni a stravování podle současných trendů patří k...  celý článek

V manželství jsou lidé šťastnější a žijí déle, ukázal výzkum.
Příběh Ondřeje: Žena mě má za malé dítě, nemám chvíli klidu

Už se pomalu blížím důchodu a jak jsem se na něj vždycky těšil, tak si poslední dobou říkám, že snad budu pracovat, dokud nepadnu. Aspoň v té práci nemusím být...  celý článek

Sportovní moderátor ČT Vojtěch Bernatský s rodinou
Vojtěch Bernatský: Starat se o děti a hrát si s nimi je nejvíc

O povolání sportovního moderátora snil Vojtěch Bernatský už v první třídě, komentoval vymyšlené zápasy, zpíval, šaškoval. Sen si splnil už jako student, jen na...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Jak je to s módními probiotiky? Neškodí, ale o výhodách zatím víme málo

Probiotické potraviny jsou zpátky. Už ne ve formě slazených kysaných nápojů, které frčely v době po roce 2000. Teď se jí korejské kimči, islandský skyr, pije...  celý článek

(Ilustrační foto)
Letní alko drinky. Co, kde a jak si dát, abyste nemuseli mít výčitky

Léto svádí k popíjení víc než Vánoce, Silvestr a Valentýn dohromady. Co si ale objednat v plážovém baru nebo umíchat na domácí grilovačce, aby to naše tělo...  celý článek

Ilustrační fotografie
Sporty, které nejvíce prospívají zdraví

Přemýšlíte nad tím, jaký vybrat sport, abyste prospěli vašemu zdraví? Tuto otázku řeší i experti a odpověď není zcela jednoznačná. Do desítky těch nejlepších...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Barevná oční linka DYI: Nahraďte černou klasiku
Barevná oční linka DYI: Nahraďte černou klasiku

Jemnějším typům příliš nesvědčí klasická černá tužka na oči - na jejich tváři působí tvrdě. Naopak barevná linka z očníc... celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.