Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Pomyslnou hitparádu luxusu vyhrála Balenciaga. Kraluje módní branži

  1:26aktualizováno  1:26
Podle platformy, která se zabývá transakcemi s luxusním zbožím, je nejžádanější značkou posledních měsíců Balenciaga. Nechala za sebou další velká jména jako Gucci nebo Valentino. Známým módním domům však šlapou na paty i mladé a progresivní značky zaměřené na streetwearový styl.

Přestože mezinárodní poradenská firma Intebrand označila za letošní módní vítěze značky Louis Vuitton, Hermès a Gucci, podle nejnovějších analýz společnosti Lyst je skutečným vítězem Balenciaga. Internetová platforma Lyst  sdružuje okolo 12 tisíc designérů a značek a má přístup k více než 5 milionům módních produktů. Může tak sledovat preference desítek milionů zákazníků, kteří se zaměřují na nejprestižnější světové značky.

Fotogalerie

Právě na základě údajů o chování spotřebitelů sestavila žebříček Top 10 nejžádanější globálních značek. Zatímco ve druhém kvartálu roku se na prvním místě držela značka Gucci, ve třetím kvartálu už své prvenství neobhájila. Pomyslný trůn luxusu tak obsadil španělský módní dům Balenciaga.

Podle platformy Lyst stojí za vítězstvím nové logo i přítomnost produktů značky v nejtrendovějším obchodě světa, pařížském butiku Colette. Španělská značka a butik uvedly také společnou exkluzivní kolekci doplňků. Vedle toho se prý vyplatila i skvělá práce kreativního ředitele - Demma Gvasalia dokáže design výrobků skvěle přizpůsobovat módnímu on-line prostředí.

Top 10 luxusních značek

  1. Balenciaga
  2. Gucci
  3. Off-White
  4. Vetements
  5. Givenchy
  6. Valentino
  7. Saint Laurent
  8. Stone Island
  9. Moncler
  10. Raf Simmons

Ani Gucci nemusí svolávat poradu krizového štábu. Navzdory propadu o jednu příčku se v dlouhodobém horizontu módnímu domu daří dobře. Firma rozšířila své portfolio o doplňky do domácnosti a navíc se spojila s oblíbenou pánskou kosmetickou značkou Dapper Dan.

V závěsu se objevují mladé a rychle rostoucí značky, které cílí na mladé a energické lidi, které se nebojí žádných výstřelků a rádi experimentují s trendy. Pořadí napovídá, že se hodně přetlačují s tradičními módními domy s bohatou historií.

Na třetí příčku se z 34. pozice posunula streetwearová značka Off-White designéra Virgila Abloha. Ten svými hravými modely, které se nebojí barev a asymetrických střihů, cílí na mladou generaci mileniálů a generaci Z. Mladí lidé vyznávají pohodlí. Proto si mnoho dospívajících tolik oblíbilo tenisky. A proto Off-White spojilo své síly s firmou Nike. Výsledkem se staly nové designy ikonických tenisek.

Stejně tak uskupení Vetements si zakládá na „normálnosti“ a čerpá inspiraci přímo z ulice. Hra s identitou a diverzitou v kombinaci s přímočarostí se značce očividně vyplácí. 

Autor:



Nejčtenější

Vědci našli 100 nejzdravějších potravin. Sádlo je v první desítce

(Ilustrační snímek)

Zdravé jídlo může v různých kontextech znamenat různé věci. Ale dá se o některých potravinách říct, že jsou to ty zcela...

Mrzí mě, že jsme smrti Filipa nedokázali zabránit, vyčítá si Janečková

Moderátorka Ester Janečková

Před čtyřmi roky přišla o synovce, když si tehdy čtrnáctiletý Filip kvůli negativním reakcím na svou homosexualitu vzal...



Česká Miss zimní olympiády. Dejte hlas té nejsympatičtější

České reprezentantky na ZOH 2018

Mezi rekordně velkou výpravou českých sportovců na ZOH v korejském Pchjongčchangu letos najdeme i 22 žen a dívek. Jak...

Baví mě nakupovat zlato, prohlásila vyměněná manželka v domácnosti

Lenka s manželem Pavlem (vpravo) a synem Edou.

Lenka má 15letého syna a je v domácnosti. Oba živí a brněnský podnájem za 20 tisíc platí její o šest let mladší manžel...

Sexy prádlo pro přítelkyni. Valentýnská proměna podle muže

Nákupy spodního prádla na Valentýna

Sen každého muže je, aby měl doma ženu skvělou a sexy. Svátek zamilovaných je pak ideální příležitostí partnerce sdělit...

Další z rubriky

Móda z Hradu. Jak šel čas s první dámou Ivanou a její dcerou Kateřinou

Ivana Zemanová s dcerou Kateřinou ve volebním štábu Miloše Zemana. (27. ledna...

Ač raději stojí v pozadí, upínají se na ni zraky milionů lidí. Ivana Zemanová si při přípravě na sobotní prezidentskou...

Móda z New Yorku: futuristické vize, retro z 80. let a „nahá“ podprsenka

Značka Gypsy Sport se extrémů nebojí. Podprsenka, která má nádech...

Týden módy v New Yorku je každoročně jednou z nejdůležitějších událostí v odvětví. Právě zde se tvoří trendy, které...

Hana Podolská: oblékala manželky prezidentů i hvězdy filmového plátna

Modely návrhářky Hany Podolské se objevily i ve filmu Kristián.

Zatímco dnes ženy obdivně vzhlížejí k modelům značek Dior či Prada, za první republiky to byly róby z modelového domu...

Škola líčení: Stíny podle barvy očí

Škola líčení: Stíny podle barvy očí

Arome.cz Říká se, že každé barvě očí sluší určité odstíny. Kéž by to bylo tak jednoduché. Modroočky, hnědoočky a majitelky očí ze...

"2018", rok kdy se stanu maminkou!
"2018", rok kdy se stanu maminkou!

Deníček mladé maminky, která popisuje, jaké to je stát se maminkou.

Najdete na iDNES.cz