Ilustrační snímek

Ilustrační snímek

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Muži jsou údajně v pojištění diskriminováni

  • 1
Ženy měly až dosud při sjednávání pojištění nižší sazby. Nově ale vstupuje v platnost nařízení EU, díky němuž sazby pro ženy podstatně zdraží.

Ženy žijí podle statistik déle a v průběhu života mívají menší pravděpodobnost, že u nich dojde k pojistné události (tedy například k vážnému onemocnění). Protože pojišťovny při určování výše pojistné sazby tyto statistiky zohledňují, mohly ženy až do letošního roku uzavřít životní pojištění s nižšími sazbami.

Podle EU je ale tento přístup vlastně diskriminací mužů. Od 21. 12. 2012 vstupuje v platnost nařízení Soudního dvora EU, podle kterého již pojišťovny nadále nesmí rozlišovat cenu pojištění dle pohlaví klienta. Výsledkem bude velmi pravděpodobně zvýšení sazeb pro ženy.

Revoluce v pojištění

Martin Zemánek, ředitel Odboru životního pojištění České pojišťovny, k této situaci říká: "Zákaz Evropské komise rozlišovat cenu pojištění podle pohlaví je pro všechny pojišťovny v členských zemích obrovskou revolucí a zároveň si troufnu tvrdit, že je to pro ně také velká výzva."

Na otázku, zda se zvýší sazby i u "starých" smluv, tedy těch, které ženy uzavřou před datem 21. 12. 2012, Zemánek odpovídá: "Zákaz rozlišovat pohlaví jako faktoru určujícího výši pojistného nesmí pojišťovny používat na nových smlouvách. Pokud klient uzavře pojištění ještě letos, pak parametry takové smlouvy zůstanou změnou legislativy nedotčeny."

Příklad - sazby PŘED a PO

Ve zjednodušeném případě si ukážeme, jak velký rozdíl se při výpočtu sazeb životního pojištění může objevit. Lucie (48 let) si u ČP sjednala životní pojištění Multirisk s pojistnou částkou 450 000 pro případ smrti a 150 000 pro případ závažného onemocnění, pojistná doba 10 let.

Co můžete vyhrát?

Hlavními cenami, o které proběhne slosování po skončení soutěže, tj. po 2. 12. 2012, jsou náhrdelník, náušnice a kolekce značky Swarovski. Kromě toho se každý týden po celou dobu trvání soutěže losuje sedm výherkyň parfému Versace Crystal Bright. Na prvních 300 zaregistrovaných čeká navíc i malý dárek – přívěšek ve tvaru srdíčka, rovněž značky Swarovski. Úplně všichni zaregistrovaní soutěžící pak mají nárok uplatnit při sjednávání některých vybraných pojištění zajímavé slevy. Více zde.

Pokud uzavře smlouvu letos nejpozději 20. prosince, bude platit 487 Kč měsíčně, jinak ji čekají měsíční platby ve výši 836 Kč. Rozdíl činí celých 72 %.

Z výše uvedeného tedy vyplývá, že ženy, které se nechají pojistit nyní, mohou výrazně ušetřit. Česká pojišťovna se snaží na tento fakt upozornit v rámci právě probíhající kampaně Rok ženy 2012.

Na stránkách ČP Myslíme na ženy si mohou ženy najít přehledně uspořádané všechny údaje a podklady potřebné k tomu, aby se mohly rozhodnout, zda se jim životní pojištění vyplatí a jakou úsporu jim jeho včasné sjednání může přinést.

Zároveň připravila Česká pojišťovna pro ženy i soutěž, ve které mohou vyhrát zajímavé ceny. Soutěž začala 15. října a potrvá až do 2. prosince letošního roku. Zúčastnit se může každý, kdo na stránkách Myslíme na ženy vyplní jednoduchý formulář.