Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Tajemství hvězdné kosmetiky. Jak se z balzámu stane světový hit

  0:30aktualizováno  0:30
Představte si, že máte kosmetickou firmu. Jak své výrobky dostanete do povědomí žen? Je to snadné: spolupracujte s celebritami. Tento trik zabíral vždycky, ale nikdy to výrobci kosmetiky neměli tak snadné jako dnes. Pomáhají jim totiž mocné sociální sítě.

Zpěvačka Miley Cyrusová pomohla proslavit balzám značky eos. Použila ho i ve videoklipu. | foto: Profimedia.cz

Hollywoodské herečky, supermodelky, hudební hvězdy i nejúspěšnější módní blogerky, ty všechny jsou ideální prostřednice pro ty, kdo chtějí svoje produkty dostat "mezi lidi". Stačí k tomu účet na Twitteru nebo na Instagramu.

Co mám dnes na rtech?

Jako jedna z prvních si toho všimla americká značka eos. Organické balzámy na rty v typické kulaté krabičce jsou absolutní hit a nepomohl tomu nikdo jiný než celebrity. Třeba televizní hvězda Kim Kardashianová loni na Twitteru sdílela několik fotek s barevným balzámem a k tomu přidala jednoduché popisky jako třeba: "Těhotenské rty... eos mě zachrání!"

Fotogalerie

O další publicitu se firmě postaraly zpěvačky jako Nicole Scherzingerová, Christina Aguilera nebo Miley Cyrusová. Právě jedenadvacetiletá Miley má stejnou "cílovku" jako samotný eos, fandí jí totiž náctileté dívky, které sledují trendy. Fotky s balzámem sdílela na Instagramu i Twitteru, dokonce se objevil v klipu k jejímu singlu We Can't Stop. A poptávka se rychle zvýšila.

Podobně zafungoval i tónovaný balzám na rty od Clarins, který měla herečka Lupita Nyong'o na letošních Oscarech. Francouzská značka dobře využila situace, o hvězdném "vystoupení" svého výrobku napsala na Twitter a dokonce mu vytvořila vlastní klíčové slovo #lupitaslipbalm. V USA se údajně téměř vyprodal během následujícího dne.

Miliardářkou díky Instagramu

Podobné momenty přirozeně vyvolávají otázku, zda to celebrity dělají zadarmo. Obvykle ne, tvrdí magazín Huffington Post. Miliardářka Kim Kardashianová podle jeho odhadu mohla za jediný příspěvek o eosu dostat až 20 tisíc amerických dolarů, což je něco přes 400 tisíc korun.

Propojováním slavných lidí a inzerentů se dokonce zabývá nový druh reklamních agentur. Jednou z nejúspěšnějších je americká Adly, která pracuje s velkými firmami typu Samsung, Microsoft či Coca-Cola. Zastupuje i módní řetězec J.Crew a kosmetické značky L'Oréal a Neutrogena.

Agentura na svém webu vyzývá známé lidi, aby svůj vliv zpeněžili tak, že budou sdílet obsah spojený s danou značkou. Takže až příště budeme v přímém přenosu sledovat, jak některá z celebrit vychvaluje nový šampon nebo lak na nehty, možná za tím bude právě Adly.

Inspirují vás celebrity k nákupu kosmetiky?

celkem hlasů: 750

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 31. srpna 2014. Anketa je uzavřena.

Ne, nikdy 620
Jen občas 105
Ano, často 25




Nejčtenější

Sýr pečený v troubě
Soumrak smažáku. Rychlé a skvělé večeře pro milovníky sýra

Zapomeňte na smažený sýr, stálici jídelních lístků českých pohostinství i rodinných jídelníčků od Aše až po Jablunkov. Tyhle báječné sýrové dobroty se nesmaží...  celý článek

Vévodkyně Kate podpořila kampaň o duševním zdraví
VIDEO: Vévodkyně Kate nabádá rodiče i děti, aby mluvili o svých pocitech

Britská vévodkyně Kate Middletonová se v posledních dnech potýká s těžkými těhotenskými nevolnostmi během svého třetího těhotenství. Přesto myslí na charitu a...  celý článek

Sociální pedagožka Andrea Hutková
Všichni překonáme strach, ale nesmíme ho zazdít, říká sociální pedagožka

Láska. Hledání. Rozvod. Handicap. Puberta. Strach. Zoufalství. Zranění. Agrese. Klíčová slova, za kterými najdete sociální pedagožku Andreu Hutkovou (37)....  celý článek

ilustrační snímek
Čtvrtina českých dětí má mobil už ve školce. Jak jim nastavit pravidla?

První mobilní telefon není pro děti sice prvním setkáním s obrazovkou a virtuálním světem za ní, ale poprvé je nástroj trvale v jejich rukách. O čem by si při...  celý článek

Ilustrační fotografie
Nádorových onemocnění krve přibývá, řekl v on-line rozhovoru lékař

Krev je zázračná kapalina, která udržuje lidské tělo naživu. I ona ale může našemu organismu způsobit problém a to v případě, že se v ní něco pokazí....  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační foto)
Barevný manuál: jak si vybrat make-up, rtěnku, bronzer i rozjasňovač

Svazující pravidla kreativitě nesvědčí, ale jedno bude platit vždy: různým typům sluší různé barvy. Váháte mezi barevnými rtěnkami nebo třeba bronzery? S...  celý článek

Při výběru optimálních brýlí platí jediné pravidlo: zkoušet, zkoušet, zkoušet....
Perfektní brýle? Nebojte se zkoušet různé tvary a barvy

Hledání těch pravých brýlí se v mnohém podobá honbě za ideální podprsenkou. Musí dokonale sednout, zvýraznit přednosti, potlačit nedostatky a dát vám pocit, že...  celý článek

Rihanna vytvořila vlastní kosmetickou řadu. Podkladové báze, korektory,...
Od džín k make-upu. Rihanna uvedla na trh svoji první kolekci líčidel

Barbadoská kráska se už dávno nevěnuje pouze zpěvu. Patří mezi módní ikony, které udávají trendy, a spolupracuje s předními módními značkami a návrháři. Nyní...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Řasy jako panenka: Jak vybrat správnou řasenku?
Řasy jako panenka: Jak vybrat správnou řasenku?

Také bojujete s tím, jak vykouzlit uhrančivý kočičí pohled? Ani nejdražší oční stíny a dokonalá linka nebudou co k čemu,... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.