Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tajemství hvězdné kosmetiky. Jak se z balzámu stane světový hit

  0:30aktualizováno  0:30
Představte si, že máte kosmetickou firmu. Jak své výrobky dostanete do povědomí žen? Je to snadné: spolupracujte s celebritami. Tento trik zabíral vždycky, ale nikdy to výrobci kosmetiky neměli tak snadné jako dnes. Pomáhají jim totiž mocné sociální sítě.

Zpěvačka Miley Cyrusová pomohla proslavit balzám značky eos. Použila ho i ve videoklipu. | foto: Profimedia.cz

Hollywoodské herečky, supermodelky, hudební hvězdy i nejúspěšnější módní blogerky, ty všechny jsou ideální prostřednice pro ty, kdo chtějí svoje produkty dostat "mezi lidi". Stačí k tomu účet na Twitteru nebo na Instagramu.

Co mám dnes na rtech?

Jako jedna z prvních si toho všimla americká značka eos. Organické balzámy na rty v typické kulaté krabičce jsou absolutní hit a nepomohl tomu nikdo jiný než celebrity. Třeba televizní hvězda Kim Kardashianová loni na Twitteru sdílela několik fotek s barevným balzámem a k tomu přidala jednoduché popisky jako třeba: "Těhotenské rty... eos mě zachrání!"

Fotogalerie

O další publicitu se firmě postaraly zpěvačky jako Nicole Scherzingerová, Christina Aguilera nebo Miley Cyrusová. Právě jedenadvacetiletá Miley má stejnou "cílovku" jako samotný eos, fandí jí totiž náctileté dívky, které sledují trendy. Fotky s balzámem sdílela na Instagramu i Twitteru, dokonce se objevil v klipu k jejímu singlu We Can't Stop. A poptávka se rychle zvýšila.

Podobně zafungoval i tónovaný balzám na rty od Clarins, který měla herečka Lupita Nyong'o na letošních Oscarech. Francouzská značka dobře využila situace, o hvězdném "vystoupení" svého výrobku napsala na Twitter a dokonce mu vytvořila vlastní klíčové slovo #lupitaslipbalm. V USA se údajně téměř vyprodal během následujícího dne.

Miliardářkou díky Instagramu

Podobné momenty přirozeně vyvolávají otázku, zda to celebrity dělají zadarmo. Obvykle ne, tvrdí magazín Huffington Post. Miliardářka Kim Kardashianová podle jeho odhadu mohla za jediný příspěvek o eosu dostat až 20 tisíc amerických dolarů, což je něco přes 400 tisíc korun.

Propojováním slavných lidí a inzerentů se dokonce zabývá nový druh reklamních agentur. Jednou z nejúspěšnějších je americká Adly, která pracuje s velkými firmami typu Samsung, Microsoft či Coca-Cola. Zastupuje i módní řetězec J.Crew a kosmetické značky L'Oréal a Neutrogena.

Agentura na svém webu vyzývá známé lidi, aby svůj vliv zpeněžili tak, že budou sdílet obsah spojený s danou značkou. Takže až příště budeme v přímém přenosu sledovat, jak některá z celebrit vychvaluje nový šampon nebo lak na nehty, možná za tím bude právě Adly.

Inspirují vás celebrity k nákupu kosmetiky?

celkem hlasů: 750

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 31. srpna 2014. Anketa je uzavřena.

Ne, nikdy 620
Jen občas 105
Ano, často 25



Nejčtenější

Soutěž Léto v plavkách: hlasujte pro vítěze druhého kola!

Léto v plavkách - Kos

Plavky jsou pro nás nepostradatelnou součástí léta. Na pláži u moře, u rybníka i na koupališti, ale i při opalování na...

Potraviny, které byste rozhodně neměli omývat před vařením

Ilustrační snímek

Takřka každý ví, že si má před jídlem umýt ovoce či zeleninu. Možná vás však překvapí, že jsou potraviny, které byste...



Dress code nemusí být v létě peklo. Pět tipů, jak na něj vyzrát

Výrazné kousky a doplňky mají na pracovišti stopku. Zbytečně by odváděly...

Formální oblečení může být pro někoho v parném horku jako noční můra. Dlouhé rukávy a upnutá sukně můžou rapidně...

K životu nepotřebujete spoustu oblečení, říká Kamila Boudová

Kamila Boudová, módní designérka

Vždycky ji zajímala móda. Kamila Boudová vystudovala oděvní design, pak působila v zahraničních firmách, pro které šili...

KVÍZ: Co víte o ženském orgasmu?

Cesta za orgasmem může být i velmi nebezpečná.

K Mezinárodnímu dni ženského orgasmu, který připadá na středu 8. srpna, jsme pro vás společně se sexkoučkou Julií Gaiou...

Další z rubriky

Parfém a deodorant v jednom tónu. Pět triků, jak vyzrát na tělesné pachy

S parfémy se to musí umět. I ty nejkvalitnější niche vůně totiž dokáže „zkazit“...

Se stoupajícími teplotami přichází i stinné stránky léta. Vůně a pachy v uzavřených prostorách, jako je výtah, kancelář...

Letní účesy podle celebrit. Bobek Hailey Baldwinové i vlny Rity Ory

Přílišná horka vlasům moc nesvědčí. Především dlouhé rozpuštěné lokny jsou v...

Přílišná horka vlasům moc nesvědčí. Především dlouhé rozpuštěné lokny jsou v letních vedrech spíše na obtíž. Co si tedy...

Napařování vaginy jako nový trend. Zamilovala si ho i Gwyneth Paltrowová

Ženskou napářku zkouší čím dál více žen. Pro mnoho z nich se stala součástí...

Rituál našich prababiček se opět vrací do módy. Ženská bylinná napářka pomáhá od menstruačních bolestí, zánětů, ke...



Najdete na iDNES.cz