Co den, to nějaká kosmetická novinka.

Co den, to nějaká kosmetická novinka. | foto: Profimedia.cz

Kosmetické novinky: záplava vůní i líčidla za babku

  • 1
Co den, to nějaká kosmetická novinka. Známé i méně známé společnosti nás zásobují víc než pan Karfík ve filmu Jáchyme, hoď ho do stroje. Proto přinášíme tipy na to, co stojí za pozornost.

Už začátkem podzimu oznámil velký návrat na český trh výrobce dekorativní i pěstící kosmetiky Artdeco, kterou možná znáte z dřívějška. Pár let zpátky byla její dekorativní řada k dostání i v menších městech, postupně však vymizela. Pokud jste si však oblíbily "šminky" s výborným poměrem cena/výkon, můžete jásat. Artdeco se vrací a k líčidlům se přidala také pěstící řada a šperky.

Kromě Artdeca můžete na prodejních pultech hledat i přírodní finskou kosmetiku Lumene. Slovo přírodní v tomto případě není marketingovým tahem. Kosmetika totiž neobsahuje parabeny, parafiny, barviva, alkohol či silikon a obsahuje minimálně 80 % přírodních látek. Zbylé procento ingrediencí, například olej z arktických bobulí, rakytník či bříza, pochází z arktické přírody. Možná znáte Lumene spíš díky řadě dekorativní kosmetiky, tu v Česku uvidíme v druhé polovině příštího roku.

Zejména mladším ročníkům se bude líbit MNY, sestra starší Maybelline. Hravá a velmi barevná řada dekorativní kosmetiky je k dostání za opravdu lidové ceny (nejdražší výrobek nepřesahuje 59 Kč). Spolu s Miss Sporty, Essence či S-he tak tvoří kvarteto cenově dostupných líčidel pro mladé.

S novými vůněmi se letos na podzim doslova roztrhl pytel. Své novinky či reedice vydávají na poli parfémů známá jména, jako například Guerlain (a jeho Shalimar), Calvin Klein (Forbidden Euphoria), Burberry (Body) či Yves Saint Laurent (Parisienne à l´Extrême), ale i jména, která si primárně se světem vůní nespojujeme. Kupříkladu klenotnická firma Boucheron. Za zmínku stojí i voňavý debut módního domu Bottega Veneta.