Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Hubnutí

Zhubla 90 kilogramů, dalších sedm vážila převislá kůže. Pomohla operace

13.6.2018  14:17
Celý život byla obézní. Teprve po třicítce shodila polovinu své hmotnosti, ale ani pak se necítila nejlíp. Na těle jí zůstaly obrovské kusy vytahané kůže. Zoufalé Karen pomohl až chirurgický... 

Tukové polštářky: co o nich možná nevíte a jak se jich zbavíte

5.6.2018  0:00
Je to jednoduchá rovnice. Příjem rovná se výdej. Když do sebe budeme ládovat více, než vydáme, začnou se přebytečné kalorie ukládat do tukových faldíků. Pokud se jich tedy chceme zbavit.... 

BMI je vymyšlená věc, řekla v Rozstřelu žena, která vážila 160 kilo

30.5.2018  15:32, aktualizováno  31.5 12:30
Renata Levá už od mladí kvůli své váze vyčnívala z davu, nikdy si však tloušťku nepřipouštěla. Až kvůli synovi podstoupila zmenšení žaludku a kompletně změnila životní styl. Stala se z ní... 

Čtyři tipy, jak zhubnout do plavek na poslední chvíli

11.5.2018  0:00
Chcete zhubnout do plavek, jenže léto už je tu za pár týdnů a vy máte pocit, že to letos nestihnete? Nepropadejte panice a hlavně nedržte hladovku. Máme pro vás čtyři tipy, díky kterým se vám... 

Zbavily se nadváhy, povislá kůže zůstala. Matce a dceři pomohla až operace

28.3.2018  15:00
Společně shodily 145 kilo, ale památka na extrémní nadváhu jim zůstala. Až s pomocí chirurga se mámě Darcy a dceři Stephanii podařilo zbavit vytahané kůže z břicha, hýždí i končetin. Operace prý... 

Zhubněte s námi zdravě, za měsíc můžete mít minimálně o 2 kila méně

3.1.2018  0:00
Máte pocit, že byste potřebovali shodit pár kilo, protože jste přes Vánoce přibrali, nebo jen chcete začít zdravě žít? Připravili jsme pro vás speciální seriál 30 dní hubnutí s OnaDnes.cz, který... 

Máte na to chuť? Dejte si to. Blogerka vyvrací mýty o jídle

31.8.2017  0:30
Oříšky jsou zdravé a čokoláda nezdravá. Zeleninové chipsy jsou dobrá volba, po bramborových přiberete. Nebo ne? Britská fitness blogerka Lucy Mountainová na svém Instagramu porovnává dvojice... 

Jezte podle hodinek. Biorytmy můžou ovlivnit hubnutí i trávení

25.8.2017  0:40
Náš denní rytmus a rozvržení jídel můžou být důležitější než počet kalorií, které přijmeme. Promítnou se do metabolismu, tělesné váhy i složení krve. Co pomůže? Respektovat přírodu, vynechat... 

VIDEO: Tělový zábal slibuje zeštíhlení, očistu těla i relaxaci

6.7.2016  0:30
Jestli chcete zpevnit kůži, vypadat o něco štíhlejší a nevadí vám dvě hodiny nehybně ležet, tělový zábal bude něco pro vás. Měl by zvýraznit kontury těla a detoxikovat. Podívejte se, jak takové... 

Probiotika a prebiotika. Jedno bez druhého ztrácí smysl

14.5.2016  0:00
Často slýcháme, že pro naše zdraví je důležité užívání probiotik a prebiotik. Jenže nejenže si lidé tyhle pojmy pletou, ale málo se ví, že užívání jednoho bez druhého vlastně ztrácí smysl.... 

Jak pomůže genetický test s hubnutím, vyzkoušela redaktorka na svém těle

23.3.2016  0:00
Už pár let se mluví o tom, že jednou z možností, jak se natrvalo zbavit nadbytečných kilogramů, je podstoupit genetický test. Má to skutečně smysl? Rozhodli jsme se to vyzkoušet na vlastní kůži. 

Hubnutí podle věku. Co pomáhá, když je vám 20, 30, 40

19.2.2016  0:00
Ve dvaceti jste mohli snít, co jste chtěli, bez jakýchkoli následků na postavě, zatímco ve čtyřiceti se na jídlo jen podíváte a už máte kila navíc. Víte, jak pracuje váš metabolismus, když je... 

Američan shodil 181 kilogramů, pomohla mu internetová fóra

27.10.2015  12:05
Na internetových fórech můžete najít spoustu urážek a nenávistných výlevů, ale taky podporu. Důkazem je příběh obézního Američana, kterému ostatní uživatelé pomohli shodit téměř dvě stě... 

Průměrná dietářka váží přes sedmdesát kilo a deset chce zhubnout

17.2.2015  14:17
Mezi námi ženami není frekventovanější evergreen, než je hubnutí a diety. Nejde jen o novoroční předsevzetí, ale také o shazování kil do plavek či před Vánocemi. Kila řešíme tak nějak zkrátka... 

Nemůžete zhubnout? Možná máte poruchu metabolismu

18.5.2010  0:00
Držíte dietu, ale nehubnete? Pak je něco špatně. Na vině může být takzvaná leptinová a inzulinová rezistence. V takovém případě organismus odolává veškerým snahám o redukci hmotnosti, ať děláte... 

Pitný režim při hubnutí: v limonádách vadí cukr, bublinky mohou dráždit

5.2.2010  0:26
Stoprocentní džusy nejsou sice při hubnutí vhodnou součástí pitného režimu, ale místo porce ovoce si je občas můžete dát, nejlépe spolu s jogurtem. Samotný džus by více rozhýbal glykemii, a... 

Alkohol je příliš kalorický, navíc po něm více sníte

4.2.2010  10:49
Nejoblíbenějším alkoholickým nápojem u nás je bezesporu pivo, které má obvykle kolem 2 až 5 procent alkoholu. Pro jeho milovníky je sice vhodným způsobem, jak utišit žízeň, avšak při hubnutí... 

Ovocná dieta a žádná čokoláda. Časté chyby, které děláme při hubnutí

3.2.2010  0:27
Také věříte tomu, že ovocná dieta vám pomůže zhubnout? Omyl. Aby vás ovoce zasytilo, musíte ho až na výjimky sníst opravdu hodně. Tím do sebe dostanete spoustu cukrů, aniž byste přitom získali... 

Vodové zmrzliny nejsou při hubnutí moc vhodné

3.2.2010  0:00
Zmrzliny patří mezi chlazené nebo mrazené výrobky z mléka či smetany (pro hubnutí je nejvhodnější zmrzlina z tvarohu, případně jogurtu) obvykle v kombinaci s cukrem, rostlinným či jiným tukem a... 

Pár kousků čokolády neškodí, vybírejte si tu kvalitní

2.2.2010  0:00
Jestliže vás na hubnutí děsí právě nutnost vzdát se sladkého, je tu dobrá zpráva: není to tak úplně třeba. Spíš byste se měli naučit přemýšlet nad množstvím čokolády, kterou spořádáte. A také... 

Co dělat s chutí na sladké? Tyčinky jsou špatná varianta

1.2.2010  0:00
Čokoládové tyčinky slouží jako dodavatelé rychlé energie. Ta obvykle dlouho nevydrží. Cukry a tuky z tyčinek vaší váze také moc neprospějí. I když tedy budete mít chuť na sladké, volte raději... 

Časté chyby při sportování: příliš vysoký tep a pohyb pouze jednou týdně

31.1.2010  0:00
Snaha rychle se dostat do kondice má svá úskalí. Přinášíme přehled nejčastějších chyb, které lidé dělají při sportu: cvičí jen jednou týdně a po tenise jdou na pivo. 

Vyberte si ten správný sport. Frčí zumba a spinning

30.1.2010  0:00
Hledáte pro sebe ideální sport? Na kondici je dobrý spinning nebo squash, svaly zpevníte při cvičení pilates a na hubnutí se hodí aerobik či kruhový trénink v posilovně. 

Oříšky zdraví prospívají, při hubnutí však jezte jen 5 až 10 kousků denně

28.1.2010  0:00
Ořechy jsou příkladem potraviny, která je v omezeném množství zdraví prospěšná a vhodná i při hubnutí, při nadměrné konzumaci (pravidelný pytlík buráků při televizi) však může být příčinou kil... 

Jeden až dva kousky ovoce denně stačí, je hodně sladké

27.1.2010  0:00
Ovoce obsahuje spoustu důležitých látek příznivě působících na vaše zdraví, proto byste na ně neměli zapomínat ani při dietě. Energetická hodnota ovoce je však oproti zelenině významně vyšší,... 

Zelenina je při hubnutí nejlepší. Jen pozor na kalorické zálivky

26.1.2010  0:00
Zelenina je při redukci váhy záchranou. Obsahuje malé množství energie, protože ji tvoří ze 75 až 95 procent voda, a je výborným zdrojem vlákniny, vitaminů, minerálních látek a dalších... 

Dietní jídelníček: Recepty na čtvrtý lednový týden

25.1.2010  0:03, aktualizováno  31.1 0:37
Povánoční dietní snažení už vám mohlo ubrat i tři kila. Aby vám při hubnutí i dál chutnalo, přinášíme čtvrtý díl receptů. 

Povánoční dieta je u konce. Jídelníček na čtvrtý lednový týden

25.1.2010  0:00
Náš čtyřtýdenní dietní plán je u konce. Přinášíme vám jídelníček na čtvrtý týden. Pokud ale chcete v hubnutí pokračovat i dál, máte dost inspirace, abyste si menu rozvrhli správně sami. 

Ryby jezte nejméně jednou týdně. I tučné jsou dobré

25.1.2010  0:00
Ryba by se na vašem talíři měla objevit alespoň jedenkrát do týdne. Samozřejmě ve vhodné úpravě, což zdaleka není filé v trojobalu smažené v moři oleje. 

Při hubnutí se uzeninám vyhýbejte. Kvalitní šunku si ale dopřát můžete

22.1.2010  0:00
Uzeniny obecně mají vyšší obsah soli, proto je vhodné doplňovat bílkoviny spíše čerstvým masem, mléčnými výrobky nebo vaječnými bílky. 

Dietní jídelníček: Recepty na třetí lednový týden

18.1.2010  0:24, aktualizováno  24.1 0:06
Na některých jídlech si nejen pochutnáte, ale hlavně po nich nepřiberete. Přinášíme třetí sadu receptů na dietní pokrmy. 

Nepolevujte v dietě. Jídelníček na třetí týden

18.1.2010  0:00
Po dvou týdnech našeho dietního jídelníčku by vám váha měla ukazovat minimálně o kilo méně. A díky receptům na sedm dalších dní se ručička posune ještě o trochu níž. 

Pilates, cvičení pro tělo i duši

18.1.2010  0:00
Kouzlu cvičení pilates podlehly baletky, modelky i herečky. Tvrdí, že díky němu mají perfektní postavu. Možná ano. Ale hlavním plusem tohoto cvičení je, že vám dokonale protáhne celé tělo a... 

TEST: Máte dobrou motivaci k hubnutí?

17.1.2010  0:00
Před každým rozhodnutím zhubnout bychom si měli uvědomit, co nás k tomu vede. Zkrátka jakou máme motivaci. Otestujte se a zjistěte, zda bude váš pokus úspěšný. 

Obezita zkracuje život. Ohrožuje funkce srdce, mozku i pohlavních orgánů

16.1.2010  0:00
Obezita neznamená jen to, že si musíte kupovat oblečení v nadměrných velikostech. Považovat ji pouze za estetický problém by byla hloupost. Zkracuje život o mnoho let a postupně ovlivní... 

Necvičte zbytečně, hlídejte si tepovou frekvenci. Jedině tak zhubnete

14.1.2010  0:00
Žádný pohyb není marný, ale chcete-li hubnout, měli byste si při cvičení nebo i procházkách hlídat, jestli správně pálíte tuky. Jen při určité tepové frekvenci totiž začne tělo čerpat z těchto... 




mobilní verze
© 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.