Módní řetězce s cenově velmi dostupnou módou vycházejí z těch luxusních, přebírají jejich vize a za levný peníz je nabízejí masám. Jsou to právě ony, kdo ve výsledku určí, co budete příští sezonu nosit a vídat v ulicích měst.
Móda on-lineNa Modissimo.cz najdete značkové oblečení za skvělé ceny. Obohaťte svůj šatník o nový módní doplněk či jiné trendy kousky. |
Rychlá (rozuměj zároveň levná) móda a její raketový vzestup posledních let mění tvář nejen časopisů, ale zejména ulice. Pryč je ta doba, kdy módní trendy mohla nosit jen skupinka vyvolených.
Módní trendy pro všechny
Módní řetězce jako F&F, H&M, Zara, Mango, Topshop a další zaplavují obchody danou sezonu oblečením, které plně odpovídá trendům nastoleným slavnými módními návrháři.
Ačkoliv se to módní elitě nemusí líbit, skutečnost prostě taková je. Módní trendy jsou díky cenově dostupným řetězcům přístupné všem, nikdo již nemusí závidět (kromě nesrovnatelně lepších látek a servisu v obchodech) či se snad vymlouvat, že na nové oblečení nemá.
Rychlá móda přebírá myšlenky vůdčích osobností módního světa a v levném balení jej dál posílá do světa. Móda se tak díky tomu stává demokratičtější. Ostatně kopírování nefunguje pouze mezi slavnými návrháři a levnými řetězci, i drahé značky se často inspirují jedna od druhé. Originalita se ve velkém postupně vytrácí.
Nový styl - luxus smíchaný s levnými kousky
Velké přehlídky, masivní reklamní kampaně a ani spojení s celebritami světového formátu již není pro levné značky ničím výjimečným. Stal se z nich velký fenomén 21. století a dát se říci, že již není ani moderní chodit od hlavy k patě v drahém oblečení a doplňcích, byť na to máte. Mix levného s drahým je tím pravým přístupem, který charakterizuje naši dobu.
Na programech světových týdnů módy již najdete i názvy velkých řetězců a brány míst jako Sommerset House v Londýně se otevírají i značkám mimo luxusní sektor. Právě jeho nádvoří hostilo velký přehlídkový stan, ve kterém proběhla módní přehlídka podzimní kolekce dámského a pánského oblečení zn. F&F, kterou koupíte v obchodních domech Tesco v celé řadě zemí včetně Česka.
Saint Laurent pro české ulice
Hned první modely jasně ukázaly, kde čerpali autoři inspiraci. Červeno-černé kostky, kožešinové vesty (samozřejmě umělé) a mohutné kotníkové boty byly k vidění u značky Saint Laurent před pár měsíci v Paříži. Přestože Heidi Slimane, nový kreativní ředitel slavného francouzského módního domu, u mnohých kritiků neuspěl, styl grunge se do ulic stejně dostane, a to v nemalém množství.
Krajkové topy v kombinaci s kožešinovým kabátem představila pro další sezonu i Prada. Halenky a šaty s potisky, které v kolekci F&F také hrají důležitou roli, nabídnou v honosné podobě luxusní butiky Burberry, Kenzo a řada dalších.
Modrá, potisky a šeď
Pokud vás zaujaly modré odstíny na přehlídkách Chloé, Hermés, Nina Ricci či Calvin Klein, těžte se na podzim, budou totiž v obchodních řetězcích k mání ve velkém. Stejně tak kalhoty s vyšším pasem a širokými nohavicemi nebo napodobeniny luxusních barevných kožešin.
Obdivovatelky tvídových sak a kabátů, které na podzim připravil Karl Lagerfeld v kolekci Chanel v elegantních šedých tónech, si též přijdou na své a nemusejí beznadějně vzdychat na stránkami módních magazínů.