V romantické náladě se nesla i módní přehlídka tureckého návrháře Bora Aksu, který paří mezi vyhledávané designéry London Fashion Weeku. Na rozdíl od Paula Costolloe a Marie Grachvogel Bora notně přitvrdil.
Šaty inspirované životem v zahradách měly dost daleko od sladké nevinnosti a roztomilosti, tlumené odstíny šedé, modré a zelené více než něžné květy evokovaly život hmyzu v hlíně.
Náročné trojrozměrné aplikace na koktejlových šatech leckoho mohou šokovat svou podobností s mušími nožičkami, krovkami brouků a namísto třpytivých vlasových ozdob použil modely černých mravenců.
Velmi odvážnou vizi pánského oblečení představila Teresa Cruz Almeida. Neváhala přímo šokovat publikum v jinak velmi elegantních prostorách pětihvězdičkového hotelu.
Rozhodla se pro zcela nový a ne pro každého pochopitelný model na módu. Pánskou couture kolekci nikterak nešetřila a dala plný průchod své fantazii. K vidění tak bylo oblečení bez hranic. Zlaté body, veselé potisky, peří a také vysoké podpatky uvedly v úžas všechny přítomné. Poté, co modelové udělali v botách první kroky, úžas ještě stoupl. Tak elegantní chůzi jim mnohé modelky mohly jen tiše závidět.
Pestrobarevné potisky jemných, pro mužské oblečení netypických, látek neváhala zkombinovat s kovovým leskem velmi odvážných overalů. Dalším netradičním prvkem byly boty - kozačky na vysokých podpatcích, ve kterých se modelové pohybovali s naprostou grácií a mnohá žena by jim mohla umění správné chůze závidět.
Přesně jak lze od britské metropole očekávat, nechybí tu notná dávka fantazie, spousta odvahy, radost z tvorby a ta správná tvůrčí neochota nechat se limitovat předsudky a pravidly.
Bernard Chandran patří mezi ty extravagantnější módní návrháře, a tak publikum netrpělivě očekávalo, co tento talentovaný muž představí na sezónu jaro-léto 2011.
Přestože ubral na teatrálnosti, o zklidnění se rozhodně mluvit nedá. I on se vydal cestou romantiky, i když ve zcela jiném pojetí než Paul Costelloe či Maria Grachvogel, kteří London Fashion Week zahajovali. Jemnost látek ostře kontrastovala s geometrickými střihy a ostrými hranami. Lurexové hedvábí doplnila potištěná kůže a dramaticky zdůrazněná ramena. Vzorované hedvábí nechal návrhář vyzdobit speciální technikou známou jako Kerwang a dodal celé kolekci nádech atmosféry tropického pralesa.
Méně odhalené kůže ovšem v tomto případě neznamená puritánský styl, mnohé modely jasně poukázaly na krásu dlouhých štíhlých nohou a i na prsa došlo.
Zajímavý doplněk představil Chandran v podobě letních sandálů na velmi vysokém úzkém podpatku. Siluetu kotníku zdůrazňovalo jemné šněrování a především andělská křídla. Nutno podotknout, že přes jejich krásu a nevšednost si modelky tyto extravagantní střevíce nikterak neoblíbily, většina z nich ani nevěděla jak v nich chodit a od pádu jich často neměly daleko.