- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč tam dáváte tu souložící sekretářku, když to není skutečná reklama, ale parodie?
Ta sekretářka je zesměšnění #MeToo. Reklamní sdělení: že dámy, co si dnes stěžují, takto "chytře" udělaly svoji kariéru. Uteklo mi, že před týdnem tady jela anketa na Bernarda a jeho babu Jagu jako kritika #MeToo, že si ho všiml The New York Times. Amíci řeší tak zhruba, že jsou bolševici z komunistického Česka hnusná nevychovaná čuňata. Anketa, co byla pod Bernardem, dopadla: 23108 Čechů souhlasí s Bernardem, 331 nesouhlasí. Čímž bylo před celým světem s konečnou platností potvrzeno, že Češi jsou vesměs hnusná bolševická čuňata, až na několik světlých výjimek.
Ankety iDNES jsou skutečným přínosem pro lidstvo a jeho genofond. Teď víme, že české geny je třeba odstranit, jsou fuj fuj. Ale mít reklamu na Bernarda s kterou 99,9% zákazníků souhlasí, to je tedy komerční terno.
Tak tedy, co nám Standa Bernard tou babou Jagou sděluje objevného? Že si staré škatule nemají co stěžovat na znásilnění, co proběhlo před 120 lety? Nebo, že si na znásilnění stěžují jen příšery, které by se k sexu jinak nedostaly a mají se za takovou pozornost mužů naopak děkovat? Nebo, že hezké holky podrží a drží i hubu, zatímco muže kritizují jen zapšklé ježibaby? Nebo, že vtipný Standa použil místo své vlastní šišky tentokrát svoji manželku? Nechápu... Jen zmatené dohady. Co zavést slogan: "Svět je konečně v pořádku, ale Bernard se zbláznil."
Sám Bernard tvrdí, že mu jde o presumpci neviny pro muže, co znásilňují ženy. Jako že nesouhlasí se znásilněním, ale taková holka si má jít veřejně stěžovat k soudu a pro výsměch od konzumentů Bernarda. Jinak by u piva byla nuda. Přijít s tím po 20 letech do médií? Koho zajímá co dělala madam ve 20? A to je ten svět, co my v pivovaru Humpolci považujeme za svět, který je v pořádku. Holku znásilnit a pro "chlapské" vzrušení si hned vyslechnout její dojmy.
"Češi" mají Pulitzerovu cenu. Novinářka, co popisuje trapného Bernarda a nemocnou českou společnost v morálním úpadku, dostala kolektivního Pulitzera za Zemana, co skáče jak Putin píská.
Ten Alzák už ale trochu "dospěl" a tolik nekřičí, takže mě osobně už tolik nevadí jako dřív.
A jaký je význam té reklamy s nožem? Jako, že ten nůž je tak úžasně ostrý, že s ním ufikla i pen.s, tedy ten koudsek flákoty co tam leží vedle, nebo jak jí rozumět?
Já myslel, že to má symbolizovat vnější stydké pysky. Jako že ženská obřízka. Pokud ano, tak bych chápal pobouření. Ale čert ví, co ten kousek masa vlastně představuje.
Ta poslední reklama je přímo odpudivá k zbl...
Pusu bych jí nedal, to je fakt.
Ráda bych viděla do hlavy kreativců, kteří to vymýšlí a i těch firem, které tu reklamu zadávají. Co si představují, že na nás, zákazníky, zabírá, abychom jim vykoupili sklady.
Třeba - nebere mi hlava, že firma, která chce prodat záclony si zvolí asociaci mladého chlapa, jak si ucvrkne, potažmo do těch záclon?. Jako žena, která si chce pořídit záclony se vnitřně zhnusím a prostě toho prodejce minu. Tohle mě nenaláká.
Třeba to má ale zákaznická majorita jinak a já jsem mimo hlavní proud. Připouštím.
Tak asi se čeká, že ženu zaujme mladý, polonahý muž s erekcí. No a pak že jí pobaví to, že poslední kapka (ejakulace například) jde vždy do textilu - což je +- pravda, pokud se ten muž poté zase oblékne a třeba předtím nevymočí. Tedy, že bude získán jakýsi vnitřní souhlas s tímto tvrzením.
Ale také mi to vzhledem k cílové skupině připadá na vodě. Polonahý muž dejme tomu, ale mohli tam použít vtip víc lichotící vůči ženám. Třeba něco ve stylu, že s pěknými záclonami na okně, vypadá každý muž v posteli lépe.
Ovšem úplně ze všeho nejtrapnější jsou ty popisky u fotografií, které se neúspěšně snaží ty jednotlivé reklamy odsoudit.
Ta sekretářka...to je fakt drsný, ale prostě jako ze života. To se asi nikdy organizátorkám ankety nestane
Nevite, co ta reklama propagovala?