Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M45i10l53o40s40l37a95v88a 25C17e30j36p46k34o12v36á 4387676976569

Pokud málo spíte, sníte podle odborníků následující den o 21 gramů potravin více ;-D - to je naprosto alarmující informace

+21/0
doporučit
15.5.2018 12:00

T10o71m70á19š 10K59u97c48h36a37ř 3257871728121

Vybral jsem si předposlední bod: nepřestávejte jíst. :-)

+21/0
doporučit
15.5.2018 11:04

J79o32s62e96f 70H98o56l74e46č65e14k 8601896614571

Muzete to nekdo ofotit a dat na jednu stranku?

Nesnasim, stejne jako spousta lidi, klikacky... :-/

Diky. ;-)

+20/0
doporučit
15.5.2018 11:37

P62a95v48e52l 63B22í73n39a 1443405792383

Hubnutí je vynikající byznys. Lidem můžete tvrdit cokoliv a vždycky se najde článek, který jim to potvrdí. Mnohdy i protichůdné články na jednom portále...

+13/0
doporučit
15.5.2018 12:36

J61a87k91u41b 63R43o54u78s 3723410954982

Co už byste nikdy neměli dělat, pokud chcete opravdu zhubnout:

1) Nežrat víc, než kolik energie za den spotřebuji

Tečka, konec článku, všechno ostatní jsou jen kecy

+9/−1
doporučit
15.5.2018 11:36

K98a35t35e15ř14i48n69a 46F90e73n41c76l44o18v89á 8163917288653

Ad 2. dovedu si představit mámu od dvou dětí - vstává v šest ráno, nachystá v poklidu snídaně na svačiny, v sedm v kanclu, v půl čtvrté z práce, vyzvednout děti z družiny, odvézt na kroužek a dom, mezi tím nakoupit, doma napsat dvoje úkoly, pofackovat domácnost, uvařit večeři, vykoupat, uložit, dohnat co do tý doby nestihla...úplně to vidím, jak celá natěšená jde v půl deváté běhat :-D

+8/−1
doporučit
15.5.2018 13:50

P69e10t22r 57H72o71c95h56m17a77n 2890636515531

Opět se v článku mluví o kaloriích, ale ve skutečnosti to jsou kilokalorie. To je 1000x víc!!!

Běžte s tím už někam.

Včera jsem uběhl 20 metrů. Dobré, ne?

+8/−1
doporučit
15.5.2018 11:44

K63a85m48i34l39a 90K20a91l65e87n56s25k96á 9546527477868

Pořád dokola stejné články. Vždyť něco podobného tady bylo nedávno.Krmě roho nedávno někde psali, že vědci přišli na to, že je blbost jíst naposledy třeba v 17h jak se dříve tradovalo apod. Že nezáleží na tom kdy se jí, ale kolik....

+6/0
doporučit
15.5.2018 12:30

J53a75n 15C38o98n23s76t41a41n52t23i38n 1222821763340

myslím, že mýtus pěti jídel denně už byl dávno vyvrácen, jinak víceméně souhlas se vším ;-D

+4/0
doporučit
15.5.2018 16:40

L90e54o13š 67L67i87t73e79r77á43k 5339116561742

Nízkotučné potraviny jsou největší podvod. Tuk je fajn zdroj energie. Sacharidy se ukládají jako tuky v těle. Takže po nízkotučném jogurtu plném cukrů ztloustnete.

+4/0
doporučit
15.5.2018 15:12
Foto

L50e13n68k90a 46M87a46t24o64u72š70k91o96v48á 9960627526159

Ta rovnice je jednoduchá. Energetický výdej musí být větší, než příjem. Pohyb je toho samozřejmě nedílnou součástí.

Já mám ráda sladký. Čokoládu i zmrzlinu a miluji šlehačkový věneček, takže i do cukrárny zajdu. Ale pak po práci doma sednu na rotoped a hodinu až hodinu a půl šlapu. Tento udržovací režim jedu abych nestloustla, ale nehubnu u toho. Abych zhubla, musela bych k tomu vynechat ty sladkosti :)

Jo a taky 4h před spaním nejím. Pokud vím, že půjdu spát o půlnoci, tak od 20h nejím. Cítím se tak lehká a svěží. Ale kdyby si někdo dal i 2h před spánkem něco lehkého k jídlu, tak tím asi taky nic nezkazí, takže tento bod je spíše o psychice.

Ale zase večer popíjím červený víno, které je možná energeticky vydatnější než nějaké lehké jídlo. Takže si říkám, že kdybych někdy chtěla opravdu zhubnout, měla bych vynechat i ten alkohol.

+4/0
doporučit
15.5.2018 13:20
Foto

J78a90r15o10s48l79a28v 64C11a34l60t64a 8880745841666

Ze vzduchu sádlo nevzniká :-)

+3/−1
doporučit
15.5.2018 12:02

P11a19v68e31l 46S88o87b76o89t40k95a 5750894

Spěte ve TMĚ.

V opravdové tmě.

Černočerné.

+2/0
doporučit
15.5.2018 16:27

M34i82c24h90a27l 32P65a68r49i63č88i 8714806855213

Môj názor je, že ten bod 4 Nepřestávejte jíst je v podstate celý zle. Vynechávať raňajky alebo večeru je v skutočnosti lepšie než jesť 5 malých jedál denne. 5 malých jedál denne znamená, že inzulín je stále hore a spaľovanie tukov minimálne. Lepšie je dať si tých 5 jedál do dvoch alebo len jedného. Keď sa človek naje napr. o 19h, tak ráno je už inzulín dole a drží sa dole až kým sa nenaje. A kým je inzulín dole, tak sa fyzická a mentálne výkonnosť držia na stabilnej úrovni, žiadne výkyvy a zívanie, ako keď sa človek naje. Na ten pocit prázdneho brucha, pretože to ani nie je skutočný hlad, si človek zvykne po pár dňoch. Samozrejme, pre niekoho funguje aj tých 5 jedál denne, ale pre optimálne zdravie je stále lepšie mať inzulín čo najdlhšie dole a rastový hormón hore.

+3/−3
doporučit
15.5.2018 23:51

M62a98r82c95e17l 40H47r86o93c31h 9689889122

Co je to nesmysl? Pokud máte problém s usínáním, vyhněte se alkoholu? Já bez panáka nezaberu. 8-o

+1/0
doporučit
20.5.2018 10:57

A37n20d18r82e52a 74N75o51v46a 3738704525282

Spousta veci tu uz byla xkrat, ale treba ta 12h pauza (a jeste lepsi tak 13-14)mezi veceri a snidani se (aspon u me) osvedcila.

+1/0
doporučit
15.5.2018 14:17







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.