- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Fakt hustý exhibouš". To je popis tohoto pána z úst 17leté náhodné divačky. Musím jí dát za pravdu. A ta jeho zpověď na konci na mne působila tak, že už nemá, čím by přebil předchozích 35 let. Je-li něco takového pravda, trápilo by mne to od dětství. Jestli on to nevytáhl z klobouku, aby svoji dosud žijící maminku potrestal za to, že neubytovala svého homeless syna, když si na ni po letech vzpomněl. Ať sousedi vědí, co ona je zač.
... a přesto všechno zůstal duchem někde v oblacích....
...asi v "ňůjorku" na střeše, tam co vrtulník odhalil pěstírnu
Ale no tak, lidi, nebuďme tak přísní. Vždyť na postavě pana VAG je hezké právě to, že obyčejný člověk, který tu x desítek let poctivě pracoval, odváděl daně, platil nájem atd., si může s klidným svědomím říct, že jeho život zas nebyl tak úplně promarněný, že si možná nesplnil americký sen, ale má za sebou kus poctivé práce a aspoň to něco málo po sobě zanechá.
Na konci byl p. Vladimír už opravdu spíše politováníhodnou karikaturou představy o sobě samém. Mně je z Etud spíš smutno, než že bych ty osudy oněm nešťastníkům přála. Ty třetí série na mě působí až depresivně.
Paní Třeštíková vytvořila neskutečné dílo. Nevím, jestli to někdy někdo dokáže překonat.
Fotograf Vladimír se předvedl, jako tlučhuba a tragéd.
Docela podivná příživnická existence, která svůj příběh vystavěla na 3 snímcích pro Playboye, na trubkách na pěstování marjány v ateliéru v NY, na několika pokusech vybudovat ateliér, který však nikdy neuživil, na knize o svých fotkách, kterou mu nikdo nechtěl vydat - no i příživníci jsou tvorové páně
Ateliéry dělal opravdu jak na běžícím pásu. Skoro bych uvěřil hypotéze, že neplatil nájem a vždycky ho po pár měsících vykopli.
asi dobrý fotograf, ale ještě větší chvástal...
V tom parku s dcerou a vnukem měl pěknou chvástavou chůzi jako Páv. Mohl by ji vyučovat.
Na fcb má úvodní fotku, New York s označením, kde ten jeho ateliér byl....
Popravdě mi přišel jako sobecký namyšlenec, co o sobě tvrdí, jak je těžké žít, když jste slavný, No...V každém vstupu neopomněl zmínit, že byl v Americe, to aby všem spadla brada.Několikrát opakoval stejné zážitky. Asi proto, že to říká tak často, že zapomněl, jak o tom už mluvil. To Třeštíková evidentně nechala v dokumentu aby to každému došlo, možná, že to i v dalších případech vystřihla.Jestli někdo neví, kdo je to "pražská kavárna", měl možnost. Sebevědomá smetánka, co se křečovitě směje, pokuřuje dýmku a navzájem si oniká aby byla jasná jejich výjímečnost a pak trapné opakování domnělého vtipu všudypřítomného navštěvovače vernisáží a VIP mejdanů Kodeta.. Ve finále Vladimírovo chlubení, že jeho fotky jsou k mání za 2 000 dolarů a dodatek, že nemá kde bydlet... no,,docela vopruz
Mínus za snahu dodat Zemanově zlovolnému termínu „Pražská kavárna“ ještě horší obsah, než sám jeho vynálezce a popularizátor...
Me by zajimalo, kde vsichni berou presvedceni, ze to je nejaky pan umelec. Ze se tak prezentuje jeste neznamena, ze je to pravda. Google mi haze odkazy k jeho jmenu jen na stranky bulvaru, kde probiraji manzelske etudy a co se fotek tyce, tak par obrazku Bartosove a pak opet etudy... Sam ukazal, jak umi prekrucovat pravdu mnoha vyroky a paktovani se s Kodetem, ktery jeste trapne radoby okrajove cpe pred kameru svou knihu, mi to je potvrzuje...
Pravda je , že tak slavný, že ho ani Wikipedia nezná...