Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pouta i sex se stejným pohlavím. Co se bude v roce 2018 dít v ložnicích?

Ať už za to může fakt, že 21. století před několika dny dosáhlo plnoletosti, nebo neustávající trend „50 odstínů“, můžeme se v tomto roce těšit na pořádně vášnivé chvíle. Podle australské sexuoložky zažijeme letos v ložnici méně nudné rutiny a více experimentů. Do našeho sexuálního života by navíc měla konečně vstoupit také virtuální realita.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12e34t77r 93K73l64o23s 3342819834431

... ach jo. Kam ten svět spěje ... ?

8-o8-o8-o

0/0
7.1.2018 22:28

D12a20v56i79d 14K40n33a86p69e33k 8797414576175

Paní sexuložka úplně zapoměla na pejsky a ovečky. Zrovna dneska je na titulní stránce článek o zoofilovi Michalovi z Brna, který žije na farmě se dvěma ovcemi a psem: https://zpravy.idnes.cz/zoofil-rozhovor-zvirata-ajtak-michal-dw8-/domaci.aspx?c=A171211_135037_domaci_nub

+1/−1
7.1.2018 19:46
Foto

P80e56t42r 34K97a66d83l44e49c 1870813807608

A mě něco říkalo, nelez do tý rubriky, nedělej to!

+1/0
6.1.2018 19:41
Foto

B74r16o52n56i63s97l64a78v 85G16a45b67r68y26š 2742249551

No vidíte. A dokonce jste tady nechal i komentář. ;-D

0/0
6.1.2018 19:53

M70i75c70h23a27e31l87a 36N25e98h98o61d31o74v97á 7527649262434

asi redakci docházejí témata, to je úpadek, oči mi vyskočily už u názvu. Podsouvání kravin

+8/−2
6.1.2018 15:14

H22a68n80a 76B78o30r74o21v74s65k80á 1917697889780

Tak v mojí ložnici se tohle určitě dít nebude, i kdyby se australská sexuoložka stavěla na hlavu. A nespěte sem furt 50 odstínů šedi, to není o sexu, ale o mocenských hrátkách. Nezdravá úchylka, ne norma. Otvírá se mi kudla v kapse, když se tohle cpe holčičkám (i chlapečkům) jako že tohle je láska, tohle je sex, tohle je ten život....

+16/−1
6.1.2018 10:02
Foto

B22r20o67n43i52s27l26a41v 63G98a12b56r21y17š 2912129511

Copak ona Vám něco vnucuje? ;-D

+3/−5
6.1.2018 10:03

K81a61r55e73l 93D96r49d48a 6154562327

Koukám na staré Řecko. Nějaká práce z MUNI. Zajímavé úvahy. Ideálem byla krása, lehkost, duchovno a asexualita. Ne pohlaví. Proto třeba mají sochy malé penisy a ženy jsou jen štíhlé či vůbec nejde pohlaví určit. Antika. Tlusté a erotické bylo bráno jako nechutné. Touha po sblížení byla nadpohlavní. Sex se stejným pohlavím byl mužům tolerován. Ženy byly za to opovrhovány. Platil kult výchovy, že sex mezi muži je vznešený, rytířský a ten pravý opravdový.

Žena byla majetek a šlo o majetek. Pokud by porodila syna milenci, okradla by manžela o jeho majetek. Nevěra žen se přísně trestala a ženy byly hlídány. Cizoložství bylo chápáno jako "krádež manželky" - majetkový trestný čin.

Mladí muži neměli mladé dívky k dispozici a volný heterosexuální sex vlastně neexistoval. Byl běžný homosexuální sex a chlapecká a mužská prostituce. Trestáno bylo kuplířství, jen mírně. Pokud se dostal chlapec na výchovu k přednímu muži, rodiče vydělali a vyhnuli se případnému postihu za kuplířství. Údajně přední politici společnosti mohli vzejít jen z chlapců vychovávaných muži a praktikující homosexualitu.

Muž mohl volně praktikovat sex s otrokyněmi, muži, chlapci a nebylo to bráno jako cizoložství. Naopak, jeho žena byla majetek, kterým vládl. Mohl ji i zabít, třeba za cizoložství.

Jestli tomu rozumím dobře, tuto společnost rozložila ženská emancipace. Prý to nemohla být zdravá společnost, pokud byly tlusté perverzní ženy utlačovány. :-)

Aneb, každou společnost rozloží utlačovaná vrstva společnosti. ;-)

+4/−4
6.1.2018 8:06

V54e33n39d19a 82B19e63n40d19o21v97á 4272797157

Tak byly utlacovany tluste perverzni (tim je mysleno lesby?) nebo i stihle neperverzni? Neumim si predstavit takovou spolecnost, kde se cilene ublizuje jednomu z pohlavi a dela se z nej kus hadru..jestli vam zmena takoveho paradimatu pripada spatna, no nevim...

+4/0
6.1.2018 12:54

L81e73n31k19a 67P29o71k23o98r39n23a 7254833253701

No nevim, jestli se spis takto postavene vztahy nestaly prave tou pricinou rozkladu. Ze by emancipace az tak bujela? To se opravdu ptam. Nic moc o tom nevim

0/0
6.1.2018 13:48

K29a38r95e94l 71D18r33d88a 6284472567

To je zemanovský bonmot, myšleno ženy jako takové. Nemyslím si, že by se na přístupu k ženám něco zásadního změnilo až do 20. století. Patrně ženy svoji roli utlačovaných vcelku přijímají. Nejspíš se realizují přes svého muže.

Minule jsme řešili etiketu, pořád to samé, muž ženou vládne. Součást nejlepšího vychování i v 21. století.

+1/−3
6.1.2018 18:30

V75e82n90d53a 64B81e50n90d29o74v39á 4802857847

Vy píšete dost nesrozumitelně, co je součástí nejlepšího vychování? To že muž ženou vládne? Vážně jste chtěl použít slovo "vychování"?

+3/0
6.1.2018 18:49

R19y54s92z25a93r97d 93B91a21b80c25z13y55n70s80k91i 1540831629

Jak dlouho jsi tam v té době bydlel, že to všechno víš tak přesně?

+2/0
6.1.2018 18:32

A90n46d79r69e44a 56D72e33k64a49n41o48v51á 8203849266243

Odporné, zvrácené. Lidé jako celek už neví co by.. Čest výjimkám.

+11/−5
6.1.2018 7:59
Foto

B17r94o30n52i63s64l11a75v 49G18a20b68r98y73š 2892769881

Jo, nevíte co by, tak jdete do diskuze si postěžovat. Ale brečíte na špatném hrobě. ;-)

+1/−4
6.1.2018 9:49

A49n14d49r20e46a 52D70e43k53a60n72o38v14á 8273389556723

Jenom konstatuji svůj názor.;-) A to je vše. Pro mne je podstatné, že jakékoli lidské jednání bude muset nést následky, proto nevidím důvod si stěžovat. A už vůbec nebrečím nad tím, jaké zvrácené chování se začíná nejen omlouvat, ale i propagovat, naopak, je to jen další dílek do skládačky toho co se děje.;-)

+2/−5
6.1.2018 10:55
Foto

B96r34o41n97i35s44l14a29v 35G46a13b33r89y59š 2632589121

Co se na sexu, na kterém se domluví dva svéprávní dospělí jedinci, zvráceného?

+3/−1
6.1.2018 11:07

V16e45n15d77a 64B33e85n98d12o91v72á 4712327787

Z pani cisi laska a harmonie, to se pak jinak uvazuje :D

+4/0
6.1.2018 12:57

A63n95d11r48e58a 77D62e15k10a30n83o10v48á 8463539936953

Milá paní Bendová, to, že se mi nelíbí určité věci, neznamená, že budu nenávidět lidi, kteří ty věci provozují. Naopak, mám ve svém okolí lidé, které jsou lezby, či homosexuálové a chovám se k ním stejně, jako k jiným. Neopovrhuji jimi,pouze nesouhlasím s jejím jednáním. Nelíbí se mi, jakákoli perzekuce těchto osob, protože žádný člověk není dokonalý. A hlavně, nedívám se na ně jako na ,,teplouše", ale na pána Nováka, nebo paní Novákovou. Neškatulkuji je a nedávám lidem nějaké nálepky. To, že tady nadšeně nejásám, jak je skvělé, že jakýkoli sex a s kýmkoli je moderní a sluníčkový, neznamená, že výjdu do ulic a začnu do těchto lidí střílet. Doufám, že se mi to podařilo dostatečně vysvětlit a přeji Vám a panu Gabryšovi pěkný víkend.:-)

+4/−1
6.1.2018 13:30

L23e36n96k81a 33J77a17c72k48o41v94á 5437708413952

S jakym jednanim nesouhlasite? Jednanim muzete nazyvat to, ze vas nekdo nepozdravi nebo nepodrzi dvere. Nebo svou sexualni orientaci take povazujete za jednani?

+1/0
6.1.2018 13:35
Foto

J55a81n 17Č31e50r10m85á94k 4969158245317

ovšem...

Jednání je vše co konám a co - jako člověk -mohu ovlivnit...8-o

+1/−2
6.1.2018 21:20
Foto

B77r26o85n42i14s15l77a46v 73G49a55b85r87y38š 2102269811

Sexuální orientaci ale nemůžete ovlivnit.

+3/0
6.1.2018 21:29

V29e43n67d33a 38B27e40n25d12o92v20á 4272387917

Jen si to ujasníme..pro klid vaší duše by bylo lepší, kdyby ti homosexuálové, šťastní ve svých homosexuálních vztazích, se rozešli a našli si opačné pohlaví, byť by se trápili jak oni tak jejich protějškové? Nebo by měli zůstat sami? Nebo co byste jim doporučil?

+3/0
6.1.2018 21:40

V66e12n98d90a 86B15e36n88d64o34v67á 4562987957

Tak ono je něco jiného říct, že s podobným jednáním nesympatizujete anebo že je odporné a zvrácené, jak jste psala vy...Předpokládám, že to pořád směřovalo na konkrétní skupinu- homosexuály, tj. i konkrétní jednotlivce...No a mně to připadá poměrně hloupé; může to někomu sakra ublížit. Slyšela jste kauzu o synovci paní Ester Janečkové? Možná by bylo fajn vážit slova, byť poměrně anonymně na internetu...

+2/0
6.1.2018 13:45
Foto

B29r92o50n83i13s75l62a47v 90G91a60b84r70y39š 2212939591

"Nesouhlasím s jejich jednáním." Ale homosexualita není jednání. Kdybyste byla od rány a řekla byste jim "nesouhlasím, že spolu vy dva máte sex", tak co dál? Co mají dělat oni? Mají se rozejít? A jak Vám ten nesouhlas pomůže? Mají chodit po druhé straně ulice, abyste neviděla, jak se dva zamilovaní drží za ruku?

Vykašlete se na nějakou sexuální orientaci, nepředstavujte si, jak to dělají. Já si taky nepředstavuju, co děláte se svým partnerem. K čemu mi ty představy jsou? K ničemu. Budu myslet na něco, co se mi nelíbí. A na to, abych se dobrovolně zabýval záležitostmi, které se mi nelíbí, je můj život dost krátký.

+2/0
6.1.2018 13:46

A17n81d81r53e85a 95D51e93k88a92n63o19v10á 8753389316213

Pane Gabryš pro mne jsou jakékoli homosexuální a jiné nepřirozené sexualní praktiky, viz pouta, ponižování, pedofílie a podobné praktiky prostě nepřijatelné. Jestli laskavě dovolíte, tak budu mít na tyto věci jiný názor než Vy a na rozdíl od Vás, tak Vás za něj nenapadám, naopak ho respektuji. Jste dospělý, svépravný, je to Vaše věc.;-)

+2/−3
6.1.2018 13:18

V31e61n19d17a 51B74e53n75d19o48v16á 4252757257

Srovnávat dobrovolná pouta s pedofilii....Bože můůůůůj Rv

+5/0
6.1.2018 13:22
Foto

B93r15o26n85i74s55l19a32v 51G55a93b20r22y53š 2472249631

No jo, ten respekt z Vás úplně kape. ;-D

Homosexualita není praktika, ale varianta sexuální orientace. ;-)

+3/−1
6.1.2018 13:28

A38n72d49r77e12a 86D18e41k37a15n44o47v89á 8353289736973

Přesně, podle Vás se respekt vyjadřuje naprostým souhlasem se vším. A nemít negativní, či jiný názor. Mějte se hezky, přeji Vám pěkný víkend a co se týká tohoto tématu už s Vámi nebudu v rozhovoru pokračovat. Opravdu nemám zapotřebí se tady s někým handrkovat.

+1/−1
6.1.2018 13:37
Foto

B58r91o23n11i82s21l88a79v 15G24a96b38r31y16š 2612549191

Podle mě respekt vypadá jinak... ;-D

+1/−1
6.1.2018 13:40
Foto

J42a75n 96Č23e17r95m83á58k 4689208715417

a podle mě je to o toleranci, nikoliv o respektu. Respekt si na rozdíl od tolerance musím zasloužit...

0/0
6.1.2018 21:25
Foto

B25r37o30n22i63s61l33a22v 80G26a83b69r71y86š 2882789201

Když Vás potkám na ulici a nebudu Vás odnikud znát, budu k Vám chovat respekt a úctu. To snad není tak těžké pochopit, ne?

+1/0
6.1.2018 21:28

T30o53m88á37š 57H59o31l60e89k 5615170641427

Homosexualita je ÚCHYLKA a nikoli varianta sexuální orientace.

+2/−4
6.1.2018 19:29
Foto

B71r49o56n63i77s93l84a74v 68G82a48b73r91y57š 2162349351

A můžeš to nějak dokázat?

+1/0
6.1.2018 19:53
Foto

B28r27o73n37i24s30l43a83v 64G15a69b31r11y54š 2672789181

Ještě by mě zajímalo toto: smím vědět, jaké sexuální praktiky jsou pro Vás přijatelné?

+1/0
6.1.2018 13:48

R76o37m15a93n 92J13e13s51c47h14k25e 9458105537955

To máte společné s nacisty. Také zavírali homosexuály. Ani pedofilie není výhra pro dotčené. Léčit se to nedá. To se mají snad oběsit ? S tím musí dotyční žít.

0/0
22.1.2018 18:22

V35e70n44d43a 37B27e50n16d71o97v71á 4332627727

Deje se to, ze "Zij a nech zit" a zaroven "Nikomu neskod" by melo byt tesano do kamene. Hledte si sveho zivota, zplodte treba 10 deti, treba mejte jen stredoskolske vzdelani a budte v domacnosti, pokud budete stastna, je to vase vec a vec vaseho partnera; ale resit zivoty ostatnich a hodnotit je popr. urazet je to jest proste stupidita...

+3/0
6.1.2018 13:11

V24e24n68d65a 25B29e10n40d41o24v23á 4322887197

Cest takove pani Dekanove! Neodporne, nezvracene to zene! :D

+1/0
6.1.2018 13:13

J15i97n83d21ř19i44š60k66a 20B40u60r66g70e64r16o31v69á 3495394368335

Nevnucujte lidem neustále zvrácený a nechutný sexuální svět. Stačí, že existuje v některých ložnicích. Naštěstí milování s milovaným protějškem opačného pohlaví NIC!!! nenahradí.

+5/−6
6.1.2018 7:41
Foto

B45r58o29n79i53s65l92a56v 31G20a47b18r44y17š 2872869621

A proč Vy vnucujete tenhle svůj názor?

+3/−2
6.1.2018 9:49

L88e12n16k13a 82J17a97c54k63o92v18á 5707738823942

Protoze prece milovani s milovanym protejskem opacneho pohlavi nic nenahradi! To se musi tesat nejen do diskuze, ale rovnou do kamene.

+1/0
6.1.2018 9:51

V65e73n55d77a 13B66e52n50d14o44v10á 4922527327

A nejlepe vnutit vsem do kebuli, i kdyzt to maji treba jinak, ze ano...

+1/0
6.1.2018 13:01

L62e76n29k68a 79J47a33c32k49o37v60á 5747268593562

Presne tak. Ja si zase treba myslim, ze maliny zadne jine ovoce nenahradi. Chtela jsem rict, ze by bylo bezva, kdyby to tak meli vsichni, ale pak by na me zbylo mene malin treba, tak nevim no....

0/0
6.1.2018 13:26
Foto

J32a81n 48Č24e81r43m87á39k 4849298195487

promiňte, on tu má někdo pocit, že paní Jindřiška tu něco vnucuje?...

Je-li tomu tak, nevnucuje tu své názory naprosto každý, kdo sem přidal svůj koment či jen reagoval na někoho?...

A nebo snad vnucují pouze ti, co nesouhlasí s homo a jejich fans?...

0/−1
6.1.2018 21:30
Foto

B97r70o13n89i63s75l91a86v 72G49a90b36r58y72š 2252459941

Ano. Vnucuje názor, že milování s protějškem opačného pohlaví nic nenahradí. Mě to ale vůbec nezajímá, víte?

Jinak máte pravdu, vnucuje je každý přispěvatel. Tedy i já i Vy. Čili si tady nemáme co vyčítat. :-)

A to Vaše "homo a jejich fans", to není sekta nebo jiné náboženství. Tohle může říct jen věřící fanatik. Říkám pořád, že víra v bohy člověka mentálně zabrzdí, protože se nesnaží přijít na řešení různých problémů, prostě řeknou, že za to může bůh a to je vše. Homosexuálové nemají svého mluvčího ani zástupce a jeden za druhého nemají odpovědnost. Nesouhlasit můžete, ale jak chcete nesouhlasit s orientací? Jak se ten nesouhlas projevuje? To je to samé, jako kdybych nesouhlasil, že můj spolužák píše levou rukou. Dočetl jsem se, že vnímání leváctví silně ovlivnila Bible. Několik neblahých událostí je spojeno právě s levorukostí. A později přibyla pověra, podle níž ďábel křtil své následovníky právě levou. Toutéž rukou se měly zdravit čarodějnice, a pokud se na levé části těla navíc našla mateřská znaménka či pihy, cesta na hranici byla téměř jistá. To jsou ale blbosti, co? A někteří tomu pořád věří. Doufám, že Vy ne. Kdy jste tedy přišel na to, že leváctví není nic škodlivého? Jak jste vnímal leváka, když jste se s ním setkal poprvé?

+1/0
6.1.2018 21:50
Foto

J12a86n 17Č95e28r31m95á84k 4219188435327

to je nějak moc věcí najednou...

Tedy, opravdu si myslím, že vyjádřením svého názoru ho ještě nikomu nevnucuji. A to ani tehdy, pokud ho něčím relevantním podpořím.

věřící fanatik... On musí být nesouhlasící názor názorem fanatika ještě navrch věřícího?... Co to má společného s vírou? Je tu snad málo nevěřících lidí majících podobné názory na určitou věc jako lidé věřící?... Není takové podsouvání zbytečné?

A to pokračování o jisté zkratkovitosti vytvoření si názoru na něco je už opravdu hloupé a mimo mísu... Nejede-li mi auto také zkoumám jednotlivé možné příčiny a nehledám v tom boží zásah. Avšak apriori ho nevylučuji, neboť za touto situací může být boží vůle... Ovšem jde až o poslední variantu a auto se snažím opravit...

Leváctví?

Opravdu nevím, kde jste něco takového četl... Jinak člověk je povětšinou tvor pravoruký a s Biblí to nemá nic dělat... Dominantně pravoruké byly v podstatě všechny lidské dosud objevené a popsané kultury. A to se týká nejenom psaní, ale třeba i obrany, stavitelství atp...

Jistě nebudu nikoho trestat za leváctví, ale zároveň si nejsem jistý, zda je lepší žít jako levák v pravoruké kultuře či takového člověka přeučit... Vše má své pro a proti a asi záleží na rodičích každého z nich, jak se k tomu postaví... Každopádně znám obojí případy a znám i přeučené lidi, kteří jsou svým rodičům vděční, že je naučili používat obě rucew (leváctví přeučením nezanikne)...

Homo. Opravdu nemají svého mluvčího? Co např pan Hromada?...Čím tedy byl?...

0/−2
6.1.2018 22:41
Foto

B90r10o58n41i48s61l29a59v 72G84a82b38r86y17š 2402549881

"...ale zároveň si nejsem jistý, zda je lepší žít jako levák v pravoruké kultuře či takového člověka přeučit..." Už jen tato věta znamená, že o levácích pochybujete a smýšlíte o nich jako o někom, kdo sem nepatří. Není to nic, co by stálo za zmínku. A přesto to někteří považují za něco nepředstavitelného, co může přinést zlo. Nepřemýšlejte nad tím. Ani nad tím, jak homosexuálové žijí. Píší se zprávy o heterosexuálech, píší se informace o všech ostatních. Píší se zprávy o křesťanství, píší se informace o islámu. Jakkoliv se mi islám nelíbí, jsem rád, že jsem se o něm mohl něco dozvědět. Nezavírám oči a nedělám, že neexistuje.

Pan Hromada byl předsedou Gay iniciativy, ke kterému se mohl přihlásit kdokoliv. Ale nemusel, protože třeba s jeho názory nesouhlasil. Není to bytové družstvo, kam automaticky patříte, protože bydlíte ve společném baráku. Měl byste se tedy zeptat těch, co toto sdružení zažili. Já to ale nebyl.

A příště se mi nesnažte namluvit, že jsem součástí nějakého spolku. Jsem tady sám za sebe, nemluvím na skupinu a byl bych rád, kdybyste se toho laskavě držel.

+1/0
7.1.2018 0:01
Foto

J51a65n 96Č92e36r97m22á23k 4299758735287

tím nepíšu, že sem leváci nepatří, to došlo k nedorozumění... Jen jsem napsal, že si nejsem jistý, co je pro ně lepší a v čem bych tápal, kdyby se mé dítě projevilo coby levák...

Ovšem v leváctví a homo je rozdíl. Z mého pohledu leváctví je pouhá "technická" záležitost. U homo jde o morální záležitost a v tom je rozdíl. Ostatně, takové své dítě bych vychovával stejně, jako jiné mé děti. V úctě a lásce k člověku i k Bohu a tedy i být dobrým synem či dcerou našeho Otce a být dbalý jeho zákonů. Miloval bych své děti všechny stejně a to ostatní už by bylo na nich...

0/−1
7.1.2018 19:18
Foto

B78r54o41n68i94s72l89a58v 87G96a52b65r72y19š 2292579301

Morální záležitost z toho děláte akorát Vy. Homosexualita není produktem výchovy, Ježkovy voči! Proč to pořád nechcete pochopit? Mí rodiče mě vychovali stejně jako svého bratra, oba jsme vyrůstali na vsi, ale já jediný nosím brýle. Já jediný se nezajímám o automobily. Já jediný jsem dokázal získat doktorát. Já jediný jsem gay. Ne, adoptovaný nejsem. I přesto že se od svých rodičů odlišuju, jsou na mě pyšní.

Nebo si myslíte, že by mě měli raději nenávidět, protože jim aktuálně nemohu dát vnoučata a že by je pomlouvali sousedi? Copak jsem nějaká továrna na děti?? I kdybych gay nebyl, je to jen a moje věc, jestli budu nebo nebudu mít děti. Někteří rodiče to bohužel ještě dovedou. Nechápu, proč jim jsou názory a řeči cizích lidí přednější než štěstí vlastních dětí.

Úctu k člověku mám, pokud si ji zaslouží. Ale k člověku, který považuje moji orientaci za úchylku, mě samého jako omyl přírody, respekt a úctu mít prostě nemůžu. Nejsem kriminálník, nikoho jsem nepodvedl, nikomu jsem nic neudělal. A přesto z různých stran slýchávám hloupé narážky.

Píšete, že vychováváte své děti k úctě ke člověku, ale sám se mě díváte skrz prsty a nemůžete moji orientaci překousnout. Místo toho, abychom se navzájem respektovali a vycházeli spolu, tak se úplně zbytečně tady pohoršujete nad něčím, co nemůžete ovlivnit. Doufám, že jste spokojený.

+3/0
7.1.2018 20:01

V88e86n76d17a 42B54e21n49d95o92v86á 4452217717

No, když někoho přeučujete k obrazu svému, vlastně mu říkáte, že je nekompetentní, možná dokonce vadný. Tohle přeučování leváků já vidím jako blbost, všechny pěkně nalajnovat do stejnosti. Za komunismu běžná praktika, boj proti jakékoliv odchylce či individualitě...Btw. ono to, že se někdo narodí jako levák, má asi nějaký svůj smysl, nemyslíte?

+2/0
7.1.2018 0:52







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.