Diskuse k článku

30 dní hubnutí s OnaDnes.cz: Vyhněte se na začátku negativní motivaci

Dnes je první den vaší cesty ke štíhlejšímu a zdravějšímu tělu. A právě proto jsme se rozhodli začít seriál 30 dní hubnutí s OnaDnes.cz tématem motivace, které je jedním z těch nejdůležitějších, abyste zhubli už napořád. Pomocníkem k vaší změně může být i přiložený dietní jídelníček a doporučené cvičení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a19r58t36i60n91a 37B69e70r58á27n49k13o81v62á 5717325792

Nehodlám číst články s grafikou jak u Expresu, nebudu překlikávat!

+4/0
8.1.2018 16:33
Foto

L63u11k66á81š 45N13o45v45o24t92n12ý 6276247898768

Cituji z článku: "Zamyslete se nad tím, co vás vede k tomu, že si ubližujete jídlema nedostatkem pohybu..."

Tady bude asi můj kámen úrazu, protože to, že se pěkně nadlábnu (nezdravě samozřejmě) a rozvalím v křesle (místo abych si dal kus fíkusu na talíř a šel běhat do té zimy), tak to bych rozhodně za ubližování nenazval. Takže asi budu muset na sobě začít pracovat ještě o jede krok dříve než rovnou začít s motivací :))

+4/0
8.1.2018 14:41

M66a83r57i52e 66K27o78v79á26ř63o47v91á 9240889704562

Článek jsem nedočetla, protože hubnout nepotřebuji. Ale zaujala mě ta negativní motivace. Třikrát jsem v životě hodně ztloustla (těhotenství, nemoc) a dokázala se vrátit na svou optimální váhu jen díky tomu, že jsem se na sebe hodně naštvala.

+6/0
8.1.2018 13:43

J77a41n 64C10h52o73d54u89r25a 1762439663533

"se vyhýbat negativním lidem, situacím a stresu"

návod přestat číst idnes natož rozsekané články?

+8/0
8.1.2018 12:04

P44a37v72l65a 39K95u87č74e36r95o82v87á 5117281493

chia semínka až odpoledne? energii potřebujete dodat dřív, takhle pozdě nebudete moct usnout

+2/0
8.1.2018 11:00

M10i13c40h69a45e57l21a 47K98ř91í38ž66o37v88á 1837221365801

Lžička znamená 5 g chia semínek, kolik myslíte, že tam té energie bude?

+2/0
8.1.2018 16:38
Foto

J35a74k36u83b 91S82o81b50o45t81k22a 6504548157926

100g bílkovin pro běžnou ženu, zato jen 130g sacharidů? 8-o8-o

Jako dobré, dotyčné asi narostou svaly, protože ta dávka výrazně převyšuje reálný objem aktivní na průměrné, necvičící ženě, ale po týdnu to s ní sekce, protože tělu dojde energie.

S tím souvisí i ta celková energie - 6000KJ. Pokud je to kancelářská myška, OK. Pokud má aktivnější práci a k tomu ještě hyperaktivně přidá novoroční sport, tak to s dotyčnou šlahne.

0/−2
8.1.2018 9:11
Foto

J71a76k39u35b 83S97o78b60o27t39k14a 6594178977176

* ...reálný objem aktivní HMOTY na průměrné...

0/0
8.1.2018 9:12

D98a74n74a 47T23e31n26z25l20e57r 5860932225393

Asi počítají, že průměrná a zhubnout toužící žena váží 100 kg. Gram bílkovin a kilo živé váhy se tuším počítá....

0/0
8.1.2018 12:06

M35i58c47h32a72e65l22a 53K85ř51í82ž55o23v18á 1547871325731

Píšou, že je to pro 70 kg ženu se sedavým zaměstnáním.

100 g bílkovin je sice trochu víc, ale nic tak hroznýho - a tělo je zvládne rozložit a udělat si z nich i energii (sice ne tak efektivně jako z cukrů, ale umí to).

No a málo cukrů je snad v pořádku, ne? Energii by si měla vzít z uložených tukových zásob.

0/0
8.1.2018 16:35
Foto

J52a37k81u46b 75S17o90b70o54t60k28a 6774958137666

70kg žena nemá zase až tak dábelské množství tuků, aby z nich tělo nějak úchvatně žilo. Ale jo, 6k KJ pro sedavé zaměstnání je na hubnutí v pohodě.

Jen mě trochu děsí ta přidaná aktivita která by měla následovat v kombinaci s tím strašně nízkým množstvím sacharidů.

0/0
8.1.2018 20:40

M30i91c80h65a36e43l42a 93K54ř88í32ž63o67v17á 1187701325341

Jen procházka a trochu protažení.

Teď se docela propagují diety se sníženým obsahem sacharidů. Vlastně i doktoři začínají zjišťovat, že když sníží přísun sacharidů - při stejném energetickém příjmu, tak se člověk začne cítit líp, a dokonce i uzdravovat (metabolický syndrom, diabetes 2. typu...).

0/0
8.1.2018 21:05