Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Onkoložka: Rakovina je jako parazit, hladovkou ji nepřemůžete

Herec a filmový producent Jiří Pomeje zvolil pro boj s rakovinou hrtanu hodně netradiční způsob léčby: chce chorobu porazit dlouhodobou hladovkou. Podle onkoložky Petry Tesařové je ovšem taková snaha marná. A místo nádoru hladovka spíše zasáhne zdravé tkáně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R57i36c98h19a12r49d 10N56o32c77a67r 1366165906502

Vnímám Pomejeho jako paní Galatíkovou, tohle je řešení na doktory, ne na hladovku. Hladovkou akorát imunitní systém co vyhledává rakovinu jde do těžkého oslabení. Jirko, hlady to nepůjde. Třeba zázraky se dějí na Vánoce

0/0
29.12.2017 20:42

R64a50d95e81k 71K84o66l18i38á72š 6817582681129

Pokud někdo sdělí druhému, že tato cesta je marná, bere na sebe plnou odpovědnost za uzavření této cesty pro umírajícího. Nechtěl bych být na místě toho, kdo toto odsouzení k smrti pronesl ještě za života postiženého. Rozhodně bych nešťoural do nastoupené cesty kohokoli a na zhodnocení bych počkal až jak to dopadne. Zapomíná se na skutečnost, že vše o fungování těla zdaleka ještě nevíme a na sílu vědomí - vše řídí mozek nemocného, někdo říká "věř a víra tvá tě uzdraví"...šáhněme si do svědomí - kdo z nás má tak silnou vůli jako například E.Tolle? Neberme proto tuto sílu jiným...

+1/−2
27.12.2017 10:08

M26a84r86t34i74n 35B30i85t61t20n20e74r 4292246886955

Úplně stejné je to s někým, kdo doporučí určitou cestu jako východisko a ukáže se, že to tomu člověku jen ublížilo.

To, že o fungování těla nevíme vše je argument ve prospěch hladovky jako řešení rakoviny i proti takové hladovce.

Onkologové mají právo uvést své odborné stanovisko při léčbě rakoviny - rozhodně větší, než elektrikář a léčitel.

A co se týče víry, tak jak souvisí víra v uzdravení s 42 denním hladověním? Jasně, že víra má ohromnou moc, ale pokud onkologové upozorňují na to, že vyhladovění organismu může při léčbě rakoviny spíš uškodit, tak by bylo vhodné se zamyslet spíš nad tím, jak tu víru podpořit jiným způsobem ne? Klidně to může být požehnání, nějaký neškodný rituál, modlitby, pro mně za mně vymýtání "démona rakoviny" - tak dlouho, dokud to nebude škodit a dokud kvůli tomu nemocný nebude zanedbávat klasickou léčbu a metody, které mají ověřenou účinnost.

+4/0
27.12.2017 11:58

R62a41d76e92k 24K21o36l47i91á53š 6727692901809

Díváte se na člověka jako na "živý stroj". Tento pohled je již vědeckou obcí překonaný. Viz. knížka C.Pertové "Molekuly emocí". V ní jsou popsány poslední výsledky činnosti mozku a jeho komunikace s tělem. Za tyto objevy byly uděleny Nobelovy ceny. Praxe ukazuje, že diagnóza, kterou odborník sdělí pacientovi, že zemře, ho spolehlivě zabije. Zvlášť, když mu ještě stanoví datum. Prostě poslechne.

+1/−1
27.12.2017 15:23

R38a66d51e86k 30K60o82l49i81á25š 6247432631439

Hovoříte o "klasické léčbě". Tou je chemoterapie. Kromě toho, že se kolem ní točí šílené peníze, pozabíjí váš imunitní systém po kterém pak chcete, aby vás z toho dostal...Evidence, kolik onkologicky postižených lékařů nepodstoupí chemoterapii se nevede, ale proslýchá se, že z nich téměř nikdo. Toto postižení je přitom stále častější. Téměř není rodina, kde by se s tímhle svinstvem nesetkali. A diskuze mezi odborníky a laickou veřejností není téměř žádná. Nikdo nic neví. A doktoři? Nediskutují, nejsou chápaví vůči pacientovi. Jen diktují - "Uděláte tohle a tohle, anebo...". Vžijte se do té situace...Chemoterapie, nebo vyříznout. Poté, co jsme po "chemošce" přišli o mamku, taťka ve svém případě později volil "vyříznout"...a přežil. Ale, co když je to rozlezlé tak, že to nejde? Jak se rozhodnete? U nás se o hladovění ví prd. Kliniky na řízené hladovění jsou po celém světě - od Švýcarska po Japonsko. Síla očistného procesu je neuvěřitelná a podložená. Ale netočí to zisk...Tady v Čechách je to tabu. Takže? Věřte - nevěřte...

+2/−2
27.12.2017 15:37

L70e61n19k46a 92S48n75a28j26d91r18o11v73a 7597851821801

To se pletete. Klasickou léčbou je v první řadě operace - která i v tomto konkrétním případě byla nabídnuta. Chemoterapie je jako léčba první volby nabízena pouze v případě, kdy operace není možná, a nebo u určitých typů onkologických onemocnění, kdy zabírá. Myslíte, že kliniky na řízené hladovění by netočily zisk? No od Švýcarska po Japonsko evidentně prodělávají.

+1/0
29.12.2017 14:02

M57a26r70c39e80l18a 76V36a68s45i79c90e93k 3763105775723

Děkuji za trefný příspěvek! Rozhodně je nutné zajímat se o všechny možnosti vedoucí k vyléčení! Pan Kafka může být zrovna velmi inspirativní!

+2/0
26.12.2017 23:24

P13a30v91e62l 32S96v41a62t48o34š 2936223596181

Ano ano ano....velka gratulace Jirimu...Lecit svinstvo dalsim svinstem, proste neee....Jirko jste velky bojovnik. tak tu mame zase dalsi zazrak a lekari nevericne krouti hlavou. Proste anomalie, ze pani doktorko...

+3/−3
25.12.2017 13:01

A89l94e42n43a 84V47e72s41e79l11á 3693661795408

Strašně bych to přála jak jemu, tak všem, pro které by to třeba mohla být taky naděje...

Ale klasická medicína považuje za vyléčeného člověka, kterému se nádor pět let nevrátí. To, že se na pár týdnů zastavilo šíření je na gratulace příliš málo.

+7/−1
25.12.2017 13:53

V47í35t97ě40z11s95l86a82v 62D87r94o93z73d 9963289696524

Jejda, zase jeden nadšenec do alternativy... Počkal bych pár týdnů. Nadšení bez informací... lékaři kroutí hlavou... počkáme, až dokroutí. A neberte to jako nepřejícnost - přeji zdraví každému, ale nemám rád nepodložené informace, ketré si ještě alternativci berou za důkaz funkčnosti jejich šarlatánství...

+8/0
26.12.2017 16:07

M41a56r84i71e 11B98r44e66t91h34o40v88á 2225612616403

Jsem rada, vypada to, ze hladovka Jirimu Pomeje pomohla R^R^R^

+5/−2
24.12.2017 19:10

T61o31m10á98š 95M80o57r22a13v21č78í54k 3897536983435

Hodnotil bych až po delší době, ale když i jeho doktor prý nevěřil vlastním očím něco na tom může být.

+2/0
25.12.2017 11:34

B60o41h27u34m33i54l 75P33e97t95r44a14s 1613524721752

Nejlepsi na rakovinu je jeji prevence. Pro zacatek zagooglovat "how to prevent cancer" a snazit se ridit dle rad tam uvedenych. Vzdy je to lepsi nez se pote kdyz uz je pozde, dovolavat pomoci u doktoru nebo lecitelu.

+1/−2
23.12.2017 21:24

A42l41e43n45a 95V68e52s44e74l37á 3583961865648

Blbý je, že googlováním najdete stovky rad a většinou protichůdných.

+11/0
23.12.2017 22:23

B21o11h79u40m54i60l 29P44e15t37r76a33s 1743964841222

Doporucuje se v tom smeru jist hodne ovoce a zeleniny. Nedocetl jsem se nikde, ze by to skodilo.

0/−2
24.12.2017 2:28

A18l50e68n16a 77V56e22s65e97l64á 3713731885578

Jasně, jíst hodně ovoce a zeleniny je obecné výživové doporučení, to škodit nemůže. Ale že by nějak cílilo ausgerechnet na rakovinu...

Zmíněný Steve Jobs, či manželka Paula McCartnyho byli vegetariáni...

+6/0
24.12.2017 8:40

B27o26h35u21m40i32l 12P80e21t28r24a23s 1953374181292

Existuje ovoce a zelenina co cili na rakovinu. Snadno se to da nalezt. Steve Jobs mel rad sushi, takze vegetarianem nebyl, krome toho experimentoval s drogama a je mozne, ze kouril, nemluve o alkoholu. Linda McCartney byla kurackou marihuany a cigaret. Na internetu jsou jeji fotky s Paulem kde oba dva kouri. I vegetariani nebo vegani mohou jist spatne a mit spatne navyky. Proto je v tomhle pripade nevhodne davat je za priklad.

+2/0
24.12.2017 15:20

J45a76r46o89m24í50r 56Š27r58á43m53e67k 3747566957572

Pokud někdo věří, že něco takového existuje, tak je politováníhodný trouba. Na druhou stranu je to lepší, než kdyby věřil v neškodnosti tabáku nebo v léčivý potenciál špeku a slaniny...

+1/−2
24.12.2017 19:20

B70o25h78u58m16i49l 85P54e89t15r68a56s 1863634431252

Ja se zminuji pouze o prevenci a zdrava strava k ni urcite patri. Trouba je ten, kdo si to neni schopny uvedomit.

0/0
24.12.2017 22:12

A37n89t44o36n96í52n 67N12e75b78u92ž80e88l58s23k46ý 7705289646350

Ale, že tý rakoviny je...

+4/0
23.12.2017 5:32

P22a38v69e38l 37S60v45a34t45o86š 2706703786191

Zajimave je ,ze jakekoli jine nez oficialni postupy a lecba je vzdy zadupana do zeme, zesmesnena a jeji objevitele nazvani sarlatany a podvodniky ( Budwigova, Simoncini, Treben )..u te posledni nemuze byt rec o nejakem podvodnem lecebnem postupu, tato vyznamna bylinarka, naprosto bezistne pomohla a dal svyma knihama pomaha v lecbe rakoviny. Byliny jsou dostupne vsem a zdarma.

+3/−9
22.12.2017 13:16

J51a47r66o60m30í72r 72Š20r56á40m69e91k 3727106567552

Ano, to je vskutku zajímavé, že jakékoliv jiné postupy než ty, které prošly sérií testování na tkáňových kulturách, laboratorních zvířatech a lidech a u kterých se prokázala klinická efektivita, skutečná medicína nepoužívá. Oh, wait...

+11/−1
23.12.2017 9:40

P20a26v44e77l 89S24v60a73t97o69š 2906323776401

Jo a to co neproslo serii testovani je vlastne neefektivni a kdyz to pomuze tak je to vlastne jen anomalie, ktera se neda vysvetlit, protoze zadne byliny a jine prirodni produkty proste neucinkuji a skutecna medicina je nepouziva...A kdo to tvrdi je ignorant, jelikoz na rakovinu ucinkuji jen invazivni zakroky. Jsem rad, ze mame kazdy moznosti lecby, kterym verime.

+2/−8
23.12.2017 15:19

P91a32v19e19l 48S70v97a13t66o44š 2616493276231

Pani onkolozko, nechte si sve rozumy a nechte lidi, at se leci jak uznaji sami...rakovina je predevsim systemova nemoc, je to vliv psychiky, spatne stravy a dlouhodobych negativnich pocitu....jedla soda a sirup je popsana v knize od onkologa Simonciniho, dale Budwig dieta od vedkyne Budwigove, ktera byla za tento obev navrzena na Nobela...Vsechny tyto postupy jsou velice, velice levne a kazdy si je muze udelat doma a tak se nedivim, ze jsou zaslapany do zeme...kazdopadne neni to nic proti nicemu.

+5/−12
22.12.2017 12:54

J97a66r67m71i33l88a 40M59a54r43e40š61o32v15á 1864328130806

Stačí trochu zagooglit - Často se objevuje informace, že byla nominována na Nobelovu cenu a články uvádějí různá čísla od 5x až po 7x. Pravdou je, že neexistuje žádný podklad, že by kdy byla nominována na Nobelovu cenu. Nominace se zveřejňují až po uplynutí 50 let (odkaz) a v oblasti medicíny jsou aktuálně známy pouze nominace od roku 1901 do roku 1953 a v těchto jméno Budwigové nefiguruje.Informace o „sedminásobné nominaci Budwigové na Nobelovu cenu“ je záměrnou manipulací, která má navodit dojem, že jde o osobu ve vědeckém světě uznávanou (nominace na Nobelovu cenu má přísná pravidla a málokdo na ni dosáhne)

+15/−1
22.12.2017 13:06

P87a77v10e77l 69S62v90a17t84o21š 2226773436371

Pro me je tato pani vyznamna uz tim, ze svuj objev take nezistne poslala mezi obycejne lidi..Jeji nominaci urcite nebudu zpochybnovat, jelikoz zpochybnit se da naprosto vse a hl je mi to jedno.Cetl jsem jeji praci, libi se mi jeji nazory, pohled na nemoc jako celek...a jeji naprosta cistota a skromnost..asi to je to, co vsechny tyto lidi spojuje.

+2/−8
22.12.2017 17:00

J74a43n 60N98o12v33á59k 7545504608717

a mate aspon medicinke vzdelani? To ze dovede napsat text co libi laikum, neznamena ze je to skutecne vedecky podlozene.

+5/0
22.12.2017 18:08

P64a74v17e18l 75S96v78a21t58o67š 2386443966881

Tze bez medicinskeho vzdelani, jsou vsechny jine mozne pohledy spatne..protoze jen lekari urcuji, co je spravne a fungujici a co ne...a propo Mudr Simoncini je onkolog a Johanna Budwig biochemicka...

0/−1
22.12.2017 19:55

J97a19n 42N80o55v48á42k 7655964338567

Pracuji ve vede uz dost dlouho abych vedel ze tituly nic nezarucuji a bez vlastniho usudku a velke davky skeptismu se clovek neobejde.

Vyhoda mediciny je ze s trochou snahy lze udelat experimentalni overeni ze jedna lecebna metoda je lepsi nez druha. A pokud tvrdi ze jejich metody jsou tak uzasne, takovehle vedecky podlozene overeni by pro ne melo byt snadne. Ale vzhledem k tomu ze nic takoveho neudelali, a nebo mi to neni znamo, tak se nicim nelisi od sarlatanu.

+8/0
22.12.2017 20:42

P71a35v32e11l 57S37v33a58t26o96š 2966253986751

Hmmm...tak hlavneze ozarovani, chemoterapie a odstranovani nadoru tak skvele pomaha...vam to neberu..jen ta hysterie kolem lecby, ktera neni klasicka je okate trapna...50 let a nic se nedeje...nic prevratneho..kazdy pulrok se zahlasi, ze se objevila nadejna lecba a pak nic...porad dokola...myslim, ze uz to nikoho ani nezajima

+2/−3
22.12.2017 21:17

J44a24r97o32m78í16r 14Š25r12á22m35e50k 3217696157332

Vážně jste takový ignorant a vyjadřujete se k něčemu, o čem nevíte ani popel, nebo jen sprostě lžete? Před zhruba půl stoletím byla chemoterapie relativní novinka, která se teprve s důsledným dodržováním principů medicíny založené na důkazech stala nástrojem, který nemocným pomáhá. Vývoj nových chemoterapeutik stále probíhá, např. taxany byly jako chemoterapeutikum popsány na konci 80. let a některé antracykliny byly vyvinuty a uvedeny na trh teprve koncem 90. let. Jde v zásadě o nové léky, protože chemoterapeutika působí různými mechanismy.

Kromě klasické chemoterapie se testuje a do praxe dostává řada dalších postupů. Tak namátkou:

* Biologická terapie, při které se používají látky cíleně designované na zásah do signalizační kaskády nádorových buněk. Do praxe se začaly tyto látky dostávat na přelomu století, dnes jsou v indikovaných případech dostupné i u nás.

* Biologická terapie, při které se používají protilátky blokující určitý receptor na povrchu nádoru. Do praxe se dostává na konci 90. let minulého století, s dostupností technik umožňujících vyrobit dostatek lidských protilátek (genové inženýrství, hybridomy).

* Hormonální terapie, která využívá zjištění, že některé nádory mohou záviset na přítomnosti některých hormonů, případně některé nádory mohou být některými hormony tlumeny.

* Imunoterapie s dlouhou tradicí ve své nespecifické podobě (podání tuberkulózních bakterií do močového měchýře u nádoru močového měchýře od 70. let), ve specifické podobě zkoušela vlastně po celé 20. století, jen limitované znalosti a limitované možnosti nevedly k prakticky aplikovatelným výsledkům, případně se ukázala minimální efektivita (např. nádorové autologní vakcíny). Dnes je to žhavé téma výzkumu, prozatímní výsledky např. s využitím vlastních pacientových T lymfocytů jsou velmi nadějné.

* Ve fázi testování je celá řada přístupů selektivní destrukce nádorů na základě nanočástic citlivých např. na IR nebo na magnetické pole.

atd. atd. atd.

+12/0
23.12.2017 9:32

P32a19v20e84l 29S35v53a87t57o20š 2116213486721

No je videt, ze tomu rozumite...nastesti mame vsichni moznost vyberu.

0/−2
23.12.2017 14:39

P10a21v26e80l 78S13v27a66t73o54š 2496673206301

Vy to zde prezentujete tak neuveritelne mechanicky, vsechny ty mozne zpusoby lecby...Co napr pripad nemeckeho myslitele Clemense Kuby...Myslim, ze je vice moznosti lecby a nejen ta medicinska a hl si myslim, ze o tom jestli se clovek uzdravi nebo ne, rozhoduje hlevne on sam.

+2/−4
23.12.2017 15:30

P87a31v86e21l 88S21v73a74t16o88š 2906253886541

A propo...kolem osoby pani Budwig, se velmi casto objevuje mnoho nepravdivych informaci...byla velmi casto zesmesnovana a jeji prace kritizovana..Proto neguglim, ale ctu jeji praci, kde je vse vysvetleno...byla vystavena neuveritelnemu tlaku ze starny farmaceutickeho prumyslu a jeji jmeno bylo spineno nejen mezi lekari...Mohl bych to obratit a zpochybnit vase informace z vaseho "trochu gugleni"..pro mne je dulezity jeji odkaz a jeji vysvetleni ma pro mne vetsi vahu nez info z guglu

+1/−5
22.12.2017 17:07

J43a31r94m13i14l62a 49M35a38r94e87š35o30v14á 1524458390786

Tak zpochybněte..V kterém roce byla nominanována na Nobelovku a za co?

+5/0
22.12.2017 17:14

J67i42r67k68a 87L23i98b58e60ň36s46k20ý 4912871864389

Výhoda doktorů je v tom, že nic neriskují, je to jejich džob a když jim někdo umře, je to OK a když neumře a měl, tak oni za to nemůžou - to je nějaká anomálie. Už jsem slyšel mnoho lidí, co jim doktoři řekli, že umřou na cukrovku nebo na rakovinu, a nic - jeden případ takové cukrovkářky znám ze svého okolí. Pokud chcete slyšet o případech vyléčení nevyléčitelné rakoviny, podívejte se na přednášky Vladimíra Kafky a Duška - někteří takoví pacienti, co měli být mrtví, tam vesele vyprávějí svůj příběh.

+16/−3
22.12.2017 0:09

Z21u40z33a53n63a 16J66u47r95k58o26v11á 5841527695639

Ono hodně záleží na nastavení pacienta a na tom, co mu řekne doktor a jak ho tím ovlivní. Jsou známy případy, kdy lidé zemřeli jen proto, že oni sami a jejich rodina si mysleli, že mají rakovinu, i když ji neměli... Někdy gesto nebo necitlivé slovo může to mít nedozírné následky. Lékaři by se měli vzdělávat v komunikaci s pacienti, v tomto směru je to pořád bída.

Já si naopak myslím, že nic neriskují léčitelé, navíc se i trochu očekává, že jejich léčba je v jistém smyslu pokusná, takže nemusejí přijímat žádnou zodpovědnost. Lékaři mohou být zažalováni...

+12/0
22.12.2017 10:20

Z53u60z46a31n22a 75J61u17r89k15o13v87á 5981917835959

uf, multitasking se někdy nevyplácí, omlouvám se za chyby - a to jsem češtinářka :-P

0/0
22.12.2017 15:39

P46e43t75r 40B14r16o34ž 8132364106314

Paní doktorka mluví celkem rozumně - jen mne rozesmál konec... Pro všechny, co jsou znechuceni, že si nějaký "šarlatán" řekne o 500 kaček za hodinu: Nechte si udělat výpis výkonů, co doktoři účtují za Vaše léčení zdravotní pojišovně. Budete možná překvapeni. Ono to totiž není vůbec zadarmo, jak si všichni myslí...

+18/0
22.12.2017 0:03

P91e63t81r 57N75e82d75o56m47a 4379497168980

ona mluvi o horentnich sumach. 1000 kacek jsem dal za hodinu instalaterum

+7/0
22.12.2017 0:49

D64a70v46i73d 11K63n58a96p65e42k 8147484196925

Je to tak. Bohužel hromada lidí, jaksi nevnímá, že i ten dokor zadarmo, kterého platí pojišťovna, něco stojí. A sice, že už si ho člověk předplatil povinným zdravotním pojištěním. Ale to není vidět, protože pojištění odvádí zaměstnavatel, takže si řada lidí myslí, že je doktor fakt zadarmo.

+4/0
22.12.2017 16:26

P32e48t53r22a 27N84o75v40á24k35o32v55á 7228256254378

Smůla je, že si to často myslí i doktoři, že by si zasloužili mnohem víc. Třeba moje obvoďačka neustále tvrdí, že dře za nic a každý si po ní může plivnout, ale ona nemůže nic. (Já neposoudím, jak moc dře, ale v její čekárně nikdy neseděli víc jak tři lidi, a to včetně mě, a nemá sestru, ale zvládá všechno sama.) Nicméně do důchodu zatím nejde, protože pacienty není moc komu předat, a během roku skoro nemá dovolenou, protože prý není koho žádat o zástup (každá má svých pacientů mnoho a nemá sílů na další dávku od cizího doktora). Své nemoci přechází, opět z dříve popsaného důvodu. A pak babo raď, jestli jsou doktoři chudáci nebo nejsou. Asi pro ty, co sedí v Tescu na kase za pětinu čistého, tak ne. Ale při té zodpovědnosti, kterou mají, a neustálé hrozbě špatného rozhodnutí a likvidační žaloby, která jim hrozí... Já bych to třeba dělat nechtěla ani za 100 000 měsíčně.

+2/−1
22.12.2017 20:37

K57a18r93e68l 41K49o45ř86í38n35e46k 1711931973499

Ono je to těžké. Oficiální věda prosazuje jen to, co sama uzná. Ročně se objeví několikrát zpráva o nové převratné léčbě (a to již desetiletí) ale výsledek je stále stejný. Léčba chemoterapií je zlaté tele farmaceutického průmyslu a ten o žádné jiné metody nestojí. Proto se lidé snaží hledat metody, které vědci neproveřují (on je vetšinou výzkum placený farm. prům. stejně jako testování léků. Státy na to nemají). Jako příklad bych chtěl dát příběh Royala Raymonda Rifeho. Ten ve třicátých letech vyléčil tisíce lidí, svojí novou medotou, oficiální medicínou odepsaných a přes to, ho zadupali na mnoho desetiletí. Jeho příběh je velice poučný a smutný.

+7/−16
21.12.2017 20:17

K52a36r73e81l 34K98o83ř36í88n23e88k 1401311483779

Drahá a vážená paní Feriančíková, můžete laskavě napsat argument? Co o práci Rifeho víte.

+4/−3
21.12.2017 20:47

K17a46r81e49l 15K56o39ř25í34n90e97k 1181351883589

Z mého textu nemůžete vyvrátit zhola nic.

+1/−3
21.12.2017 20:49

K38a67r30e37l 82K12o84ř51í43n13e57k 1331661793279

A madam Exnerová mi něco vyvrátí?

0/−3
21.12.2017 20:50

V60e14r64o89n56i38k34a 22E57x44n94e96r57o57v42á 2106751117109

1. Píšete že oficiální medicína uznává jedinou metodu - chemoterapii, ale medicína má k dispozici chirurgii, ozařování, biologickou léčbu a další se hledají

2. Raymond Rife byl podvodník

+9/−3
21.12.2017 21:22

K63a59r71e11l 21K94o15ř60í39n16e11k 1971161583539

1. A to víte odkud, že byl podvodník?

2. Nevím o tom, že bych napsal, že chemoterapie je jedinou uznávanou metodou.

+3/−3
21.12.2017 21:47

V73e47r13o69n97i12k10a 42E18x78n48e16r87o92v84á 2696571567649

ad1 - píše se to o něm, našla jsme si to. I kdybych to nehledala, je nerealistické si představovat že by jednou známá léčba byla tak dlouho nevyužívána

ad2 - Kdopak psal: "Léčba chemoterapií je zlaté tele farmaceutického průmyslu a ten o žádné jiné metody nestojí"?

+3/−2
21.12.2017 21:57

E79v62a 11C41e63r78n61a 9331730812502

to mínus jsem dala samozřejmě omylem . K lékařům onkologům mám z osobních i pracovních zkušeností obrovský respekt.

+3/0
25.12.2017 7:18







mobilní verze
© 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.