Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Urážel celebrity, dnes je z něj milionář. Gogoboi je hvězda čínské módy

Sebevědomí mu nechybí, svou kariéru postavil na drzých módních kritikách a touží se stát jüanovým stamilionářem. Na sociálních médiích promlouvá k masám, o jakých se spoustě evropských blogerů ani nesní. Gogoboi je typický zástupce nové generace čínských influencerů. Možná i ten nejúspěšnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a75m60i52l92a 22K42a33l65e82n33s60k26á 9946447897838

Škoda, že tak před cca 20-ti lety ještě nebylo youtube ;-D

0/0
15.12.2017 11:56

J44á31n 88B59a66d56i75o14v77s34k19ý 2509874676746

7 milionů z 700 milionů - takže takový Kovy co má 600 ths odběrateů z 10 mio obyvatelů včetně nemluvňat je úplně jiný šálek kafe :)

0/0
15.12.2017 10:25

M62a78t71e14j 88F25i93l70i12p 9612424566

Přesně tak, CZ/SK Youtubeři holt nemají takoví dosah jako v USA či Číně. I u nás máme schopné influencery. Např. Vámi zmiňovaný Kovy, Jirka Král, FattyPillow atp. Jenže jak říkáte, se stejným poměrem sledovanosti takového člověka u nás sleduje pár desítek tisíc diváků, v USA pár statisíců, v Číně pár milionů.

+1/0
15.12.2017 14:33







mobilní verze
© 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.