Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sexuoložka: MeToo je štvanice na muže, která se obrátí proti ženám

Když byla před pár dny americkým magazínem Time vyhlášena Osobností roku 2017 kampaň MeToo upozorňující na problematiku sexuálního obtěžování, pár Čechů zatleskalo, ale většina si nejspíš klepala na čelo. „Hrozně nafouklá bublina, nesmyslná, americká,“ napsala nám svůj názor čtenářka Helena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V37i22l48é21m 98N58o98v72á98k 3104795396616

Už jsem to psal jinde: chyba začala tím, že dostaly volební právo. Arabové, to na mé gusto jako jediné, řeší dobře. ;-D

0/0
3.2.2018 17:34

J60o45s93e68f 45L82h97o23t18á32k 2409214590

Kde jsou ty časy, kdy bezpečný sex znamenalo, že ten její je mimo město;-D

+1/0
17.12.2017 8:41

D96a37n11i26e83l42a 28U30r50b24a33n98o48v77á 2914850375486

ono je obtěžování a obtěžování.pokud si sexuální narážky říkají lidé kteří jsou si sociálně rovni tak je to většinou sranda a když to není příjemné umí se druhá strana ohradit a tak o nic nejde. Horší je to kdy se z jakéhokoli důvodu ten co mu to není příjemné zároveň nepřipadá roven tomu druhému.......třeba v případě kdy šéf neustále komentuje prsa své sekrretářky komentuje její olbečení a pod.jí to je značně nepříjemné ale kvůli podřízené pracovní pozici dělá jako že jí to nevadí nechutnému vtipu se naoko zasměje ale unitř jí to štve.......to v pořádku není i když si ten šéf kolikrát ani neuvědomuje že to co dělá jí je nepříjemné. Natož pak nějaké intimnější doteky a pod. sem spadají i mladé herečky které zkouší obtěžovat produicent a pod........jenže bez ohledu na to že tohle není správné způsob řešení stylem honu na čarodějnice je prostě šílený..............bez ohledu na nepříjemnost a to že to reálně jsou přestupky či trestné činy jejich odhalování po 30 letech a doslova ničení kariér kdy fakticky jde již o právně promlčené kauzy nelze označit jinak než hon na čarodějnice. Ano, mluvte o tom pokud se to stalo nedávno a ideálně podejte trestní oznámení ale řešit že před 30 lety nkdo nco udělal.boha jeho............on kdo znás byl svatzý a v mládí neudělal kravinu na kterou není pyšný a jak by jim bylo kdyby na ně tohle co je v rámci zákona už nepostihnutelné bbylo že by vás dokonalae uvláčeli třeba za to že jste před 30 lety v opilosti urvali strače u aut v ulici a pod........základ kampan mi smysl dává, způsob je ovšem zcela kontraproduktivní. Výsledkem nebude že si muži uvědomí že určité chování skutečně není ženám příjemné jen se budou být že je kdokoli kdjkoli obviní a od žen se ještě více odtáhnou...jako by naše západní společnost už tak neměla dost problémů s tím navazovat funkční a trvalé vztahy.

+1/0
15.12.2017 17:13

M53a33r57c81e73l 58M28o17u69r32e37k 8295881189

Začalo to ve Velkých Losinách a přes McCarthyho se to dostalo až k Já taky! Lidstvo je prostě nepoučitelné ve štvanicích na jiné skupiny. Proč se ty moralistky neozvaly dřív ?? Jak to chtějí dokázat ?

+3/0
14.12.2017 15:45

J98a49n 61S71m70e81t25a47n20a 2415202315694

Jen tam dal. Uz se tesim az budou ty roboti na sex, protoze dneska cokoliv zkusit na zivou holku bez pisemneho souhlasu obou rodicu je na deset let krimialu. Inu, vsichni dostanou, co chteji. Treba jeste par generaci pred vymrenim uvidime.

+1/−2
13.12.2017 21:19

P68e96t14r 16N36o80v82ý 2859871124247

Zamerne prehanite ;-)

+1/0
14.12.2017 13:20

B52ě97l76a 71H94o91r30á34k25o10v97á 1258292259550

Když je to tak flustrující. V mládí stačilo roztáhnout nohy a měla jsem všechno po čem ostatní beznadějně snily. Nyní jsem ta ostatní...

+7/−1
11.12.2017 6:08
Foto

O32t16a22k25a71r 52K87i58n20d64l 2261103483163

Je to amorální, ale upřímné. Děkuji absolutně jednoduše popsaný princip který co je lidstvo lidstvem funguje. (někdy si říkám, škoda že nejsem ženská) R^

0/0
11.12.2017 7:47

K31a21m47i46l18a 27K82a48l74e24n49s88k95á 9546687977888

Tak když je to tak normální, tak ať jen ženy muže využívají a finančně vysávají víc a víc. A ať se muži nediví když budou vysávat třeba čtyři najednou. Je to přeci tak přirozené ;-D

+2/0
11.12.2017 11:19

L85a21d34i60s79l74a85v 51P20í64s49a65ř17í78k 9913811283926

Máte pravdu. I ten pes, co spadl do skalní rozsedliny se nakonec nechal nalákat právě na to.

+2/0
11.12.2017 10:34

E88v60a 78B21r96y71c82h40o97v75á 8825560434

Tak hlavně, že je to "flustrující";-)

+1/0
12.12.2017 15:15

J88o21s75e39f 87Š23o54l51t45e60s 8934968620423

Já si myslím, že je tu jasně daná hranice. Tedy ta, kdy se dotyčná žena ozve, že je jí něco nepříjemné. V tu chvíli jasně definovala hranici, kterou si muž nesmí dovolit překročit. Muž má totiž jinak velký problém odhadnout správnou hranici toho, co lze považovat ještě za vhodné a co je už nevhodné. Často je to otázka drobných nuancí a v průběhu času se podobné hranice mění a vyvíjí. Správně je v článku zmíněno, že některé ženy/muži si nechají líbit skoro cokoliv a naopak některé/někteří jsou uražené/í a cítí se zneužité/í při pouhém pohledu... Muži to obvykle spíše nedají najevo.

+9/0
10.12.2017 17:56

E82v67a 44B56r17y76c60h79o46v20á 8735240624

Přesně tak. Pokud by se tím ženy i muži řídili, žádné Mee Too by nebylo potřeba... Problém je v tom, že ženská dost často mlčí a muž dost často neposlouchá.

0/0
12.12.2017 15:20

D76a48n75i20e68l62a 30U60r54b41a49n14o68v72á 2514520105836

v mnoha případech se žena ozvat bojí, což je ten problém. jak jsem napsala výše jsou to situace kdy si nejsou rovni třeba studentka a učitel nebo asistentka a šéf a pod..........pak se mnohdy bojí ozvat protože se bojí že se jí za odmítnutí nějak pomstí .

0/0
15.12.2017 17:16

P24a43v39e10l 72M63a28l74e78č81e19k 5741654642721

Me Too - jen další pokus rozbít tradiční principy fungování společnosti. Po multikulti, genders, LGBT či inkluzo třeštění, další to vynález dnešních socialistů, to kořeněno návozem prý islámských nešťastníků s cílem občanstvu znechutiti demomracii.

Až tak, že si samo řekne o nějakou tu tvrdou ruku co ten demokratický bordel vymete. Pak socialisté odhodí svůj liberálně demokratický kabát a pěkně po boševicku demokracii dorazí.

+4/−7
10.12.2017 17:11

L60u77d12v69i49k 34S43p41i81n37k35a 1932527470135

promiskuitní češky mají máslo na hlavě. proto raději mlčí.

+1/−5
10.12.2017 12:16

M18a37r45t35i59n 80B33i75t75t22n90e93r 4832486506795

Hodnocení sexuálního obtěžování komplikuje to, že muži a ženy například k sexu s cizí osobou přistupují velmi odlišně. Přímá otázka - chceš mít se mnou sex - ze strany běžně vypadající osoby opačného pohlaví, vede asi u 50% mužů a 0% žen, kteří nejsou ve vztahu k souhlasu. Zajímavé je, že když testovali dávání této otázky lidem ve vztahu, tak souhlasilo 18% mužů a 4% žen.

Výzkumy zkoušely vyloučit pocity nebezpečí, hrozbu společenského znemožnění... vždy vycházelo, že mnohem víc mužů souhlasí s příležitostným sexem s cizí osobou, mnohem víc si jich to také představuje, než u žen, kde souhlasí minimum.

Také muži takovou otázku nebrali jako něco nepříjemného - ať už souhlasili nebo ne, zatímco ženy se často cítily pobouřené, dotčené, reagovaly hněvem...

Z toho by vyplývalo, že muži by prostě měli respektovat, že ženám je přímá nabídka k sexu odporná. Jenže: výjimkou je, pokud jde o nabídku sexu od muže nebo ženy vysoce atraktivní a postavené - Brad Pitt, Johny Depp - super alfa samec nebo Angelina Jolie a podobně vysoce přitažlivé ženy. Tam kupodivu na muže to prakticky nefunguje stále souhlasí zhruba stejné množství, ale u žen se ochota souhlasit s takovým návrhem výrazně zvyšuje.

A u konkrétních skupin (osoba v dlouhodobém vztahu s méně přitažlivým, submisivním protějškem) je při návrhu od vysoce atraktivní a postavené osoby opačného pohlaví u žen dokonce vyšší míra souhlasu, než u mužů.

Takže zatímco muži toto posuzují v pohodě a téměř bez ohledu na okolnosti, tak ženy co od jednoho muže shledávají jako ponižující a pobuřující, v jiném případě a za jiných okolností přijmou a souhlasí s tím.

Takže řešit sexuální obtěžování čistě z hlediska toho, jak se přitom cítila oběť, je velmi nebezpečné podle mne. Vede to pak k tomu, že co je dovoleno Deppovi, není dovoleno Pepovi. A zatímco Depp si zaskotačí, tak Pepa si jde sednout. ;-)

+6/−1
10.12.2017 12:06
Foto

A74n84n40a 18V94e48s82e60l58á 2790118566

Čili vám se nelíbí, že když je někdo vysoce atraktivní, tak je v balení mimořádně úspěšný a moc proto udělat nemusí, zatímco „průměrný muž“ musí vyvinout mnohem větší snahu?

Chcete kampaň za rovné příležitosti k sexu? Aby oškliví, průměrní, neúspěšní a neokouzlující mohli mít nezávazný sex ve stejné míře jako rockové a hollywoodské hvězdy?!

Podle vás je třeba posuzovat sexuální obtěžování nikoliv z hlediska oběti, nýbrž s hlediska pachatele jehož vyhlédnutá oběť odmítala a projevila nedostatek radosti a vstřícnosti, čímž ho nesnesitelně frustrovala, protože se domnívá, že k Bredu Pittovi by se tak chladně nechovala?

Přál byste si nějakou kampaň za to, aby ženy explicitní nabídky k sexu a osahávání odmítaly citlivě, aby se to křehkých duší dotyčných loudilů a agresorů nedotklo?

Máte tam smajlík, tak doufám, že skutečně jen vtipkujete...

+6/−4
10.12.2017 17:16

M71a46r68t75i36n 75B73i80t38t39n14e91r 4362116366565

Ne. Chci, aby trestné činy byly primárně definovány objektivními fakty a ne subjektivními pocity zúčastněných. Tedy stále širší definice, pod které lze nakonec schovat prakticky jakékoli jednání a odsoudit 95% populace, pokud se to zrovna hodí, jsou na nic.

Aby při dokazování trestného činu platila presumpce neviny, tedy že je pachateli třeba dokázat vinu a ne, aby byl někdo obviněn a pak musel dokazovat, že se to nestalo. A pokud není vina dokázána, nemůže být dotyčný trestán.

Aby platilo, že pochybnosti ve prospěch obviněného - tedy není lid vina dokázána nad veškerou rozumnou pochybnost, je nevinen. A ne, aby stačilo usoudit, že čin se pravděpodobněji stal, než nestal, tedy aby stačila pravděpodobnost viny na 51% na odsouzení.

Aby oběť, ale i obviněný měli právo na řádný proces. Aby oběť byla řádně zastoupena a trestné činy vyšetřovány a souzeny, ale i obviněný aby měl právo se hájit, uvádět svědectví, důkazy, vyslýchat svědky (sám nebo v zastoupení svého obhájce). Tedy aby proces skutečně proběhl a ne, že budou připuštěny tvrzení pouze jedné ze stran.

A tak dále. Prostě aby k odsouzení někoho nestačilo, že někdo uvede, že se se cítí ponížen něčím spáchaným v minulosti a hotovo.

+5/−1
10.12.2017 18:31
Foto

A57n40n59a 92V40e57s60e19l22á 2390178696

Vždyť to tak přece u soudů chodí.

MeeToo je kampaň v médiích, nikoliv série soudních procesů. A v médiích a na internetu je pochopitelně zveřejňována spousta historek, od vážných zneužití moci a nadřízeného postavení po blbiny a křivá obvinění, tomu zabránit nemůžete, protože na svůj Twitter si každý napíše, co chce a bulváru se hodí, když je kolem známých lidí rozruch.

Rozhodně je ale dobré, že si většina lidí uvědomí, že ženám se bez jejich svolení na zadek nesahá a kvůli vyžadování sexu od podřízených může člověk přijít o zaměstnání...

+5/−1
10.12.2017 19:16

M54a84r76t79i78n 75B14i38t53t25n66e17r 4742696506455

V ČR zatím ještě ano. V USA, kde je i ta kampaň metoo, ta kampaň do značné míry takto funguje právě proto, že kvůli snaze zákonem vymezit věci, které zákonem vymezit moc nejdou, byly tyhle základní právní zásady narušeny - nejprve ve věcech kolem diskriminace, pak sexuální obtěžování na pracovištích a teď mám pocit se to přehoupává do sexuálních deliktů a vůbec přístupu společnosti k obviněním ze sexuálních přečinů obecně.

Nejnovější výrazný posun a narušení těch zásad, o kterém vím, se udál v roce 2014, kdy byla v amerických školách rozšířena politika nulové tolerance (do té doby třeba na nošení zbraní do škol) i na zneužívání internetu a sexuální přečiny.

Kampaň metoo v USA nestojí jen tak na vodě, nevynořila se z ničeho. Je součástí celkové tamější vyhrocené atmosféry jak kolem sexu, tak kolem diskriminace.

Kdyby byly USA nějaká země, co na nás nemá až takový vliv, tak by to nevadilo. Jenže vzhledem k tomu, že jsme pod přímým vlivem amerických filmů, kultury, ekonomiky, politiky i vojenství, tak tyhle jejich experimenty mají tendenci se přenášet i do Evropy a z Evropy přes Evropskou Unii pak i k nám.

Osobně doufám, že se to vytříbí a dostane to opět nějaké rozumnější principy dřív, než by se to u nás mohlo prosadit.

+2/0
10.12.2017 21:50

M79a47r80t93i21n 35B12i27t30t18n25e24r 4852586636965

Jinak presumpce viny, to je základní nástroj diktatury.

Stačí obvinit z kacířství a dotyčný musí sám aktivně prokazovat, že není kacíř je do značné míry podobné, jako obviněný musí sám aktivně prokazovat, že sexuálně neobtěžoval.

Že je tendence přenést to i do ČR je vidět třeba na snaze ministerstva zavést principy, podle kterých pokud je v nějaké firmě zjištěna platová nerovnost u mužů a žen, tak na vyzvání musí zaměstnavatel sám aktivně dokázat, že ta platová nerovnost není diskriminací podle pohlaví.

Vliv USA a ideologií odtud je značný a to, že v USA jsou ty obecné právní zásady pod vlivem ideologií a boji proti rasismu, diskriminaci a podobně naleptávány, se už fakticky přenáší i k nám. A vytváří to podhoubí, na kterém v budoucnosti může vyrůst štvanice jak proti mužům, tak proti komukoli - protože jak se vzdáme zásad, jako presumpce neviny nebo práva na spravedlivý soud, půjde to rozšířit do všech oblastí.

A tak se ta štvanice nakonec skutečně otočí i proti ženám. Protože nejde o ideologii - zda je diskriminace dobrá nebo špatná, zda je feminismus dobrý nebo špatný. Vždy v historii šlo o to, jak určitou ideologii co nejlépe využít a zneužít k získání moci. A v USA tento odklon směrem k využití té ideologie k boji o moc (nyní v Kongresu) už probíhá.

+2/−1
10.12.2017 22:00

D67a13n36i52e61l34a 23U60r96b97a12n41o73v51á 2284700165246

s mnohým co píšete souhlasím, akorát můj osobní pocit (a nemusí se shodovat s akcí metoo) je tne, že by mělo jít především o to aby si lidi uvědomili právě to, že to co dělají a jim přijde v pohodě mnohdy ostatním příjemné není. Bez ohledu na to zda to postihuje nějaký zákon. JakoVěřím tomu že rozumné lidské bytosti nemají primárně zájem ubližovat druhým a pokud by věděli že je jiným určité jejich chování nepříjemné nebudou to dělat. Samozřejmě beru v potaz že určitou část baví právě to že mají určitou moc nad tím koho obtěžují protože se kvůli postavení či strachu neumí adekvátně bránit a dělají to právě proto - to by ji mělo být trestáno, ale přesně jak popisujete ženy se cítí být pod nátklakem v jiných situacích než muži, což je logické, protože míra znásilnění žen a mužů je v naprostém nepoměru, tak že ženy se logicky cítí být muži sexuálně daleko více ohrovány než muži což si muži často neuvědomují. Muž se obvykle nebojí když jde večer od autobudu domů neohlíží se kdo za ním jde neověřuije si kdo po něm v autobude kouká ....a dost možná pokud by ho tam nějaká slečna následovala byl by ještě rád viz těch vašich zmíněných 50% ale naprostá většina žen se v podobné situaci prostě obává více či méně ale obává. Ženy jsou od pradávna vždy cílem znásilnějí, i vojáci osvobodsitelé znásilňovali ženy v osvobozených zemích.......prostě v mužích je mnohonásobně více njak zakódováýno že vynucený sex je OK než v ženách a proto se taky ženy mužů v tomto směru víc bojí než muži žen...........to není jen o nabídce sexu na jednu noc to je právě o těhle věcech o násilí a zneužívání, které ženy vidí za slovními narážkami a obtěžováním...neříkám že každý muž co vás plácne po zadku vás chce znásilnit ale ta možnost je tam rozhodně vyšší než v opačném případě.

+1/0
15.12.2017 17:26

T39e73r58e23z57a 28H81a59j58k70o59v88a 5517932614690

VAs citat:

"Že je tendence přenést to i do ČR je vidět třeba na snaze ministerstva zavést principy, podle kterých pokud je v nějaké firmě zjištěna platová nerovnost u mužů a žen, tak na vyzvání musí zaměstnavatel sám aktivně dokázat, že ta platová nerovnost není diskriminací podle pohlaví."

Samozrejme, ze to tak je, presumpce viny plati jen v trestnim pravu. Nikoliv v pracovnim. To se vazne musite dovzdelat. Proc by melo byt problem pro zametnavatele, a to bez problemu, dokazat, ze nekod neni na pracovisti diskriminovan? proboha proc?

0/0
25.12.2017 21:01

J49a70r42o96m82í54r 34K29r96á23l 4330699524779

Kdybych před léty zapomněl kolegyním z VT pochválit účes, oděv, nebo jim neřekl, že jsou dnes sexy, byly by z toho mrzuté. Ale na druhou stranu jsem věděl, že za určitou hranicí bych jednu dostal zprava, druhou zleva. A kdybych "neharašil", asi bych nebyl už přes 40 let celkem šťastně ženatý.

+4/0
10.12.2017 10:42

D88i54t17a 71S29m88í47t54a55l17o70v12á 7741529105179

Já byla vychovávaná v tom, že když nějaký chlap bude dělat něco co se mi nelíbí, mám se bránit. Klidně mu dát i po hubě. A taky už od raného mládí jsme holky uměly rázně odpovídat na kecy, které se dnes označují jako sexistické. když to někdo neumí nebo umět nechce, je to jeho nebo její problém a ne protějšku.

nepočítám pokusy o znásilnění, to je kapitola sama o sobě... ale plácnutí po zadku, sexistické narážky a dvojsmyslné připomínky by neměly být něčím, s čím si člověk neporadí i bez žalování. A jak se chová člověk sám, tak se k němu chovají ostatní. To platí vždycky.

+20/−3
10.12.2017 9:37

J55a17r79o14m12í57r 37K19r40á83l 4490389264439

R^ Tak. Kdysi jsem plácl po zadku brigádnici v kiosku a dostal jsem facku. No a dnes spolu máme 3 děti a spokojeně si užíváme důchodu a vnoučat. :-)

+14/0
10.12.2017 10:44

D94a22n16a 80P80o15l81a79n74e72c31k94á 3246355367805

No vidíte, a v době kamenné byste si ji odvlekl za vlasy do jeskyně.;-) To je pokrok ne?

0/−1
15.12.2017 15:22

D81a29n88i67e25l89a 47U75r41b27a97n40o44v48á 2184380215226

částečně souhlasím že s tím by si žena měla umět poradit, na druhé straně ale nesouhglasím s tím že je legitimní to dělat a že chyba je primárně u ženy pokud si s tím neporadí. To je jako říkat že je v pořádku že vám vykradli auto když jste ho zapoměl zamknout.

To že je někdo slabý a neumí se brátin ještě nedává druhému právo mu ubližovat nebo ho nějak slovně obtěžovat.

0/0
15.12.2017 17:29

Š57t94e93f70a94n 35F74r42i16č81a 7162428123816

Je to problém pouze u lidí, kteří z nějakého důvodu trpí nedostatkem sebevědomí, případně jsou frustrováni z vlastního neúspěchu. Což se může přihodit právě u celebrit, hvězd a hvězdiček, kterým v mládí patří svět, a pak najednou "jen patřil". Přijde prázdno a nezájem okolí. Sebevědomí a úspěšní lidé, kteří na sobě dlouhodobě pracují, se s případným sexuálním obtěžováním dokáží vyrovnat, jednak okamžitě, jednak i v psychice v budoucnu. Celá kampaň je absurdní.

+10/−4
10.12.2017 7:23

D59i15t67a 19S36m75í79t31a67l14o49v86á 7821489405339

Sebevědomí bych ve vašem příspěvku nahradila přecitlivělostí a přidala nedostatek sebereflexe takových lidí a jinak s Vámi plně souhlasím.;-)

+6/0
10.12.2017 9:38
Foto

M23a66r13i23e 77M84e83t20l34i63c91k81á 9821654681972

Ono je asi problém i v tom, že amíci už to mají trochu pomotaný a jsou schopný soudit šestiletého chlapečka, který ve školce dal pusu holčičce.... Takže pak stačí i nechtěný dotek a hysterické slepice si z toho po letech, kdy už se nedá naprosto nic dokázat a je to jen tvrzení proti tvrzení udělaly byznys. Spoléhají na to, že společenská hysterie funguje v jejich prospěch a všichni jim budou věřit a i kdyby takhle nařkli Ježíše, tak se z toho chudák nevykroutí......

+15/−4
10.12.2017 0:09
Foto

O25t26a80k38a80r 97K11i45n41d36l 2361883303173

Maruško, plně s Vámi souhlasím a dodávám že není nad "českou facku". Ta řeší hodně. "Na pozdější reklamace nebude brán zřetel"

0/0
11.12.2017 7:49

M51i35r12o82s67l49a39v 88K13a73š30p56a84r 3722837961481

Sexuální obtěžování do slušné společnosti nepatří a každá(ý) by se měl proti tomu HNED ohradit, ikdyž hranici obtěžování patrně někdo vnímá jinak. Ale dámy které si vzpoměly po letech, obzvláště ty které vyměnili svou důstojnost za vysněnou roličku by měly raději mlčet

+13/−1
10.12.2017 0:02

M12a45r51t71i66n 67B11i51t25t64n66e80r 4512586946895

Cizí muž k vám přijde, usměje se a pronese: Jste moc krásná a zrovna nikoho nemám. Jste pro dát si se mnou na skleničku a užít si sex?

1. Je to podle vás sexuálně obtěžující nebo je sympatické, že jedná fér a na rovinu?

2. Je to obtěžující v takové míře, že by za to měl platit pokutu (přestupek)?

3. Je to obtěžující v takové míře, že by za to měl jít do vězení (trestný čin)?

0/0
9.12.2017 23:17

E26v21a 65K79o98r96b29e68l35o22v17á 4182346232

Je to v první řadě blbé.

+4/0
9.12.2017 23:46

M38a61r44t86i33n 53B78i44t84t67n10e40r 4522836716175

O to se nepřu.

0/0
9.12.2017 23:48

E60v24a 35K66o67r60b27e27l48o15v25á 4822456532

Je to na zavolání do nejbližší psychiatrické léčebny, jestli jim neuprchl chovanec.

+3/−1
10.12.2017 0:05
Foto

A60n91n27a 11V36e15s46e63l34á 2500208816

Je to hloupé a nestrategické, protože seznamování a flirtování je svého druhu rituál, který není dobré vynechávat. Většina žen tohle ví alespoň podvědomě, takže na takovou nabídku nepřistoupí.

Prostě většina žen usoudí, že když dotyčný nechce nebo neumí vynaložit úsilí a čas na zábavnou konverzaci a postupné seznamování, (nemusí nutně trvat v řádu dnů nebo týdnů, někdy stačí i pár hodin), bude nejspíš i sex vypadat podobně, nebude stát za nic...

+14/0
9.12.2017 23:50

P36e96t78r 68S53o45k95o28l 8612911827661

To bude asi stejně chytré a směrodatné, jako kdyby muž předpokládal sexuální výkon, podle toho jak dobře žena umí vařit. :-P

0/0
9.12.2017 23:55
Foto

A55n76n43a 27V48e28s38e95l97á 2400178186

V sexu nejde o výkony, sex není sport, je to komunikace, mimoslovní komunikace.

+4/0
10.12.2017 0:04
Foto

A22n50n57a 66V70e95s89e83l55á 2840348296

Kdo nechápe, jak velkou roli hraje v seznamování a následném sexu správné načasování, odkládání a s tím spojené očekávání, ten ví prd a pravděpodobnost, že sex s ním nebude stát za nic, je velká...

+4/0
10.12.2017 0:10

P47e79t61r 79S85o27k91o67l 8192601557581

Jak už jsem psal, to je jen vaše bludná premisa, že existuje ekvivalence mezi kvalitou/zdatností a kvantitou v oblasti sociální komunikace a kvalitou koitus. Relevantní je pouze to, zda vás protějšek dostatečně přitahuje, aby dostal šanci. A tam prosím, můžete klidně tvrdit, že když Vás muž neukecá, tak vás dostatečně nepřitahuje a já nebudu nic namítat. V opačném případě je to prostě na úrovni posuzování kvalit jedince podle nesouvisejících znaků.... neumí vařit = k ničemu.

+2/−2
10.12.2017 0:39

V70e29n25d16u22l23a 82F94a89i70f55e12r86o38v56á 4648111983209

No tak samozřejmě, že když vás protějšek nepřitahuje, tak nedostane šanci nikdy. Přitažlivost je zásadní podmínkou, ale sama o sobě nestačí, musí tam být další sympatie.

+1/0
10.12.2017 12:21

P69e52t23r 78S68o65k57o19l 8792481487971

Ani jiným výrazem pro sexuální kvality vašeho protějšku, jste ten povrchně znějící blud nijak nevylepšila. Asi ne nadarmo se říkalo: "Nesuď knihu podle obalu". Pokud Vám někdo místo konverzace nabídl okamžitě sex, tak je to pitomec. Z toho už se dá leccos usuzovat, ale jistě ne sexuální kvality. :-)

+1/−1
10.12.2017 0:19
Foto

A61n94n97a 94V51e80s83e70l41á 2110388396

Evidentně jste nepochopil, co znamená slovo komunikace. Ke komunikaci jsou zapotřebí nejméně dva, aby se jednalo o příjemnou komunikaci, musí to být dva kompatibilní jedinci.

Pro mne je komunikace s pitomcem nepříjemná, když se sejdou dva pitomci, budou si pravděpodobně vyhovovat, protože budou kompatibilní...

0/0
10.12.2017 0:46

P75e33t58r 91S57o70k36o65l 8202491857151

Takže vy vlastně již předem předpokládáte, že s cizincem, nebo němým nemůžete mít příjemný sex, protože když si předtím spolu moc nepokecáte tak to má u vás marné. Tohle nahlížení na lidi nejsem ochoten akceptovat, přijde mi to jako povrchní berlička a výmluva, proč u toho druhého nemáte zájem se snažit o trochu víc než obvykle. Ale každý jsme nějaký, je to váš boj, ale prosím nepište tu, že to tak má většina žen. Já tomu nevěřím. :-)

0/−1
10.12.2017 0:55
Foto

A57n49n55a 49V63e14s12e56l50á 2710938176

I s cizincem je možná mimoslovní komunikace. Ale cizinec, se kterým nedokážu hovořit žádným jazykem mi nemůže říct: „Jste moc krásná a zrovna nikoho nemám. Jste pro dát si se mnou na skleničku a užít si sex?“ tak, abych mu rozuměla.

Čili celá tahle konverzace se té situace netýká...

+1/0
10.12.2017 1:09

P88e43t14r 83S27o37k77o67l 8242831127451

Cituji Vaše slova: "Prostě většina žen usoudí, že když dotyčný nechce nebo neumí vynaložit úsilí a čas na zábavnou konverzaci a postupné seznamování, (nemusí nutně trvat v řádu dnů nebo týdnů, někdy stačí i pár hodin), bude nejspíš i sex vypadat podobně, nebude stát za nic..."

Pokud připouštíte, že to tedy není o zábavné konverzaci a úsilí, kterou na ni vynaložil, tak jsem snad částečně uspěl. ;-)

0/0
10.12.2017 1:25

E17v65a 61K19o22r81b87e22l18o92v47á 4122346442

Jde o to, co si představujete pod pojmem sexuální kvalita. Muži si pod tím představují délku penisu a výdrž, ženy zase schopnost je vzrušit kvalitní předehrou a ohled muže na jejich přání. Což od pitomce lze jen těžko čekat.

+3/0
10.12.2017 1:06