Diskuse k článku

Máte na to chuť? Dejte si to. Blogerka vyvrací mýty o jídle

Oříšky jsou zdravé a čokoláda nezdravá. Zeleninové chipsy jsou dobrá volba, po bramborových přiberete. Nebo ne? Britská fitness blogerka Lucy Mountainová na svém Instagramu porovnává dvojice jídel a ukazuje, že je to celé trochu složitější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P32a60v80e36l 53D44o73l26e29ž95a56l 3933626975866

A není to všechno o tom, že každé tělo si dělá co chce a jen musíme přijít na to zrovna tou našemu vyhovuje?

+1/0
1.9.2017 15:23

O19n89d27ř98e33j 71Š67r93u34b64a48ř 1765151145756

Nikdy jsem kalorie nemeril a jsem stale hubeny

A jim pestrou stravu od speku pres cokoladu (ale i ovoce a zeleninu) :-)

0/−1
31.8.2017 14:15

J10a38n32a 10S27t10e84h50l88í21k93o80v65á 2249350980986

Já to dělám pořád že jím na co mám chuť a teď to mám tedy ještě potvrzené, tak to je cool ;-D

+6/0
31.8.2017 13:36

V12á93c41l89a93v 78Š55u57l64á65k 6555719141679

Jestli to někdo chápe tak, že si může dát hrst bonbónů místo hrsti mandlí, tak se nedivím, že půlka lidí vypadá jak vypadá;-D. Ale věřím, že se jim to dobře čte.

+3/−1
31.8.2017 9:58

J68a21k52u95b 27Š71r62o79u86b 1337496377879

Chápe to naprosto správně, takže se klidně smějte dál.

+1/−1
31.8.2017 11:33

L38u90c11i79e 98L64i49c73h20n72o84v15s59k76á 6519629437398

Tuky jsou ok i kalorie jsou ok, ale určitě ne z chipsů, nutel a podobných "pochutin"

+1/0
31.8.2017 18:52

V77á84c52l35a68v 22Š27u18l37á45k 6315179171509

Jestli je naprosto správné mít 35% tuk, zadýchat se po čtyřech schodech a mít náběh na cukrovku tak pak ok. V mandlích na rozdíl od od těch bonbónů jsou vitamíny a minerály, které pomáhají metabolismu a pomáhají při zpracování cukrů. Ale jo, já nikoho napomínat nebudu, když si chce dát sáček denně je to jeho věc.

+2/0
1.9.2017 9:41

M66i89c26h66a62e85l56a 17K63ř92í57ž48o67v90á 1677941215271

Nepochopil jste, o co této blogerce jde. Jen říká, že záleží na celém jídelníčku. Když si ráno dáte ovesné vločky s mlékem, trochou slunečnicových semínek a jabkem, na sváču bílej jogurt (nejlíp zase s ovocem), na oběd třeba plátek kuřete, pečenou bramboru a salát, tak z vás hrstka želé bonbonů tlusťocha neudělá. A když máte prostě zrovna chuť na želé bonbony a ne na mandle, tak si je máte dát - všeho s mírou.

0/0
4.9.2017 14:29

D52a93n70a 51T45e13n31z87l61e90r 5360142525123

Problém je až v momentě, kdy si dáte hrst bonbónů KROMĚ ostatního jídla. Když to děláte MÍSTO jídla, tak se to tak nepozná.

+2/−1
31.8.2017 12:10

V64á43c48l68a59v 83Š98u57l81á70k 6315599761309

Sice se to hned nepozná, ale pořád není kalorie jako kalorie. Ochudíte tělo o vitamíny a jiné látky např. bílkoviny, po nedlouhé době začnete ztrácet svalovinu, zhorší se vám metabolismus, což povede ke snížení tělesné spotřeby a stejně naberete. Pokud se udržíte a nepřiberete, budete mít místo svalů stejně tuk.

+2/−1
1.9.2017 11:07

M54a36r49t42i33n14a 64M22a79t24ě54j23k45o74v33á 5655792596496

Je nasnadě, že paní Tenzler nemyslela, že by člověk měl jíst jen bonbóny. Hrst bonbonů k svačině jednou za čas většinu lidí fakt nezabije. Jo, jsou lepší volby. Ale to máte stejné jako s vánočním cukrovím. Jednou za rok to fakt nevadí. Stejně jako nevadí se na Štědrý večer přežrat, s jednorázovkama si tělo poradí.

+2/0
1.9.2017 13:39

J55a82k33u52b 97R44o37u27s 3943220984302

Vy budete výživová expertka. :D

0/−1
1.9.2017 12:34