Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Jitky: Jsem těhotná. Přítel chce naše dítě vychovávat s jinou

Jsem zasnoubená a čekám dítě. Bohužel jsem se snoubencem nešťastná a nevím, jestli si ho mám vzít, nebo opustit. Neuvěřitelně mě zklamal, udržuje vztah s více ženami, a dokonce mi vyhrožuje, že se postará o to, aby dítě dostal do péče a vychovával ho s jinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38a82r95t59i42n 98P42r74á36š43e26k 8555471350423

Trestný čin

§ 182Porušení tajemství dopravovaných zpráv

sazba až 2 roky...

0/0
24.7.2017 1:51

I19v78e16t17a 53K78l34i50m47e55č48k78o72v14á 7957462520

Tohle je tak pitomé, že to bude asi bohužel realita. To novinář nevymyslí, i když vymyslí kde co. Nebo je novinář mimořádně mazaný :-).

0/0
17.7.2017 14:21

I95v62e69t96a 15K86l56i37m42e67č81k51o59v21á 7967142500

Doporučuji slečně shlédnout dokument z Lásky nenávist, jak to v takovém "krásném vztahu" brzy vypadá. A odchází se líp s jedním děckem v břiše než dvěma na rukou.

0/0
17.7.2017 14:18

B74a15r36b47o54r43a 87K45u50d20r63n35o38v77á 7886909302915

Měla si udělat dítě s Čunkem a nemusela nic řešit.

0/−2
29.6.2017 12:40

F76r37a37n32t31i78š73e84k 95L82i90m35p58a43u37c97h 2975683986974

Pryč, honem pryč, jedou ruský tanky.

0/−1
29.6.2017 3:47

L61e74o33p56o93l33d 30H98o64r77á90k 4312668439682

Majdalenka, Apolenka s Veronikou a taky Majka, Lenka s Monikou.... Asi bude mít kluk velké srdce:)

+4/0
28.6.2017 0:36
Foto

B76á28r52a 36T62u61č57k60o95v19á 2914765356372

Takže borcovi vadilo, že Jitka udržuje korespondenci s Markem a Zdeňkem. Jitce vadilo, že borec udržuje korespondenci s Barborou a Gábinou. Kde je rozdíl? No v tom, že dopis pro Sally píše Jitka, aniž bychom znali pohled borca. Jemu nebylo dovoleno se vyjádřit. Ale pokud je předmětem zásadního rozkolu skutečnost, kdo komu více lajkuje fotky na fb, pak je na stole otázka, jak rychle tato společnost spěje ke svému zániku.

+5/−4
27.6.2017 23:14

Z39u18z89a91n67a 27M53a80l42í97k11o79v18á 1179157607331

Tak to je dobře ujetý;-D;-D;-D, vymyslet takovou slátaninu, to byla asi fuška ;-D;-D;-D

+6/−1
27.6.2017 19:36

Z91d88e66n18ě54k 71M16á47č50a11l77a 1233645279970

Co je tohle za hajzla....

+2/−1
27.6.2017 15:54

B91o68h55u87m97i63l 48P88e87s44e30k 6515567533544

Vydirat tehotnou, to je fakt hnus :/

+6/−1
27.6.2017 13:44

B51ř98e71t27i12s19l26a82v 67Š12í51m51a 9654491392

Ano, ale to je u psychopatu bezne.

+5/−1
27.6.2017 13:57
Foto

B24á98r18a 20T62u28č16k95o84v12á 2114325876122

jak jste přišel na to, že borec je psychopat? co když je psychopat autorka blábolu?

+1/−7
27.6.2017 23:18

B24ř61e92t97i12s15l95a61v 18Š81í19m10a 9524451562

Umim cist. Poroucel, podvadel, lhal, zesmesnoval, vyhrozoval ... A vydiral tehotnou, to je u psychopatu velmi oblibene, dovolit si na slabsiho.

Doporucuji prispevek p. Tiche ze 27.6. v 10.45, poucite se o chovani psychopatu. Vetsinou tedy jsou mazanejsi a ovladaji sve obeti postupne, nejdrive ze sebe delaji hodne, jako chlap z clanku....

Autorku osobne neznam a obcas nesouhlasim s jejimi nazory, ale v tomto pripade presne popsala typicke psychopaticke chovani. Vypada to, ze nemate ani vzdalenou predstavu, kdo je to psychopat, jinak byste to novinarce za tento clanek prisuzovat nemohla.

+7/0
28.6.2017 13:50
Foto

P97e98t59r 70A29c31h42i45l90l35e45s 6126862240110

zjevne se jedna o Barboru z pribehu ;-D (vtip, ale smysl by to davalo, ta dalsi zblbla psychopatem)

+2/−1
29.6.2017 10:15

J86o38s79e52f 50K58a52r63f43í42k 7642165276980

Určení péče o dít, to je vždy problém...

Soud samozřejmě bude nejprve preferovat smír rodičů, pak střídavou péči a když vše selže tak má možnost svěřit dítě do výhradní péče jednoho z rodičů.

Zde přihlíží zejména k tomu, jaké je ten který rodič schopen dát zázemí pro potomka, kde má jistě movitější člověk z vlastní bydlením a perspektivní práci značnou výhodu pře nezaměstnaným člověkem žijícím v podnájmu...

.

Paní má ještě jednu docela zákeřnou možnost. Někam se nyní vytratit a u porodu uvést otce jiného či žádného. Otec (nemanžel) pak nemůže dokázat že je dítě jeho, neb prozatím nemá možnost požadovat prokázání otcovství...

+2/−1
27.6.2017 13:00

Z19u20z81a58n97a 84T52i39c12h65á 4698786700663

Zajímalo by mě, jak vypadá střídavá péče s novorozencem. Jediné možnosti, které mě napadají, jsou naprosto postavené na hlavu. Pokud s tím má někdo nějakou zkušenost, tak prosím, sem s ní.

+8/0
27.6.2017 13:08

P62a98v28l81a 59H31r52a38d56i11l85o13v44a 3657271161234

Do stridave pece se, pokud vim, davaji decka od tri let vys.

0/0
27.6.2017 13:13

Z14u43z35a79n52a 85T14i11c71h70á 4838716200733

Uff, to se mi ulevilo. Představila jsem si, že budou maminka a tatínek vždy jeden týden doma na rodičovské a druhý týden v práci, a během těch dvou týdnů za měsíc budou v práci i spát, aby vydělali dost pro sebe i miminko. A mimino bude tak šťastné, že má oba rodiče, že mu ani nebude vadit, že pendluje od jednoho k druhému... A aby nepřišlo o mateřské mléko, tak jeden týden ho bude maminka kojit a druhý týden zápasit s odsávačkou, zatímco táta bude mrně krmit sunarem. Tolik reklama od střídavkářů;-)

Realita asi spíš taková, že máma se vrátí k rodičům, protože nemá jinou možnost, jeden týden bude mít mrně u sebe, druhý týden bude doma brečet do polštáře, a táta předá mimino své matce nebo přítelkyni, protože přece musí chodit do práce, a sotva se na něj večer podívá. Ale musí to tak být, kvůli dítěti:-/Rv

+7/0
27.6.2017 13:23

B79ř91e89t63i25s59l14a83v 73Š69í61m19a 9954551632

Nevim, zda uz s takovym extremem soudy prestaly, ale pred lety jsem vedel o dvou pripadech kojenych miminek ve stridave peci, jednou to byla dvojcata. Psal jsem o tom pi Hradilove ve 13.54.

+2/0
28.6.2017 14:02

B29ř35e33t87i61s35l52a89v 23Š75í93m26a 9204871462

Nejsem si tim jisty, vim o dvou pripadech, kdy byla dana do stridave pece kojena miminka a otcove si vzali chuvy. Pred nejakym rokem se o tom zde diskutovalo, kritizoval jsem to a dostal mnoho minusu, od muzu i zen.

Dva diskuteri se mne vylozene snazili zesmesnovat a mleli zasvecene o medicine, ackoliv z jejich jinych prispevku bylo zrejme, ze jsou to ekonomove. Jeden mi vykladal, jak pry matky mohou snadno mleko odsavat, zmrazovat a vozit ho pro sve miminko k otci a chuve. Dalsi tvrdil, ze i tato stridava pece je spravna, protoze matky neumeji spravne vychovat deti. Mimochodem, ten samy clovek jindy zase psal, ze duvodem k rozvodu neni, ze chlap chlasta, je neverny, nedava zene zadne penize a obcas ji nejakou vrazi, a to i vsechno najednou.

+5/0
28.6.2017 13:54

V80e28n82d30u93l22a 79S49z66l12a39u39e73r72o70v56á 7402496817468

Pan Hodina?

+3/0
4.7.2017 10:04

M47a94r19t83i31n88a 77S24e69d98l49i25c46k92á 5502785871112

Mělo by to tak být. Ovšem v dnešní době genderové hyperkorektnosti jsou někteří soudci schopni i zhovadilostí

+1/0
28.6.2017 14:27

T42e83r78e67z30a 58H32a61j78k29o66v45a 5547432734500

Genderova hyperkorektnost, kdyz se jedna o predavani kojeneho ditete? Co prosim?

0/0
28.6.2017 19:00

M51a70r44t61i40n26a 97S20e50d26l85i91c46k32á 5932825541962

No je to tak, jsou případy nařízení střídavé péče u kojence, otec si najme chůvu a dítěti se dá umělé mléko.

+2/0
28.6.2017 21:58

M65a12r77t27i45n86a 32S51e69d20l78i25c64k75á 5742945321162

No, otec tu možnost zřejmě má, ale ženská se může pokusit ho odradit. Např. může na delší dobu zmízet a pak mu nakuká, že potratila (klidně ve 2. trimestru, stane se) a pak otěhotněla znovu s jiným, mohla porodit předčasně... Silně pochybuji, že majetnický psychopat má skutečný zájem o to dítě, má jenom zájem dělat té ženské problémy. O "cizí" dítě nebude mít zájem. Když uvede otce jiného, má vyhráno (úředně se dává přednost stavu, kdy dítě má otce a tedy živitele - a je jedno, zda je to otec biologický). Když otce neuvede vůbec, může to být problém, bude muset sbírat důkazy o partnerově charakteru a v případě, že dojde na soud, nesmí váhat je použít. A asi bude záležet na náladě soudce.

+2/0
28.6.2017 22:36

V27e56n84d44u73l38a 51S43z66l85a38u84e45r21o47v87á 7412956327158

V jednom má přítel pravdu, Jitce vážně jeblo (neví se, zda před nebo po otěhotnění). Začít sbírat důkazy o jeho chování a připravovat se na útěk, to je jediná varianta. Nejspíš mě umínusujete, ale na zvážení je interrupce (může jí jít o fyzické i duševní zdraví, pokud s ním bude mít dítě).

+8/0
27.6.2017 12:33

M82a21r20t70i15n 28P93e84k50a21r95e24k 2263758368693

Mila Jitko, jak vidno, buh ti moc nenadelil.

Zvaz sebevrazdu :D

+1/−5
27.6.2017 10:18

B61ř90e73t36i82s77l11a92v 65Š33í98m40a 9364331792

Mily Jirko, jak vidno, buh ti moc nenadelil.

+5/0
27.6.2017 13:22

J51o88s48e93f 17K84a78r25f78í52k 7102325696710

Dle emotikonu soudím, že je to myšleno jako rádoby ftipný komentář ke smyšlenému článku;-)

0/0
28.6.2017 15:19

B22ř18e19t50i84s95l67a68v 49Š37í80m28a 9534461162

Az na to, ze tento clanek popisuje naprosto bezne chovani psychopatu.

Jenze to normalni slusny clovek tezko pochopi, pokud to sam nezazije.

V populaci je jich opravdu dost, odhady jsou ruzne, ale nejmene asi 4 % psychopatu a snad 20% manipulantu, nejspis jste se jiz s takovym clovekem setkal, ale mel jste stesti, ze se nerozhodl, ze prave vas bude omezovat, vychovavat a terorizovat.

Doporucuji prispevek p. Tiche ze 27.6. v 10.45, poucite se o chovani psychopatu. Vetsinou tedy jsou mazanejsi a ovladaji sve obeti postupne, nejdrive ze sebe delaji hodne a laskave .... a tim jsou tezko odhalitelni a jejich obeti dlouhou dobu netusi, komu se dostali do sparu.

Psychopata s prumernou inteligenci neodhali vetsinou ani psychologove. (Kramneho odhadli, protoze Kramny ma podprumerne IQ .... a v podstate se usvedcil sam.)

+1/0
28.6.2017 15:34
Foto

J87a67n 61M70a69c17k 5747312682505

By me zajimalo kolik ctenaru takovym pohadkam veri..

+1/−6
26.6.2017 22:08

M89a46r22t30i35n60a 17S39e80d56l24i57c54k39á 5642205111612

Mně to přijde jako ukázkový případ psychopata a jeho důvěřívých obětí. Takový přesný popis psychické poruchy novinář nevymyslí.

+14/−1
26.6.2017 22:32
Foto

J66a75n 62M48a72c37k 5207892382615

ale prosim vas, takovych pribehu vam vymyslim desitky... bez nadsazky

+2/0
27.6.2017 10:58

T95e90r49e68z59a 48H83a46j42k88o29v51a 5467952324580

Vymyslet mohou, konkretne se jedna stejne o modelovou situaci. Ale to se v zivote opravdu stava.

+9/0
27.6.2017 13:15

B42ř37e95t60i67s55l17a54v 16Š11í27m18a 9114391962

Muzete vysvetlit, jakou ma souvislost, ze umite vymyslet pribehy - s tim, ze existuji psychopate? Nebo jste nikdy o takovych lidech neslysel?

+6/0
27.6.2017 13:40
Foto

A97n54n43a 88V17e55s96e15l55á 2280768216

Tyhle příběhy tu vycházejí už delší dobu, jsou to modelové příklady, různě upravené příběhy ze života, na tom, zda jsou zcela autentické, nezáleží. Účelem je zamyšlení nad různými životními situacemi a problémy a jejich řešením...

Vždycky se ale najde nějaký myslitel, který objeví Ameriku a přispěchá do diskuse se sdělením, že se příběh možná nestal...

+12/0
27.6.2017 0:36

D41a25n38a 65T26e24n93z81l92e77r 5930162875453

:-) Ale houby. Redakce jasně a zřetelně píše, že to jsou skutečné příběhy s vymyšlenými jmény.

Proto se čas od času, když je ten nesmysl už do očí bijící, čtenáři ozvou. A dobře dělají, protože když se neozvou, tak se v redakci nechytí za nos a časem budou myslet, že nám stačí trochu zrní a nelogicky smyšlených divokých historek. :-)

+1/−4
27.6.2017 8:42

B42ř66e42t40i81s16l45a90v 73Š18í56m88a 9754601372

Dana Tenzler

:-) Ale houby.

Tohle je jasna modelova situace, jak se chova typicky psychopat - v tomto pripade ten muz. Takove pripady nejsou ojedinele.

+5/0
27.6.2017 8:53
Foto

P81e77t83r 55A23c91h25i49l84l13e24s 6286462290130

podivejte se pod anketu... autori:idnes, zpracováno podle pribehu ctenarky. nekdo jim neco napise a novinar z toho udela "pribeh"

+1/0
29.6.2017 10:29

B47ř54e53t73i87s64l74a73v 21Š40í30m67a 9174801762

Vim. A take pisi: "Příběhy jsou upraveny redakcí. Vycházejí z vašich skutečných problémů, s nimiž se svěřujete."

A to je presne ono - jasna modelova situace, jak se chova typicky psychopat, at uz pribeh redakce upravila hodne nebo malo.

Vyplody, ktere hlasal ten chlap, napr. jak ho ta predchozi milovala a co vse pro nej udelala a ta soucasna ne, jsou typicke i pro manipulanty. A manipulanty, kterych je v populaci mnoho, kolem 20 % (nektere odhady hovori az o 40 %), vysoko v zaludnosti predci psychopate, kterych je v populaci kolem 4 % (nektere odhady hovori o 10 %). A to uz je vyssi level, ti maji i ucinnejsi metody, jako chlap z clanku vydira tehotnou, ze ji vezme dite. A pokud by se tak skutecne rozhodl, je schopny udelat pro to vse - ackoliv psychopate miluji jen sebe (a maminku, pokud je take psychopatka) a jinak nemaji zadne emoce, jsou schopni je dokonale predstirat, zahrat na socialce a u soudu sceny, kdy jim potecou slzy a oni se je budou jako snazit - hrdinne - maskovat.

A nemyslete si, ze psychopate a psychopatky chteji komandovat a vydirat jen sve partnery, delaji to i na pracovisti. Nekdy jsou odhaleni az po letech, nez lidem dojde, jak melou pokazde neco jak jineho a jake rozvinuli intriky. Pak se ostatni divi - do toho bych to nikdy nerekl.

Muze to nekdy zacit uz ve skole, detatko jde do skoly o rok, dva pozdeji, umi cist, psat, pocitat, chodi do sportovnich krouzku, proste umi vse a tudiz se muze nad ostatnimi vytahovat. Jenze za rok, dva ho ostatni prerostou, uci se lip nez on, i v tom sportu ho trumfnou, coz psychopaticke detatko nikdy nezapomene a mazane se msti a msti.

+1/0
29.6.2017 21:24

V49e62r66o10n25i92k47a 92Š95k29v92á81r39o25v62á 5691260866356

Podle mě je mnohem těžší něco takového vymyslet, než to vzít ze skutečného života. Ten, kdo něco takového vymýšlí musí být velmi nadaný spisovatel, pohádkář, či někdo s velmi velkou zkušeností v kreativním psaní a existuje vůbec někdo takový? Šel by pracovat do iDnesu? Mnohem jednodušší je opravdu napsat něco skutečného, neboť, jak již řekl Dostojevský, život je mnohem kreativnější , než všechny naše smyšlenky.

+3/0
29.6.2017 14:57

V62í13t24ě87z95s61l18a66v 52S35c55h83m43i71t44t 5490579289313

Všimli jste si, že většinou žena vyhodí žena muže z obydlí, ale obráceně je to málokdy?

+1/−6
26.6.2017 19:42

K35a65r54e57l 33N80o16v34á58k 8200506242423

Máte pravdu. Já jsem o takovém případu nikdy neslyšel. V mém okolí šel vždycky chlap.

0/−1
26.6.2017 20:34
Foto

I53v77o 62F61. 65C14i91l57i50c21h 1470222851304

Je to můj barák, takže v něm zůstávám já ...

+3/0
26.6.2017 23:51

B46ř88e67t44i48s89l31a80v 15Š78í43m80a 9704131962

V mem okoli nikoliv, znam nekolik pripadu, kdy muz vyhodil zenu, protoze byt byl psan na nej, ackoliv ho splaceli spolecne.

Napr. manzele bydleli u jejich rodicu a nekolik let prestavovali dum, ktery on podedil po prarodicich, takovou ruinu. Po dvaceti letech, kdyz spolecne splatili dum a nabytek, si nasel mladsi zenu a oznamil manzelce, ze se musi behem vikendu odstehovat pryc. Tvrdil, ze si necha mladsi, neplnolete dite a zena mu na nej bude platit, jenze mlada milenka to dite nechtela.

Dalsi - mlady muz si koupil byt, presvedcil pritelkyni, aby se k nemu nastehovala, on splacel hypoteku, ona splacela nabytek a zarizeni bytu, platila provoz bytu a zivobyti, vydelavala vice, takze vynakladala vyssi castky. Neustale planoval svatbu, vykladal to po pribuznych a znamych, pak svatbu zase odkladal. Bydleli spolu temer deset let, nez otehotnela, dite nechtel, nevzal si ji, nakonec ji vyhodil. Nikdy nedostala ani korunu z toho, co do bytu investovala, ani to, co zaplatili jeji rodice a meli uctenky, protoze uctenky pry nemaji dlouhodoou platnost. Pozdeji se soudil o dite, ktere nahle chtel, aby mu byvala partnerka musela platit alimenty.

Mladi manzele si postavili dum na parcele jeho rodicu, a novomanzel tvrdil, ze kvuli stavebnimu povoleni musi byt stavba psana na jeho rodice. Jeji otec to cele postavil, mnohy material koupil ze sveho... a asi za rok po dostaveni domu pozadal manzel o rozvod a jeste pred rozvodem si do domu nastehoval novou pritelkyni, takze manzelka musela odejit a take nikdy nedostala ani korunu.

Podobnych pripadu bych mohl popsat vic.

+10/0
27.6.2017 3:33

T25e37r91e23z40a 65H19a82j82k53o36v72a 5837532174450

Nebo opustite klasicky svuj pronajaty byt a nastehujete se k manzelovi...a pak si najde nekoho jineho.

Znam z okoli, navic si zena s ditetem ten byt nemuze dovolit financne, takze si radeji najde mensi.

+3/0
27.6.2017 13:31

B47ř59e69t45i90s75l12a33v 21Š60í47m97a 9284791942

Je to tak. Nekteri diskuteri se vyjadruji, jako by stale zili v dobe pred rokem 1989, kdy stat prenechaval byt zene s detmi. Ale i tam to mohlo byt jinak, pokud mel manzel druzstevni byt jeste pred vstupem do manzelstvi anebo mel byt sluzebni.

+2/0
27.6.2017 13:38

T11e93r42e22z28a 33H80a29j21k62o15v24a 5177752154760

Co znam rozvedene zeny, vsechny opustily drivejsi domacnost.

+2/0
27.6.2017 13:16

Z72u69z41a83n21a 35T21i31c22h14á 4808626910663

Já tedy moc rozvedených párů neznám, ale v těch případech, co znám, je to zhruba půl na půl, ale spíše ve prospěch mužů. Je ale pravda, že to všichni byli muži dominantní a odcházeli s přiznáním, že manželství končí kvůli nim, protože oni chtějí, a neměli potřebu se mstít.

+1/0
27.6.2017 15:22

E90v13a 87K51o41l39á71ř34o82v63á 1274470162402

Ja jsem z bytu vyhozena byla - byt byl spolecny (SJM).

Tady v clanku to ale byt byt Jitky a dotycny k ni chodil jen na navstevy, takze jeho vyhozeni bylo IMHO v poradku.

+13/0
26.6.2017 21:00







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.