- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo, já se ve škole koukala z okna, až učitelka dospěla k tomu, že šilhám a donutila matku jít se mnou k očnímu. Problém byl jinde.. Jenže mě nebavilo čekat např. při čtení až na mě přijde řada, než ostatní překoktali jednu větu já měla přečteno vět 10.
Já to řešil tak, že jsem si četl pod lavicí kovbojky. Jinak celou základku jsem udělal bez učení s vyznamenáním. Gympl taky celkem bez práce průměrný prospěch a vysoká už bez učení nešla, jenže já to neuměl, tak jsem prolezl jen tak tak , nějak jsem se totiž neuměl učit.
Myslela jsem, že rady se budou týkat i predskolnich dětí.
Zajímavé. Rozdělení podle typu, které vnímání u člověka převyšuje, nás učili už v 90. letech v souvislosti s úspěšným prodejem. Nikdy mě ovšem nenapadlo to praktikovat u dětí. Rozhodně toto uvědomění může být přínosem, stejně jako zohlednění dalších aspektů principů fungování lidského mozku. Když to převedu na své 3 děti, rozhodně to mnohé vysvětluje...
Nevím, mně přijde, že kdo má děti, tento tak intuitivně prostě ví...navíc všichni jsme kombinace více typů, málokdy najdete např. "čistý" racionální typ podle mě...