Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Deset tipů, které vám pomohou zhubnout a zformovat problémové partie

Břicho, boky a nohy jsou části těla, které trápí většinu žen. Ukládá se v nich nejvíce tuku a nejhůře se shazuje. Co dělat, abyste problémové partie upravili do svůdných křivek? Přinášíme rady specialistů na fitness a výživu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R29a61d31e41k 15R34a69i15d21a 5987332169

Format C:/

0/0
15.4.2017 22:37

T98o40m75á46š 37L55u63d14v72í36k 5440878543946

Pokud se chystáte do posilovny, najezte se nejpozději hodinu a půl před cvičením. Jídlo by mělo být lehké s obsahem všech základních živin, například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu.

„Pokud je vaším cílem redukce, najezte se nejdříve za 45 až 60 minut, ideálně však až za dvě hodiny po cvičení. Vhodné jsou bílkoviny s doplněním komplexních sacharidů, jako je zeleninový salát s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva,“

Zdroj: http://ona.idnes.cz/zhubnuti-problemove-partie-tipy-d4e-/dieta.aspx?c=A170412_102315_dieta_pet

Tak budeme chvilku počítat: v práci končím v pět, půl hodiny, než se dostanu domů a něco malého (například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu) si nachystám - tedy to sním o půl šesté, hodinu a půl před cvičením? OK, cvičit mohu (a budu) od 19:00 - tak třeba hodinku? OK, je 20:00, mám odcvičeno, takže si ten salátek s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva dám ve 22:00. Není to trochu pozdě? :-)

0/0
14.4.2017 19:57
Foto

J85a95n96a 48B52o75r21o74v13c78o51v92á 1324552209474

Pokud pujdete spat v jednu rano, tak neni. Ja chodim spat kolem pulnoci a leckdy vecerim v devet vecer. 3 hodiny pred spankem by melo byt posledni jidlo. A je jedno, kolik je hodin.

+1/0
15.4.2017 12:27
Foto

R53u73d23o97l16f 33J85e78l58í65n64e59k 8633649579586

To je taky po ženský. Chlap by měl vypít proteiňák a něco vhodného sníst pokud možno do 30 min. Ženský necvičí s takovou zátěží, a proto nepotřebují tak rychle doplnit bílkoviny a svalový glykogen.

+1/0
16.4.2017 10:37

P15a70v45e25l 20V34e12r35n66e56r 1643633702337

S takovou sparinkpartnerkou, jaka je na obrazku by se to cvicilo, jedna, dve ;-D

+1/0
14.4.2017 19:25
Foto

J76a21n20a 50K80o33z50á10k31o72v97á 90V25o66l96r61á18b48o28v87á 9373734965151

Za mne jednoznačně vedou dřepíčky a výpadečky ke zpevnění stehýnek a zadečku. Jinak též dřepy a výpady ke zpevnění stehen a zadku. Ještěže dal už je břicho a ne bříško, jak bývá obvykle.

+2/0
14.4.2017 13:48

J75a17n57a 13V72a14l96d28r31o93v12á 2920353862537

A taky je divné, že problémové partie mají jenom ženy.

+1/0
15.4.2017 1:51
Foto

J46a18n34a 46B94o24r88o60v13c44o50v89á 1674112629834

Spis nespravedlive nez divne. Ja osobne jsem teda jeste chlapa s celulitidou nevidela...

+1/0
15.4.2017 12:29

P57e33t82r75a 82A28u73l92i72c69k34á 5858272472744

tak muži mají většinou jednu partii, která je problémová až dost - pivní břicho, ať už pijí pivo, nebo ne. Jen jsem na to nikde neviděla články s cviky :-D

0/0
15.4.2017 22:31
Foto

J67a16n55a 91B10o83r37o88v80c39o21v43á 1244212109624

Protoze na bricho plati hlavne spravny jidelnicek. Velke bricho je znamka bud vysokeho visceralniho tuku, nebo zadrzene vody a nebo podvyzivy (krasny priklad - male deti v Africe). Akorat u zapadniho cloveka je podvyziva ve smyslu nedostatku nekterych zivin. A pak teprve maji cviky smysl. Pak pomahaji vzpory a podobne cviky na posileni core a hlubokych brisnich svalu. Tohle mam nasprtany jak abecedu a odzity. Dru se uz pet let a vysledky jsou... Jenom to jde fakt strasne pomalu. Opet, v tomhle maji chlapi vyhodu. Jim priroda nenadelila do genetického kodu ukladani tuku, aby telo pripravovaly na porod a podobne bohulibe zenske veci... Aneb, vsechny to zname. Kdyz nam prijede tetka z Cerveny Lhoty, tak nam nic nepomuze :-D

+1/0
15.4.2017 22:43

P76e41t36r 10P40e51t39r 8291638418502

Co třeba běh na lyžích, nebo letní obdoba nordic walking? při nich dochází údajně k zapojení posilování až 90% svalů v těle, tedy i ty problémové a vzhledem k tomu že se jedná o aerobní cvičení tak se metabolizují tuky a ne cukry.

0/0
17.4.2017 20:26