Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset tipů, které vám pomohou zhubnout a zformovat problémové partie

Břicho, boky a nohy jsou části těla, které trápí většinu žen. Ukládá se v nich nejvíce tuku a nejhůře se shazuje. Co dělat, abyste problémové partie upravili do svůdných křivek? Přinášíme rady specialistů na fitness a výživu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R49a28d37e73k 73R78a65i59d39a 5187442689

Format C:/

0/0
15.4.2017 22:37

T22o56m82á32š 25L32u65d95v69í25k 5590518863496

Pokud se chystáte do posilovny, najezte se nejpozději hodinu a půl před cvičením. Jídlo by mělo být lehké s obsahem všech základních živin, například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu.

„Pokud je vaším cílem redukce, najezte se nejdříve za 45 až 60 minut, ideálně však až za dvě hodiny po cvičení. Vhodné jsou bílkoviny s doplněním komplexních sacharidů, jako je zeleninový salát s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva,“

Zdroj: http://ona.idnes.cz/zhubnuti-problemove-partie-tipy-d4e-/dieta.aspx?c=A170412_102315_dieta_pet

Tak budeme chvilku počítat: v práci končím v pět, půl hodiny, než se dostanu domů a něco malého (například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu) si nachystám - tedy to sním o půl šesté, hodinu a půl před cvičením? OK, cvičit mohu (a budu) od 19:00 - tak třeba hodinku? OK, je 20:00, mám odcvičeno, takže si ten salátek s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva dám ve 22:00. Není to trochu pozdě? :-)

0/0
14.4.2017 19:57
Foto

J34a87n15a 12B97o59r45o98v86c90o93v33á 1204642809914

Pokud pujdete spat v jednu rano, tak neni. Ja chodim spat kolem pulnoci a leckdy vecerim v devet vecer. 3 hodiny pred spankem by melo byt posledni jidlo. A je jedno, kolik je hodin.

+1/0
15.4.2017 12:27

R31u11d84o44l79f 92J33e61l84í80n42e61k 8593339689856

To je taky po ženský. Chlap by měl vypít proteiňák a něco vhodného sníst pokud možno do 30 min. Ženský necvičí s takovou zátěží, a proto nepotřebují tak rychle doplnit bílkoviny a svalový glykogen.

+1/0
16.4.2017 10:37

P86a33v54e76l 54V37e19r84n32e23r 1683903382917

S takovou sparinkpartnerkou, jaka je na obrazku by se to cvicilo, jedna, dve ;-D

+1/0
14.4.2017 19:25
Foto

J21a10n25a 76K93o57z65á51k68o40v64á 52V26o27l27r82á48b63o32v17á 9453854195131

Za mne jednoznačně vedou dřepíčky a výpadečky ke zpevnění stehýnek a zadečku. Jinak též dřepy a výpady ke zpevnění stehen a zadku. Ještěže dal už je břicho a ne bříško, jak bývá obvykle.

+2/0
14.4.2017 13:48

J46a93n90a 10V21a65l34d41r32o92v68á 2410463812387

A taky je divné, že problémové partie mají jenom ženy.

+1/0
15.4.2017 1:51
Foto

J20a29n44a 64B24o21r11o20v91c66o49v73á 1154672309554

Spis nespravedlive nez divne. Ja osobne jsem teda jeste chlapa s celulitidou nevidela...

+1/0
15.4.2017 12:29

P35e90t21r39a 10A66u64l40i12c16k32á 5308332572854

tak muži mají většinou jednu partii, která je problémová až dost - pivní břicho, ať už pijí pivo, nebo ne. Jen jsem na to nikde neviděla články s cviky :-D

0/0
15.4.2017 22:31
Foto

J46a66n34a 22B86o10r31o94v91c45o82v97á 1434712919284

Protoze na bricho plati hlavne spravny jidelnicek. Velke bricho je znamka bud vysokeho visceralniho tuku, nebo zadrzene vody a nebo podvyzivy (krasny priklad - male deti v Africe). Akorat u zapadniho cloveka je podvyziva ve smyslu nedostatku nekterych zivin. A pak teprve maji cviky smysl. Pak pomahaji vzpory a podobne cviky na posileni core a hlubokych brisnich svalu. Tohle mam nasprtany jak abecedu a odzity. Dru se uz pet let a vysledky jsou... Jenom to jde fakt strasne pomalu. Opet, v tomhle maji chlapi vyhodu. Jim priroda nenadelila do genetického kodu ukladani tuku, aby telo pripravovaly na porod a podobne bohulibe zenske veci... Aneb, vsechny to zname. Kdyz nam prijede tetka z Cerveny Lhoty, tak nam nic nepomuze :-D

+1/0
15.4.2017 22:43

P73e12t46r 43P50e34t51r 8381538638142

Co třeba běh na lyžích, nebo letní obdoba nordic walking? při nich dochází údajně k zapojení posilování až 90% svalů v těle, tedy i ty problémové a vzhledem k tomu že se jedná o aerobní cvičení tak se metabolizují tuky a ne cukry.

0/0
17.4.2017 20:26







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.