Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zhubnout se dá nejméně za šest týdnů, tvrdí trenér Jaromír Jiřík

Lékař Jaromír Jiřík za svoji kariéru stihl hodně. Byl sportovní gymnasta, motocyklový závodník, lékař olympijských týmů, trénoval tenistku Helenu Sukovou. Nyní působí jako týmový lékař automobilových závodníků, kondiční a mentální trenér. Pro týdeník Téma popsal zásady při tvorbě výživových programů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20a28n 86F40r59o86l20í80k 6446360115914

Dělená strava po dnech je blbost. Cukry člověk potřebuje stále pokud si nechce poškodit mozek, ale jen ve formě, která je v potravě, Nesladit dodatečně. Místo jontových nápojů stačí obyčejná voda. Princip je pohybem spálit co sníme. Proto není špatné zkontrolovat svůj režim v kalorických tabulkách. Tak člověk zjistí, že pro spálení jednoho větrníku potřebuje půl hoďky šlapat na rotopedu a začne víc přemýšlet nad tím co sní. Nakonec ty americké černošské koule spořádají u TV kýbl zmrzliny a vo tom to je.:-P

0/−1
9.1.2016 17:33

R64o18m76a97n 64J12u25r18e67k 3738762782882

Takže stačí upravit jídelníček a naladit psychiku a 2/3 máte hotovo-to se mi líbí,u směnařů bych byl rád za regeneraci, cvičení je zde často nadměrná zátěž organismu,která u mě třeba teď v lednu směřuje spíše k nemoci, lepší jsou v únoru či březnu vynikající běžky(na nastartování metabolismu), pak přechod na kolo a posilovnu nechat až na tmu o podzimních večerech, kde se efektivně zužitkují přebytky energie z léta.

0/0
8.1.2016 15:00

J43a32n 20P93a21v96e81l 8853632148186

Jako obvykle. Jeden z deseti milionů fungujících přístupů.

Na hubnutí funguje většina metod a přístupů (krom stupidit typu mrkvová dieta). U diet je vždy hlavní problém v tom, aby se do toho člověk donutil a vydrželo to dlouhodobě.

+2/0
8.1.2016 13:33

P48ř76e34m46y24s78l 94Č34e51r52n62í41k 9897674339168

Spousta lidí dělá na směny, ranní, odpolední, noční a ještě jsem nečetl článek, jak by to měli dělat oni. V noci nežrat ? Po noční do posilovny ? Ten člověk z toho článku na to má čas a nejspíše ho to i živí..... to jsou mi rady;-D

+3/0
8.1.2016 12:39

M55i61l57a46n 50K17l50o26u64č10e85k 9324397289166

Ti to mají blbé, snad jim někdo někdy poradí.

0/0
8.1.2016 13:03

J10a13r67o58s87l76a77v 93P88r77o52c37h45á79z89k29a 2353864898365

po ranní směně jdu do fitka odpoledne, po odpolední večer, nebo před ní ráno, po noční směně, se vyspím a jdu odpoledne...co je na tom tak složitého?

+9/0
8.1.2016 13:12

J33i16ř67í 67N41o35v18o80t23n91ý 7728932

To, že kvůli šichtám nemáte čas dodržovat pravidelné cvičení je sice špatné, ale pořád máte ještě neméně důležitou část tréninku - jídelníček. Musíte upravit jídelníček tak, aby energetický výdej převyšoval energetický příjem. Přejídat se, tloustnout a stěžovat si, že s tím nemůžu nic dělat, protože dělám na šichty, zavání zbabělostí.

+1/0
8.1.2016 14:08

R33a46d62e37k 31H19o45d38a76ň 9666687671973

Kamarádka dělala noční, normálně přes noc dělala, pak šla spát, odpoledne vstala a šla do fitka, a pak do práce. Běhat jde kdykoli - klidně i v noci. V tomhle počasí dokonce není třeba ani čelovka, protože díky sněhu je v noci dost světla. Bazény jsou otevřené mezi 6.00-22.00, to můžete jít plavat taky téměř kdykoli. Stačí chtít, ne hledat důvody proč to nejde.

+3/0
8.1.2016 17:19

L79e15n45k74a 79A60b44r49a90h81á93m45o10v27á 6629681958790

Ja jsem rok delala au-pair 4 detem, do toho studovala VS (dopoledne) a mezi 2.-5. ranni delala na brigade. Sportovat jsem chodila mezi patou a sestou rano. Vsechno se da, jen clovek nesmi byt liny si to zorganizovat.

0/0
9.1.2016 0:37

P95e15t57r14a 98N27o62v96á25k51o61v59á 7658476984688

Tak podle mě ale taky něco je lenost a něco nastavení člověka. Já třeba krátkodobě dokážu dělat a organizovat si milion věcí, ale nejsem pro to správný typ, takže mě to vyčerpá, že se věnuju více věcem a nemůžu se zaměřit jen na jednu. Takže za sebe říkám: ano, jde to, spousta lidí se jen vymlouvá, ale také vím, že když se sama přestanu "vymlouvat" a začnu dělat hodně věcí, tak mě to vyčerpává a otupím. Ráda se zaměřuju jen na jedno. Když práce, tak pořádně jen ta práce. Když cvičit, tak jen cvičit. Když seučit, tak se jen učit. Akorát jsem zatím nepřišla na to, jak to napasovat do života tak, aby to fungovalo a neumřela jsem hlady :)

+2/0
9.1.2016 12:01

A60l30e71n16a 43V41e37s54e41l64á 3683901315908

A kdy jste spala? 8-o

+2/0
9.1.2016 18:08

H82a69n79a 86D71o61s50t75á15l28o21v81á 1449924870414

Kolik vám bylo?

0/0
9.1.2016 20:34

P25e55t46r 41S65v41o96b89o45d63a 8774128714430

Každý je trochu jiný a potřebuje jiný přístup. Ten co chce nabrat svaly tak nemůže používat tento druh jídelníčku. Když nejsou bílkoviny svaly nerostou. Tímto způsobem akorát ztratí anabolický efekt. Možná při hubnutí to může fungovat, ale to dle mého subjektivního názoru spíš ne. Je to o tom kolik toho sním a jaký mám výdej energie. Když chci hubnout musím jíst méně nebo více cvičit. Proste tak aby výdej byl větší než příjem.;-)

+1/0
8.1.2016 10:17

M58i70c75h34a68l 90R78e78j74z46e28k 5846247525931

Neni to tak jednoduchy, ze vydej musi byt vic nez prijem. Je to o tom co jis, v cem je ten pricem a i jaky je ten vydej. I u televize ma clovek urcity vydej. I ve spanku. Navic ten clovek asi opravdu vi co dela.

+1/0
8.1.2016 10:22

P60e95t44r 66S98v49o22b54o88d34a 8504718894500

Souhlasím, pokud bych měl snad reagovat v hlubším slova smyslu, musel bych napsat místo příspěvku samostatný článek.

0/0
8.1.2016 11:01

M18i83r47o13s71l69a50v 16B20e33d95n61á46ř 6797989234801

Článek ale není o nabírání svalové hmoty. A pro hubnutí je při zachování stejné energetické hodnoty potravin tento způsob vhodnější než strava kombinovaná.

0/0
8.1.2016 10:31

P27e53t94r 84S67v43o45b72o93d45a 8264868984270

Pokud jste četl článek a nejen nadpis pak byste zjistil, že článek není zaměřen jen na hubnutí. Ba spíše naopak.

0/0
8.1.2016 10:56

M29a88r37t66i62n 79K81r51e82b53s 4549849200700

Pán má naprostou pravdu. Tento komplexní a postupný přístup je ten správný. A vhodný nejen k nějakému bezhlavému hubnutí, ale i k nabírání svalové hmoty a celkové pozitivní změně těla.

+2/−1
8.1.2016 10:01







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.