Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zhubnout se dá nejméně za šest týdnů, tvrdí trenér Jaromír Jiřík

Lékař Jaromír Jiřík za svoji kariéru stihl hodně. Byl sportovní gymnasta, motocyklový závodník, lékař olympijských týmů, trénoval tenistku Helenu Sukovou. Nyní působí jako týmový lékař automobilových závodníků, kondiční a mentální trenér. Pro týdeník Téma popsal zásady při tvorbě výživových programů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a17n 40F75r40o12l94í69k 6156440965334

Dělená strava po dnech je blbost. Cukry člověk potřebuje stále pokud si nechce poškodit mozek, ale jen ve formě, která je v potravě, Nesladit dodatečně. Místo jontových nápojů stačí obyčejná voda. Princip je pohybem spálit co sníme. Proto není špatné zkontrolovat svůj režim v kalorických tabulkách. Tak člověk zjistí, že pro spálení jednoho větrníku potřebuje půl hoďky šlapat na rotopedu a začne víc přemýšlet nad tím co sní. Nakonec ty americké černošské koule spořádají u TV kýbl zmrzliny a vo tom to je.:-P

0/−1
9.1.2016 17:33

R25o50m89a70n 14J97u46r31e84k 3848812772852

Takže stačí upravit jídelníček a naladit psychiku a 2/3 máte hotovo-to se mi líbí,u směnařů bych byl rád za regeneraci, cvičení je zde často nadměrná zátěž organismu,která u mě třeba teď v lednu směřuje spíše k nemoci, lepší jsou v únoru či březnu vynikající běžky(na nastartování metabolismu), pak přechod na kolo a posilovnu nechat až na tmu o podzimních večerech, kde se efektivně zužitkují přebytky energie z léta.

0/0
8.1.2016 15:00

J39a74n 52P54a68v18e65l 8423142538436

Jako obvykle. Jeden z deseti milionů fungujících přístupů.

Na hubnutí funguje většina metod a přístupů (krom stupidit typu mrkvová dieta). U diet je vždy hlavní problém v tom, aby se do toho člověk donutil a vydrželo to dlouhodobě.

+2/0
8.1.2016 13:33

P48ř54e93m55y70s83l 82Č14e56r61n77í36k 9307534249578

Spousta lidí dělá na směny, ranní, odpolední, noční a ještě jsem nečetl článek, jak by to měli dělat oni. V noci nežrat ? Po noční do posilovny ? Ten člověk z toho článku na to má čas a nejspíše ho to i živí..... to jsou mi rady;-D

+3/0
8.1.2016 12:39

M75i49l30a25n 35K62l89o11u37č52e24k 9454357409896

Ti to mají blbé, snad jim někdo někdy poradí.

0/0
8.1.2016 13:03

J21a96r55o32s59l13a90v 59P10r11o77c30h33á60z47k31a 2103544608895

po ranní směně jdu do fitka odpoledne, po odpolední večer, nebo před ní ráno, po noční směně, se vyspím a jdu odpoledne...co je na tom tak složitého?

+9/0
8.1.2016 13:12

J91i82ř38í 17N84o63v92o28t27n69ý 7468772

To, že kvůli šichtám nemáte čas dodržovat pravidelné cvičení je sice špatné, ale pořád máte ještě neméně důležitou část tréninku - jídelníček. Musíte upravit jídelníček tak, aby energetický výdej převyšoval energetický příjem. Přejídat se, tloustnout a stěžovat si, že s tím nemůžu nic dělat, protože dělám na šichty, zavání zbabělostí.

+1/0
8.1.2016 14:08

R25a70d66e39k 73H31o64d54a83ň 9886307231573

Kamarádka dělala noční, normálně přes noc dělala, pak šla spát, odpoledne vstala a šla do fitka, a pak do práce. Běhat jde kdykoli - klidně i v noci. V tomhle počasí dokonce není třeba ani čelovka, protože díky sněhu je v noci dost světla. Bazény jsou otevřené mezi 6.00-22.00, to můžete jít plavat taky téměř kdykoli. Stačí chtít, ne hledat důvody proč to nejde.

+3/0
8.1.2016 17:19

L41e65n49k89a 30A24b90r74a50h96á37m68o47v46á 6949201728420

Ja jsem rok delala au-pair 4 detem, do toho studovala VS (dopoledne) a mezi 2.-5. ranni delala na brigade. Sportovat jsem chodila mezi patou a sestou rano. Vsechno se da, jen clovek nesmi byt liny si to zorganizovat.

0/0
9.1.2016 0:37

P40e63t98r15a 62N92o17v57á78k89o16v15á 7138626244598

Tak podle mě ale taky něco je lenost a něco nastavení člověka. Já třeba krátkodobě dokážu dělat a organizovat si milion věcí, ale nejsem pro to správný typ, takže mě to vyčerpá, že se věnuju více věcem a nemůžu se zaměřit jen na jednu. Takže za sebe říkám: ano, jde to, spousta lidí se jen vymlouvá, ale také vím, že když se sama přestanu "vymlouvat" a začnu dělat hodně věcí, tak mě to vyčerpává a otupím. Ráda se zaměřuju jen na jedno. Když práce, tak pořádně jen ta práce. Když cvičit, tak jen cvičit. Když seučit, tak se jen učit. Akorát jsem zatím nepřišla na to, jak to napasovat do života tak, aby to fungovalo a neumřela jsem hlady :)

+2/0
9.1.2016 12:01

A53l97e52n37a 96V54e55s13e74l72á 3393701355838

A kdy jste spala? 8-o

+2/0
9.1.2016 18:08

H68a44n21a 56D88o59s57t36á13l56o81v72á 1449114680444

Kolik vám bylo?

0/0
9.1.2016 20:34

P93e74t53r 87S92v96o66b44o45d84a 8184958394880

Každý je trochu jiný a potřebuje jiný přístup. Ten co chce nabrat svaly tak nemůže používat tento druh jídelníčku. Když nejsou bílkoviny svaly nerostou. Tímto způsobem akorát ztratí anabolický efekt. Možná při hubnutí to může fungovat, ale to dle mého subjektivního názoru spíš ne. Je to o tom kolik toho sním a jaký mám výdej energie. Když chci hubnout musím jíst méně nebo více cvičit. Proste tak aby výdej byl větší než příjem.;-)

+1/0
8.1.2016 10:17

M63i46c31h93a30l 70R92e56j72z64e11k 5266947955551

Neni to tak jednoduchy, ze vydej musi byt vic nez prijem. Je to o tom co jis, v cem je ten pricem a i jaky je ten vydej. I u televize ma clovek urcity vydej. I ve spanku. Navic ten clovek asi opravdu vi co dela.

+1/0
8.1.2016 10:22

P33e19t53r 43S39v78o64b26o46d90a 8714768764210

Souhlasím, pokud bych měl snad reagovat v hlubším slova smyslu, musel bych napsat místo příspěvku samostatný článek.

0/0
8.1.2016 11:01

M14i50r61o95s23l91a45v 50B50e79d96n51á47ř 6117889864751

Článek ale není o nabírání svalové hmoty. A pro hubnutí je při zachování stejné energetické hodnoty potravin tento způsob vhodnější než strava kombinovaná.

0/0
8.1.2016 10:31

P12e69t87r 21S74v63o61b10o20d98a 8294838124570

Pokud jste četl článek a nejen nadpis pak byste zjistil, že článek není zaměřen jen na hubnutí. Ba spíše naopak.

0/0
8.1.2016 10:56

M93a25r44t67i23n 48K29r80e13b20s 4819689720460

Pán má naprostou pravdu. Tento komplexní a postupný přístup je ten správný. A vhodný nejen k nějakému bezhlavému hubnutí, ale i k nabírání svalové hmoty a celkové pozitivní změně těla.

+2/−1
8.1.2016 10:01







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.