- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za mě - na velikosti koz nezáleží.
A až takhle zblbnou i chlapi a budou si nechávat zvětšovat ptáky - to bude masakr. Výztuž z lešeňové trubky a skoro jako přírodní...
její partner by potřeboval přes hubu, že jí to zaplatil, nebo nerozmluvil..
Copak prsa. Spíš si měla nechat spravit předkus.
a to jste ji ještě neviděla celou nahou, a neslyšela mluvit, a nevíte ani moc jakej má charakter atd., jinak byste na ní bezpochyby našla sto dalších věcí k vylepšení Takže hlavně buďte ráda, že Vy sama jste naprosto v pořádku
Když se jí do toho chtělo a je s tím spokojená, tak budiž.
Ale pobavil mě nadpis "jen přirozené zvětšení"
Pěkná Jíťa
(to předoperační vyměřování, mi připomíná film "Čtyř vraždy stači, drahoušku" )
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to jen tako levná reklama pro daného plastického chirurga... Dřív do těchto přeměn brali holky/ženy, které měly opravdu nějaký výrazný problém... A teď vezmou ženskou, která má krásná zdravá prsa jako polovina holek okolo? Aby si ta polovina holek řekla: ty bláho, vždyť já mám úplně stejná prsa, to bych měla taky jít na operaci...
Jsem z toho taková trochu smutná...
Tak jestli vypadají líp, je asi věc názoru, ale rozhodně nevypadají přirozeně. Vždyť na tom je na sto metrů vidět že je to gumový. Ještě že existuje dost žen, které nemají sebevědomítolik podmíněné velikostí prsů, aby se tím trápily, nebo dokonce za to platily. Ženu co si tímto způsobem musí kupovat sebevědomí bych asi doma mít nemohl. Krom toho, před operací to vypadalo o moc líp, podle mě. Obecně je plastická chirurgie krom skutečných vad a zranění, úplně zbytečný obor. Tak si občas musí zaplatit reklamu, aby se náhodou moc neprosazoval názor, že to je vlastně k ničemu. Ono označení silikonová královna, nebo botoxová, jsou podobně lichotivé, jako peroxidová(chemická) blondýna. Asi nevznikly proto, že se to lidem líbí.
Jediné, k čemu silikonová prsa pomohla, je vyšší sebevědomí nově vytvarované majitelky. Tedy pokud můžeme věřit tomuto reklamnímu článku, jehož autorem je firma, nikoliv ta žena.