- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Připadám si jako z 80 let, kdy jsme si navrhovali a šili módní styly sami. Nyní se k tomu navracíme zpátky nebo kupujeme v zahraničí. Chceme nějaké nositelné oblečení? Není jiná možnost, než opět zasednout k šicímu stroji a ušít si jej. Je to dost smutné. Nákupčí bych nechala do těch hadrů co vybrali obléknout a nechat je v tom kousáku chodit celý rok.
Na nákupčí kašlu,já nosím co se mi líbí..............
myslím že česko je výborný outlet pro řetězce. co se neprodá jinde, tím se vycpou obchody u nás
Predstavuju si to něj takhle: Dobrý den, máte něco nejasných barev, divného střihu, hlavně hodně krátké, z kousaveho materiálu, čemu se po prvním vyprání stočí švy a stane se z toho hadr na podlahu? Výborne, bereme celý kamión!
To holt je začarovaný kruh. Když se sem nic nic kvalitního a zajímavého nedoveze, nikdo si to nekoupí, takže nákupčí nabydou dojmu, že to nikdo nechce...
Naštěstí se dá nakupovat v zahraničí přes internet. I když poštovné je otrava a poštovné za návrat zpět ještě větší. Ale jedině nákupem v zahraničí je možné si opatřit trochu zajímavější šatník, zejména, když je člověk starší dáma, která má i na stará kolena při výšce 169 cm velikost 34/36. Nákupčí zjevně předpokládají, že co padesátnice to matróna bojující s nadváhou, takže v malých velikostech se v obchodech vyskytují zejména levné, nevkusné, nekvalitní hadříky pro mládež...
Kvalitní oblečení tu prostě neseženete nebo jsou ceny tak přepálené že se vám chce zvracet.
Proto je patrný ten rozdíl, když jdete do butiku stejné "světové" značky v tuzemsku a v zahraničí a zde najdete jenom haldy tuctových jednobarevných svetrů a triček nudných "trendy" barev a ještě nudnějších, nebo v horším případě na žádnou postavu nepadnoucích střihů, kterým nadávají eufemismem "nadčasový". Před pár dny jsem jen tak ze zvědavosti navštívila Mango, HM a pár dalších a tak ošklivé hadry jsem už dlouho neviděla. Takže nákupčí si nás představují jako nudné, uniformované, šedé myši bez stylu a pak ty ovce zákaznické ty tuny šedi z Číny přinutí stejně koupit, protože v obchoďáku nic jiného není. Pak tady je psychedelicky barevný a občas až přeplácaný "desigual", krásné, ale dražší kousky, a mezitím je co? Chybí mi střední kategorie nápaditých, jedinečných kousků, které člověk může vzít jak do práce, tak do neformálnější společnosti a nezapadne do šedi. Zapracovat na tom prosím :-))
Češi jsou konzervativní ? Když vidím v čem chodí mladí italové a lidé ve Francii , tak mě přijdou Češi moc pestrobarevní.
Ono asi nejde jen o barvy, ale i o střihy a zdobení.