Diskuze

Luxus téměř pro všechny. Z elitních parfémů se stává rozšířený trend

Dražší nemusí vždy znamenat lepší, ale v případě exkluzivních parfémů, kterým se říká niche, to platí. Tvrdí to aspoň fanoušci odvětví, které se v posledních letech rychle rozmáhá. Malé a nezávislé značky se tak pomalu stávají součástí mainstreamu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

L44e26n31k66a 74N88o53v85á

29. 8. 2014 8:17

Takže článek nám vlastně říká, že z niche parfémů bude za chvíli masovka, kterou bude vonět půlka tramvaje :-). Dneska už je chce každý, aby vyjádřil svou individualitu:-).

0 0
možnosti

Jejda, tak člověk nesmí vonět jako půlka tramvaje. V českých podmínkách stačí, aby se umyl a jistě bude vonět líp, jinak mít speciální parfém? Ne díky, mám své oblíbené a " niche" to nejsou a nebudou, být trendy je kapánek stádní..

8 1
možnosti
AK

"Niche" ve smyslu specifického segmentu trhu se používá už nejméně 100 let. To jenom Barvínková právě objevila Ameriku.

http://www.merriam-webster.com/dictionary/niche

9 0
možnosti