Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Luxus téměř pro všechny. Z elitních parfémů se stává rozšířený trend

Dražší nemusí vždy znamenat lepší, ale v případě exkluzivních parfémů, kterým se říká niche, to platí. Tvrdí to aspoň fanoušci odvětví, které se v posledních letech rychle rozmáhá. Malé a nezávislé značky se tak pomalu stávají součástí mainstreamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L11e27n74k71a 46N80o11v64á 9105368235581

Takže článek nám vlastně říká, že z niche parfémů bude za chvíli masovka, kterou bude vonět půlka tramvaje :-). Dneska už je chce každý, aby vyjádřil svou individualitu:-).

0/0
29.8.2014 8:17

A26n33d81r18e86a 47Č31i72e69r52n80a 5676707810850

Jejda, tak člověk nesmí vonět jako půlka tramvaje. V českých podmínkách stačí, aby se umyl a jistě bude vonět líp, jinak mít speciální parfém? Ne díky, mám své oblíbené a " niche" to nejsou a nebudou, být trendy je kapánek stádní..

+8/−1
28.8.2014 9:29

A33n39n78a 77K69r55á42s79o47v16á 6820114240348

"Niche" ve smyslu specifického segmentu trhu se používá už nejméně 100 let. To jenom Barvínková právě objevila Ameriku.

http://www.merriam-webster.com/dictionary/niche

+9/0
28.8.2014 3:25







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.