Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Sáry: Manžel je sobec a už se nezmění. Mám to dál snášet?

Vdávala jsem v 25 letech, manželovi bylo o tři roky víc. Minulý týden to bylo 22 let, co jsme spolu. Máme dvě děti – dvacetiletého syna a sedmnáctiletou dceru. Okolí si myslí, že jsme taková normální rodina, kde se všichni mají rádi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ladyaiv

okamžitý rozvod

být vámi, okamžitě se rozvedu. mít doma takového parazita, který myslí jen na sebe a ani děti nejsou před ním samým, to není manžel, je to jen chlap, který chce mít navařeno, vypráno a hlavně aby ho nikdo neotravoval. pořád máte šanci najít si někoho lepšího.

0/0
15.9.2012 22:10

opportunity

Re: okamžitý rozvod

To je otázka - jestli s dětmi někoho najde, nebo na to zůstane sama.

0/0
16.9.2012 9:46

nazdravi

Tak mu pohrozte rozvodem.

0/0
27.8.2012 2:41

mARKETAVIK

Probůh, co je to za rady?!!!

Žasnu nad úrovní "psychologické" poradny. Nepotřebuje psychologa spíš paní psycholožka? Takže problémy ve vztahu se řeší u gynekologa? Že je manžel sobec je v pořádku, na to stačí jíst prášky?

Doporučuji paní spíš se osamostatnit a hledat nějaký nový smysl života - u manžela ani u gynekologa ho nenajde.

+3/0
24.8.2012 22:21

pikacu

Re: Probůh, co je to za rady?!!!

Paní Sára reprezentuje typickou ženu v období okolo menopauzy, která po odchodu dětí z domova začíná rekapitulovat svůj život...

je složité pro vás tohle pochopit ?

0/0
28.8.2012 10:49

opportunity

Re: Probůh, co je to za rady?!!!

Je to dst urážlivé, jako by za to mohla ona nebo její hormony...

0/0
16.9.2012 9:49

pavel-v

reálně

Můj mázor je, že rozvádět se v padesáti je blbost. už je to stejně vyzobaná slunečnice a nového pořádného chlapa nenajde.  A on, i když "sobec", se staral o rodinu 22 let. Na stará kolena by každý měl být rád, že někoho má.

0/0
24.8.2012 21:22

alfonsino

Psychorozhodnozka Pani Hrouzkova

Pani Hrouzkova velmi ocividne trpi stihomamem "mam ve vsem jasno a ostani jsou debilove". Je to zcela zrejme ze zpusobu, jakym se vyjadruje k problemum ostatnich lidi. Pani Hrouzkova predstavuje druh mladych zen, ktere jsou presvedceny o tom, ze tim, ze sdilely loze s medialne znamou osobnosti a jeste o tom detailne informovaly verejnost, dosahly stavu vsevedoucnosti.Pani Hrouzkova by si mela uvedomit, ze nejen, ze nespolkla veskerou moudrost sveta, ale ze dokonce vykazuje mnohe znaky emocionalni a psychicke zaostalosti. Je s prekvapenim, ze lide typu pani Hrouzkove mohou vykonavat povolani psychologa, ktere jak znamo, vyzaduje krome odbornych znalosti take schopnost empatie a porozumeni. Pani Hrouzkova by mela navstivit ordinaci kvalifikovaneho psychoterapeuta. Za pomoci dlouhodobe odborne terapie by mohla prestat myslet  #icou. Tez by melo byt na soudnosti vedeni redakce, zda dovolit pani Hrouzkove, aby sve nazory verejne prezentovala v mediich, jez chteji byt povazovana za seriozni.

+5/0
24.8.2012 20:34

alfonsino

Re: Psychorozhodnozka Pani Hrouzkova

Dodavam, ze to nic nemeni ma tom, ze s tim, jak hodnoti situaci pani Sary naprosto souhlasim. Ovsem resenim neni navsteva gynegologa ani arogantni ton, kterym se o te situaci vyjadruje. Tim, ze si dojde na gynekologii jeste zadna zena nedospela. To by mohla pani Hrouzkova jako "renomovana" psycholozka vedet.

+1/0
24.8.2012 20:41

oxon

Nestěžuj si,

o takového chlapa jakého máš, by se spousta ženských porvala......;-)

0/0
24.8.2012 18:26

marvrc

tenhle clanek me uklidnil ...

... vidim, ze to co probehlo u nas bylo vlastne naprosto normalni a ocekavatelne ... :-)

0/0
22.8.2012 13:34

behunka

My jsme s manželem 20 let.

Někdy mě taky štve. Ale spíš obráceně. Manžel chce všechno dělat společně. Dokonce i chodit spát společně. Někdy to chápu :o), ale né vždy. Nevím proč když jsem ráno vstala v 8, musím jít spát v 22,00 jako manžel který vstával v 5,00 hod. Když nejdu je naštvaný. CHci jít na kafe ke kamarádce, můžu jen do doby než se vrátí z práce. Jinak je naštvaný a nemluví. Tím mě opravdu vytáčí. Trochu klidu a samoty bych brala, ale zas na druhou stranu, všeho moc škodí.

+1/0
21.8.2012 23:52

lisbonka

Re: My jsme s manželem 20 let.

Tak to by me asi mrsklo... obzvlast s tim kafem s kamaradkou nebo nejakou aktivitou. Myslim, ze i clovek zijici v partnerstvi a s rodinou potrebuje obcas byt jen sam se sebou nebo se svymi zalezitostmi a od blizkych si "odfrknout".

0/0
25.8.2012 20:27

DrPrHrBr

Naprosto chybějící sebereflexe

Docela by mě zajímal pohled z druhé strany. U sebe i u kolegů v okolí vidím stejný model - manželky se neumí sami zabavit, neumí si naplánovat práci a činnosti, popř. nedejbože tvořit nějaké hodnoty. A pokud něco dělají, tak pouze buzerují okolí, na všechno potřebují poskoky. Takže chlap maká na baráku, do toho vaří, uklízí, nakupuje a poslouchá kecy od manželky válející se na gauči před televizí nebo na lehátku na slunci, jak všechno nestíhá, musí pečovat o domácnost, děti atd. A přitom její reálný výkon je dát nádobí do myčky a prádlo do pračky.

+1/0
21.8.2012 21:15

Dawemaster

Re: Naprosto chybějící sebereflexe

R^

0/0
22.8.2012 4:41

Náplava

Není co řešit

Každý vztah se časem opotřebuje, posere, skončí.. S tím se skoro nedá nic dělat. Prostě 22 let je docela dost, bral bych to jako lepší nadprůměr.

Je třeba jít dál, najít si někoho, s kým budete sdílet čas a zážitky, které nemůžete sdílet s manželem. Není to vaše chyba, jste prostě jako my všichni obětí statistik. Čím dříve si to uvědomíte, tím líp.

Taky jsem to zažil nebo zažívám. No a jinak to asi fakt nejde.

0/0
21.8.2012 20:19

macrelka

Re: Není co řešit

"oběti statistik"? nejsme my těmi, kteří statistiky tvoří?

0/0
21.8.2012 20:29

Náplava

Re: Není co řešit

no právě :-)

každý druhý manželství se rozvádí, vztahy nevydrží

něco, nevím co, je špatně

a pak se to sečte, spočítá a vznikne statistika

já jsem oběť

0/0
21.8.2012 20:46

cattiest

Dobra rada nad zlato

To je bezvadna rada, takže když me manžel děsně štve, tak bych měla jít na gyndu a nechat si napsat hormony, asi abych byla víc happy a dokázala ho snášet trochu dele. A co když me štvou děti nebo kolegove kam mám Alex jít co? Možna urologie to je to pravé. Škoda, ze jste si nenechala taky něco předepsat, než jste se rozvedla s tím vyhulencem, ale tam by hormony asi nestačily.

+3/0
21.8.2012 15:00

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

zensky proste nevedi co by vlastne

chteli. porad si na neco stezuji. porad je neco spatne!

+1/0
21.8.2012 13:44

_m-

Re: zensky proste nevedi co by vlastne

chteli..... hmmm;-D

0/0
21.8.2012 14:55

chudacek.blbecek

Re: zensky proste nevedi co by vlastne

Neklamný ukazatel hodnotného příspěvku

0/0
21.8.2012 16:13

pavel-v

Re: zensky proste nevedi co by vlastne

Nicméně, na faktické stránce věci to nic nemění:-P

0/0
24.8.2012 21:24

chudacek.blbecek

Neprofesionální rada

Já bych tu Alex profackovala. Má samozřejmě pravdu, ale dá se to říct i tak, aby si čtenářka nepřipadala jako úplná pipina. Na takovýhle vyjadřování máme právo my tady v diskusi, ne poradce/terapeut.

+3/0
21.8.2012 11:41

pesimistka7

Re: Neprofesionální rada

No, "pravdu"...: paní píše, že vůbec NElituje času věnovaného dětem na úkor svého, mrzí jí, že manžel je měl až za svými potřebami - ale  A.H. jí radí uvědomit si, že to dělala dobrovolně.

Paní mrzí nezájem manžela o to "jak se měla v práci" - A.H. jí odpovídá, že to byla její volba, že si NEnašla zaměstnání...

V něčem se A.H. trefila, něco "kapku" neprofasionálně "přehlédla", ale - přesně - podala to celkově tak nějak "pavlačově"...

+2/0
21.8.2012 12:18

azazzelo

Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Ta chata mě fascinuje. Vzorový příklad. Práce vyžaduje týmovou práci. To znamená, že na pérko jsou oba, každý ví co dělá, ví kam pro co sáhnout, co kdy podat druhému. Za hodinu je hotovo a jde se na výlet. Ne, současná moderní žena potřebuje práci přidělit, zaučit, radit, vysvětlovat a hádat se o to, zda to nejde také jinak. Večer není hotovo, co mohlo být hotovo za hodinu. Aneb to je každá na svém pracovišti "samostatná pracovnice" a doma potřebuje plenární zasedání k tomu, zda dnes bude čisté nádobí a uvařený oběd. ;-D

Mířím do stejné situace. Nepotkal jsem ženu, kterou by bavilo makat na starém baráku a zahrádce. Znám ale plno žen, co se pustily do nových RD v koloniích za Prahou, kde si navrhují záclonky a dlaždičky do koupelny. Znám pár žen, co shání muže kutily, aby dobrovolně makaly na jejich baráku. Tak mě napadá, že s novým domem bych měl "neužitečných" pracovních sil dostatek.

+2/0
21.8.2012 7:06

Hroznej_puberťák

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

No, a co my s tím, že si neumíš najít odpovídající protějšek? Resp. že taková, co máknout umí, se ti radši (proč asi) radši velkým obloukem vyhne...

+4/0
21.8.2012 7:25

azazzelo

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Proč asi? Když už jste s tím začal, rozveďte to. Partnerek jsem pár poznal, něco jako "žena na pérko" po vzoru našich babiček mezi mladými fakt nenalézám. Ne že by mě nebavilo učit holky vařit, uklízet či malovat válečkem. Ale u toho to končí. Pak je každá ráda, když ji navařím a k tomu stojí auto před barákem v pozoru. A pak začne řešit, že chlapa "domácí puťku pro všechno" fakt nechtěla. ;-D

0/0
21.8.2012 7:46

akleen

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Nezoufej a vydrz. Nejaka se najde. Mel jsem to podobne. Nastesti jsem nasel, sice to trvalo, ale nasel.

0/0
21.8.2012 8:23

henrietti

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

..... takové jsou už dávno šťastně zadané ;-) ...... takovou chlapi do pětatřiceti svobodnou nenechají

0/0
21.8.2012 8:30

Hroznej_puberťák

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

No bodejď by jo. V pětatřiceti jsou samy jen ujeté vlaky :-P

0/0
21.8.2012 8:39

Hroznej_puberťák

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Když koukám na tvoje příspěvky, jaký vztah vlastně k ženám máš a jaké na ně máš názory, každá, která má trochu rozumu, celkem logicky hodí zpátečku. Navíc bych si vsadil i na to, že si stejně od pohledu vybíráš nány a ty holky, co jsou k baráku a do rodiny, přehlížíš a ohrnuješ nad nimi nos, protože nejsou dostatečně naparáděné a vyzývavé.

+6/0
21.8.2012 8:35

azazzelo

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

To je samozřejmě zcestný pohled. Moje partnerky mé příspěvky zde neznají. A pokud bych doma takto spustil, tak mě aktuální partnerka, v tom lepším případě, zmlátí. Zde si vybíjím frustraci z toho nezbytného "ňu ňu ňu". Podle toho nelze soudit.

Vedle se kasáte, že nákupy oblečení zvládáte nejlépe pomocí nákupních zájezdů s partnerkou do Londýna. Nevím kolik jste jich absolvoval, ale prostě si neumím představit, že s Vámi do toho Londýna létají nakupovat hlavně "nenaparáděné rodinné typy" dívek. Co by tam dělaly? Patrně své postoje tady také upravujete podle potřeby a fakticky byste byl rád za vcelku normální holku. Ale máte pravdu v tom, že mé nároky jsou asi přehnané. Proto jsou i mé frustrace z mých partnerek přímo nekonečné.

(Již jste seznal, že "rodinné typy" dívek často nezvládají nákup svého spodního prádla či intimní hygienu? Takové zaučování je již bohužel nad možnosti mého žaludku. Tedy ano, za parádou a vyzývavostí vidím slečnu, co třeba právě toto má v malíčku.)

0/0
22.8.2012 8:14

Hroznej_puberťák

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Ta tvá frustrace, kterou si zde vybíjíš, ti v reále stříká i z uší, i když ty holky tvé příspěvky zde nevidí. Že to nechápeš či tomu nevěříš na věci noc nemění. Tohle je věc, na kterou mají holky nos, pokud nejsou úplně blbé.

A co se nákupu oblečení týče, to, že ty si neumíš představit holku, co se nemaluje a neověšuje hadrama, ale přesto má vkus, ani trochu neznamená, že taková neexistuje. Já vyjma toho, že mám takovou manželku, znám podobných holek víc, a vkus na výběr pánského oblečení mají lepší než leckteré bezduchá barbína, která se zajímá jen o sebe. Že se ti ale taková normální a rodinná opravdu velkým obloukem vyhne díky té tvé z uší stříkající frustraci je absolutně nasnadě.

+1/0
22.8.2012 10:54

azazzelo

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Jasný názor. Neznáme se, souhlasit s ním nemusím, a také s ním nesouhlasím. Podle vašeho slovníku, i toho, že rozeznáváte jen barbíny - normální holky, ani nevěřím na Váš vytříbený vkus a dobrý výběr partnerek. V každém případě, díky za reakci.

0/0
23.8.2012 7:16

oxon

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

.......souhlas......R^

0/0
24.8.2012 18:18

IfčaX

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Hmmm... nákup spodního prádla a intimní hygienu zvládá většina osmdesátiletých babiček, které znám. Kde vy se to pohybujete?

+2/0
22.8.2012 14:11

azazzelo

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Intimní hygienu i hygienu jako takovou nezvládá 80% Češek. Můj osobní průzkum mezi ženami převážně z oblasti zdravotnictví, kde špinavé ruce českých šmudel rozhodují o zdravotních komplikacích či dokonce životech mnohých Čechů. Jedním slovem, totální katastrofa. Česko je zemí socek. ;-)

0/0
23.8.2012 7:21

lisbonka

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Co presne podle vas znamena zvladnuta intmni hygiena a hygiena jako takova?

+1/0
25.8.2012 20:36

_m-

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

8-o8-o8-o

mohu se zeptat co ve vašem pojetí znamená - rodiný typ? Á intimní hygiena?  A kde vlastně žijete, že se setkáváte s tak "zajímavými" lidmi?

+1/0
22.8.2012 14:14

azazzelo

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Rodinný typ nerozeznávám. Můj předřečník ho definuje jako ne-barbína. Dle mého názoru není většina mladých holek v Česku vhodná pro založení rodiny. Vezměte si do ruky Káju Maříka a máte to tam krásně popsané. Všechny městské holky jsou jak shnilá jablka. Jen Zdenička lesních bez šminek a od plotny je ta jediná... ;-D

Intimní hygiena - koupání, utírání, holení, kosmetika. Naučili mě pipku utírat od předu k prdelce. Nikdy naopak protože jde o vleklé infekce. Když juknu na práci sester a ošetřovatelek, 80% z nich klidně utírá klientky naopak. Odhaduji, že sami jsou na tom s hygienou stejně, dámy. Zažil jsem lékařku, co neuznávala sprchu. Měla heslo, než 15 minut v koupelně je lepší jeden pšouk sprejem. A někdo takový sahá na pacienty a sápe se pak na partnera. Česko je fujtajblová země. Stačí všechen ten nepořádek na ulicích, věčné hnojení kuřáků. Copak by to v koupelnách mohlo být lepší?

0/0
23.8.2012 7:39

IfčaX

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Tak teď nevím, jestli žijete někde v Chánově a vztahujete své poznatky na 80% Češek... ale tam byste se asi zas tak moc nedostal mezi zdravotní sestry. Vlastně vůbec nevím, kde by zdravotní sestry nechaly čumily okukovat, jak provádí intimní hygienu klientek...

Vy si z nás děláte srandu! ;-D

+1/0
23.8.2012 8:00

azazzelo

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Ne nedělám. Detaily nechci uvádět. Jde o péči o lidi s postižením. Mohu srovnávat práci lékařů, sester a ošetřovatelek. (A poslouchám drby - např. ošetřovatelky si komplexy léčí ubližováním pacientům, nemoc z povolání.) Jinak jde o Prahu, kde jsou všechny zdravotnické služby o poznání mizernější, než jinde v republice.

Pokud jde o srovnání třeba s Ukrajinkami, mám pocit, že jsou ve znalostech a kulturnosti zaostalejší, ale jsou neskutečně pracovité, což z nich dělá kvalitnější pracovní sílu než jsou Češky. Stačí si je vychovat.

0/0
23.8.2012 8:35

lisbonka

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Vy kontrolujete sve partnerky, jakym zpusobem se na zachode utiraji?

Jinak tak jak to z vas postupne pada, tak mi prijde, ze mate mozna trochu zvlastni pirority. Nevim nevim, ale treba holeni je vec dosti osobni a tezko muzete narizovat zenskym nejake trendy. A ono i s tim mytim a dezifenkci se to prehanet nema. Nerikam, ze vsechny damy jsou cistotne, ale vicemene to je otazka vychovy. A bohuzel, s pany to je taky dosti tristni.

+1/0
25.8.2012 20:35

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Tak si s ňákou založ s.r..o a máš to. Různejch pošáhnutejch dominantních workoholiček po světě běhá, že tě ta práce rychle přestane bavit.

0/0
21.8.2012 8:56

komentator-1

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

no jestli jediné, co můžete partnerce nabídnout a je Vaším měřítkem jejích kvalit, je doživotní kutění na baráku a pachtění na zahrádce, tak holt se holt nedivte, že máte s výběrem problém.

Ono to není tak, že přehnaná očekávání mají jen ženy....

+4/0
21.8.2012 9:00

chudacek.blbecek

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Jasně, jako kdyby celoživotním cílem člověka - ať už muže nebo ženy - byla práce.

+1/0
21.8.2012 11:45

lisbonka

Re: Současné ženy neumí máknout - totální průšvih

Myslim, ze mate o soucasne moderni zene ponekud zkreslene predstavy, nebo si proste blbe vybirate. Jinak ne kazdy je nadan organizacnimi ci vsimavymi schopnostmi, coz nutne neznamena, ze je potreba druheho vychovavat. Ale v klidu si s partnerkou promluvit o tom, co ocekavate a jak to jde dohromady s jejimi ocekvanimi, to je asi nejsnazsi pristup. Tezko muzete po nekom chtit, aby byl ctenar myslenek. Samozrejem u dlouholetych partneru uz jakasi souhra casto funguje, ale i tam je potreba se domlouvat.

S ohledem na clanek, tam pani navrhovala kompromis - chvili delat, chvili vylet. Ale jak z nej vyplynulo, na to jeji muz neslysi...

+1/0
25.8.2012 20:22

Katherine19

Milá paní,

Chlap vždy udělá to, co mu dovolíte (vím z vlastní zkušenosti) a pokud po něm po několika letech chcete, aby jel po stejné koleji, tak nemáte šanci cokoliv změnit. Znám a mám doma něco podobného, trvá to 3 roky a odcházím. Já mám totiž svou hlavu, svoje ruce a svůj účet. Mě nebude nikdo řídit můj život, žijeme jen jednou - krátce !R^!!

+3/0
20.8.2012 21:30

akleen

Re: Milá paní,

Hahaha

0/0
21.8.2012 8:23







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.