Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přepych, nahota a stres. Pohled do míst, kam se jen tak nedostanete

Chcete-li poznat, co skutečně znamená móda a jak má vypadat dokonalé oblečení, musíte se seznámit se světem haute couture neboli vysoké krejčoviny. Ovšem vidět samotnou přehlídku nestačí, cílem je jednoznačně zákulisí. Sem se totiž běžný smrtelník tak snadno nedostane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kocicka890

Jen tak mimochodem

Víte, co je holek, co nemůžou přibrat, i kdyby jedly 24 hodin denně? (Netvrdím, že to tak mají všechny modelky, ale jde o to, že když tu označujete za "hnus" "vychrtlé" holky, tak to může jiné - stejně štíhlé ublížit. Při opačném "extrému" to není až tak komentováno. Člověk vidí "vychrtlou" holku a vidí člověka, kterej nejí a nebo pořád jen zvrací. A ještě jen tak mimochodem - je zajímavé, že ty "tlustější" holky mají ve zvyku (např. na Facebooku,...) sdílet příspěvky, kde je řečeno, jak jsou více sexy, než ty štíhlé... To u štíhlé holky nevidíte, nemá potřebu si nic dokazovat. Je zajímavé, že ty, které by mohly zhubnout, kdyby trochu sportovaly a jedly zdravěji si "hrají na chudinky, co je každý pomlouvá, jak jsou tlusté" (přitom to tak není, o silnějších lidech lidé tak nemluví) a ty, co s tím nemohou nic udělat  - přibrat je pro ně nemožné o tom "nekňourají" kde se dá...

+3/0
27.7.2012 22:22

Pepa od vedle

Re: Jen tak mimochodem

Obávám se, madam, že kecáte. V jediném bodě s Vámi souhlasím - že je totiž venku vidět mnoho mladých holek a kluků s výraznou nadváhou, ba obezitou. Dříve bylo možné potkat morbidně tlustého člověka spíš výjimečně, dnes jich běžně potkáte několik denně. Jenomže kromě nich výrazně přibylo i druhého extrému - morbidně vychrtlých dívek a žen. A vůbec není pravda, že štíhlé - spíš extrémně hubené - holky by neměly potřebu si svou hubeností něco dokazovat. Seznamte se trochu s problematikou anorexie a zjistíte, že je to právě naopak - anorektičky jsou navíc kvůli své nemoci extrémně vztahovačné, depresivní, hysterické a manipulativní. A také ony často kňourají, že ať dělají co dělají, nemohou přibrat - ano, nemohou, protože narušená psychika jim to nedovolí. Samozřejmě že mohou přibrat, ale musejí si nejdřív přiznat svou chorobu a začít se komplexně léčit. Howk.

0/0
28.7.2012 17:21

Carpe.Noctem

Re: Jen tak mimochodem

Jenže Kocicka890 nemluví o anorektičkách, ale o normálních holkách a ženách, které nemají žádný problém s jídlem, přesto se jim nedaří přibrat. Prostě jsou takové typy lidí, kteří můžou sníst cokoliv v jakémkoliv množství a stejně nepřiberou, anebo přibírají hodně obtížně.

+2/0
29.7.2012 0:47

ort

Modelka

v zelených šatech je moc krásná.

0/0
27.7.2012 21:54

ave-11

Nahota

To už tu přece bylo, nahota, takže moda se stále vrací, nic nového.Tyhle naše modelky by nemohli na Floridu, už vůbec ne do Iránu, tam by skončili ve vězení. Odhalená ňadra, téměř holé zadečky, to se přece můžům líbí, ale také provokuje a mnohdy končí obtěžováním nebo ještě hůře. Ale kdo na to má a nebojí se, proč ne, jsme v demokratickém státě.

0/0
27.7.2012 18:08

MAFRA v tom jede s Kalouskem

Ty zelený šaty jsou krásný.

R^

+2/0
27.7.2012 15:40

medved.m

"Pohled do míst, kam se jen tak nedostanete."

Ano,

leckdo hledí DO TĚCH MÍST na úvodní fotografii a přemýšlí, zda by se TAM vlastně dostat chtěl.

Asi není o co stát... :-/

0/0
27.7.2012 15:26

velitel mesta bugulmy

Pro všechny kritiky modelek

Zazněl tu několikrát ten velmi omletý argument, že modelky jsou nesmyslně štíhlé a že tím, že se předhazují obyčejným dívkám, začínají se tyto ničit dietami apod. Přátelé, podle mé životní zkušenosti je toto jeden velký NESMYSL. Já když se kouknu na běžnou mládež v ulicích, tak nevidím jedince zdeptané dietami a modelkovským ideálem. Vidím obvykle mládež tlustší než kdykoli dříve, zavalitou, neschopnou pohybu, zdeptanou hamburgery a počítači, vidím mládež, které špeky přetékají z bokovek. Pokud někdo prosím žijete ve městě, kde vidíte opak a kde se naopak strašlivý kult modelek projevuje nápadně krutou vyhublostí dívek a chlapců, napište sem prosím, kde to je, zajedu se tam příležitostně podívat.

+6/0
27.7.2012 14:50

21century_schizoid_man

Re: Pro všechny kritiky modelek

me by mozna jeste vic zajimalo, kde se nachazi ono tajemne misto s nazvem "ulice", protoze je pravidlem, ze u kazdeho clanku s fotkou pekne holky se vyroji poznamy typu, ze na ulici potkaj kazdy den tucty 100x hezcich, ja tu ulici bohuzel jeste nenasel

+5/0
27.7.2012 14:53

ifox

Re: Pro všechny kritiky modelek

V Praze jich najdete dost, ale mají obvykle nos pěkně nahoru. Takže jen na podívání.

+1/0
27.7.2012 19:54

T.Lojza

NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Mely by vic bastit ty slecny... Takove chudounke az nehezke postavicky. Clovek by mel i strach na ni v posteli velzt... Nelibi se mi ani ty saty... jsou takove z meho pohledu nijake...

+1/0
27.7.2012 13:11

velitel mesta bugulmy

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Ale kde... Zbláznil byste se radostí, kdyby vás špičková modelka chtěla - ale ony by o vás prostě nezavadily ani pohledem. Ale ono je to tak dobře. Každý ať zůstane ve své lize. Vy máte své Máni krev a mlíko, ony jsou zase pro mezinárodní jet set, boháče, fotbalisty a spol. Jachty v Monaku a mondea v Chorvatsku jsou prostě dva jiné světy, které se nepotkávají a je to tak dobře.

+4/0
27.7.2012 14:11

flajboj82

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Dá se s Vámi souhlasit, ale opravdu to moc hezké holky (aspoň pro mě) nejsou...je to věc vkusu...

0/0
27.7.2012 14:44

21century_schizoid_man

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

nekteri navrhari si i podle kolekce vybiraji modelky, nektere proste maji byt cilene takove divne, jindy to maji byt hlavne poradne kocky, napr. u prehlidek pradla

0/0
27.7.2012 14:49

T.Lojza

Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Nebudu ti brad iluzi, ze dokazes mluvit za jine - coby/\kdyby ... Sam za sebe bych se radosti nezblaznil (spis smutkem nad tim, do ceho jsem to zase pich!), nicmene priznavam, ze muj smutek by vykompenzovaly penize, ktere by to zcela urcite prineslo a tak vlastne ano - zblaznil bych se asi z tech penizku... Zatim packo velitel mesta bugulmy ;-)

0/0
28.7.2012 11:13

thib

Pohled do míst, kam bych se ani dostat nechtěl!

Rv

+2/0
27.7.2012 11:44

Gotrong

...

50 000,- EUR za jedny šaty a přitom 90% z těch šatů je odporných, nevkusných, nepoužitelných!!

0/0
27.7.2012 11:32

MAFRA v tom jede s Kalouskem

Re: ...

Nepoužitelné? Ale tohle je přece haute couture, čili to oblečení není určené na všední nošení, ale premiéry, udílení cen a jiné prestižní akce.

+1/0
27.7.2012 16:32

Gotrong

Re: ...

Víte, když se občas podíváte na nějakou přehlídku, kde přijde modelka například s hlavou v krabici, oděná v podstatě do druhé krabice... Je to "určené" na totéž, ale pochybuju, že si to někdy někdo opravdu je schopný obléct a použít...

+1/0
27.7.2012 20:39

tucnak v exilu

Anorektičky

RvRvRv

0/0
27.7.2012 11:11

Bernifox

Pokud vemu na vědomí fakt ...

že objektivy fotoaparátů a kamer ještě k tomu mírně fotografovaný objekt rozšiřují, tak opriginál pohled na vlastní oči musí být strašný až děsivý ...

+4/0
27.7.2012 10:44

velitel mesta bugulmy

Re: Pokud vemu na vědomí fakt ...

I vy jeden experte... Rozšiřují televizní kamery určitých délek, třeba takové ty přenosy ze studia, hlasatelé ve zprávách, tj. ne vyloženě v modelkovském prostředí. Když se fotí modelky, naopak se používají metody, které dívku opticky zužují a zplošťují. Tj. holky se fotí na pláži velmi dlouhými teleobjektivy na vzdálenost takovou, že fotograf mluví s modelkou pomocí vysílačky. I to je jeden z důvodů, proč vypadají zázračně štíhle a ploše. Váš komentář právě dokazuje, jak moc nalítáváte na dojmy a jak málo o oboru víte; bohužel, právě z těchto skupin je vždy nejvíc kritiků.

+5/0
27.7.2012 14:45

T.Lojza

Re: Pokud vemu na vědomí fakt ...

jj, nemeni to ale nic na tom, ze to na co se divam na obrazuvce/obrazku se mi nelibi a k tomu nepotrebuji nic vic vedet ;-)

0/0
28.7.2012 11:16

21century_schizoid_man

Re: Pokud vemu na vědomí fakt ...

netusim, odkud se bere tento "fakt", podle me si to namlouvaji akorat nespokojeni tloustici...zrcadlo rozsiruje, fotaky taky apod...ja rikam, ze speky rozsiruji

+2/0
27.7.2012 14:51

Lukke-Luk

Re: Pokud vemu na vědomí fakt ...

Rozumíš tomu jako koza petrželi.

0/0
27.7.2012 16:31

glider555

Toužebné přání.

Snad se jednou dožiju doby, kdy po molech budou chodit normální, hezký, zdravý holky s běžným BMI a přírodníma prsama velikosti větší než 0 nebo 1.

0/0
27.7.2012 10:29

Surinam

Re: Toužebné přání.

Na mnoha přehlídkách i choděj, akorát se o tom nepíše, protože to nejsou přehlídky těch "nejprestižnějších" návrhářů.

+1/0
27.7.2012 10:39

janbrezen

Re: Toužebné přání.

a proc, ty chodis na modni prehlidky?

0/0
27.7.2012 11:33

velitel mesta bugulmy

Re: Toužebné přání.

Z vašeho příspěvku je vidět, že se v oboru vůbec nevyznáte - a že vás tedy asi moc neovlivňuje, takže nechápu toužebnost vašeho přání.

1. Drtivá většina modelek jsou opravdu nádherné holky. Když s nimi vejdete do restaurace - a může to být klidně třeba ve Vancouveru, kde konkrétní jméno z ČR nikdo nezná, půlka chlapů se otočí. Je celkem jedno, co si tom myslíte vy - taková je prostě realita.

2. Modelek je spousta druhů. Jsou fotomodelky na ruce (mají krásnější prsty než běžní smrtelníci), fotomodelky na rty, na zadek, na prsa - vše pro příslušnou reklamu. Tyhle holky mívají takové parametry, že jste to neviděl ani ve snu.

3. Konkrétně modelky na haute couture opravdu bývají vysoké a štíhlé. Můžu vás ubezpečit, že to není náhoda nebo nějaký zlomyslný rozmar jakési vám nepochopitelné skupinky, která z hlouposti dělá iracionální věci. Každý fotograf (nemyslím hobby level) vám potvrdí, že velmi vysoké dívky jsou prostě fotogeničtější a že hadry vypadají lépe na holce se 180 cm než 160 cm.

+5/0
27.7.2012 14:31

velitel mesta bugulmy

Re: Toužebné přání.

Pokračování...

k bodu 3. Vím, je to nefér a že drobné ženy a dívky mohou být neuvěřitelně roztomilé a přitažlivé, ale fakt je, že na velké výšce vypadají hadry elegantněji a že s tím uděláte více WOW obálku. Pro molo a pro fotku je výška a štíhlost k nezaplacení.

4. Jak už vám psali kolegové nade mnou, existuje spousta jiných přehlídek, ke věci nejsou tak dotažené do extrému a kde by dívky zaručeně líbily i někomu s velmi konvenčním vkusem, jako jste zřejmě vy.

5. Celkově váš povzdech příliš nechápu - nebudete asi často zván na přehlídky do Paříže, nepracujete a nežijete s top modelkami, není zřejmé, proč byste musel mít v životě tak velké toužebné přání ovlivňovat něco, co funguje na principech, které vám nejsou blízké.

+4/0
27.7.2012 14:38

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Toužebné přání.

8-o;-D;-D

0/0
27.7.2012 14:45

21century_schizoid_man

Re: Toužebné přání.

Ve vsem s Vami v podstate souhlasim. V ceske kotline jsem zaznamenal zvlastni vlastnost vsechno ihned poprit ci jinak zesmesnit. Hezka je ihned oznacena za skaredou a blbou. Bohaty je automaticky blb a mafian. Uspesny je taky blb ci neci synek apod. Ja si myslim, ze vetsina modelek jsou opravdu krasne zeny uz jenom proto, ze si je vybiraji muzi, kteri si opravdu mohou vybirat. Mam docela dost kamaradek, ktere v tom fochu delaj a kamkoliv spolu zajdem, tak je videt zajem muzu i presto, ze je nikdo nezna. Stejna tak na tom pitomem facebooku maji porad nejake zadosti o pratelstvi narozdil od mych ostatnich znamych, ktere delaj treba v uctarne.

+5/0
27.7.2012 14:48

janbrezen

nechapu

proc se tu porad nekdo rozciluje nad tema vyhublejma holkama, tak to proste v mode je, jsou to raminka na hadry, vicemene univerzalni velikost takze neni problem jedny saty dat kterykoli, neodvadeji pozornost od modelu, hodne lidi nechape ze jde o hadry, ne o holky

+5/0
27.7.2012 10:17

glider555

Re: nechapu

Problém není v byznysu ale v tom, že tyhle ramínka jsou předhazované mladým holkám jako ideál krásy. Zvrácený vkus návrhářů a honba za prachama potom ničí krásný mladý holky, který se likvidujou nesmyslnýma dietama...

+2/0
27.7.2012 10:51

janbrezen

Re: nechapu

nevsiml jsme si ze by zrovna tyto modelky byly predhazovany jako ideal krasy, rekl bych ze daleko vice jsou videt na obalkach casopisu, v tv apod. ruzne herecky ci zpevacky a ty jsou v pohode

to ze jsou predhazovany jako idela krasy vychrtle modelky je podle mne takovy vseobecne vykrikovany nesmysl bez toho aby se nekdo nad tim zamyslel, proste to nekde slysel a tak to opakuje

+7/0
27.7.2012 11:32

Jdeto

Re: nechapu

Zjevně nejsi ženská a neucházel ses o tuto práci, jinak bys tyhle pitomosti nepsal. Řekni nějaké normálně vypadající dívce, ať jde dělat manekýnku, můžeš tam s ní i zajít. Tam se teprve dovíš, proč to dělat nemůže a jaké musí mít parametry, aby se mohla po molech procházet. Od kamaráda dcera toto dělala. Potom ty ostatní slyší, jak musí vypadat, aby byly in.:-P

0/0
27.7.2012 12:33

janbrezen

Re: nechapu

no jenze ja mluvim o idelau krasy, ne pozadavcich na modelku, to je jako by chtel 2 metrovej 100 kilovej chlap jit delat zokeje a oni mu rekli ze jke na to moc velkej a z toho by nekdo usoudil ze idealni muz ma mit 160cm a 50 kilo

kdyz chce nekdo delat povolani se specifickymi pozadavky tak se jim bud musi prizpusobit a nebo si najit jinou praci, nic vic, nic min

+6/0
27.7.2012 12:47

Braniik

Re: nechapu

Len tak naokraj - za celý život som si všimol bežne na ulici možno 2 anorektičky, zato obéznych dievčat neporovnateľne viac (a je jedno či v Prahe, v malom meste, na Slovensku, atď...). Myslím, že práve nesprávne životosprávne návyky likvidujú postavy viac, ako prezentácia šíhlych modeliek ;-)

+2/0
27.7.2012 13:02

Bobby_B

Re: nechapu

zajimavy postreh R^

0/0
27.7.2012 13:41

21century_schizoid_man

Re: nechapu

no ja vidim mlade holky se cpat v mekovi, to ma podle meho od diety topmodelky docela daleko...a misto toho porad slysim, jak vsichni vcetne mladeze kynem do sirky

+2/0
27.7.2012 14:29

PiPiiiiiK

Co to je?

Čtu v nadpisu "nahota", tak hned klikám. V galerii baby vošklivý jak mraky a ni jedno kůzle sem neviděl....ach jo

0/0
27.7.2012 9:54

gamaorionis

Re: Co to je?

koukejte lépe - jedna nahá tam je (úúplně bez prsou, takže pokud jdete po nich, máte smůlu)

0/0
27.7.2012 9:55

Želvák před smazáním

Re: Co to je?

Není nahá. Bohužel.

0/0
27.7.2012 10:32

culka

Milá Simonko.

Možná vás to překvapí, ale existují i lidé, jimž je tento svět dokonale jedno, mám-li použít slušný výraz. Vaše zbožštění podivínských "tvůrců" vyhledávaných celebritami je u pubescentky pochopitelné, ale u žurnalisty nepřípustné. Novinář má být objektivní, z vašich článků čiší, jak strašně se chcete dostat mezi tyhle lidi. To, že já nechápu proč, je vedlejší. Jde o řemeslo, a to máte dokonale nezvládnuté.

+1/0
27.7.2012 9:42

balakala

.

tak totok je ten povestný hauče kuče? ;-D

0/0
27.7.2012 9:38

elfinn

Slečny vypadají

jako by si od maminky půjčily šaty a hrají si na princezny.

0/0
27.7.2012 9:02

Haui1

Nicméně děvčata na jeden podstatný detail zapomněla.

Některá si zapomněla vzít prsa. Asi fakt jsou všichni módní návrháří čtyřprocentní.

+2/0
27.7.2012 8:48

Aries2

Re: Nicméně děvčata na jeden podstatný detail zapomněla.

nadávat na někoho, že má malé prsa, je jako kdyby vás někdo odsuzoval, že ho máte malého. Velikost prsou nijak neovlivníte (plastiku vynechám), chytráku

+4/0
27.7.2012 14:00

Haui1

Re: Nicméně děvčata na jeden podstatný detail zapomněla.

Nenadávám děvčatům, ale těm, kdo je tahá na molo. Deformuje tím vnímání normálních žen. Je málo holek, které se staly anorektičkami, jen aby se podobaly těm tyčkám, co se  jim říká modelky, přitom vypadají, jako kdyby utekly z koncentráku?

0/0
27.7.2012 23:34

Braniik

Re: Nicméně děvčata na jeden podstatný detail zapomněla.

Myslím, že vo väčšine prípadov zohrávajú rolu iné faktory pôsobiace na psychiku tých dievčat - problémy v rodine, v kolektíve, ... Ale neviem, nie som lekár ani psychológ :-) Ale napríklad bolo tiež zistené, že anorexia sa vyskytuje vo väčšej miere

v spoločnosti, v ktorej je zároveň zvýšená miera výskytu obezity :-) V každom prípade by som to do takýchto jednoduchých súvislostí nespájal a zbytočne nikoho neobviňoval.

+1/0
28.7.2012 8:06







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.