Ona

Diskuze

Vztah muže a ženy bez sexu je mýtus. Všichni jednou skončí v posteli

Možná si myslíte, že vztah mezi ženou a mužem může fungovat i bez erotické pointy. Vědci ale tyto domněnky vyvracejí. Nový výzkum odhalil, že platonická láska je zkrátka jen to, co děláte od první schůzky až po moment, kdy spolu skončíte v posteli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NumLk

19. 7. 2012 15:46
ale houby

se spoustou zen a muzu mam vztahy, s nekterymi vztahy dokonce skoncily, ale nikdy  v posteli

1 1
možnosti

perthuis

20. 7. 2012 11:25
Re: ale houby

Asi tak. A pevně doufám, že většina lidí neuvažuje jen v jednoduchých mezích "čekatel"..."čekatelka"...R^

1 1
možnosti

LimonadovyJoe03

17. 7. 2012 8:55
Tak tzv. "kamarád" bývá často jenom

"nabíječ čekatel," často i vyložený zoufalec, který je ochoten hrát roky "kamarádku" a doufat, že mu dá dotyčná někdy čuchnout. Jedna z nejhorších věcí na seznámení s novou slečnou bylo vždy následné seznámení s jejími přáteli, mezi kterými vždy nějaký ten "kamarád" doufající, čekající, byl. S takovým ....stodukátem....je pak radost být na nějaké společenské akci. Takové to předstírání zdvořilého přátelství - přitom on by mi nejraději rozbil ústa a já jemu bych se nejraději vysmál.

2 1
možnosti

perthuis

19. 7. 2012 22:02
Re: Tak tzv.

Jsi ten zoufalec? Vypadá to tak... .8-o8-o8-o8-o

Sou fár, tu jú aj mej for-tu-náj mí tu sej. mu-ča-čí-ta mia kára verá an

maj dej sej áj Tú jú, aj mej sou fár mí tu sej, on ví stár. An maj vej

djú aj sej tu maj valí dú aj lej sou gej Gud-báj, gud-báj, gud-báj. 

;-):-);-D

1 1
možnosti

Erbule

16. 7. 2012 0:01
Koule čekají

Ano, to přirovnání sedí: koule čekají, až...

1 1
možnosti

thib

15. 7. 2012 22:38
Já jsem expert

na vztahy bez sexu...:(

0 0
možnosti

paly74

15. 7. 2012 22:50
Re: Já jsem expert

;-D;-D

0 0
možnosti

budu_bojovat_nez_me_smazou

15. 7. 2012 13:04
Jak čtu příspěvky, musím ještě něco dodat

je obrovský rozdíl v kamarádství mezi mužem a ženou ve chvíli kdy jste sami a ve chvíli kdy jste zadaní a máte pravidelný sex a fungující vztah. U toho prvního (pokud to není dlouholetý kamarád třeba od dětství) se člověk opravdu pudově snaží sblížit a uspokojit své základní potřeby - bezpečí a lásku, sex. Tam je to kamarádství spíše naoko, nebo je to kamarád s benefitem. Pokud ale mám hezký vztah a pravidelný sex, může pak být opravdu mezi mužem a ženou čisté přátelství. Protože tyto potřeby uspokojuji jinde.

4 1
možnosti

Duke___Nukem

15. 7. 2012 13:30
Re: Jak čtu příspěvky, musím ještě něco dodat

jestli tim pratelstvim myslis to,ze se z nejako zenskou vidis jednou za rok pri nejake chlastacce,tak to se opravdu nepocita.A stykat se dlouhobe s nejakou zenskou,aniz by si k ni citil nejakou touhu je divne.A o nazoru na to tve pritelkyne ani nemluve..:-)

1 1
možnosti

budu_bojovat_nez_me_smazou

15. 7. 2012 12:49
Sice mám sex rád, ale ta, co psala článek kecá bludy

její snaha o ospravedlnění sexu a vytvoření z něj piedestal všech vztahů je směšná. Sex je příjemná věc, která bývá součástí vztahu, ano, ale milostného vztahu. Takového, kde je láska oboustranně opětována a po určité době dochází po souhlasu obou k intimnímu sblížení. Ale vztahy mohou být různé a ne vždy v něm hraje roli sex. Stejně tak pro lásku sex není potřeba. Tak jak tomu bohužel bývá i naopak. Navíc "Platonická láska" je láska jednotlivce, kdy protějšek o lásce ani nemusí vědět. Tudíž to ani nemůže vyústit v sex. Prostě článek je hrozný a o ničem. Rv

6 1
možnosti

marionetta

19. 7. 2012 9:49
Re: Sice mám sex rád, ale ta, co psala článek kecá bludy

čtete moje myšlenky ;-D! A protože jste mužskej ;-), máte můj obdiv (i bez sexu)R^

0 0
možnosti

Imperial_Technocrat

15. 7. 2012 11:38
Realist

Platonický v tomto případě odkazuje, že Platón jako realista rozlišoval ideu bytí a její emanaci v reálném světě jako formu jež naplňuje jisté atributy této ideje ... Tedy platonická odkazuje pouze k tomu, že v nějakém případě jsou atributy v reálném světě nenaplněné a existují jen jako idea bez emanace ...

1 1
možnosti

TrueRobos

14. 7. 2012 23:06
Žena se třemi jmény opět v akci

A opět blábol. Empirický závěr: Stále platí, že nemáme věřit ženám se třemi jmény... ;-DR^

4 1
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

15. 7. 2012 12:30
Re: Žena se třemi jmény opět v akci

R^

0 0
možnosti

faiva

14. 7. 2012 22:44
Fakt nevím

můžu-li mluvit za sebe, je spousta mužů (pravděpodobně většina), kt. mě neoslovují natolik, že bych u nich uvažovala o jakýchkoli intimnostech, tj. když by na to přišlo, nebyl by žádný problém s nimi čistě kamarádit, vnímala bych je prakticky stejně, jako kamarádky. Jak to mají muži nevím, párkárt jsem na toto téma slyšela akrorát vyjádření, že buď mají o nějakou ženu zájem za účelem chození, nebo nic (zjednodušeně řečeno).

0 0
možnosti

_m-

14. 7. 2012 22:55
Re: Fakt nevím

Jo, takový názor projevuje můj starší syn (Proč bych s ní měl kamarádit, když mi nechce dát :-/) A když jsem se ho zeptala, proč se se mnou kamarádí moji kamarádi, hlavně ti o 10 a víc let mladší, tak pravil, že asi nejsou normální......... Naštěstí ten druhý má názory zcela jiné - asi taky není normální.....

1 1
možnosti

Nahodicka

14. 7. 2012 22:01
Aha, takže to vlastně znamená, že celou dobu si něco

namlouvám... a to jsem na 100% až doteď věděla, že jsem svému muži již hóoódně let věrná a přesto si velmi dobře rozumím i s jinými muži (kamarády), kteří jsou zadaní i nezadaní... článku moc nerozumím... chápu, že se vám někdo může líbit, přesto, že máte již partnera, ale snad se nemusím s každým s kým si rozumím vyspat,ne? Snad to taky tak trochu záleží na tom, že ty lidi to nechtějí udělat, protože mají doma super vztah. Článek v podstatě vylučuje možnost, že se můžete kromě své osoby blízké stýkat s další osobou opačného pohlaví, aniž by v tom nebyl sex.. to abych už nevylezla nikdy mezi lidi... osobně mi to připadá jako kravina a další výzkup typu "ale britští vědci zjistili..." Hlavně bych takovéto výplody nenazývala "vědeckou prací". Za se be mohu potvrdit, že vztahy mezi muži a ženami bez sexu existují...

3 1
možnosti

perthuis

15. 7. 2012 10:16
Re: Aha, takže to vlastně znamená, že celou dobu si něco

R^

0 0
možnosti