Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osvěty není nikdy dost aneb jak si vychovat dokonalého manžela

Neříká vám, že vás miluje, pravidelně zapomíná na výročí svatby, kytku naposledy přinesl, když vás žádal o ruku, a z nákupu pokaždé dovleče kupu zbytečností, ale nikdy ne máslo, pro které tam původně šel? To všechno ještě neznamená, že váš muž je ignorant a egoista. Jen potřebuje trošku popostrčit správným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0svetla23

šílené

Opravdu se takto některé ženy chovají? Ja chci kytky, takže i když tobě to připadá pitomé a není penez nazbyt, tak mi je, ty klacku nevychovany, proste nosit budes!!! Jinak řečeno - muž na svět přišel, aby žene sloužil...Ne, nevěřím, že sebevědomá žena má vnitřní potřebu udělat si z muže poskoka - vždyť by jí pak ani neimponoval, ne? Opravdu je štěstí ve vztahu založeno na tom, že dostanu květiny nebo manžel nezapomene, kdy jsme se brali?

0/0
15.7.2012 8:39

ksatrija2

Vcelku pěkný seriózní článek vysvětlující nespokojenost žen

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=2&sqi=2&ved=0CFQQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.vesmir.cz%2Ffiles%2Ffile%2Ffid%2F2578%2Faid%2F338&ei=-CgBUInEKcSH4gTQlNn_Bw&usg=AFQjCNHILg-hxrzBzuVr6BZ1W17mRZv1MA&sig2=OcON8Zk_Bed4iEFhXVs_-Q !!

0/0
14.7.2012 10:12

ksatrija2

Re: Vcelku pěkný seriózní článek vysvětlující nespokojenost žen

sorry ;) - kratší odkaz

www.vesmir.cz/files/file/fid/2578/aid/338

0/0
14.7.2012 10:15

ksatrija2

Re: Vcelku pěkný seriózní článek vysvětlující nespokojenost žen

tady je to přímo na webu http://www.vesmir.cz/clanek/nespokojenost-zeny-po-snatku

0/0
14.7.2012 10:16

fr-mottl

dalsi z tech clanku, ve kterm jsou muzi takova mala zviratka

ktera musi dostat napapat a je jim terba obcas vytrepat pytlik, aby spravne fungovala.

Jdete uz s tim do haje.

0/0
13.7.2012 19:05

Jurrisek

Haha

tak to jsou rady nad zlato. Zábavné je číst jak si někdo přečte něco a nepochopí to a následně se snaží to vnutit někomu jako zaručenou radu....co dodat---ubohé. No zrovna včera jsem své přítelkyni vysvětloval rozdíl mezi Penne a Rigatoni.

0/0
12.7.2012 10:52

perthuis

Re: Haha

A což hodit to i sem? Též ten rozdíl nechápu, holt nedokonalec.A máte-li zaručeně dobrý receptík jídelový, sem s ním. :-)

0/0
12.7.2012 21:33

vhodný příspěvek?

Re: Haha

Receptík jídelový? Tipnu si: jste návštěvnice z mimibazaru a hledáte tip na nějakou óbrmňamku.

0/0
17.7.2012 15:11

fialovytobogan

Tak si to vezměme popořadě:

"Miláčku, co kdybychom si o víkendu někam vyjeli, když máme v neděli to výročí svatby?" - sice nepřímá narážka, ale dejme tomu.

"Irena dostala k narozeninám od svého muže nový mobil, copak asi dostanu příští středu já?" - podobné věty říkávala má malá rozmazlená sestra, zhruba v 10 letech se to odnaučila...

"Tak jsem ho zkrátka požádala, aby mi aspoň jednou za měsíc přinesl kytici, že mi tím udělá radost.! - Ano, to považuju za optimální řešení. Slušně, přímo, jasně řečeno.

"Co je to kornspitz? Kde mají kečup? Jaký je rozdíl mezi passatou a rajským protlakem?" - pardon, ale netuším, co ta cizí slova znamenají (pozn. jsem mladá, vcelku samostatně si vařící žena)

"10 rohlíků, ale obyčejných, ne těch zahnutých" - jen jestli byla ta čárka před "ne" a ne za ním:-) Mimochodem, co jsou to "zahnuté rohlíky"?

+1/−1
12.7.2012 1:22

teveva

naprosto

musím souhlasit s níže uvedenými komentáři a to jsem ženská - proboha co je to jako za rady, vždy je to zacházení jak s malým dítětem. A za druhý co budu mít s kytky (oslavy výročí), o kterou si řeknu...? To radši dostanu jednu za rok a budu ráda když jí přinese jen tak než jednou za měsíc, když si jí vyprosím..

No a že občas na něco v kalendáři zapomene - no jéžiš - však mně už se to taky stalo...

S nákupy u nás není problém - chodíme společně a pořád do stejného obchoďáku a tam to známe tak dokonale, že už bych tak nakoupila i poslepu, takže když jde občas manžel sám - není problém a že občas dotáhne basu piv navíc - no a však já taky pivo piju, ne. Na oblečení se ani neptám, jako správná manželka ho mám v oku, takže nakoupím a on je rád, že ho nikam nevleču, ale není problém ani když jdem spolu, když to není každý týden...

+1/−1
11.7.2012 18:31

generál Failure

300x

recyklované, původně snad vtipné, leč autorem nepochopené, tudíž dále reprodukované s vážnou tváří. Nevadí, já se stejně smál, nebo snad spíš vysmíval ;-D

+1/0
11.7.2012 17:34

Lord Helma

Kdo si tu "výchovu" neprožil,

tak neuvěří, jak je to ve finále demotivující. Výsledkem je, že se na všechno vyprdnete a radši neděláte nic. Prostě, některé ženská je talent v tom, jak ubít v chlapovi veškerou enrgii.

Jo a nakonec se urazí, že neposloucháte její dobré rady a bude všude tvrdit, že už vám nic neřekne. A urazí se znovu a mnohem víc, protože vy jste spokojený, že máte konečně klídek a neloudíte po ní její rady. A tak začne do vás hustit znovu ty své moudra. Takové malé perpetum mobile.

+3/0
11.7.2012 15:15

Shikula

Re: Kdo si tu

A posledni faze je rozvod, protoze takovehle trucujici dite nepotrebuje ;-).

+1/−1
11.7.2012 18:12

switch.man

to mi pripomina jeden kresleny ftip..

.. milacku, mel by ses nechat ostrihat, sluselo by ti to vic..

.. lasko, co kdybys nosil tuhle kosili a kalhoty misto tech vytahanych volnych gati a sepraneho trika?

.. broucku myslim, ze bez ty bradky bys byl jeste vic fekfy!

..

.. vis, uz nejsi takovy, jaky jsi byval, kdyz jsme se poznali.. co se s tebou stalo? .))

+1/−1
11.7.2012 14:43

vikuk

pravda

Na toto téma jak změnit muže znám jeden vtípek. Před svatbou si žena myslí, že změní muže a muž si myslí, že se žena nezmění. A po svatbě se muž nezmění, ale změní se žena.

+1/0
11.7.2012 13:58

Cortez

no ty voe... probuh co to ma znamenat???

Femini představa o dokonalém muži...ble:// sprosté slova hledám lehce, ale nepoužiju. Jsou to ženské kdo pořád tvrdí že ji muž musí milovat takovou jaká je, a že ona se měnit kvůli nikoho nebude. Ale sama by chtěla změnit vždycky všechno, ne proto že by bylo třeba změny (opravdu), ale protože ona to chce protože buď se to tak libi JI nebo ze proste chce. A pukud to zacina uz u ryfli, tak myslim ze nebudu vyjimka kdo by rekl pryc od takovehle mury!! Ja sem pro vyrovnany vztah. Pokud se mi neco u partnerky nelibi (pokud to neni nejaky brutal extrem) tak ji navrhnu zmenu, rozhodne nenutim,netlacim,nesnazim se to nutne zmenit. Podobně i já ocekavam podobny pristup. To same s tim nakupovanim. Vetsinou to jsou zenske kdo z obchodu dotahnou zbytecne veci. Ne nadarmo se delaji o tomhle vtipky. Chlap koupi vec ktera stoji normalne 50Kč klidně za 70Kč, když ji potrebuje. Ženská koupí něco za 50Kč, co původně stálo 80Kč, i když to absolutně nepotřebuje, ale hlavně že je na to sleva.

+2/0
11.7.2012 11:00

Cortez

Re: no ty voe... probuh co to ma znamenat???

A o tom zapomínání na narozeniny a výročí, to by bylo na kapitolu samu o sobě. Na to že partner zapomene je většinou důvod. Nicméně podle mne to je o tom jak je k tomu vychováván. Co se v mládi naučíš, ve stáří jako když najdeš. U nás v rodině jsme nikdy nezapoměli na něčí narozeniny. Takže nepředpokládám že by se to stalo i mi. Takže pokud jeden člověk není vadný, nemá sklerózu, nebo to nedělá schválně, tak by to mělo být v cajku. Koneckonců pokud partner zapomíná na výročí a narozeniny, tak to může být taky tím že mu je to šumák - v tom případě by měla ale i žena zjistit nebo se nad sebou zamyslet, jestli nedělá něco špatně ona...

+1/0
11.7.2012 11:07

Yanajedna

Re: no ty voe... probuh co to ma znamenat???

Cortezi, něco nevychováš :) Někdo si pamatuje, kolikátého maturoval, kdy a v kolik měl první rande, kdy se narodili všichni synovečci a někdo ne. Já, ačkoliv žena, si to nepamatuju, nepřikládám tomu žádný význam. Přestože jsem z rodiny, kde se všechna výročí, narozeniny a svátky slavily, jsou mi data a výročí fuk.

Naštěstí je můj muž muž  a je nám to jedno oběma :)

0/0
11.7.2012 14:04

Yesname

Daleko jednodušší je

přiznat si, že už jsme oba blbí a radovat se, když si náhodou jeden z nás na něco vzpomene.

+2/0
11.7.2012 9:10

martin0669

To už je okurková sezóna nebo je to zas jen tlak feministek

To že si některé vezmou blba (možná dobře vypadal a šla po něm každá, ale úlovek je váš a všechny ostrouhaly ... 'láska' je slepá) a pak se o tom v redakci baví s kolegyněma ještě neznamená, že je to tak všude.

Kytky ... proč si je nekupují jako vše ostatní, základní datumy to si snad nepamatuje jen trouba, ale zapomenout se dá ... jsou i jiné starosti. Dárky - drobnosti ano, ale přece ji nebudu vybírat telefon bez ní.

Tyhle časopisy a weby by snad měli zakázat, to je jen štvavá propaganda, která všechny hází do jednoho pytle podle mínění jedné reportérky.

Vychovávat partnera ... blbost ... pokud ho "milujete a ctíte", tak mu do života moc nekecejte ... pokud potřebujete nakoupit sobě hadříky a cítíte se provinile, že on má své staré kalhoty, tak ho neuplácejte novými. Zkuste si vzpomenout proč ste si ho brala a tolerovat ... a opravdu ctít a milovat

za buzeraci nebude nikdo vděčný ... jen to asi skončí bouchnutím a odchodem ... každý svého štěstí strůjce

+1/0
11.7.2012 7:43

slušná kulhánková

Nemohu si nevzpomenout

na krásný vtip. Manželka posílá chotě na nákup chleba s touto instrukcí. Kup chleba a když budou mít rohlíky, vem jich deset. Po hodině se přivleče zadýchaný manžel a říká. Tady máš těch deset chlebů.A představte si, že ty ženský to nechápou ;-D:-).

+2/0
11.7.2012 4:46

perthuis

Re: Nemohu si nevzpomenout

Tak logiku to má, ne? A žádná tragédie, svolají se známí a uspořádá topinkový mejdan.

 ;-D;-D;-D

0/0
11.7.2012 8:15

Yesname

Re: Nemohu si nevzpomenout

To je škoda, že se už nemůžu tolik smát, protože to už tady v diskusi bylo, jenom ne s chlebem. ;-D

0/0
11.7.2012 9:09

Moon22

Co to je zase za blábol ?

Vychovat si můžu psa, pokus o výchovu můžu uplatnit u dítěte, ale dospělého člověka ? Miláčku, v tom máš pěkný zadeček... ach jo, Bože, do čehos dal rozum...

+1/0
11.7.2012 0:48

+Asterisk

Gábi Smolíková

„Proč jsem si já nešťastná nevzala Pištu Hufnágla!“

+3/0
11.7.2012 0:05

rif

Johana Křížková

Johana Křížková je kráva...

+2/0
11.7.2012 0:04

pletiplot

Vychovávat manžela

Může jedině naprostá pí....

+1/0
10.7.2012 23:42

avg1

k článku : Back to the kitchen.

EU

+1/0
10.7.2012 22:56

Příspěvek, kterému můžete věřit

Slípky ještě nepochopily základní věc

že jakmile si ho "vychovají", tak chlap prozře a zdrhne.

+2/0
10.7.2012 22:37

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

na to lze říci jen,že

někteří lidé si některé lidi fakt zaslouží. :-)

+1/0
10.7.2012 21:10

ondrejlo86

Re: na to lze říci jen,že

Jj, mě se manželka snaží předělávat několik let a uplně marně, ale musim říct, že je vytrvalá ;-D

+2/0
10.7.2012 21:11

Kristic

Re: na to lze říci jen,že

Tak ta moje se mě nesnaží převychovávat. Ví, že si nepamatuji naprosto vše (kór to co mi řekne ona), tak mi radši zavolá a připomene, nebo den předem mi to zapíše do diáře... A je klid, není to o výchově, ale o tom brát jeden druhého takovýho jaký je a jeho nedostatky tolerovat. Značka funguje toR^

+1/0
11.7.2012 0:03

Flamengo

Re: na to lze říci jen,že

Pripominka neni problem pokud se to tyka treba rodicu , deti , ale sama sebe bych nikdy nepripominala , to bych si pripadala dost trapne .

0/0
11.7.2012 14:08

ondrejlo86

HNED

Nesnášim to slovo, vždycky jak ho manželka řekne, tak ho ignuroju a v duchu si řeknu NIKDY a dál to neřešim;-€

+5/0
10.7.2012 21:08

kunta_kinte - protistatni zivel

Co je spatneho na

tricku s logem firmy ? navic, kdyz uz je to logo letama seprany ? :-P

+2/0
10.7.2012 20:54

epow

Naprosto zcestné

Tenhle článek je více méně přehledem toho, co by mě akorát tak demotivovalo. Např. veta: "Irena dostala k narozeninám od svého muže nový mobil, copak asi dostanu příští středu já?" je, jak mě hladit proti srsti. Co mi je do nějaké Ireny? Navíc, fakt má někdo radost z vynucovaného dárku?

 Stejně tak "Ale tyhle jsou nejlevnější". Sakra, pokud má chlap svůj styl, tak si ho prostě drží. Koupí si jedny draší a půl roku nic dalšího kupovat nebude. Sexy zadek je dobrá taktika, ale taky s tím opatrně.

No a ty nákupy - už jen z podstaty mužského myšlení si na lístek nevylívat srdce a nevymýšlet kraviny. To z toho raději udělat rodinnou událost, na menší nákupy vysílat chlapa pro základní věci a doplňkový sortiment si raději obstarat sama

+1/0
10.7.2012 20:42

lisbonka

Re: Naprosto zcestné

Jsem zenska a souhlasim s vami. A pak, mam sveho chlapa rada takoveho, jaky je, ze nosi jeden typ kalhot je nepodstatne (a neni debil, aby si bral kapsace i do divadlanebo na svatbu), tak proc to menit a delat si z nej modni doplnek. Obzvlast, kdyz jeho prace specialni odev jako treba oblek nebo kosile nevyzaduje. Rada si poslechnu jeho nazor na svoje obleceni (obzvlaste pozitivni hodnoceni potesi), ale kdyt ma rad jedny tenisky, trika a pohodlne kalhoty, tim lip, nezatezuje aspon rodiny rozpocet :-D

Jako zenska s tim clankem nesouhlasim, uz jen titulek - vychovat dokonaleho manzela. Preci partnerstvi neni o tom druheho predelat a dokonaly manzel se podle fesnych kalhot podle me teda nepozna ;-) A naznaky? Debilita, nejlepsi je to rict primo - mam pristi tyden narozeniny, podme si vyrazit na veceri a do kina, udela mi to radost. A funguje to.

+6/0
10.7.2012 21:30

Tajemník Ministerstva zvěrstva 2

Re: Naprosto zcestné

Vy jste svatá žena :-) Nicméně máte naprostou pravdu. Tyto a podobné články jsou naprostá zhovadilost a autorka by si měla nafackovat. Nejdůležitější je láska, vzájemná otevřenost, komunikace... A vážit si toho druhého znamená (mimo jiné) jednat na rovinu.

+1/0
10.7.2012 23:59

Kristic

Re: Naprosto zcestné

Alespoň, že i ženy přiznají, že ta pí. co to píše je feministka která neměla možná ani chlapa;-)

Jinak každý se časem trochu mění, ale v tom základním zůstává stejný a pokud s tím dotyčným chce člověk zůstat tak i s jeho chybama...

+1/0
11.7.2012 0:00

Flamengo

Re: Naprosto zcestné

takovy darek by mne take nepotesil, a pokud by zapomnel na narozeniny nebo vyroci myslela bych si o nem svoje . Na nakup si radeji dojdu sama, vubec by mne nenapadlo tam posilat chlapa.

0/0
11.7.2012 14:11

Kristic

vtip

Jdou dvě ženy do nákupního centra s muži... V prvním patře jsou muži bez práce a opilci, na to se ženy rozhodnou vyjet o patro víše. V dalším patře jsou muži bez práce, ale mají rádi děti a dobře se o ně starají. Dámy se na sebe podívají a hned jedou do dalšího patra. Tam jsou muži s prací, nepijí a mají rádi rodinu. To se jim stále nezdá, tak jdou do dalšího patra, a tam jsou bohatí muži, kteří mají rádi rodinu, ženám dopřávají vše atd. Ale jim to stále nestačí, a tak jedou do dalšího patra. Tam už je jen nápis: Důkaz toho, že ženy nevědi co vlastně chtějí...

Nic proti, ale bohužel je to asi pravda... Zkuste si nejdříve ujasnit priority a potom si sežentě muže, který jim bude vyhovovat a nepokoušejte se někoho měnit, neb se vám může stát, že skončíte samy jako feministky, které vlastně nejsou uražené a naštvané na muže, ale pouze a jen na sebe a na muže vše házejí...

+7/0
10.7.2012 19:39

xexyn

Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

Aby mě neotravovala se zbytečnými daty výročí. Aby chápala, že kytky nejsou důležité. Aby dokázala dojít na nákup sama. Aby ...

+11/0
10.7.2012 18:31

net.Xtreme se nevzdává

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

R^R^R^

0/0
10.7.2012 18:55

Hroznej puberťák

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

To se nedá vychovat, takovou si musíš VYBRAT :-P

+1/0
10.7.2012 18:58

cufir-mufir

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

když takové buď jsou nebo vypadají jako chlapi či hodně.... no jak to říct a neurazit.... prostě to mají těžké....

0/0
10.7.2012 19:44

Hroznej puberťák

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

Ale prdlačky. Pokud se ovšem někdo ofrňuje nad normální holkou, onanuje nad opatlanými prvoplánově vyumělkovanými barbínami a pak fňuká, že jsou ty barbíny blbý, nesnesitelný a stojej moc prachů, může si za tu nebetyčnou hloupost jen a jen sám.

+3/0
10.7.2012 19:57

Kristic

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

Náhodou mě se zrovna líbí... Je to víborná reklama na to jak to nemá vypadat;-D

0/0
10.7.2012 20:08

Grimkin

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

Dá se najít i krásná, atraktivní a fajn žena, ale je to náročnější, není jich tolik a ony mají na výběr, takže také nechtějí žádné béčko nebo céčko.;-)

0/0
10.7.2012 22:39

cufir-mufir

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

máš recht, všechno co dejchá neberu.... ale s tím co mám jsem na výsost spokojen... každý máme nějaké chyby :-P;-)

0/0
10.7.2012 23:14

martin0669

Re: Potřebuji článek, jak vychovat ženu :-)

když ptáčka lapají ...

před svatbou to moc nepoznáš i když jste spolu dýl ... to to nemá ještě jistý a hodně překousne, ale pak - po ANO ANO - se ukáže

podívat se na maminku také nestačí ... může být po babičce :)

je to těžké

+2/0
11.7.2012 7:36







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.