Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vemte nohy na ramena aneb 7 varovných signálů, že to není ten pravý

Máte pocit, že vaše drahá polovička už není tak drahá? Počáteční zamilovanost je pryč a vy hledáte indicie, jestli je váš partner tím, s kým chcete strávit zbytek života v dobrém i ve zlém? Inspirujte se naším diagnostickým manuálem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marketka123456789

Osudová seznamka štěstí

I po několika letech partnerství si k sobě nikoho nepřipoutáte k sobě.. když bude chtít, tak půjde pryč. Pokud byste to ale chtěla vylepšit tak koukněte na stránku www.osudova-seznamka-stesti.info kde vám poradí jak oživit dlouhodobý vztah.

0/0
21.5.2012 17:56

Sleva na kremaci

Ono se ta druha pohlavi az tak moc nepotrebuji

Videt se kazdy den dalsich 30-40 let mi neprijde az tak dulezite.

+1/0
18.5.2012 12:40

opportunity

Re: Ono se ta druha pohlavi az tak moc nepotrebuji

8-o

0/0
18.5.2012 22:55

kulička-v-trávě

Neutrální Nick

Hele člověče, sledovala jsem diskuzi (skoro celou), běž raději partnerce masírovat záda a okukovat náušnice. Když máš tak užasný vztah a neustále přemýšlíš, čím svou drahou potěšit, proč celou věčnost plkáš nesmysly v diskuzi?:-P

+7/0
17.5.2012 13:13

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Partnerce okukovat náušnice?

Neustále přemýšlím, čím potěšit?

Celou věčnost?

.

Tak to bys měla sledovat pozorněji, nic z toho jsem nepsal ani nedělám... ;-DRv. A máš něco k věci, nebo ses jen chtěla pochlubit, jak málo jsi schopna chápat psaný text?

+1/0
17.5.2012 13:16

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Je s podivem, jak rychle reaguješ... Zvláštní, žes nevypíchl "plkání nesmyslů";-)

+5/0
17.5.2012 13:23

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Mě zase překvapuje, jak hluboké osobní frustrace musejí provázet člověka, když cítí potřebu se zapojovat do diskuse, ke které nemá co říct, jen se potřebuje vůči někomu vymezit, navíc za použití výroků, které dotyčný ani nenapsal...

+1/0
17.5.2012 13:48

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Jak to že nemám co říct k diskuzi? Reaguji na to, jak si krásně vymýšlíš o svém žůžo vztahu:-P

+3/0
17.5.2012 13:57

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Ehm, tak potřetí a naposled: nic z toho, co jsi uvedla, jsem nenapsal... No nic... Per se tu sama se sebou dál...;-D.

+1/0
17.5.2012 14:04

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Nepsal? Ani to že okukuješ náušnice? Nasoukal jsi celé vlákno, spíše několik vláken o tom, jak jsi ve vztahu k partnerce úžasný, ba přímo nezabedněný;-D Ono to spíš vypadá, jako bys ujišťoval o své genialitě sám sebe. Pokud je člověk ve vztahu spokojený, nemá potřebu kdekoho o své spokojenosti ujišťovat. Hezky se vyjadřuje o svém protějšku, né sám o sobě :-P Hele, pokud je tvá partnerka skutečná, buď rád, že tě snese. Chlapa -pokud tě tak vůbec lze nazvat, věčně vylepeného v diskuzích na Ona dnes a závislého na sebechvále by leckterá nezkousla.

+4/0
17.5.2012 14:18

Shikula

Re: Neutrální Nick

Souhlasim s tebou, Kulicko a i s dalsima s kteryma neutralni nick diskutoval. Mel jsem neco takoveho, poslouchal jsem ji a slysel co rika a daval ji podle toho darky a byla skoro vzdy prijemne prekvapena. Ale je tu ale. Je na to i odborny nazev, neco jako jednostranne naplneni (preplneni) partnerstvi. Byl jsem TAK pozorny, ze si nasla nekoho mene otravneho ;-). Takze, Neutralni Nicku, pokud ona ti to nejak "neoplaci", rekneme ti brzo papa.

+1/0
17.5.2012 16:34

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Další, která má fantazii o několik řádů bujnější než schopnost číst a chápat psaný text... Jak jsi přišla na jednostranné naplnění? Otravování?

;-D

Že by frustrace z toho, že máš doma stejného křupana, jakým je ten zabezpečitel tady, který lásku měří penězi?

+1/0
17.5.2012 19:17

Shikula

Re: Neutrální Nick

Nemluvim primo o tobe, jen jsem daval moznost, predpoklad, upozorneni na mozny problem, varovani... Ale jak se rika, potrefena husa ;-)...

A moc se mi libi, jak u kazdeho sveho prispevku mas jedeno doporuceni. O tom by se dalo dost dobre polemizovat, odkud se tam vzalo ;-).

+1/0
18.5.2012 6:44

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Na to jak jsi - podle svých slov - ideální partner se chováš dost hystericky.

+1/0
18.5.2012 7:11

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Máš silné halucinace. Nikde jsem nenapsal, že jsem ideální partner... ;-D.

0/0
18.5.2012 8:50

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Vychválil ses do alelujá, nebudu tady přepisovat celé vlákno, ale třeba: ..."Pak jsem poznal, jak moc zabedněný hlupák jsem byl. A teď jsem rozhodně lepším člověkem. Jak pro svou současnou ženu, tak sám pro sebe, tak pro své okolí. .." Hlavně toho LEPŠÍHO ČLOVĚKA pro své okolí tady hezky předvádíš;-D, kdekoho urážíš.

+3/0
18.5.2012 9:19

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

A co je proboha špatného na tom, když člověk popíše zpětnou vazbu, jakou dostává od svého okolí 8-o?

.

Celý tvůj problém se mnou spočívá v tom, že jsi zcela desinterpretovala, co jsem napsal a proti téhle své fantazii jsi pocítila silnou potřebu se vymezit...

0/0
18.5.2012 9:47

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

;-D zpětná vazba z okolí... Ty jsi hotový Ivánek z Mrazíka!

+2/0
18.5.2012 9:57

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Ne, že "partnerce okukuji náušnice", jak jsi uvedla, jsem skutečně nenapsal... To máš doopravdy natolik závažné problémy s čtením jednoduchého textu ;-D?

Ostatní tvé halucinace už ani komentovat nebudu... Tvá kombinace totální neschopnosti chápat psaný text a velmi bujné fantazie je něco, co leží mimo můj vesmír a co patří spíš na psychiatrii.

+1/0
17.5.2012 19:15

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Závažné problémy se čtením jednoduchého textu máš ty Nicku. Kde doslovně píšu že partnerce okukuješ náušnice?

+2/0
18.5.2012 7:04

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

17.5.2012 ve 13:13: "běž raději partnerce masírovat záda a okukovat náušnice"

0/0
18.5.2012 8:50

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Právě že "okukovat náušnice"! Nikde nepíšu okukovat JEJÍ náušnice, okukovat PARTNERČINY náušnice atd. Že by problém se čtením a chápáním jednoduchécho textu?

+2/0
18.5.2012 9:00

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Uf, tohle je učivo základní školy... "Partnerce dělat to a ono." vs "Partnerce dělato to a jiným ženám ono.". Základní významová stavba věty.

0/0
18.5.2012 9:49

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Jsi schopen přečíst jednoduchý text? Ano? Okukovat náušnice znamená okukovat náušnice. Nic jiného. Ovšem okukovat JEJÍ náušnice znamená okukovat partnerčiny náušnice.

+2/0
18.5.2012 10:13

i-vet

Re: Neutrální Nick

se mi hned vybavili ti šmíráci na pláži, kteří manželku otočí na břicho, mažou jí "jako" opalovacím krémem půl hodiny záda a přitom čumí kolem po jiných;-D

0/0
18.5.2012 14:23

Shikula

Re: Neutrální Nick

Kulicko, mas pravdu ze mluvil o nausnicich a jinych darcich, jen tam napsal, ze to okukovani obstara jeho manzelka a pak se nad nekteryma rozplyva, okate rozplyva, aby mu to neuslo a jiz se tesi na to, ze je dostane ;-D.

Nejsem psycholog, abych jeho chovani nejak rozebiral, ale budiz, jedno vysvetleni bych me. Neni uplne spokojeny/naplneny, nema dost chvaly za sve pocinani a proto se musi poplacat za to jak hodne (si mysli ze) je dobrej sam.

Druha moznost je, ze je opravdu tak dobrej, a jen se vytahuje a hycka si sve ego ;-D.

Treti a dalsi moznosti si domyslete sami. Treba nejaky uvede sam a dle meho nebudeme muset dlouho cekat, jako ze opravdu jsou oba moc stastni ;-). Prejme mu to.

0/0
18.5.2012 7:14

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Mluvil o náušnicích;-D Okukuje ženským náušnice, aby věděl, po čem prahne srdce jeho vyvolené a které má koupit, ten pozorný jinoch. člověk ani nemusí být psycholog, aby z jeho rakcí poznal, že Neutrální Nick má probém se sebevědomím;-)

+1/0
18.5.2012 7:31

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Souhlasím, že člověku neschopnému ani přečíst text, se to tak může jevit...

0/0
18.5.2012 8:52

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Milý Neutrální Nicku, žačínáš být nudný s opakováním jednoho argumentu dokola. Problém se čtením a chápáním textu máš ty sám, nepoznal jsi ani, že nick Shikula není žena;-D Sice se snažíš mít sám sebe za ideála, skutečnost je ovšem jiná. Utíkej zapanáčkovat své ženě, koupit jí náušnice a ona tě za to možná pochválí. Pokud ne, přijď se zase do nějaké diskuze pochválit sám:-P

+3/0
18.5.2012 9:07

Neutrální Nick

Re: Neutrální Nick

Nebudu hledat deset jiných argumentů, když vaše potíž je jedna jediná: naprostá deziterpretace textu.

0/0
18.5.2012 9:50

kulička-v-trávě

Re: Neutrální Nick

Deziterpretace textu?;-D Co to prosím znamená?

0/0
18.5.2012 10:24

Shikula

Re: Neutrální Nick

Takova dehonestace, to bych chapal ;-)

A take nevim, jestli to mam brat za mou honestaci a nebo dehonestaci, kdyz me nekolikrat oslovil za zenu a pritom urcite musel precist slovesne tvary uzpusobene muzskemu rodu ;-D. Jojo, obecna diagnoza: problemy s jednoduchym textem ;-D.

0/0
21.5.2012 11:07

ty máš svaly, já mám čáry

nelze se též nezeptat.....

Pepa je doktor? Vypadá jako holič 8-o

+1/0
16.5.2012 21:47

Hrabosh136

Re: nelze se též nezeptat.....

Ale je graduovaný !

0/0
16.5.2012 22:26

katango

Re: nelze se též nezeptat.....

A kdo mu to udelal?

0/0
16.5.2012 23:45

Hurdiska_Husklejt

!

Kde je úcta k muži? Velím zpátky k plotnám!

0/0
16.5.2012 21:45

AlBunda

Re: !

ono těch Mužů dnes už moc není

+1/0
16.5.2012 23:29

skywolf

Re: !

Neni po nich poptavka, jinak by se zase rychle objevili.

0/0
17.5.2012 0:09

captain cook

Re: !

kdyz nekteri muzi ochutnali vytvory nekterych dnesnich "kucharinek", rozhodli, ze je radsi od te plotny vyzenou a ujmou se vareni sami.

Nas mladsi kluk je lepsi kuchar nez jeho pritelkyne. Nastesti ho bavi v kuchyni vladnout a jeho pritelkyne mu asistuje.

Soused, padesatnik, podobne tak. Jeho matka mela behem jeho mladi malou spanelskou restauraci, u matky se naucil varit a doma v kuchyni sefuje kdykoliv o neco jde. Jeho manzelka vari pro rodinu, on kdykoliv maji hosty.

U nas doma umime varit oba. Mama a teta poslaly bratrance a mne do Narodaku na kursy vareni, tam si nas dva kluky mezi temi zenskymi povazovali a to nas bavilo. Znalosti se mi pak moc osvedcily kdyz jsem se usadil u protinozcu. S pomoci zakladu z kursu a maminych a babiccinych instrukci na dalku jsem zvladl ceskou kuchyni natolik, abych nemusel chodit do ceskych rodin nebo chodit zasadne jenom s Ceskami (a tech tu svobodnych zas tak moc nebylo), jen abych obcas mohl jist ceske jidlo.

0/0
17.5.2012 4:51

opportunity

Re: !

Vaření je něco jako zpěv nebo malování. Je to o talentu. Buď to v sobě máš nebo ne.

0/0
18.5.2012 22:58

Kahlan Amnell

Vemte nohy na ramena z rubriky Onadnes

Uvědomila si pisatelka, že za některé z těch stavů mohou oba partneři? Přeji jí, ať najde toho pravého.

+3/0
16.5.2012 16:06

surimi

řešit !

Proč hned brát nohy na rtamena,když většina ze zdejších signálů se dá při dobré vůli řešit  snad kromě mamánka,tam je věčný boj,dokud je tchyně naživu). Signály,kdy brát nohy na ramena bych viděla jiné: Prohrává výplatu v automatech,bere si bez rozmyslu půjčky, chová se násilnicky nebo nadměrně žárlivě, je alkoholově nebo drogově závislý.....

+18/0
16.5.2012 14:11

Neutrální Nick

Re: řešit !

Každý má měřítka a morálku jinde. Ty bys mohl být s každým chlapem, který nedělá to, cos napsala. A jsou lidé, kteří vedle sebe potřebují partnera, kterého si mohou například vážit. A pokud od něj mají nepřestávající sérii podnětů, že si jej vážit nemohou, prostě ho nechají být.

+5/0
16.5.2012 14:19

Roman37c

Re: řešit !

No já myslím že pokud chlap nedělá to co surimi vyjmenovala, tak to není špatná partie. Pochopitelně že pro Miss World asi ne, ale co víc si obyčejná holka může přát?

+2/0
16.5.2012 14:40

Neutrální Nick

Re: řešit !

Jak píšu, každý má měřítka jinde. Ty nazýváš spokojeným vztahem každé lhostejné spolubydlení, kde si ti dva vyloženě nejdou po krku. Takový vztah by pro mne a pro každého člověka, který poznal skutečnou lásku mezi mužem a ženou, byl očistcem.

.

Proboha, pro šťasný život nestačí, že ti dva nedělají ty skoro nejhorší věci, co existují...8-oRv.

+7/0
16.5.2012 14:47

MrEx

Re: řešit !

Dospěj rychle, jinak tě realita zfackuje tak, že budeš mít jizvy na celý život ;-)

+1/0
21.5.2012 0:25

captain cook

Re: řešit !

proc by si "obycejna holka" nemohla prat neco nadprizemniho? A proc by toho nemohla dosahnout?

Laska a vyborne manzelske vztahy se neprideluji podle stupne krasy, ale vyvinou se ze vzajemne atraktivnosti a pritazlivosti, spolecneho smyslu pro humor, spolecnych hodnost, vzajemneho respektu, tolerance a duvery.

Vezmi si jako priklad treba Australanku Elle Macpherson - jednu z dlouhodobe nejatraktivnejsich svetovych modelek, bohatou, krasnou, inteligentni, uspesnou podnikatelku a relativne bez skandalu. Prvni dlouhodoby vztah pokracoval svatbou a za 3 roku na to rozvodem. Z devitileteho vztahu s francouzskym financnikem stejneho veku jako ona ma dva syny, pak se zasnoubili a pozdeji rozesli. Treti dlouhodoby vztah s dalsim multimilionarem nedavno zkrachoval. Titul Miss World a vubec krasa zenske stesti nijak nezaruci ani ji nezaruci "vybornou 'partii".

+3/0
16.5.2012 17:24

Roman37c

Re: řešit !

Přát si může co chce. Čím jsou ale přání racionálněšjší, tím pád do reality míň bolí. Úspěšná topmodelka se z nepovedeného vztahu s milionáři může otřepat velmi rychle.

+3/0
16.5.2012 17:34

Neutrální Nick

Re: řešit !

"Úspěšná topmodelka se z nepovedeného vztahu s milionáři může otřepat velmi rychle." - jak závisí citová "rekonvalescence" z nepovedeného vztahu na stavu bankovního konta?

+1/0
16.5.2012 17:39

Yesname

Re: řešit !

Je to úplně jednoduchý. Žádanej jedinec velice snadno naváže náhradní vztah. Na druhý straně snadnost navázání vztahu má dost často negativní vliv na jeho hloubku. Nic víc v tom není, myslím.

+2/0
16.5.2012 20:47







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.