Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tereza krmila jedy sebe i dceru. Nakonec dokázala shodit 15 kilo

Devětadvacetiletá svobodná matka Tereza se sice nechce smířit s tím, že už váží víc než 100 kilogramů, zároveň se ale bojí, že jí její závislost na sladkém a tučných jídlech nedovolí zhubnout. A má strach i z toho, že ji nepodpoří její rodina. Doufá, že s tím vším jí pomohou odborníci v pořadu Jste to, co jíte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rubik1

Vymenit pritele

Jeste ji zbyva k ceste k normalnimu zdravemu zivotu vymenit pritele a ma sanci se zavislosti na sladkem zbavit.

+4/0
8.4.2012 19:54

Za pět minut dvanáct

co znamená...?

můžete mi prosím někdo vysvětlit, co to znamená, že "Tereza se celkem vymazlila"?

poměrně tápu.

asi to má být pozitivní, že?

Jinak slečně držím palce, -15 kg je dobrý start.

+1/0
7.4.2012 14:50

Madietta

Obezita je nemoc.

A jako každá jiná nemoc se musí léčit. Někdy to jde

úspěšněji, někdy méně. Tady nemluvíme o pár kilech nadváhy, ale o

morbidní obezitě. S tím už si většinou běžný člověk sám neporadí. A že

to jde jen s pevnou vůlí a změnou stravy a pohybem a blablabla... a že

normální člověk se takhle nevyžere... to je jako byste řekli, normální člověk přece rakovinu nedostane. Je to úplně stejně nesmyslné tvrzení. Ano, člověk bez psychických a fyzických dispozic k obezitě obézní nebude, ale to mu celkem nedává právo se nad obézního (tj. NEMOCNÉHO!) člověka povyšovat. Zkuste si, vy posmívači, přibrat 30 kilo třeba po léčbě kortikoidy a pak poslouchejte, jak se vám ostatní posmívají, že jste hrouda kytu bez pevné vůle. Bych vám to přála, abyste věděli, jak to člověka ničí.

+5/0
7.4.2012 12:35

Madietta

Re: Obezita je nemoc.

A píšu to jako někdo, kdo těch 30 kilo za rok zhubnul, takže můžu posloužit pohledem z obou břehů. :-/

+1/0
7.4.2012 12:36

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Já taky během jednoho roku shodila 25 kilo.

Ale já je přibrala jen díky své lenosti a rozežranosti. Ovšem včas jsem se vzpamatovala a něco s tím udělala. A šíleně mne štve, když vidím v obchodech ty kbelíky sádla, co si vezou ve svých vozících. Dnes třeba paní vedle mne v masně kupovala 40!! řízků (plátků) z krkovice - sama říkala, že to má na řízky. No já nevím, ale vážila cca 100 kilo. Nevím, jestli řízky z krkovice jsou to pravé ořechové. A zcela jistě má zdravotní problémy spojené s obezitou. Mnoho lidí si za svou obezitu skutečně může samo! Já to také posuzuji pohledem z obou břehů.

0/0
7.4.2012 15:14

Peťulák2

Re: Já taky během jednoho roku shodila 25 kilo.

Ajé. Ty mi připomínáš napravenýho delikventa. On se napravil, tak teď musí všichni.

+2/0
9.4.2012 10:51

net.Xtreme se nevzdává

Jaké jedy?

0/0
6.4.2012 19:31

_Zuzka

Re: Jaké jedy?

Ztužený tuk, palmovým olej, salám s 50% nasycených tuků, čokoládové náhražky.... Jídelníček velmi nezdravý, pravděpodobně rakovinotvorný, podporující vysoký cholesterol, směřující k infarktům a rakovině tlustého střeva.  Palmový olej v cukrovinkách je již několik let vysoce podezřelý ze způsobování autoimunitních onemocnění. Je to jedová žranice, co do sebe pere.

+1/0
6.4.2012 21:25

net.Xtreme se nevzdává

Re: Jaké jedy?

Teda nevím, ale označit palmový olej za jed chce hodně odvahy, taková sůl (a nejen ta z Polska) je v zásadě ještě jedovatější a to nemluvím o vitaminech rozpustných v tucích, které jsou jedovaté i v poměrně malém množství...

Všeho moc škodí, to jo, ale těch jedů tam moc neměla a bez cholesterolu by se nám žilo dost mizerně...

+1/0
6.4.2012 22:05

hermína

Re: Jaké jedy?

palmový olej v tak vysokém množství je skutečně sajrajt. Totéž platí o většině tuhých tuků, o cukru, mouce, aditivech. Problém bylo to množství.

A další problém je, že když ona nebo její dítě sní za den tolik prázdných kalorií (hranolky s tatarkou, smažák, sušenky, dorty, salámy...) nemá už prostor sníst jídlo - kvalitní maso, ovoce, zeleninu, jogurty, atd. Prostě všeho s mírou. A u každé potraviny je míra jnak velká - sušenku jednu malou, zeleniny talíř.

+2/0
6.4.2012 23:53

Jerry Fletcher

Re: Jaké jedy?

Víte, co je dneska jeden z nejlepších byznysů? Obchod se strachem. S volně prodejnými léky a tzv. potravinovými doplňky (tedy syntetickými vitamíny apod.) a završují to lifestylové magazíny. A co vede lidi k tomu, že vydávají tolik peněz za něco, co by lépe získali z přírodních potravin a normálním pohybem v přírodě? Protože denně čtou a slyší to, co opakujete i vy a nabývají přesvědčení, že se zlo dá vyhnat syntetickým zdravím.

Tím neříkám, že cpát se tučnými jídly, plnými dusičnatých solí, je v pořádku. Ale ono to má i druhou stranu - lidé dřív jedli i horší věci, ale dožívali se průměrně nižšího věku, takže teď je nejvyšší mantra dosáhnout přesného opaku. Zdaleka nejlíp by bylo, kdyby lidé žili vyváženě, ale to se špatně prodává.

Mimochodem, četla jste ten hoax o nebezpečí spočívajícím v kyselině citronové jen proto, jak se jmenoval její objevitel? Tak asi tolik k palmovému oleji - jakkoliv nejsem jeho příznivcem.

+3/0
7.4.2012 9:36

thib

Kdy uz nektere individua pochopi,

ze se maji ke svemu telu chovat slusne a ne jako barbari?! Kdo tem lidem bude v budoucnu neustale platit vselijake nakladne lecby?!

+2/0
6.4.2012 19:12

Jerry Fletcher

Re: Kdy uz nektere individua pochopi,

také mne jímá hrůza, když vidím takovou čtyřčlennou rodinku (všichni s BMI tak 35-40 včetně dětí) s košíkem narvaným sladkými limonádami, vuřty za 39,90 v akci (nekupte to, když je to tak levný), půl kilem párků, sušenkami a platem vajec, u kasy dají dvě krabky cigaret a uvědomím si, že tu máme povinné solidární zdravotní pojištění (pardon, zdravotní daň). Nákup za tisíc, ale, jaká hrůza, musíme platit 30 Kč za návštěvu lékaře...

+2/0
7.4.2012 9:40

Cephaelis

Stůl hrůzy?

Přiznám se, že ač se na ten pořad dívám vcelku ráda (je to někdy poučné), tak ten stůl hrůzy mi celkem vadí. Přijde mi to jako názorná ukázka jak pro debily a hlavně je to nebetyčné plýtvání potravinami.

0/0
6.4.2012 19:00

hermína

Re: Stůl hrůzy?

taky mi to přišlo a pak jsem si vzpomněl ana svoji živtoní změnu,. Tenkrát jsem čistila spíž směrem ke kontejneru, uvědomila jsem si, že některé věci je lepší vyhodit než sníst. Totéž platá pro situaci, kdy se člověk v obchodě neovládne a něco děsivého si koupí, radši s do koše než do břicha, zaplacené to ještě je, ale škodit to nemusí. Výrobcům to štáb zaplatil a aspoň ty sr*** výjmečně nikdo nenacpal do těla.

0/0
6.4.2012 20:35

Jerry Fletcher

Re: Stůl hrůzy?

nehledě k tomu, že krásně naaranžované zdravé potraviny by způsobem nakupení na hromadu, jak jsou prezentovány ty nezdravé, vypadaly hodně podobně

+2/0
7.4.2012 9:27

hermína

Re: Stůl hrůzy?

až tak moc nevypadaly. Tu a tam fotím jídlo. A nebudete věřit, jaký je kumšt naaranžovat hezky něco bez zeleniny a ovoce. Třeba dušená játra s rýží (naprosto zdravé jídlo) chtěla aspoň pažitku navrch a misku hlávkového salátu vedle. Jakmile někdo jí jen maso, trojobal nebo omáčku, přílohu, máte na talíři barvy od béžové po hnědou, trochu do žluta a nic jiného. Cokoli mastného se ošklivě elskne (saláty se do časopisů fotí bez zálivky např.) Ovocné dorty vypadají dobře, ale čistě čokoládové už chtějí parádně nasvítit. Rohlíky se salámem hezky nevyfotíte.

Jo, mohlo by to být taky jen ve formě surovin před vařením: salám, buřty, maso, mouka, mouka, olej, cukr, mouka. Nemuseli by to rozpatlávat, i tak by to bylo zlé.

+1/0
7.4.2012 20:44

pavlik05

z vlastni zkusenosti

musim rict ze "abstak" po tucnym trva tak 4-7 dni. Diky b_hu mam metabolismus, ktery mi nedovoli ztloustnout, o to je ale zakernejsi cholesterol a tim padem tlak.

Doporucil bych ctenarce se zaprit na 14 dni, prejit na "zdravou stravu" a ta potreba se narvat tukem postupne odezni. Preji pevnou vuli R^

0/0
6.4.2012 17:30

opportunity

Re: z vlastni zkusenosti

Já mám ten absťák právě až po tom týdnu, ale furt.

0/0
7.4.2012 18:32

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Každý si myslí, že ženy hledají dokonalého muže.

Ne, není to pravda, každá žena hledá jen způsob, jak se pořádně nažrat a nepřibrat. ;-)

+3/0
6.4.2012 14:42

Peťulák2

Re: Každý si myslí, že ženy hledají dokonalého muže.

Otázka zní, je-li to schopen pochopit chlap, který má všechno mnohem jednodušší...

0/0
9.4.2012 11:04

skoog

Vy, kteří soudíte

a argumentujete tu blbostí a vypatlanými hlavinkami... Proč ten militantní tón a vůbec potřeba odsuzovat? A teď se Terezy vůbec nezastávám, jen mi uniká motiv takových příspěvků.

Má Tereza potřebu a chuť s tím něco dělat? Má. Tak hodně štěstí a pevné vůle (a k tomu pokroku gratulace!)R^

+13/0
6.4.2012 14:26

pavlik05

Re: Vy, kteří soudíte

R^

0/0
6.4.2012 17:30

Hrabosh136

Re: Vy, kteří soudíte

Proč? No protože si potom připadají tak nějak lepší .... ;-)

0/0
6.4.2012 20:31

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Hlavně, ať to paní vydrží !!!

Jen jsem zvědavá, jak dlouho vydrží vařit zvlášť přítelíčkovi a sobě. Mám strach, aby za nějaký čas (rok či dva) nesklouzla opět k nezdravé stravě, jen kvůli tomu, aby nemusela vyvářet víc jídel. Teď na to má čas, je na rodičáku, ale až půjde do práce, tolik času na vyváření mít nebude. Jestli by to nechtělo vyřešit taky přítele. I ten by potřeboval shodit. Možná si ale o sobě myslí, že je mistr světa.Rv:-/

0/0
6.4.2012 14:19

Martina312

Re: Hlavně, ať to paní vydrží !!!

Já bych se na nějaký zvláštní vyvařování pěkně vykašlala, buď by jedl co já (což zrovna jemu by jenom prospělo) a nebo ať si vaří sám.

+6/0
6.4.2012 16:14

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Hlavně, ať to paní vydrží !!!

Já taky. V tom se s nikým nepřu. Vloni v lednu jsem začala "hubnout" (potřebovala jsem to), nakonec jsem dala dolů 25 kilo. Vařím nyní zdravěji. Málo tuků, hodně zeleniny... atd., však to znáte. Rodina jí "nová" jídla, moc si šmakuje a všichni jsme tak nějak víc plní energie. R^R^

0/0
6.4.2012 16:40

JazzmineTea

Re: Hlavně, ať to paní vydrží !!!

R^

0/0
7.4.2012 21:31

bound

Re: Hlavně, ať to paní vydrží !!!

Pokud to paní půjde k duhu, tak myslím, že za chviku bude vařit pouze jedno jídlo. Přítelíček si bude vařit sám a teď už jenom kde.. jestli v té stejné kuchyni nebo už někde jinde.

0/0
8.4.2012 10:46

lajika

nuž - na fotkách

ukazujících břicho je tentokrát rozdíl znatelný, Tož držím palce.

(i když mě pobavilo, že mají Tereza a Fanda dceru Jessicu)

+2/0
6.4.2012 14:10

Monie77

chyby děláme všichni, oceňuji ty kteří s nimi něco dělají

Myslím, že je v podstatě jedno, jak se k tomu stavu propracovala, hlavní, je že s tím chce neco dělat a jde to i vidět. Chyb ve stravování se dá dělat nepočítaně a bohužel při dnešní "nabídce" je to téměř nevyhnutelné. Rozhodně by neměla být motivace se jen někomu líbit (jak tu někdo zmínil), ale hlavně to zdraví. Přeji jí, aby u toho vydržela a nenechala se ostatními zvyklat. A snad i její partner pochopí, že by ji mohl občas podpořit, rozhodně si to zaslouží a jemu to neublíží.

+10/0
6.4.2012 12:57

opportunity

Re: chyby děláme všichni, oceňuji ty kteří s nimi něco dělají

R^

0/0
6.4.2012 13:23

Scarlett from Scottland

Re: chyby děláme všichni, oceňuji ty kteří s nimi něco dělají

taky to oceňuji. Je to těžké a ještě težší to udržet... držím palce.

+2/0
6.4.2012 14:02

skoog

Re: chyby děláme všichni, oceňuji ty kteří s nimi něco dělají

R^

0/0
6.4.2012 14:38

pavlik05

Re: chyby děláme všichni, oceňuji ty kteří s nimi něco dělají

R^

0/0
6.4.2012 17:32

Belzebub Pekelný

asi tak

Kdyby nebyli tlustí lidé, tak by takový progrma nikdy nevznikl! Ale současná populace je víc tlustá a líná, než zdravá a fit a právě o tom to celé je vyburcovat tuhle většinu aby aslespoň začali přemýšlet nad tím co jí resp. spíše žerou a alepsoň je naučit základní návyk zdegenerované akcí na srač... potraviny někde v tesku a albertu!

+1/0
6.4.2012 12:46

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Kdo nebyl nekdy obezni

tak vubec nemuze pochopit co si ten clovek proziva. Vykriky tipu "je jako prase" jen ukazuji na snizenou inteligenci pisatele. Ja osobne preji pani mnoho silne vule v dalsim procesu a nenechat se otravit recmi hlupakuVR^

+17/0
6.4.2012 12:34

Hroznej.puberťák

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Pokud jsem si všiml zrovna v tomhle díle, dotyčná měla zcela normální spalování, neměla žádný zdravotní problém, který by tu obezitu způsoboval, a vyžrala se na tu jateční váhu jen, pouze a zcela vlastní blbostí. Více k tomu není co dodat.

+8/0
6.4.2012 12:53

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Ano presne o tobe pisu take:-P

+9/0
6.4.2012 13:03

Hroznej.puberťák

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Ano, má problém, který ji obezitu způsobil - v tomto konkrétním případě jen a pouze její vlastní hloupost. Že má někdo v hlavince natolik vypatláno, že to není schopen pochopit, ačkoliv to bylo zcela jasně řečeno i ukázáno, může to zkoušet zastírat blemcáním o tom, jak je hloupý někdo jiný, klidně až do alelujá, ale na tom faktu tím vůbec nic nezmění.

+1/0
6.4.2012 14:15

MadYsha

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Já si myslím, že problém není v příčině toho, proč ztloustla, ale v těch komentářích. Ano, je tlustá.

Proč jsou tady ale posty obsahující slovo jako prasnice? Přijde mi to naprosto dehonestující.

+4/0
6.4.2012 14:48

marvinka

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

ale co komentujete její blbost? Asi až tak blbá nebude, když dokázala změnit svůj životní styl, žádný jiný neznala. Dokázala zhubnout, začít cvičit. Až tak blbá není. Hlupáci tu jen krákají na netu a kritizují ostatní.Rv

+5/0
6.4.2012 20:06

xyz.matrix

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Přesně tak, spousta lidí zaměňuje hloupost a zlozvyk. To je, jako kdyby o všech kuřácích říkali, že jsou hloupí. Nejsou - jen mají blbej zvyk, kterého se spousta z nich nedokáže zbavit.

0/0
7.4.2012 0:45

Peťulák2

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Když on je vždycky ředitel zeměkoule.

0/0
9.4.2012 11:08

Scarlett from Scottland

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

víš, ono to není jen tak jednoduché.... váhu třeba i dost může ovlivňovat psychika člověka. Dokonce i taková blbost, že nedodržuje člověk pitný režim třeba. Třeba má sedavé zaměstnání, ale to neznamená, že ten člověk nemá hlad...  a spalování a trávení má skutečně každý člověk jiný a všichni lidé nemohou jíst stejně. Třeba ty to máš v pohodě a můžeš se najíst a někdo to v pohodě nemá, tak má být stále o hladu nebo jak? Skutečně to zase naní tak černobílé...

+2/0
6.4.2012 13:56

vasek001

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Ja nevim ,ale prece kdyz clovek trochu, jen trochu rozumne ji, rozumne porce a trochu se hybe....tak nemuze skoncit s 50kg navrch !! To at mi nikdo netvrdi, ze z bezne velke snidane, obeda ,vecere ...clovek nabere 50kg. :-)

0/0
6.4.2012 14:07

Scarlett from Scottland

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

tak záleží, co si každý představí pod pojmem běžně velká porce.... :-) taky bych se chtěla najíst stejně jako můj přítel... ale asi mám smůlu.

+2/0
6.4.2012 14:13

vasek001

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

Ja treba chodim kazdy den do restaurace na obed na denni menu. Pripadne mi ,ze to je takova bezna porce. Pravda nekdy je toho mene nez by clovek chtel, ale o tom to je :-)

0/0
6.4.2012 14:19

vasek001

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

osobne si myslim,ze velikost porci je o zvyku. Clovek se muze rozezrat stejne tak jako naucit stridmosti a nebude mu extra rizek navic chybet. :-)

0/0
6.4.2012 14:23

hermína

Re: Kdo nebyl nekdy obezni

chodit na oběd do restaurace na jejich běžná menu, mám do roka 10 a víc kg navrch. Pro mě je to moc a velmi nevhodné skladby (tuk, mouka, tuk, mouka, málo a méně kvalitního masa, málo zeleniny)

+2/0
6.4.2012 18:30







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.