Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Peníze změní každého, říká privátní bankéřka Gabriela Lachoutová

Její klienti jsou lidé, kteří mají na svých kontech stovky milionů. Telefon má kvůli nim neustále zapnutý a bere ho i v noci. Chtěla to udělat i na porodním sále, ale předběhl ji manžel, který ho vypnul. Období workoholismu má však privátní bankéřka Gabriela Lachoutová už za sebou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuk na strejdu

Pomohly schopnosti nebo vlastnictví vagíny?

Příklad člověka, který se ke své pozici dostal přes tzn. nohy do viktorie. Seznam vlivných sexuálních partnerů z J&T zahrnuje i ty nejvyšší jako např. P. Tkáče. To se to pak dělá kariéra. Bez vzdělání (školu si dodělávala až při práci, aby si mohla před jméno psát titul), bez zkušeností a díky použití vagíny pro správné lidi prakticky nevyhoditelný člověk, za své "zásluhy" stoupající vzhůru. Tohle je někdo vhodný pro rozhovor na Ona Dnes?

Souhlasím s komentářem níže, že si budeme muset začít zvykat na to, že "privátní bankéřka" je ve skutečnosti jen politicky korektní opis něčeho méně lichotivého....

0/0
6.4.2012 14:14

kat.s

Závist?

Jo zavidím té paní, že může cestovat...dát dítěti co pořebuje (i když nevím co to bude za mámu, když by brala telefon i při porodu).

Nezávidím jí, že pracuje tam kde za ní nic nezůstane a to že dělá rohožku pro lidi, kteří nemají morálku. Ale peníze opravdu mění člověka a kažej by to dělal, protože by pak mohl cestovat....dát dětem zabezpečení...

Je to hnus dnešní doby, jsme špatní.

0/0
2.4.2012 10:19

chudacek.blbecek

Re: Závist?

Po většině lidí nic nezůstane.

+1/0
2.4.2012 14:47

TristanTzara

Re: Závist?

Peníze člověka nemění, pouze ukazují charakter v plný kráse. Arogantní nafoukanci takoví byli i pez peněz.

0/0
2.4.2012 17:14

AcDc_CZ

HAHA

Bohatí lidé v česku...?:D z 99% procent jsou opravdu bohatí lidé vesměs dobře přihrané státní zakázky, malá domů od státu.. Ukažte mi opravdu bohatého člověka, který svých peněz dosáhl poctivě? Z miliardářů CZ nikdo, a v mojem městě jsou asi dva opravdu dost bohatí.. jednoho fotr ex STB - spoluprací opět s dalším státním tunelářem vyšvihl mezi bohaté, takže oba dva - rozkradač státu nebo pomoc státní zakázky. Opravdu velké peníze se v čechách vydělávají jinak než poctivou prací. Jinak nikomu nic nezávidím, pracuji ve firmě a mám vcelku slušný plat, takže jak tu psal někdo: na cenovky naštěstí tolik koukat nemusím. Ale z toho co se v téhle zemi děje, jak je kradení státních peněz nazýváno odkláněním, z toho je mi fakt šoufl.. Tady už čekam, než bude další revoluce, tentokrát trošku nesametová...Rv

0/0
2.4.2012 9:42

chudacek.blbecek

Re: HAHA

Mě tenhle přístup "opravdu bohatý člověk" upřímně štve. Jako by člověk nidky neměl dost, musel makat jako blázen, protože ještě není "opravdu, ale opravdu, opravdu bohatý". Kéž by si lidi tohle vytloukli z hlavy. Viděli by, že peněz mají dost, kolikrát i víc, než potřebují a dovedli by být spokojenější s vlastním životem.

0/0
2.4.2012 14:50

Dr. Fe (25)

Tak jako jako se pojem "neviditelný" ujal .....

... jako označní určité skupiny obyvatelstva, tak by se označení "privátní bankéřka" mohlo ujmout jako krycí název nejstaršího řemesla. Ještě pár takovýchhle článků a je to.

0/0
2.4.2012 9:41

ignacius01

kazdej se koneckoncu za necim honi

penize sice lidi meni, ale automaticky stesti neprinasi ... znam lidi spokojene s platem mensim nez je prumer a vecne nastvane big manazery a manazerky, ktere se honi za dalsim novym audi a vetsi vilou s bazenem. me tohle ostentativni predvadeni majetku prijde smesne a trapne a fakt ho tem lidem nezavidim. kdo chce totiz hrat tyhle hry, musi se stykat s hraci co je hraji. a to jsou vetsinou lidi o ktere bych si neoprel ani kolo.

0/0
2.4.2012 7:50

tajny agent

Hlavne chlapce ...

ne pra cuj ...

+1/0
2.4.2012 4:07

rafton

Tak to opravdu nebyl april?

O to je to smutnější.

+3/0
2.4.2012 3:07

yndes

Dívenka prostá, z lidu vzešla

Predstavenstvo jednej z najväčších finančných skupín má o jedného člena viac. Po boku najväčších bosov J&T sa objavila žena. Nie je to nik iný ako bývalá priateľka Patrika Tkáča (34). Popri menách ako Jozef Tkáč, Ivan Jakabovič a Patrik Tkáč svieti v obchodnom registri už aj Gabriela Lachoutová. Partneri J&T ju k sebe prijali v prvej polovici decembra. V skupine má na starosti privátne bankovníctvo. Zaujímavé na nej je aj to, že v minulosti bolo na spadnutie manželstvo tejto ženy s Patrikom Tkáčom, ktoré sa napokon neuskutočnilo.

+1/0
2.4.2012 1:09

AnalyzaNow

Skupina J & T ....říká vše

Bohužel, stejně jako VaKlaF Klaus (pravděpodobně její oblíbenec neb ten je oblíbenec J a K, kteří mu vděčí skoro za vše) asi ani ona "nezná špinavé peníze". Pilná je, o tom není sporu, ale pilný je i vzor a kmotr těchto lidí, Klaus. Škoda. Pro republiku, a zemi, kterou J a T v rámci klausismu budují i jejímu snykovi T.

+2/0
2.4.2012 0:42

zabijack

lol. brat mobil u porodu. tak ta ma dost

ta bude asi dobra máma;-D

0/0
2.4.2012 0:27

chudacek.blbecek

Re: lol. brat mobil u porodu. tak ta ma dost

To není ani tak bezohlednost k tomu dítěti jako spíš k sobě samotné, ne?

0/0
2.4.2012 14:52

MaC707

Re: lol. brat mobil u porodu. tak ta ma dost

a ke klientovi taky

0/0
2.4.2012 14:54

Alrauna

Re: lol. brat mobil u porodu. tak ta ma dost

Mobil u porodu mi divný nepřipadá... člověk může rodit dlouho, taky jsem volala do tiskárny, co tam budu hodny čučet? Nepředpokládám, že by byla schopna brát mobil ve chvílích, kdy porod postoupil, ale v první době porodní, proč ne?

0/0
2.4.2012 17:39

tabasco

Re: lol. brat mobil u porodu. tak ta ma dost

je to divný i když porod trvá 20h...má se soustředit na porod. práce vždy počká. tyhle emancipované moderní ženy by neměly mít děti.

0/0
3.4.2012 11:21

IfčaX

Re: lol. brat mobil u porodu. tak ta ma dost

Mohl byste vysvětlit, jak si prakticky představujete to dvacetihodinové soustředění se na porod? Teda jestli jste už někdy nějaký aspoň viděl, když už samozřejmě nezažil.

0/0
6.4.2012 16:00

Pravdavítězí

Apríl Apríl Apríl

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.278947542151356.62435.100001083387013&type=1&l=c7050d6ce1

0/0
2.4.2012 0:24

Nicolai Popescu

Že třicettři let??

Ta paní vypadá nejméně na čtyřicet...

A že tahá teflon na porodní sál? že bych se na to nevysr.... Určitě vyřizovala i teflony na WC; s omluvou: "moment, pane řediteli, utřu si pr_el a pak dořešíme ty fondy". :-)

0/0
2.4.2012 0:21

killian

..........

Jak se tady dívám na mnoho diskutujících, tak v životě ničeho nedosáhnou, protože dovedou jen závidět. Já když jsem byl s prominutím řečeno na hubě, tak jsem nikdy nikomu nezáviděl a to, že měl někdo prachy mne spíše inspirovalo. Mnoho lidí se vymlouvá jenom, že je obyčejný člověk, který vytváří hodnoty a proto jenom závidí. Myslím si, že právě ta závist je jedním z omezení, které jim překáží v úspěchu. Když tak paní z článku závidíte, tak proč nejdete taky dělat privátního bankéře za velké peníze? Neříkejte mi, že vytváříte hodnoty nebo jak tomu říkáte, protože se chcete obětovat pro společnost

+1/0
1.4.2012 23:57

psycholog.idnes

Re: ....Bylo, nebylo

Bača chová ovce a zjistí, že mu v noci ovce krade vlk. Když pak na vlka bača vezme čakan, tak vlk povídá "Co se rozčiluječ, ty závistivá socko? To je jen tvoje hloupost, že za pár grošů chováš ovce. Kdybys byl dost snaživý , můžeš si taky jako já nakrást mnohem víc.."

+6/0
2.4.2012 0:10

pětminutpodvanácté3

Re: ..........

Tak, to nám musíte poradit, jak se ze dna (rozumím tomu dobře?) dostává nahoru, kde milión měsíčně nejsou žádné peníze. Znám hodně studovaných lidí, sám konec konců, mezi ně patřím, zákonů dbalých, majících slušná zaměstnání, ale o stovkách miliónů se z nich nemůže nikomu ani zdát. Myslím, že Honoré de Balzac to řekl správně, když pravil, že každým velkým jměním je zločin. O tu paní "bankéřku" totiž ani nejde, spíš o ty její klienty, kterým posluhuje.

0/0
2.4.2012 0:52

killian

Re: ..........

a proč mluvíte hned o stamilionech? Já ke štěstí miliony nepotřebuju. Mám práci o které jsem vždycky snil, nadpůrměrný plat a nemusím platit za auto ani byt, procestoval jsem skoro celý svět. K čemu by mi byly stamiliony? Jsem spokojený člověk, ale taky těm, kteří mají stamiliony nezávidím. Jen ale nenávidím lidi jako například mé bývalé spolužáky, kteří na mně nadávají, že mám dobré postavení. Když oni ale seděli v hospodě, tak já na sobě pracoval, abych něčeho dosáhl. Oni akorát dovedli sedět u piva, maximálně se vyučit a teď jsou zhnusení životem a naříkají jak jsou obyčejní lidi

0/0
2.4.2012 1:05

dishsoap

Re: ..........

Bud rad,ze sedeli "u piva".Inac mas docinenia s konkurenciou,po ktorej tak volas prave vtedy,ked sam jej nemusis celit.Taki,ako ty,radi toiz spolocnost ,v ktorej sa kazdy radi do nejakej kasty.Je vseobecne zname,ze mnohi,ktorych tu "idnes" vyzdvyhuje,maju kohosi za chrbtom,ze im ktosi pomaha a pretlaca ich.Preto ich obdiv,ktory im venuju media,je opat len natieranim medu.

Mnohi ludia dreli,namiesto pitia piva ,aj napriek tomu bez pomoci kohosi vplyvneho ,su nikym.A je ich vacsina.Ved nam porezrad,kedy si studoval,za kolko,kto boli tvoji rodicia,stari rodicia....a ja ti poviem,kto si!

+1/0
2.4.2012 2:02

killian

Re: ..........

nevím kde berete pořád ten pocit, že aby člověk byl spokojený musí mít vlivné známé nebo vlivné rodiče ;-D Jsou to jen blbé výmluvy. Třeba když už jsme u těch bank, tak tam se dostane každý schopnější absolvent VŠE, nemyslím si, že všechny dobře placené pozice v Česku jsou přes tlačenky nebo vlivné rodiče. Jinak uznávám, že v Česku je problém v tom, že nejbohatších lidí nebo lidí se stamiliony si člověk za vzor dávat nemůže, jelikož ve většině případů jsou to děti privatizace (nebo jak to nazvat)

0/0
2.4.2012 11:01

vaclav13

Re: ..........

Ale nejsou. Jako vysoce kvalifikovaný specialista se máte možnost dostat na platové úrovně s číslovkou -sát. Ale pokud chcete jí na levly, ve kterých se pohybuje tato "dáma", tak už schopnosti nestačí. Musíte buďto mít vlivné známé, aby Vás hned po škole dosadili na nějaký pěkný post a nebo mít žaludek na finančnictví. To ovšem zhusta znamená dělat rohožku a podržtašku zbohatlíkům a nebo z klientů hlůpáky a kavky.

Vážně myslíte, že se v 25 mohla na takový post vypracovat? Podle toho, co tu zaznělo o vztahu s panem Tkáčem, mám pocit, že ta "práce" byla z nemalé části vleže a s nohama od sebe.

0/0
2.4.2012 11:32

kali gandaki

Když už "bankéřka",

tak snad spíš Klára Starková z PPF. To je jedna z nejvzdělanějších ekonomek v ČR, Kellner si ji stáhnut k sobě a věděl dobře proč. Ale furt si myslím, že v McKinsey měla lepší využití ..

0/0
1.4.2012 23:44

2kedar

Hnus......

:-/Rv;-O

+2/0
1.4.2012 23:41

2kedar

Re: Hnus......

M.J... Užijte si ty peníze, ale já Vám je opravdu nezávidím.Radši mám svou volnost!!R^

0/0
1.4.2012 23:42

Deka de Ntni

tak ja jsem si to az

dvakrat precetla jako:"penis zmeni kazdeho";-D

0/0
1.4.2012 23:21

MFD to hraje s náma

Nepřejícné socky

Jak tak pročítám diskuzi, úplně se děsím toho, kolik je lidí, co dokážou akorát pomlouvat a urážet . Proboha, tak se seberte a jděte sami něco dělat, když vás štvou ti, co maj víc než vy ;-O. Stydim se za to, že s takovejma kreaturama jako někteří tady sdílím stejný stát, kontinent, planetu i živočišný druh. ;-€

0/0
1.4.2012 22:58

c.jirka

Re: Nepřejícné socky

To je demokracie a možnost vyjádřit názor. Také bych uvítal článek z "normálních" životů, kde se, věřte nevěřte, také tvrdě pracuje. Jako pracovník finančního sektoru musím dát za pravdu názorům, že tato práce není nijak pozoruhodná. Je třeba si položit otázku, proč článek probudí takové reakce. No už je prostě dost glorifikace těchto lidí. Různých bankéřů, lobbistů, co skutečně nic nevytváří a jen převádí částky. Každý peníz totiž původně musí vzniknou z práce, kterou produkuje tzv. socka. Lobbista nebo takový bankéř z J&T jen bere obrovské množství peněz vybraných od těchto socek a snaží se je "zhodnotit" Dá je do banky, která dostane od ECB úvěr za 1%, pak nakoupí dluhopisy za 5% a všichni se musí škrtit, aby těch pár TOP mohlo množit majetek.

+14/0
1.4.2012 23:13

psycholog.idnes

Re: Nepřejícné socky

Použil jste zde sprosté slovo "práce", a to dokonce v jakémsi podivném spojení s "vytvářením hodnot".

Mám vážné obavy o vaše dukáty..;-)

0/0
1.4.2012 23:18

Myreček44

Re: Nepřejícné socky

nakládání s kapitálem má různé formy, ne každý umí investovat samostatně nebo samostatně posuzovat riziko a rozkládat je.... a pokud jde o JT a pod. banky, myslíte, že např. ČS a podobné retail banky jsou lepší? obávám se, že ne..... spíš horší.....

0/0
1.4.2012 23:23

0^n

Re: Nepřejícné socky

chlapče, zatím studuješ, maminka ti navaří, napeče, vypere, vyžehlí, dá peníze na bydlení, zábavu... až se budeš živit sám a to nejlíp v soukromým sektoru, sám si platit bydlení, sám si prát, atd., tak se tady můžeš takhle rozkřikovat... do tý chvíle je tohle jen výkřik rozmazlenýho fracka, kterej tomuhle státu nepřinesl zatím ještě vůbec nic, narozdíl od těch socek, který se tady snaží urážet, který ho naopak na tý škole de facto svejma daněma vydržujou... tak jestli se ti tady v tom státě tolik nelíbí, sbal si věci do uzlíčku a jdi do jinýho Rv

+4/0
1.4.2012 23:13

psycholog.idnes

Re: Nepřejícné socky

Bez obav, podle těch jeho komentářů tady má  taky nakročeno k podobně parazitickému způsobu života a "přinášet státu", no to jste ho musel vysloveně rozesmát.:-/

0/0
1.4.2012 23:21

Myreček44

Re: Nepřejícné socky

nic ve zlém, ale váš slovník je naprosto přesnou ukázkou supermana z lidu, který je ale ve skutečnosti něco jako brouk pytlík..... velikost člověka se neměří penězi, ani počtem slov, která umí chrlit na jiné lidi..... malost má různé podoby, jedna je ta vaše..... jak byste popsal svou karmu? co takhle vyrovnanost ducha a umění být nad věcí.... až se je naučíte, rozdávejte rozumy, pak budete skutečně mít z čeho.... takhle na vás platí klasické - propásl nejlepší příležitost mlčet....;-(

0/0
1.4.2012 23:25

psycholog.idnes

Re: Nepřejícné socky

Chápu, že by se některým lidem hodilo, kdyby "pracující socky " jen mlčely a vytvářely hodnoty, které paraziti můžou prožírat, ale bohužel, všeho do času..:-P

0/0
1.4.2012 23:36

MFD to hraje s náma

Re: Nepřejícné socky

Tak 1) ano, ještě studuju. Nicméně ne v ČR, takže Vaše daně si nechte. 2) Rodiče mě nijak nepodporují, kromě ponožek a nového prádla k Vánocům 3) Bydlím už čtyři roky sám, peru si, žehlím, vařím, i na zábavu si vydělávám sám.

Takže děkuji za Vaše svolení, že tady můžu rozkřikovat.

-

Když přijde krize na mě, nehledám, kdo za to může, ale radši to řeším. Před půl rokem jsem měl zrovna totální průšvih. Co jsem udělal? Ráno makal v sámošce, odpoledne doučoval obor, kterej studuju, a noci trávil jako recepční v hotelu. (čili všechno soukromý sektor, na který narážíte ;-)) Po dvou měsících jsem byl vyfluskej jak sopl, ale problém byl vyřešen. To ale lidi jako vy nepochopí a nikdy by je to nenapadlo!! Rv

+1/0
1.4.2012 23:21

c.jirka

Re: Nepřejícné socky

Proč by to někdo neměl pochopit? Kolem mě makají tvrdě všichni. Mají děti, hypotéky a za práci nic moc. Co čekat od budoucnosti, když už i studenti přestávají reflektovat problémy dneška a nekoukají na svět celospolečensky. To je prostě úpadek.

+2/0
1.4.2012 23:29

MFD to hraje s náma

Re: Nepřejícné socky

Ale já na problémy koukám "celospolečensky". O tom ten můj příspěvek nebyl. Vím, že normální člověk hodně a tvrdě pracuje. Štvou mě však lidi jako 0^2 a jiní níže, co o dotyčný ženě (potažmo poslední příspěvek o mně) nic nevědí, ale hned je jim jasno, že je to slepice, že je povrchní, že to má přes postel.

-

Jak řikal Werich, závist není špatná vastnost, naopak. Může člověka motivovat k velkým cíům. Co je problém, když je člověk nepřejícný. A takových tady hodně. Ti mi vadí.

0/0
1.4.2012 23:35

0^n

Re: Nepřejícné socky

mistře, můj příspěvek byl přesně v duchu tvýho, kde jsi všechny ostatní, který nesdílí tvůj názor a obraz prezentovanej reklamním článkem, začal označovat nepřejícnejma sockama, co nic neumí... vzpamatuj se

+1/0
1.4.2012 23:41

vaclav13

Re: Nepřejícné socky

Zkušenosti hochu, zkušenosti. Móda mladých sebevědomých manažerů přišla západní svět hodně draho a ještě přijde, protože se evidentně ještě dost nepoučil ze svých chyb. Jinak by tahle dáma teprve získávala zkušenosti a nefungovala, jako velká manažerka.

0/0
1.4.2012 23:42

namestii

Re: Nepřejícné socky

Já s dotyčným plně souhlasím. !!!

Už nejsem student, maminka se o mě už nestará (i když přiznávám, že si občas teda nechám vyprat), peněz státu odevzdává víc než dost...

Tak co zkusíte na mě?

0/0
1.4.2012 23:22

Myreček44

Re: Nepřejícné socky

neboj, takový tlučhuba vždycky něco najde, třeba ten svůj super příspěvek zkopíruje, možná má umění Ctrl+C napsané ve svém CV;-D;-D;-D

0/0
1.4.2012 23:27

c.jirka

Re: Nepřejícné socky

Proč něco zkoušet? Nesouhlas v článku je spojen s odsouzením společnosti od autora, který vůbec nepochopil emoce dnešní doby. On lacině odsuzuje názory ostatních bez zamyšlení. Vychází z toho, že kdo si dovolí kritizovat dnešní poměry a glorifikaci určitých skupin lidí, je automaticky socka, co nechce pracovat. Věřte tomu, že takový člověk teď kouká na telku a vůbec jej tisk nebo idnes nezaujme. Naopak, dost toho mají "normální" lidi, co tvrdě pracují, mají děti a neví kam skočit dřív. Pak si dají idnes, kde je článek o ženské z J&T, co skutečně dělá poskoka lobbistům, korupčníků s malým procentem poctivých boháčů. Možná si před tím přečetli také pár složenek a tak to ta žena prostě tady schytá.

0/0
1.4.2012 23:37

vaclav13

Re: Nepřejícné socky

Proboha co to tu melete? Finanční sektor nás daňové poplatníky stál v rámci hašení průšvihů se splaskávajícími a praskajícími bublinami, vytvořenými zhusta všemožnými mladými a sebevědomými IN manažery a poradci, tolik, že i kdyby tihle rádoby důležití šašci makali 50 let zadarmo, tak to nevrátí ani z procenta.

Finanční sektor jako celek se stal dokonalou ukázkou kapitalizace zisků a socializace ztrát. Skvěle funguje ve stylu "jsme skvělí, všichni díky nám bohatnete, tak nám nezáviďte odměny....." a když se stane malér a nafouklé bubliny prasknou nebo alespoň notně splasknou, tak se natáhnou ruce k vládám a řekne se "pomožte, dejte nám půjčky a garance, jinak bude kolaps". Takto vydělávat tučné peníze umí kdejaký idiot, jen je na to třeba mít žaludek, toť vše.

+7/0
1.4.2012 23:35

c.jirka

Re: Nepřejícné socky

Přesně, škrtá se každá kuruna, ale pokud jde o banky, tak se pustí kohout a všichni musíme platit. Ale zase má paní pěkné fotky.

0/0
1.4.2012 23:40

Lovap

Re: Nepřejícné socky

Preboha, čo to tu melieš?! Finančný sektor by žiadne prachy daňových poplatníkov nestál nebyť politikov, ktorí nastavili prostredie také aké nastavili. S tým naozaj finančný sektor akosi nemá moc spoločného. Uvedom si konečne, že aj v prípade lobizmu, alebo rovno úplatku je vždy vinný POLITIK - nemal to prijať, lebo POLITIK rozdáva cudzie peniaze.

0/0
2.4.2012 7:23







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.