Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Laffitova nevěsta Lounová vystoupila z letadla mezi bláznivé muže

Na domácí módní scéně nebývá zvykem, aby se na jaře představovala kolekce půl roku dopředu, jak je naopak ve světě naprosto běžnou praxí. Přesto Osmany Laffita, kubánský módní návrhář žijící v Čechách, následuje zahraniční kolegy a již nyní prezentoval svou kolekci podzim - zima 2012/2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cirkus Hulberto

Tedy

... tolik zášti, závisti, malosti a zamindrákovaných příspěvků na jednu diskusi, to se často nevidí. Rv

0/0
5.4.2012 8:06

Gwendolyn!

Re: Tedy

A uz je to tady! Klasicky cechackovsky argument. Zavidis. Co konkretne? Neoriginalni navrhy? Male boty u modelky s velkou nohou? Zavidi tady nekdo homosexualnimu chlapkovi, ktery se po nekolika dekadach v Cesku nenaucil cesky a ktery je slavny... jedine v Ceske kotline?

0/0
5.4.2012 14:20

marty2ban

...

...takhle vypadá mediokracie. Cizinec,který se za 20 let v Česku nenaučil řeč,což svědčí o omezeném intelektu, je nám tady prezentován jako nějaké eso. Je to jen tuctový návrhář,jen je prostě pro media zajímavý svým blábolení a 4% orientací.....

0/0
4.4.2012 13:08

bobísekbobísek

bože

ty boty obr 19 to musí být pošušňání courat palce po zemi, to chodí jako černošky v Paříži ty nosí pantofle o dvě čísla menší a courají zase paty po zemi.V

0/0
2.4.2012 15:50

michaljn

TĚM SE TADY DAŘÍ !!!

Hlavně mít cizokrajné jméno !!! Neumět pořádně česky....TO i uplnej blbec se po 15 letech tady naučí česky !! Kopírovat vše co se dá......Z přehlídky udělat kabaret teploušů !!! A Český šikovný třeba " Jirka Novák " s dobrým nápadem nemá šanci !!!

0/0
30.3.2012 8:33

oldfashioned Kokodák v2

ale bozíctu, to sou klásný chlapeckove

:-)

0/0
29.3.2012 23:38

Scarlett from Scottland

docela pěkné

ale co to udělal s těmi chlapci???? 8-o

0/0
29.3.2012 10:47

Gwendolyn!

Kde jsou ti muzi? To namalovane s kabelkami?

Foto c. 19 je nejlepsi. Ta noha couhajici z bot;-D Kolekce vypada tak nejak nijak. Nemastne neslane, nic noveho, kopie kopii.

0/0
28.3.2012 23:38

malomocný

--

Tak krom kabelek se již "hoši" i malují, ach jo, čas začít znovu.

0/0
28.3.2012 20:51

Andromedaa

Subjektivny pohlad na krasu

Chapem, ze krasa je subjektivna, ale nikdy som nepochopila, co je krasne na Ive Kubelkovej.  Na mna posobi hrubo, mohutny nos, divne posadene oci (navyse, vacsinou nevkusne nalicene), nepekny tvar ust.. Taky vymalovany chlapek.  Poprsie vypchate az pod krk, siroke ramena, uzke boky - trochu ako z trans-show.

O Lounovej pomlcim, pretoze ta sa neprezentuje ako misska, modelka, najsexy zena.

+1/0
28.3.2012 20:44

Scarlett from Scottland

Re: Subjektivny pohlad na krasu

tak mně se zrovna Iva Kubelková vždy dost líbila a tady s tou ofinou jí to mimořádně sluší. Líčení pěkné.

0/0
29.3.2012 10:48

astma

pseudooriginální

"vykrádání" světových značek..pásky alexander mc queen,kabelky  tu prada tu dior,lehké šatičky ala valentino,čistota stylu a rukopis žádný ....pardon...+ typově zcela nevhodné modelky..vše bráno z pohledu člověka sledujícího světovou módu...Více mistrovských kousků lze najít u  našich "neznámých" mladých  tvůrců ,viz příspěvek chjochjo z 13:23..

+3/0
28.3.2012 14:26

mimetla

Re: pseudooriginální

Ano, mistr se opravdu rád inspiruje v zahraničí...nápad bohužel nerozvine, spíš ho zabije a přetvoří v přízemní a levný.Takový princip asijské tržnice...

0/0
28.3.2012 14:45

PetrHnilik

Re: pseudooriginální

SOUHLAS!

0/0
28.3.2012 15:43

astma

Re: pseudooriginální

+Elie Saab by se také  tomu kopírungu " potešil"

http://www.vogue.co.uk/fashion/autumn-winter-2012/ready-to-wear/elie-saab/catwalk-report#

+1/0
29.3.2012 7:20

mimetla

chjochjo

Na českém modním rybníčku pluje pár labutí (možná i tři) mnoho známých už vypelichaných kachen a jedna barevná importovaná co hodně cáká a spíš se topí než aby dělala parádu...smutné ze do popředí vás dostane častěji humbuk nez um, a u nás jeste stále předpotopní (předrevoluční) atraktivita ciziho pasu...Podpořte raděj mladé nadějné lidi z vízí než dovoz s kopírákem.

+2/0
28.3.2012 13:23

síma25

Re: chjochjo

Z jakých vízí? Odkud to jako je?

0/0
28.3.2012 13:49

mimetla

Re: chjochjo

Potím tu hlubokou myšlenku, abych se uklepla u písmenka a myšlenku tím spláchla do senkrovny.Respektive ji tam někdo spláchne, aby měl mísu české gramatiky naleštěnu a chlorovánu....Vize je malá vízka na rozhraní Nadání a Nadšení.Jejím územím protéká Příležitost, v suchých obdobích ale vysychá a voda je dovážena ze zahraničí nebo dodávána  balená v zaprášených lahvích ze skladišťě.

+2/0
28.3.2012 14:09

roedor

Re: chjochjo

vízi vem čert, ale Z vizí teda překlepem neokecáš:-P Celkově to nemá hlavu a patu.

0/0
28.3.2012 14:24

mimetla

Re: chjochjo

Z nadějí doufám,že mě pochopopíte,

z touhou v srdci zpívám, snad mi uvěříte,

z upřímným pohledem se vyznávám,

že vím a znám, kam S a Z dám,

jen se občas nehlídám:-*

+1/0
28.3.2012 14:31

síma25

Re: chjochjo

Přes nepopiratelné umělecké kvality jste bohužel nepochopila, že dotaz se až tak netýkal slůvka vizí, jako spíš toho "Z". Ono totiž nejde o naleštěnou a chlorovanou mísu, jakožto spíš o to, že taková věc zcela mění význam věty, na což jsem se snažila svým dotazem upozornit. Protože já zase nemám ráda, když se práší na češtinu. O balení do lahví zcela odmítám polemizovat;-)

0/0
28.3.2012 14:27

mimetla

Re: chjochjo

takještějednousamozřejměžejsemtopchopilaacelouvěcobrátilaadabsurdumkdypředložkaZudělázvizepřislovecneurčenímístacožnebylozáměremotázkazeměpisnépolohybylaotázkouvašía takjsemodpovědělajakmámyslvelípojďmesiprosímchvílipovídatočeskémjazyce:-)

+1/0
28.3.2012 14:41

bosorrka

Re: chjochjo

Připadá mi, že ten kdo nechápe a je mimo má nick síma25 a že mu kvůli malým myším velké utíkají. Schválně, zda teď budou létat i vosy ze símy :-))))

0/0
2.4.2012 12:03

Psilver

Vybrala bych si,

snad poprvé v jeho kolekci. Pouzdrové šaty vypadají skvěle ;-)

+1/0
28.3.2012 13:14

roedor

No to jsou krásní lidičkové.

Paní Lounové šaty evidentně nesedí, detail nepadnoucích bot je také moc pěkný. A někdo by mohl realizačnímu týmu sdělit překvapivé tajemství, že splasklá kabelka nevypadá hezky, stačí ji vycpat igelitem nebo něčím a vypadá o 100% lépe. Některé věci jsou ale docela pěkné, pánské modely jsou ovšem totální úlet.

+4/0
28.3.2012 12:07

.zq.

Re: No to jsou krásní lidičkové.

ano, fotka 19 mě dokonale rozesmála :)

+3/0
28.3.2012 12:58

roedor

Re: No to jsou krásní lidičkové.

tak mě přijde, že nepadnoucí boty jsou český stylistický standard, kolikrát to vidím i v časopisech. Buďto mají ty modelky extrémně velké hnáty, nebo jsou stylisti prostě banda neschopných neumětelů.

+3/0
28.3.2012 13:20

pavlik12

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Viz níže v diskusi - jak mi bylo vysvětleno dodávají se na přehlídky k modelům boty v "univerzální" velikosti 7 a modelka to prostě musí zvládnout i když jí jsou velké či malé i o 2 čísla.

0/0
28.3.2012 17:10

roedor

Re: No to jsou krásní lidičkové.

ale vypadá to příšerně! A na focení v ateliéru snad není problém objednat boty v odpovídající velikosti.

0/0
28.3.2012 18:16

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

To nenípaní . Je to vlastním jménem slečna Pytlounová.;-D

0/0
28.3.2012 13:39

síma25

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Nebylo to vtipné když jste to sem napsal poprvé, není to vtipné ani teďRv Tento styl výsměchu byl in naposledy v mateřské škole.

+1/0
28.3.2012 13:54

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

To je opravdu její pravé příjmení  - najděte si to na netu.R^

0/0
28.3.2012 14:21

síma25

Re: No to jsou krásní lidičkové.

A to něco mění na tom, že smát se někomu kvůli jeho příjmení je trapné?

+1/0
28.3.2012 14:30

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Když se zpětně podívám na to co jsem napsal nevidím , že bych se vysmíval. Vy ano ? Akorát konstatuji  že ta slečna se jmenuje Pytlounová  - ne Lounová. Napsal jsem to proto , že se mi nelíbí , když se někdo vydává za někoho cizího a používá jméno , nebo příjmení , které mu nepatří. To není důvod k vysmívání - spíše k politování , když se někdo stydí za své pravé příjmení. Nic víc , niž míň.

Nehledejte za tím nic jiného.R^

0/0
28.3.2012 15:06

roedor

Re: No to jsou krásní lidičkové.

umělecká jména jsou v branži, kde se Lounová pohybuje, celkem normální, na tom není nic divného.

+1/0
28.3.2012 15:24

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Slečna Pytlounová je umělec ? Aha  pohybuje se v té branži - tak se musí přejmenovat to je jasné.;-D

0/0
28.3.2012 15:31

síma25

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Ten vysmátý smajlík a to, že to tady opakujete po třetí na mně zkrátka dělalo dojem, že vám to přijde vtipné. Pokud je to jak píšete, beru zpět co jsem napsala. Slečna je zpěvačka a herečka, takže ať se nám její produkce líbí nebo ne (mně se třeba líbí jen ta její písnička s Xindlem), uměním se živí. Nazpívala dokonce duet s Gottem a ten by si asi nezazpíval jen tak s někým. Používání pseudonymů je úplně běžná věc, viz ten zmíněný Xindl a hlavně je to snad její věc. Když se jí nelíbí Pytlounová, proč by se s tím jménem měla vláčet celý život?

+2/0
28.3.2012 16:00

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Máte pravdu. Vůbec bych se nevyjadřoval k ničemu na této diskusi , kdyby autor nedal tomu článku tak  abstraktní

název. Ale uvedená slečna není mezi muži muži oblíbená. A tohle je web pro ženy , takže  ještě jednou  se omlouvám , že jsem sem šel.R^

0/0
28.3.2012 18:32

roedor

Re: No to jsou krásní lidičkové.

všechno nad 20 je paní a jestli se jmenuje Vomáčková nebo Pometlová je mi jedno.

0/0
28.3.2012 14:26

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Nebudu Vám to brát , ale  asi se budete divit kolik dam jste tímto tvrzením urazil. R^

0/0
28.3.2012 15:10

roedor

Re: No to jsou krásní lidičkové.

jsem žena a tento způsob oslovování beru jako standard, uražené 40leté slečny jsou akorát trapné.

+1/0
28.3.2012 15:23

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Ani to Vám neberu. I moje náctiletá dcera nemá ráda oslovení slečna. ;-D

0/0
28.3.2012 15:49

síma25

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Jejda, a jak by si přála být oslovována? Říkat náctileté dívce "paní" by mi teda fakt nešlo z pusy. Mně je přes třicet a nesnáším otázku "Paní nebo slečna?" Když mě někdo osloví jakkoli, neopravuju, to je něco jiného, ale otázka, zda jsem svobodná, nebo vdaná mi přijde nevhodná.

0/0
28.3.2012 15:54

Alanana

Re: No to jsou krásní lidičkové.

No je to tak  , to byste musela mít náctiletou doma , abyste to pochopila. Chce říkat jménem - oslovení slečna  nyní takové holky opravdu vytáčí.:-)

0/0
28.3.2012 16:02

síma25

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Tak náctiletou slečnu si domů občas přivedu, někdy i dvě, ale to asi není ten případ, který myslíte;-D

Just bych jí říkala třeba holčičko;) Ona se asi moc často nesetkává s lidmi, kteří by jí vykali. S tykáním jde to jméno v pohodě, ale kdyby jí někdo vykal, nějaké oslovení potřebuje..

0/0
28.3.2012 16:10

Alowen

Re: No to jsou krásní lidičkové.

Náhodou vykání a používání křestního jména se mi líbí. Je to osobní, ale vyjadřuje to i určitý odstup

0/0
29.3.2012 8:47

wildchild

Pardon...

... sám nemám moc rád, když se kdokoliv vyjadřuje k tématu o němž lautr nic neví. Nicméně, dovolte mi udělat vyjímku - otevřeně se přiznám, že módě podle všeho nerozumím, na článek jsem klikl, neboť je mi povědomé jméno návrháře (pamatuju si, že jsem šel kdysi s jednou holkou po Václaváku a ona najednou říká - "hele, támhle vystupuje z auta Osmany (?) Laffita").

Takže k věci - prosím pěkně - foto č. 2 ve fotogalerii, kolekce podzim/zima 2012/2013 - opravdu si můžu vzít tento model v listopadu z mola přímo do ulic? ;-)

0/0
28.3.2012 11:57

síma25

Re: Pardon...

A v článku se píše něco o listopadu? Pokud potřebujete, aby vám někdo říkal, že se máte oblékat přiměřeně počasí, je to dost smutné. A ještě horší je, že vůbec zvažujete, že byste si tu hrůzu oblík.

0/0
28.3.2012 12:29

wildchild

Re: Pardon...

Když je název kolekce podzim - zima 2012/2013, chápu to tak, že předváděné modely se dají nosit na podzim a v zimě 2012/2013 ;-) Ale jak jsem přiznal, pravděpodobně tomu nerozumím a tak si nechávám poradit (s jistou dávkou ironie - proto ten smajlík na konci komentu), zda je to skutečně model, který by bylo možné vzít přímo z mola do ulic. Vůbec neuvažuju o tom, že bych si tu hrůzu oblík, jen se ptám zda je to opravdu možné...

0/0
28.3.2012 13:00

síma25

Re: Pardon...

No tak i kdyby se přehlídka jmenovala "Spoďáry dolů!", jistě by od vás nikdo nečekal, že je fakt stáhnete. V kolekcích jaro-léto je taky spousta letních šatů, které loni nešlo nosit většinu léta, bo byla furt kosa. A na přehlídkách se často předvádějí modely zcela nenositelné, bizardní, s křídly, s plastovými konstrokcemi ve tvaru sluneční soustavy a podobné úlety. Už dávno to není jen o předvedení oblečení, je to prostě divadlo, ukázka kreativity návrháře.. Tady se třeba dámské modely docela povedly a autor se asi vyřádil na mužských - chlapi s kabelkou, namalovaný model.. je to hnus, ale k přehlídkám prostě takové artové blbnutí patří. Vážně nikdo nečeká, že takto ohození chlapi na podzim zaplaví Prahu;-)

0/0
28.3.2012 13:14







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.