Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Několikadenní miminka před objektivem fotografa

Když před třemi lety ztratil Dan Cuellar z americké Philadephie kvůli ekonomické krizi práci počítačového technika, rozhodl se, že si koupí fotoaparát a vrhne se na dráhu profesionálního fotografa. Jeho největší specialitou se stala několikadenní miminka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Emiik

Pár fotek je pěkných

Jsou tam asi 2 nebo 3 "přirozené" fotky, které vypadají moc hezky, ale dávat takhle malá miminka do tak nepřirozených poloh a ještě je zavěšovat v nějaké gáze či co to je - to mi přijde jako velký risk s jejich zdravím, vždyť jim můžou poškodit páteř a následky budou mít po celý život. Pan "fotograf" evidentně netuší co tak malé dítě potřebuje, a za to že mu může ublížit si ještě bere tolik peněz. Skutečně nechápu že mu to ještě někdo nezatrhl...

0/0
21.2.2012 12:56

miska-i

Podepřená hlava

Některé jsou hezké, ale fotky, jak jsou mimča s podepřenou hlavou, jsou podle mě "brutální"....

0/0
19.2.2012 8:08

jakubnahodil

Proti proudu

Aneb preferuji přirozené podmínky před umělou aranží..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=346674735345065&set=a.128721540473720.21597.120352324643975&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=334524066560132&set=a.128721540473720.21597.120352324643975&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=365121193500419&set=a.128721540473720.21597.120352324643975&type=3&theater

0/0
18.2.2012 14:28

Roger Wilco - 4. reinkarnace

.

Hmmm... R^ Mě se teda prckové obecně moc nelíbí, ale tohle je moc pěkné.

0/0
18.2.2012 14:10

baran

Nechutné...

:-/

0/0
18.2.2012 11:45

.zq.

už vím

co mi to připomnělo .. scénu z Trainspotting .. to dítě, co tam leze po stropě a potom otočí hlavu o 180 stupňů

+2/0
17.2.2012 13:15

Tunaq

Profi komentář!

Nejvíc pobavilo, že se novorozeně na focení až čtyři hodiny připravuje kojením a mazlením. A co jaksi to děťátko vůbec může dělat jiného, bez ohledu na jakékoliv focení? Proč tyhle komentáře necháváte na bezdětných ajťácích?

0/0
17.2.2012 10:20

domácí zvíře

Programátor bez práce?

No pokud programoval tak, jak fotí, není se zřejmě čemu divit...

V zájmu zachování objektivity uznávám, že některé fotky jsou docela pěkné, ale na můj vkus se motivy jako chlupatá deka a gáza moc opakují.

K těm děsivým pózám (ruky pod bradou, zavěšení v gáze) a věku mimin se raději nevyjadřuji, když to nevadí rodičům, je to jejich věc. Asi to nebude o moc nebezpečnější než nechávat to dítě doma samotné s těmi blby (myslím rodiče), a s tím nic nenaděláme. Říká se tomu přírodní výběr.

+4/0
17.2.2012 9:38

ab54321

Lámat takhle malý dítě do nepřirozených poloh

za ty prachy rozhodně nestojí.

To stejný jako rodičové, co v nákupních centrech posazujou několika tejdení děti. Vypadá to roztomile, ale dost jim tim ničej páteř.

0/0
17.2.2012 9:17

zlatoluna

Nic proti

Ale takhle v Americe foti kdekdo a vetsina i lip a tim padem i podstatne draz, Jedna znama holciina (ktera je opravdu dobra) zacina na 10 tisicich Kc a nikdo o ni tady nepise. Ja taky miminka fotim moc rada, akorat ne na jeji urovni, preci jen ma na me par let naskok. Pani autorka je fotografova sestra a on potrebaval vetu o tom, ze byl nekde uverejnen?

0/0
17.2.2012 2:33

Jitřní dar

A s kým se mazlí

Miminko dostane najíst a čekají ho dlouhé hodiny mazlen. A to se s nimi mazlí fotograf?

0/0
17.2.2012 0:21

Fyoona

Malé dětičky

mě se tyto fotečky moc líbí....:-)V

0/0
16.2.2012 19:59

totalpako

Nechápu

Je mi záhadou proč se tady kritizují fotky naaranžovaných miminek ;-€ Mám trochu pocit, že ty ženské co to tady nejvíc kritizují jsou zapšklé a samy na to nemají, proto hází špínu. A řeči, že se šest týdnů nemá k dítěti nikdo přibližovat, jsou už taky trochu mísu, ne? Souhlasím s Chayele, každého věc....nám se to moc líbí R^

Ale úplně nejlepší je

http://www.denisfueco.com/

toho miluju ;-)

+2/0
16.2.2012 18:13

Yanajedna

Re: Nechápu

na co samy nemají? Na "lámání" krku novorozeňatům? Na to vážně nemám ;-D

+1/0
16.2.2012 20:08

Wolf_Net

Re: Nechápu

No, já si nemůžu pomoct, ale ve mě to budí docela rozporuplné pocity. Na jednu stranu je to roztomilé, na druhou stranu si nemyslím, že ty děti to bůhvíjak prožívají, když se mi narodila dcera, tak to byl takový maličký uzlíček, věnovali jsme se ji, ale že bysme ji aranžovali ruce pod hlavu nebo zavěšovali do síťky (ten komentář pod tím je taky dobrý - "Na takovýto snímek se musíte nejprve obrnit trpělivostí, aby miminko, v tomto případě šestidenní holčička Lula, vydrželo spát v takového pozici." - to už je trochu na hlavu, ne? Osobně si myslím, že cokoliv, co vyžaduje nějaké... aranžování nebo nucení dítěte je proti dítěti. Pro koho ty fotky jsou? Pro rodiče a pro ukazování na Facebooku, pro nic jiného. Ale s tím Denisem souhlasím, umí děti krásně ukolébat, věří mu a malá si to i v 7 měsících užívala a směje se snad na každé fotce. Fotky nádhera

+1/0
16.2.2012 20:10

EU Man

Re: Nechápu

Jsem chlap. Ano, fotky to jsou hezké. Ale nějak se nemůžu zbavit dojmu, že ty pózy jsou nepřirozené, umělé....Já bych své dítě k tomu nepropůjčil..

+8/0
16.2.2012 22:29

Toranoko

Re: Nechápu

Hm, nevim, ale momentky mi prijdou vzdycky plnejsi, nez takoveto stylizovane, aranzovane fotky... tohle je vylozene jen predstava, nerealna...mozna libiva. A treba ty tehulky jsou i vylozene celkem bez napadu, moje kamaradka mela opravdu krasne, zenske - tohle mi prijde odtazite - ale je to muj pohled

+1/0
16.2.2012 23:43

Gina7

Re: Nechápu

A na co to konkretne tyto zeny nemaji mit ? A proc kdyz se nekomu nezda ze se malicke miminko trapi v atelieru v neprirozene pozici musi byt zapskly. Nikdo tady snad nepsal ze ty miminka nejsou krasna, jsou ... a ktere miminko neni. Ale stejne tak jsou krasne fotky uplne normalne spiciho miminka, treba i doma v postylce.

0/0
17.2.2012 10:33

babička_Boženy_Němcové

Re: Nechápu

Je to kýč a fotky z toho odkazu tuplem!

Jdu si vyfotit svoje dítě bez aranžování.

Zapšklá matka, co na to (co?) nemá

+2/0
17.2.2012 11:03

Allexx

Re: Nechápu

no ono to asi bude tím, že ty "zapšklé" ženské mají děti a ví jak je ten několikadenní drobeček křehký, jak má těžkou hlavu, kterou samo nedokáže udžet a křekhý krček (proto mi ty fotky s podepřenou hlavou přijdou hodně mimo) ... některé z těch fotek mi přijdou podobně "přirozené" jako by dospělého někdo nutil pózovat hlavou dolů, což by ale v případě dospělého byla jeho volba ... nevadí mi, když je mimčo do něčeho oblečeno a kolem něco naaranžováno, ale poloha v které je foceno musí být úměrná jeho věku a "neubližovat" mu ;-)

+1/0
17.2.2012 16:08

species

Re: Nechápu

Že vy máte ráda třpytky, umělý nehty s kytičkama a jinýma hodně zajímavýma motivama, topíte se v růžové, říkala jste si krásně těhulka a nemáte soudnost a vkus? :-D

0/0
20.2.2012 23:51

Gletnulka1

Inu....

Když se to někomu líbí..?

Asi si z toho taky udělám živnost viz.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150555302498423.391919.537238422&type=3

:)))

0/0
16.2.2012 16:20

Rubik1

Re: Inu....

Asi 3 z nich jsou docela dobré.

0/0
18.2.2012 0:35

Andri

tohle je fakt des...

...ale videla jsem uz i horsi...nekolikadenni miminka navleceny v tylovych sukinkach nebo puncoch s leopardim vzorem do pulky stehen....na hlave obrovska masle nebo kvetina...nechapu a snad nikdy nepochopim...

0/0
16.2.2012 16:05

Chayele

Jako kýč mi to nepřijde,

je to náhodou naaranžované pěkně, až na ty podepřené hlavičky. Je snadné něco od počítače odsoudit, ale chtěla bych vidět ty, co to tu kritizují, jak by umělecky nafotili miminko tak, aby to nebyl kýč.

Jinak miminka měla v ateléru rodiče, kteří pozici, ve které mimča fotil, schválili, takže to není vina fotografa, že takovou polohu navrhl, ale rodičů, kteří to schválili.

0/0
16.2.2012 15:51

Honx

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

A proč bych se měl snažit nafotit miminko "umělecky"? Není každé mimino "umělecké dílo" už samo od sebe??? Proč se ho snaži vylepšovat? Podobné fotky se mají fotit tak aby okolí celkový obraz nerušilo, nikoliv aby se tam mimino aranžovalo do uměleckých póz.

+10/0
16.2.2012 15:57

Chayele

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

aha a co by v tom okolí mělo být, aby to nerušilo? Postel, kočárek, peřinka neruší a kousek gázoviny jo?

Když má děcko blbý rodiče, tak se holt fotí s hlavou nahoře ve věku několika dnů, s tím nic neuděláte. Pozice v klubíčku že by byla nepřirozená? Vždyť tak jsou děti devět měsíců v břiše.

A proč neudělat miminku profesionální fotky? Nejde o to upravovat mimino samotné, ale právě to okolí.

0/0
16.2.2012 16:06

roedor

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

mě teda přijde úchylné nechat fotit dítě u profesionála, to mělo smysl jedině v době, kdy byl ve městě jeden fotograf a fotka byla to žhavá novinka. Mimino se nemůže bránit ani nesouhlasit, tak nevidím jediný důvod, proč ho nechat fotit nahé cizím člověkem někde v ateliéru.

+5/0
16.2.2012 16:12

Chayele

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

a furt je to lepší, než ho fotit nahé doma a pak se pochlubit na facebooku, kde si případný zájemce může dohledat i adresu:-P

+1/0
16.2.2012 16:15

halagajda

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

No kampak si myslite ze maminy tyhleta "umelecka dila" davaji?;-);-D

+1/0
16.2.2012 18:30

Chayele

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

mimčo se nemůže bránit ničemu, to byste s ním nemohl jít ani ven (co když se mu zrovna nechce) nebo ho vysvlékat u doktorky (na co, stejně mu pohlavní orgány nekontoluje, tak je úchylné dítě svléct) nebo očkovat (=zabodnout do zadnice jehlu a vtlačit do svalu tekutinu - jak příjemné).

0/0
16.2.2012 16:20

roedor

Re: Jako kýč mi to nepřijde,

přijde mi, že každý rodič, co má zrcadlovku a amatérsky fotí (což je v mé generaci, která se začíná množit, každý druhý) umí udělat hezčí (a přirozenější) fotky, než ten paskvil, co se tu prezentuje. Protože fotí s citem a ne na kšeft.

+6/0
16.2.2012 16:04

Gabrieljones

FUJ!!!

Nesnáším fotky naaranžovaných a do nepřirozených poloh "nainstalovaných" zvířat. Ale tohle je ještě větší hrůza. To nám sem iDnes předkládá k obdivování? To je hanba! Rv

0/0
16.2.2012 15:37

Lachenauerin

???

Šestidenní mimino s podepřenou, vzpřímenou hlavou? Novorozeněti musíte hlavu zezadu pevně podpírat či podkládat i při nošení a chování, neudrží ji, mohlo by si snadno zlomit vaz.

Buď jsou ty fotky nějak mazaně nakašírované, nebo je to šílený hazard (když teda odhlídnu od toho, že je to celé takové nějaké, hm... divné...).

+11/0
16.2.2012 15:06

Honx

Re: ???

No bóže, tak si dětem může poškodit páteř. Ale víš kolik obdivu za takové fotky získají u příbuzných, na eMiminu a nebo na Facebooku? A to jim za to riziko stojí! 

8-o;-€8-o

0/0
16.2.2012 15:44

anžto

Re: ???

to mě taky zaujalo

0/0
16.2.2012 15:44

krajta_puntikata

Re: ???

Ty fotky jsou vždycky koláž, alespoň pokud to fotí profík a ne hazardér... viz např. tohle: http://pinterest.com/pin/22729173089029429/

0/0
16.2.2012 16:38

nakej_nick

Re: ???

je to nakašírované, ve skutečnosti vede zezadu do hlavy kovová trubka

0/0
16.2.2012 16:53

Hanndula

Re: ???

slušný fotograf nehazarduje s bezpečností miminka, takže i tu si tipuju, že jde (doufám) o snímek složený z více záběrů, kdy je hlavička podepřená... skoro mi to připadá, že ten, kdo psal článek si vymyslel ten text, aniž by o focení novorozenců cokoli věděl...

+1/0
17.2.2012 10:17

Toranoko

No, od znamych

jsem videla fotky i nekolikahodinovych miminek a kdo umi jen trochu fotit, tak ma fotky nadherne.. asi bych svoje ditko takhle nekolik hodin aranzovat nenechala...

Ja mam cernobile fotky, kdyz je mi tak par dni, rvu na dece, kdyz me poprve rozbalili po prichodu z porodnice, a taky nejsou spatne ;-D Nevypadam tam sice jako andilek, ale takovy maly dabelsky skret, nu, co uz :-)

+2/0
16.2.2012 15:03

roedor

Re: No, od znamych

podobnou mám taky, i z té černobílé je vidět řevem zrudlý bezzubý malý tyran;-D

0/0
16.2.2012 16:05

halagajda

Re: No, od znamych

R^jj taky!;-D Az jsem cela tmave seda!;-);-D

0/0
16.2.2012 18:26

Bozako

Re: No, od znamych

Buďte ráda, že nějaké fotky máte, já jsem zřejmě nestála rodičům za to vůbec nějakou fotku udělat. Rv

0/0
16.2.2012 19:09

Toranoko

Re: No, od znamych

tak ja je treba mam spis proto, ze nasi zrovna bydleli v jednom baraku s kamaradem fotografem. Segra uz nema miminkovske zadne, bo jsme se mezitim odstehovali. Ono tenkrat myslim nasi ani nevlastnili fotak, byla to uuuplne jina doba - takze nebyt te nahody, taky zadne fotky nemam, ani ne tak proto, ze bych za to nestala, ale protoze tenkrat se to tak nebralo, no.  Pak uz nejstarsi, co mame, jsou taky takove z atasu, tam muze byt segre tak rok, me dva, a pak az starsi - drzet medveda, pojizdnou kachnicku, a tak ;-D

0/0
16.2.2012 23:49

sn63

nádhera

ještě tam chybí spící nahaté miminko položené  v jiskřivém sněhu

+7/0
16.2.2012 14:56

anžto

Re: nádhera

R^;-D

0/0
16.2.2012 15:45

Toranoko

Re: nádhera

Samurajove miminka norili do ledove vody - kdyz prezilo, bylo zivotaschopne - kdyz ne, inu, neprezilo by pozdeji :-) Tak by se taky mohlo neco takoveho zavest ;-D

0/0
16.2.2012 17:38

Roger Wilco - 4. reinkarnace

Re: nádhera

Skoro jsem si poprskal monitor ;-DR^

0/0
18.2.2012 14:12

zaknaktel

--

Hnus.

0/0
16.2.2012 14:49

Jaddai

WT...?

Některý fotky ve mně vzbudily kdejakou emoci, ale rozněžňelost to opravdu nebyla. Spíš mě to děsí... opravdu jako fotky naaranžovaných mrtvých... fuj. :-(X

+9/0
16.2.2012 14:34







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.