Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Markéty: Už se těším na vnoučata, jenže jsem těhotná

Je mi 42 let a čekám dítě s mužem, který mě miluje, ale je ženatý. Já jsem sice rozvedená, ale mé děti jsou již dospělé a mohla bych si už jen užívat svobody, klidu, lásky přítele a těšit se na vnoučata. Mám riskovat další mateřství?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bajanda

je čas

Nejsem puritán dítě ač 4 jsem měla také v pozdějším věku když byli starší dospělé, ale myslete na to že je splněno a je potřeba žít, dítě do tohoto státu přivede jen šílenec, rady odborníků jsou krásné ale život je to Váš dítětem vše skončí, volnost svoboda,partner ženatý a určitě nemá chuť měnit nic z toho jak žije, jinak by byl rozvedený a nic by jste neřešili. Myslete na to že jste za vodou a užívejte si to co je okolo. Rady porady je to Váš život papír tužka pro a proti to je rádce . Šťastné rozhodnutí.R^

0/0
2.2.2012 12:28

Andrax

Ackoliv jsem proti interrupci

ve vasem pripade je namiste. Zadne jine reseni nevidim. Dite ve vasem veku? Ve vasi situaci? Co z nej vychovate pokud ho vubec vychovate? Narodi se zdrave? Pripustite, aby vase materstvi konkurovalo materstvi vasich deti? Vzdyt na to nemate, budete vecne znemoznovana a to nebohe dite tez.

Navic - praskne co jste si zacala a s kym zacala, tedy ze jste ani "nemela na to", abyste si nasla primereneho muze bez zavazku. Nechtel vas zadny takovy? Nebo vam to nemyslelo?

Kdyz uz tenkrat ne, ted by se to dalo vylepsit a zachovat si dustojnost aspon v ocich vasich deti.

Ale to je na vas, jestli ze sebe nechate udelat ustvanou chudinku, matku samozivitelku, ktera vylizava co si natropila.  Vubec vam nezavidim, ale natropila jste si to sama. Hlavne bych litovala decko, ktere by se eventuelne narodilo.

Jestli se "k tomu otec ditete postavi", nedopadne to dobre. Driv nebo pozdeji vam udela to same, co udelal svoji nynejsi zene s vami.

+5/0
25.1.2012 16:26

bombai

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

No ty koky...a pranýř byste oprášit nechtěla?

0/0
26.1.2012 15:58

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Proc? Vy myslite, ze na nej patri? Trochu staromodni nahled, ne?

Ja vidim hlavne maximalni nezodpovednost a z ni vyplyvajici problemy az do konce zivota.

Bohuzel ne jen jejiho zivota. A vo tom to je. Proste vrchol sobeckosti.

+1/0
26.1.2012 16:15

bombai

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Patří - kdo, fiktivní Markéta? To myslíte vážně? Ne, ale Váš příspěvek mi pranýř připoměl, ještě byste ji mohla, hříšnici sobeckou, hnát uličkou hanby. Já si také nemyslím, že paní je vrchol prozíravosti,  avšak Váš způsob nalévání čistého vína spíše připomíná devítiocasou metlu. Odsuzuje se tak snadno a naštěstí, pokud je autorka příspěvku skutečná, tak je rozhodnutí a veškerá zoodpovědnost jen a pouze na ní. Já osobně nechápu, proč by žena, dvounásobná matka, pracující, svéprávná, nemohla ve 43 letech vychovat zdárně další dítě. A že momentálně trochu tápe a cítí nejistotu a svěřila se internetovému portálu. No a co?

+5/0
26.1.2012 16:51

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Ja ji taky neodsuzuju za to, komu se sverila. Ani nerozebiram nakolik je ta osoba fiktivni. Beru jakoby se pripad stal a vyjadruju se k dane situaci.

Ve 43 letech porodit - za tech okolnosti!!! - dite a zacit ho vychovavat, ja narozdil od vas nechapu. Je mi toho nenarozeneho lito. Lepsi by patrne bylo, kdyby ho dala do adopce, nez to zkouset na stara kolena a v tehle situaci sama. Jak k tomu "to male" prijde, narodit se az tak nezodpovedne matce a v jejim nejspis brzy  prechodovem veku? Co ho u ni v zivote ceka? Myslite, ze neco dobreho? Chtela byste se vy narodit u takove matky? Ja ani za nic. Sve dite bych za techto okolnosti taky  nezplodila, natoz to dalsi.

0/0
26.1.2012 17:15

IfčaX

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Jéžíšmarjá... takhle dramaticky berete v životě všechno?

Nikdo nejsme prorokem - ale proč by to dítě mělo čekat něco špatného? (Vy dokonce to berete tak, že vůbec nic dobrého.) Podmínky ne absolutně ideální - ale absolutní ideál stejně neexistuje. To fiktivní dítě by mělo celkem dobré předpoklady mít fajn život... Matka už dvě děti vychovala, zdá se, že dobře. Se třetím si taky poradí.

+4/0
26.1.2012 17:22

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Neshodneme se, myslim si pravy opak. Ale to neni trestne. Ani pro jednu z nas.

:-) tak aspon preju  hezky vecer

0/0
26.1.2012 17:35

bombai

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Pane jo, 43 let mi bude za čtyři roky..to už abych pomalu dle vašeho názoru zaklapávala u rakve víko, že? Ne neshodneme se, a jsem ráda, že Vás nepoznám, alespoň doufám, osobně. Také přeji hezký večer.

0/0
26.1.2012 17:45

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

;-D Viku od rakve dejte pokoj, na to jeste nemate. Ale opatrit si dite se zenatym chlapem a (patrne sama) ho pak  vychovavat, na to snad uz rozum mate, aspon doufam.

:-) hezkej vecer.

+1/0
26.1.2012 17:55

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Kolik vám je, že 43 jsou pro vás stará kolena..? 8-o

V tomhle věku rodit není nic výjimečného. Myslíte, že všechny děti trochu starších matek jsou chudáci, co nezažili nic dobrého? Jste dost mimo misku.

+6/0
26.1.2012 17:40

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Nemyslim ze vsechny deti, ale plno z nich, co vyrostou za tady danych podminek a jenom se starou matkou. Koneckoncu, zeptejte se jich, kdyz je to dnes tak normalni. Pokud si to nezjistite, budete mimo misku vy.

Pak si tady muzeme nadelat carky ktere dite jo a ktere ne. A hin sa hukáže  ;-)

0/0
26.1.2012 17:58

IfčaX

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Ano. To stejné platí pro  plno dětí, co žijí jen s mladou matkou, co žijí s oběma mladými rodiči, atd... Patent na život nemáme nikdo a nikdy nevíme, jak to dopadne. Tady se to přinejmenším dá tušit, protože už roli matky dvakrát zvládla - a taky zřejmě bez smysluplné účasti jejich otce.

+3/0
26.1.2012 18:04

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Zvladla, ale to byla prave ze mlada a zdrava. Jenze mlada ted uz nebude a zdrava? To je otazka. Snad uz to ani za dalsi filozofovani nestoji. Proste by mi toho decka bylo lito, protoze ono se neprosilo, narodit se prave u ni a za tech okolnosti. Nejspis pak jednou skonci v Poste pro tebe u Ester Janeckove.

Navic jdu delat veceri. Nashle v jine debate :-)

0/0
26.1.2012 18:13

IfčaX

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Sice už děláte večeři, ale přijde mi to naprosto šílená úvaha...

Žádné dítě se neprosilo se narodit právě u svých rodičů. Ale vám asi uniklo, že dítě nemá na výběr, jestli se narodí u těchto rodičů nebo u jiných. Má jako alternativní "volbu" pouze to nenarodit se vůbec. V tomto případě dokonce jedině to, být o svůj začínající život násilím připraveno.

Nikdo nevíme, jestli budeme zdraví - to by nesměl mít děti nikdo.

Ty prognózy s Poštami pro tebe už mi přijdou absolutně šílené. Přiznám se, že bych jako to potenciální dítě měla asi větší obavy z toho, se narodit někomu s takhle hysterickým přístupem k životu. (Beru, že je to jen selektivní dojem z pár vět a nemusí vůbec odpovídat realitě -  ale Markétu hodnotíme zrovna tak jen podle několika vět.)

+2/0
26.1.2012 18:20

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Mila pani  Ifčo-X, nemate moc rada takove jedince, kteri si za svym nazorem pevne stoji, pokud je ten nazor jiny nez ten vas. To je mi jasne a respektuju to. Kazda jsme nejaka.

Pritom je to tak jednoduche. Vys stojite na strane nerozhodne, starnouci a chybujici  zeny, ja stojim na strane (prozatim) dosud nenarozeneho nevinneho ditete. Prala bych mu lepsi zivot u jine matky. Co si tahle pani sama natropila, at si taky sama vylize. Tot vse.

0/0
27.1.2012 11:11

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

8-oSkutečně stojíte na straně toho dítěte? Přála byste mu lepší život, a proto byste ho nechala vyškrábnout a zahubit??? Trochu si nevidíte do úst, že..

Jestli tu někdo stojí na straně toho dítěte, tak je to právě ifča, vy teda rozhodně ne.

+1/0
27.1.2012 11:34

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Ne. Uz z nadpisu to vyplyva. Z prispevku taky. Kopie:

. Prala bych mu lepsi zivot u jine matky. Co si tahle pani sama natropila, at si taky sama vylize. Tot vse.

0/0
27.1.2012 11:53

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Tak to dokopírujte celé. V nadpisu "Ačkoliv jsem proti interrupci!" dále pokračuje "ve vašem případě je namístě".

Takže dítěti byste sice přála lepší život u jiné matky, ale ji byste poslala na interrupci. Tím se ovšem dítě k jiné matce nepřestěhuje.

0/0
27.1.2012 12:19

IfčaX

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Stojím na straně toho nenarozeného nevinného dítěte a doporučuji tedy je nechat utratit.

Chápala bych, kdybyste argumentovala naopak a byla proti potratům. Že tedy ať s paní mateřství, co si nadrobila, vylíže. Nesouhlasila bych, ale chápala bych logiku tohoto uvažování.  To vaše ani při nejlepší vůli ne.

0/0
27.1.2012 12:54

IfčaX

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Ještě bych ta doporučení "přeji mu život u jiné matky" chápala, kdyby paní byla sadistka, co už tři děti utýrala - to by mělo logiku uvažovat v intencích dát to radši pryč bez trápení, ale jak napsala honda - zrovna tady to dítě přijde do podmínek ne úplně ideálních, ale rozhodně na horních příčkách pomyslného žebříčku.  To bychom museli v prenatálním stádiu vyzabíjet tři čtvrtě národa, kdybychom uvažovali takhle.

0/0
27.1.2012 13:00

Kittanya

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Já se jen zeptám na doplnění Vašeho názoru. Nebudu Vám jej vyvracet. Dejmě tomu, že to dítě se narodí této staré matce zdravé.

O co konkrétně myslíte, že příjde poslední narozené dítě téže matky oproti těm zbývajícím dvěma?

S otcem stejně nežili, matka chudá není (pracuje v bance, její závazky se už osamostatnili), sedřená a opotřebovaná být též nemůže (která z pracovnic banky je sedřená jak baba na páse?)

Dneska ženské v pětačtyřiceti (hlavně ty, co na pořádnou prácu nešáhly) díky všem různým vymoženostem vypadají psychicky i fyzicky mohou konkurovat těm třicetiletým. Podívejme se třeba na Madonnu, ten věk by jí hádal málokdo (ano, je prdlá, vyumělkovaná a po plastikách).

O co podle vás bude toto dítě ochuzené oproti ostatním jejím dětem, které podle článku vychovala úspěšně (jsou osamostatnělé, vysokoškoláci, s partnery)?

0/0
16.2.2012 18:03

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Ono to není normální jenom dnes. Dřív se děti rodily, dokud nebyla matka v přechodu, což je ve 43 opravdu málokterá.

A tady dané podmínky nejsou zase tak tragické. Matka na dobré životní úrovni, má už dvě děti, které jí třeba se sourozencem i můžou pomoct, otec sice nějakej ženáč, ale přesto naživu a znám... To sice nejsou ideální startovní podmínky (jak už zmínila ifča), ale furt je to někde dost vysoko v tabulce... Kvanta dětí se roděj do opravdu průserovejch situací, a ani to neznamená, že z nich nutně vyrostou nešťastný lidi nebo gauneři.

+4/0
26.1.2012 18:18

Gina7

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Nezlobte se na me, pani sice neni v idealni situaci a v idealnim veku, ale 

1. to ze by eventuelne vyrustalo dite jenom s matkou zase takova hruza neni, kdyz si vezmete kolik lidi se dneska rozvadi

2. 43 neni zrovna mladice, ale nevim proc by kvuli tomu melo to dite nejak trpet, opet dnesni "trend" mit dite ke 40 neni nic vyjimecneho. Osobne bych to neriskovala ze zdravotnich duvodu, ale pokud se narodi zdrave dite, tim ze bude mit matku v tomto veku snad nijak trpet nebude.

Nevim proc by zenska, ktera uz ma neco prozite, predpokladam ze je financne zabezpecena, dve deti uz vychovala atd. mela byt pro dite nejak horsi nez treba zase hodne mlada, nedostudovana atd.

Pani mi podle clanku prijde trosicku mimo (ve svem veku si myslela ze uz neotehotni) ale obecne nechapu proc by zena nad 40 nemohla byt matkou a treba i svobodnou.

0/0
26.1.2012 18:21

Andrax

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

......Osobne byste to neriskovala ze zdravotnich duvodu,.... jasne.  R^ To je rozumne. V ostatnim mam jiny nahled.

Soucitim s (budoucim) ditetem vic, nez se soucasnou matkou, vy naopak.

0/0
27.1.2012 11:15

Gina7

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

A muzete mi konkretne odpovedet proc by to dite melo byt chudak? Kvuli tomu ze bude nemanzelske se mu dnes  uz nikdo smat nebude a to ze je pani na dite stara neberu. Je spousta matek okolo 40 a jejich deti zadni chudaci nejsou.

Pokud se pani rozhodne dite si nechat, vidim tam spis problemy pro ni, ale porad nechapu cim konkretne by melo trpet to dite.

0/0
27.1.2012 22:22

paulina

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Dítě se může narodit postižené. Taky může brzy osiřet. Rizika jsou v tomhle věku už příliš velká.

0/0
5.2.2012 16:41

Kittanya

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Myslím, že paní pochopila předchozí komentář. Neptala se na to, jestli se to dítě v tak pokročilém věku matky narodí zdravé, ale pokud se narodí zdravé, o co konkrétně příjde? V čem bude to dítě chudák?

Když jí doktoři řeknou, že je vše v pořádku, nevidím problém, nechá si ho. Když jí řeknou, že trpí nějakou dědičnou chorobou, žádný problém - nenechá si to. Ale když si to nechá, jak konkrétně bude strádat? A zvýšená rizikovost úmrtí ve letech? Ale běžte... To snad nemyslíte vážně? Stejně jako jí v šedesáti může zbourat rakovina, tak ve dvaceti ji mohlo zbourat auto. Stát se může ledasco. Někdo příjde o rodiče až v padesáti, někdo už v šestnácti. A že paní musí nutně umřít před maturitou potomka...

0/0
16.2.2012 18:15

Kittanya

Re: Ackoliv jsem proti interrupci

Pokud jí doktoři řeknou, že je všechno v pořádku, že si má jen dávat bacha, páč je starší těhule, tak nevidím problém. Když jí řeknou, že dítě není zdravé a že jí ohrožuje na životě, tak není problém. Prostě jsou dvě možností - nechat si a nenechat si.

Paní evidentně finance má (kdo z banky taky ne, že?), bydlet v čem má, co do huby též, proč by si to nemohla nechat? Chlap se kvůli ní rozvádět nemusí, zajištěná je, maximálně budou tlačit kočár zároveň s dcerou, a co? A co dcera na to? Pokud ji vychovala zodpovědně, bude mít i zralé názory. Moje máma, kdyby měla ještě dítě (je ve stejném věku jako možná fiktivní paní z článku), tak se jí vysměju, že si nedala pozor a popřeju ji hodně štěstí. Je to její život.

Mít dítě dejme tomu do dvaceti je podle mě hodně zastaralý názor. Ano, je blbá, že si nedávala pozor, ale jestli si to chce nechat, ať nechá. Já v tom nevidím problém, nevím, proč bych takovou paní měla odsuzovat?

0/0
16.2.2012 17:54

holka z fss

Nevšímejte si těch, říkají, že by si dítě nenechali

V těchto případech by volba měla vycházet spíše ze srdce než z rozumu (podle mě). Určitě se snažte uklidnit, pořeště to s otcem dítěte, ale bojujte za dítě, i když se k tomu postaví špatně. Ono to všecko záleží hlavně na vás, jak se s tím poperete a budete bojovat., jak se k celé situaci postaví. Ono opravdu platí, že když se chce, jde skoro všecko. Nový život vám může dát ve vašem životě novou naději

a smysl a hlavně spoustu lásky, když zvolíte smrt, už vám nic pozitivního nezbyde.

0/0
25.1.2012 13:28

Andrax

Re: Nevšímejte si

To by se ji ten "novy zivot" jednou podekoval. Vidim to cerne.

0/0
25.1.2012 16:28

Gina7

Hlavne at si to vyrika s otcem ditete.

On je celkem rozdil zustat na dite sama nebo k nemu mit otce.

Jinak je pani na to ze dela v "top bance" (tenhle vyraz me dostal) minimalne hodne naivni a stejne tak pan "otec".

0/0
24.1.2012 13:15

skoda-lasky

Re: Hlavne at si to vyrika s otcem ditete.

Jo, top banka, mě taky dostala - říkám si, jaká banka je teda top a jaká není?

0/0
24.1.2012 13:30

-p-

Detatko bych si nechala

Detatko bych si nechala a pocitala s tim, ze na jeho vychovu mohu zustat sama. Treba pan prijemne prekvapi, ale nespolehala bych na to.

Myslim, ze zena, ktera uz poznala materstvi, nedokaze jit jen tak na interupci (snadneji pujde nejaka omylem zabrezla sestnacka).

+1/0
24.1.2012 11:54

dscs

ajajaj

no nemuze byt kazdy einstein

0/0
24.1.2012 11:21

AlBunda

Fakt si myslela,že v tomhle věku

nemůže otěhotnět???

0/0
24.1.2012 0:22

Hroznej_puberťák

Re: Fakt si myslela,že v tomhle věku

Pochybuju, že takováhle blběna vůbec kdy myslela...

+2/0
24.1.2012 8:56

Gina7

Re: Fakt si myslela,že v tomhle věku

To jsou takova prekvapeni kdyz pani ceka na prechod a prijde tehotenstvi. Ale ve 40 to je tedy silne kafe, to je pani tedy hodne blboucka.

+2/0
24.1.2012 13:10

anbuldek

Re: Fakt si myslela,že v tomhle věku

No vzhledem k tomu, ze mela prvni dite v 17-18, tak to zadny Einstein nebude, byt dela v TOP BANCE ;-D

+2/0
24.1.2012 13:45

skoda-lasky

Re: Fakt si myslela,že v tomhle věku

Nemyslím, že by fakt, že ji někdo v tomhle věku zbouchnul, nutně znamenal nižší inteligenci.

0/0
24.1.2012 13:47

Profesionální neúplatný diskutér

Nakonec mě pozval na kávu a náš vztah začal.

Tak některým .......... stačí už jen ta káva? A ještě z toho otěhotní ...

0/0
24.1.2012 0:10

Duke._.Nukem

Re: Nakonec mě pozval na kávu a náš vztah začal.

proc ne,me vetsinou staci zakoulet ocima a delat nepristupneho...;-D

0/0
24.1.2012 7:51

S ČSSD do boje proti demokracii

Rychle dostat do postele nějakého pracháče

a pak z něj dvacet let poctivě ždímat peníze. A pokud se to nepodaří včas, tak se té nechutné přítěže zbavit interupcí.

+4/0
23.1.2012 23:32

Gina7

Re: Rychle dostat do postele nějakého pracháče

A jakou to ma spojitost s timto pribehem? A co se ma podarit vcas?

To musi byt poradna zoufalka co si od nekoho necha udelat dite jen kvuli alimentum. Tehotenstvi, porod, starani se o dite, ktere chtela jen kvuli penezum, no brrrr.

0/0
24.1.2012 13:08

skoda-lasky

Re: Rychle dostat do postele nějakého pracháče

No, navíc pokud ten pán není milionář, tedy spíš miliardář, na žádných alimentech nevydělá.

+1/0
24.1.2012 13:31

Gina7

Re: Rychle dostat do postele nějakého pracháče

Asi tak. Pokud porovname ztraty, vydaje a omezeni na jedne strane a prijmy na strane druhe, tak zadna slava.

Ps. Je to hnusne uvazovat o diteti takto, ale ja s timto chladnym kalkulem nezacala, jen si tento "teoreticky priklad" domyslim do konce.

+1/0
24.1.2012 18:21

klacek na vykuka

Spousty zbytečných řečí.

Má tu být ona moudrá psycholožka Bára a radit, jak z chlapa vytřískat co nejvíc prachů.

+2/0
23.1.2012 23:27

Henri von Losaria

Fuj!

"Ovšem je ženatý, má dnes již dvacetiletou dceru. Jenže tenkrát mi to ani trochu nevadilo. Říkala jsem si, že je to jeho věc."

Fakt vám vůbec nevadilo, jak se asi bude cítit jeho žena, až na to přijde? Nechtěl bych být ve vaší kůži...nedokázal bych tímto způsobem nějakému jinému člověku ublížit. Byť ho neznám. A taktéž se celkem divím, že vám nevadí být s člověkem, který vědomě podvádí člověka, kterého údajně miluje a dokáže mu ubližovat. Potká Vás časem to samé...

+6/0
23.1.2012 23:23

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Fuj!

R^

0/0
24.1.2012 0:12

b.bombicka

Re: Fuj!

Tam se někde píše, že tu ženu miluje? Tam se píše, že jemu by nevadilo, kdyby se nevěra provalila, takže asi ženu nemiloval. Jinak bych nechtěla mít vaše černobílé vidění světa. Vztahy nejsou jednoduché a i když je tam láska,tak to kolikrát nemusí stačit. Vztahy a lhostejno zda manželské, partnerské, přátelské, rodičovské či jakékoliv jiné jsou dost složité a je velmi jednoduché něco šmahem odsoudit. Víte, muži jsou ve své podstatě dost pohodlní a i pokud jim něco nevyhovuje, tak nejsou-li k tomu donuceni, budou v tom žít. Zejména, jsou-li v tom potomci. Lhostejno, že třeba dospělí. Víte třeba jaká je manželka toho Radka? Třeba mu nechce vyhovět v sexuální oblasti nebo si s ní nemá co říct nebo mu doma neuvaří a neudělá rodinnou pohodu jak je rok dlouhý. Neznáte okolnosti, tak nesuďte.

0/0
24.1.2012 10:03







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.