Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Díky Vojtovi vidím svět z té lepší stránky, říká Tatiana Vilhelmová

Rok 2011 bude mít herečka Tatiana Vilhelmová zapsaný jako rok změn. Rozešla se se svým manželem, zamilovala se do kolegy Vojtěcha Dyka, z Jihoafrické republiky se po osmi letech vrátila její maminka a nakonec vážně onemocněla. Půl roku po zánětu mozkových blan stále ještě není v pořádku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Agrippa

šereda

no. A vždycky byla. A on takovej jeliman...;-( tragicky figury.

0/0
12.12.2011 18:51

NumLk

teda nic moc leto

pripadala mi nejak sesla a osklivejsi ale toto ... drzim palce at je zdrava, stejnak je nejlepsiR^

0/0
29.11.2011 17:36

Milovník Bzučavky jarovské

chápu

Každý mladý chlapec by měl poznat svoji Stiflerovu mámu.

+1/0
29.11.2011 17:18

Kwazzy

Re: chápu

Palec nahoru ... ve zkratce vše co mě jako první napadlo. jinak je to fajn herečka a možná i člověk. Přeji ji, ať je šťastná a nečte tyto přízpěvky psané u piva  křupek. ;-)

0/0
5.12.2011 17:45

svarak_z_krabicaku_nesmazatelný

Je to prostě egoistka

Tohle je mnohem lepší rozhovor:

http://instinkt.tyden.cz/rubriky/rozhovor/tatiana-vilhelmova-novy-zivot_26183.html

Paní šla prostě za svobodou. Co přesně tím myslí zřejmě neví ani ona sama. Zajíček v tom (pochopitelně) ŽÁDNOU ROLI nehrál. To jsou věci, v tý Praze. 8-o

0/0
29.11.2011 15:01

AQT

Re: Je to prostě egoistka

Hmmm, to je hezké... Jako o  herečku jsem se o ni dosud nijak nezajímala, ale z psychologického hlediska je to opravdu zajímavý materiál. Umí hezky zdůvodnit a obhájit svoje potřeby, byť by to bylo na úrok okolí.

0/0
30.11.2011 13:24

AQT

Re: Je to prostě egoistka

A že se ohání Havlem to do tohoto kontextu skvěle zapadá. :-)

+1/0
30.11.2011 13:26

veselabublinka

sobecká?

Tak se může chovat jenom člověk který nemá děti! 8-o

+1/0
28.11.2011 21:39

Mišule84

Na jak dloho

je tento vztah? Ona to řiká dobře, proč se dívat na vztah z té špatné stránky. Je jí asi jasné, že tenhle vztah není na dlouho, tak proč si to neužít.

0/0
28.11.2011 17:46

Mražená spermie

Re: Na jak dloho

přesně tak a navíc mají děti dva tatínky.R^

0/0
28.11.2011 17:59

vydra mořská

Sluší jim to.

+1/0
28.11.2011 14:53

AQT

Re: Sluší jim to.

8-o Prosím? Tak to byl vtip dne. ;-D

0/0
29.11.2011 10:31

Agrippa

Re: Sluší jim to.

komu? On je takovej tucťák, že to mlátí dveřma, ona ošklivá jak noc.

Ale pravda je, že se tak k sobě hodí ;-D

0/0
12.12.2011 18:52

hakari.takara

nerozumim Vojtovi

je to dcela sikovny kluk, mohl by mit zenskejch na kazdym prstu deset a misto toho si nabrnkne matku od dvou deti a jeste ke vsemu vdanou... to se podle me nedela... A ta Tana je kapitola sama pro sebe.

+2/0
28.11.2011 12:49

Ratan Bumerangovič

tak na randeni je to ok

pokud by zacali bydlet spolu, tak skonci driv nez zacnou. Tyhle dva k sobe proste nepatri ... at uzivaji randeni a postel a nezkouseji se nejak vazat ...

+1/0
28.11.2011 9:34

Mražená spermie

***

Vojta Dyk (Dub) vždycky říká:" Taťáno, ty mě znáš z tý lepší stránky, ale až mě poznáš z tý špatný stránky ! Já donutím lidi až k pláči ! "

0/0
27.11.2011 22:00

svarak_z_krabicaku_nesmazatelný

Joj, mingule

Ještě, že je ta hérečka, tak může být ráda, že nemusí půl roku dělat (a nebrat prachy).

0/0
27.11.2011 21:50

D.E.S.

no nevím ..

ale o ní bych si neopřel ani kolo. Je to docela ošklivka a ještě k tomu dost volítaná ...

+4/0
27.11.2011 21:34

TylerDurdon

Re: no nevím ..

no tak zrovna tudle bych z postele nevykopal....

0/0
27.11.2011 22:55

misaviki

Přeju jí štěstí

Vojtu Dyka jí přeju, myslím, že jí mnoho žen závidí ;-)

+1/0
27.11.2011 18:08

Posel z Liptákova IV.

Re: Přeju jí štěstí

Kdyby jen žen... ;-D

+2/0
27.11.2011 18:15

Gogsa

Re: Přeju jí štěstí

;-D;-D;-D

0/0
27.11.2011 22:31

von-bis

Re: Přeju jí štěstí

;-D;-D;-D

0/0
29.11.2011 10:29

Duke._._Nukem

Re: Přeju jí štěstí

zavidet vztah..,no potes koste...8-o

0/0
27.11.2011 19:33

Posel z Liptákova IV.

Já jí toho Vojtu Dicka přeju...

Táňu jsem měl vždycky rád a chápu, že si potřebovala najít nějakýho zajíčka R^

0/0
27.11.2011 17:10

3ska

asi jsem uz stary

Nedokazu pochopit, jak nekdo dokaze s takovou lehkosti rozbit rodinu a znicit detem detstvi.

+13/0
27.11.2011 16:03

Posel z Liptákova IV.

Re: asi jsem uz stary

To je ale v tomhle národě normální. Nevím, jestli to souvisí s českým ateismem, ale pro Čechy není rodina žádnou hodnotou, hlavní je přece užívat si života plnými doušky, oujéééé [>-][>-][>-]

+4/0
27.11.2011 17:21

adua

Re: asi jsem uz stary

Nesouhlasím s Vaším názorem. Nemá to nic společného s ateismem, ale s tím, že i ženy mají právo žít vlastní život a nebýt obětí. Vždyť dnešní ženy jsou přetěžovány, mnozí muži jimnepomáhají   a ženy kromě práce, mají  ještě povinnost o domácnost a děti. Muži si potom často nacházejí milenky, které nejsou ztrhané a unavené.  N   z Z mnohých žen se stávají novodobé otrokyně. Pozoruji dění kolem sebe a vidím převážně ženy, jak rvou tašky nákupů na sobotu a neděli. Ptám se, kde jsou muži? Určitě pro pí. Vilhemovou nebyla změna jejího osobního života jednoduchou záležitostí ., ale moc ji to přeji. A co se týká dětí, ty určitě nestrádají, třeba je to takhle pro ně lepší, nevím, jak fungovala rodina předtím, třeba byly hádky na denním pořádku atd. Děti mají nyní třeba více klidu a pohody.  :-)

+2/0
27.11.2011 18:03

Posel z Liptákova IV.

Re: asi jsem uz stary

přesně tak, život ženy je důležitější, než život dítěte !!

0/0
27.11.2011 18:15

Morgiana

Re: asi jsem uz stary

Dulezite jsou oba . Pokud zena odejde ze vztahu. ktery ji neuspokojuje je pravdepodobne , ze bude stastnejsi a tim by mohly byt stastnejsi i jeji deti. Neznam pripad, kde by manzelstvi bylo v rozkladu a deti by nic necitiíly.

+1/0
27.11.2011 20:05

IfčaX

Re: asi jsem uz stary

A viděla byste to tak i obráceně? Když by muž s dětmi odešel ze vztahu, který jej neuspokojuje?  Aby tedy děti byly jen s ním (popř. novou maminkou) šťastnější, než kdyby musely zažívat vztah v rozkladu?

Já samozřejmě vím, že někdy člověk při výběru partnera šlápne tak totálně vedle, že děti - neděti, prostě jiná možnost než jít od toho, není. Ale myslím, že by tam měly být podstatně silnější argumenty, než že jednoho z nich vztah "neuspokojuje".

0/0
27.11.2011 20:20

Nikol83

Re: asi jsem uz stary

Nesouhlasím s rozbíjením rodiny, ale rozhodně nemůžu také souhlasit s tím, aby se žena stala otrokem manžela a svých dětiček a na sebe nemyslela vůbec. Musí zde být určité hranice.

0/0
28.11.2011 22:35

martinova

Re: asi jsem uz stary

Ona jde z filmu do filmu (nevím proč, není o nic lepší nž jiné herečky její generace) a její muž je celkem neznámý produkční. Pochybuju, že by ji nějak ušlapával a nutil otročit. Naopak, v tichosti podporoval její kariéru. Poznala ho při natáčení a jako jiné nezralé osoby se zamilovává do svých hereckých partnerů či mužů ze štábu i dál. A neodešla od muže, aby si pak našla Dyka, nýbrž začala si s Dykem a v důsledku toho opustila manžela. Vypadají spolu jak Mooreová s Kutcherem a dopadne to předpokládám podobně. To se tedy měla radši zapřít a vychovávat děti dál s jejich tatínkem.

0/0
30.11.2011 23:44

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: asi jsem uz stary

"i ženy mají právo";-D;-D;-D

radši už nic nepiš:-P

+3/0
27.11.2011 22:36

adua

Re: asi jsem uz stary

Myslím si,že má každý právo na svůj názhor. Je to demokratické. Muži neradi slyší pravdu. A co se týká výchovy dětí jsou na ni dva muž a žena. Při početí se na tom také podíleli dva. To k minulému příspěvku. Muži zamyslete se nad sebou a nad svým chováním.;-D Dávno už nejste "pány tvorstva", ženy mnohdy vydělávají více než vy a tudíž jsou i nezávislé.;-D

+1/0
28.11.2011 9:08

RIHAND

Re: asi jsem uz stary

každý má život takový jaký si ho udělá a nikomu z venčí nepřísluší právo na hodnocení...jinak k výše uvedenému lehce feministickému vyjádření uvádím, že ženy se svou nezávilslostí mnohdy neumí pracovat, pořád kolem sebe vykřikují, jak jsou samostatné a kolikrát to skoro vypadá, že se snaží mužům jenom vracet ta léta utlačování. Muži i ženy nakládají s nezávislostí žen jak se jim to zrovna hodí, takže bych se tím moc neoháněla. Role by jistě měly být vyrovnané, ale jsou prostě věci, které lépe ovládá muž a naopak. Pokud oba stejně pracují a bydlí v paneláku, měli by se podílet na údržbě domácnosti oba. V případě, že bydlí v rodinném domku a mají hospodářství, musí být práce rozdělené stejně, přičemž muž mívá větší fyzickou sílu, takže je jistě potřeba, aby dělal jiné věci než utírání nádobí.....prostě jak se kdo zařídí...

0/0
28.11.2011 12:07

AQT

Re: asi jsem uz stary

Já myslím, že to nemá co dělat s tím, zda se jedná o muže nebo ženu. Zbytečně rozbíjet fungující vztah a ničit  rodinu a zázemí dětem považuji za nemorální, ať ji způsobí kdokoli. U Wilhelmové to na mě navíc už delší dobu působilo, že hledala jen povyražení. Nejdřív se snažila o Čadka, ale ten asi neměl dost odvahy a možná se mu ani natolik nelíbila, aby se s ní pouštěl do nějakých větších akcích. Pak se jí to povedlo s nějakým ...Dykem. To je celé, jen ten Čadek byl podle mého názoru mnohem víc sexy, ale to je věc názoru. Pokud byla přetěžovaná, nespokojená nebo ji dokonce manžel týral, jak nedávno kdesi naznačovala, pak nechápu, že předtím vykřikovala do světa, jak je skvělý a ona v manželství spokojená. Spíš to na mě působí dojmem, že manžela si brala z rozumu coby potenciálního živitele a otce svých dětí, ale asi to nebylo ono v sexu, tak si po čase, když ji to už nudilo a rodinu už měla, našla holt někoho na sex.

0/0
29.11.2011 10:49

tabasco

Re: asi jsem uz stary

a jsme zase u toho věčného fňukání žen o tom, jak to mají těžké. sakra naučte si partnery vybírat hlavou a né rozkrokem a uvědomte si, že patrnera nepřevychováte. prostě si najděte takového, který Vám bude doma pomáhat. !!

+1/0
28.11.2011 10:49

tabasco

Re: asi jsem uz stary

tohle je reakce na adua výše

0/0
28.11.2011 10:52

svarak_z_krabicaku_nesmazatelný

Re: asi jsem uz stary

Adua, ty jsi dobrý komik. Takže žena, která zahne, má právo na svobodu a jde za štěstím. Chlap, který zahne, je sviňák, který jen hledá nové masíčko.  ;-D A jinak dobrý, prášky zabírají?

0/0
29.11.2011 14:48

Toranoko

Re: asi jsem uz stary

Pokud rodina nefunguje, jaka je v ni hodnota ? Ja osobne bych rada, aby me deti mely se zivotem spokojeneho tatu a se zivotem spokojenou mamu, protoze frustrovani rodice jim zadne extra vzory nepredaji.

Pokud se dite vida s tatou i s mamou a nemusi k tomu zit v centru jejich sporu, je to pro nej urcite lepsi, nez kdyz kolem sebe vidi, jak spolu muz a zena nedokazou vyjit. Muj nazor, a to rodinu povazuju za jednu z nejvyssich hodnot, ne ovsem rodinu za kazdou cenu.

0/0
27.11.2011 20:07

dlouhe usi v trave

Re: asi jsem uz stary

Mate recht.

0/0
29.11.2011 20:36

martinova

Re: asi jsem uz stary

A to jako když nějakou ženskou svrbí , hned to znamená, že rodina nefunguje? Ne,to znamená pouze tolik, že za uspokojení svých choutek dají lidi i šťastné dětství svých dětí!

+1/0
30.11.2011 23:47

Mýval

Re: asi jsem uz stary

kdyz chytne stara stodola, je to poradny ficak. obvykle za cas vyhori a nic nezbyde.. Mam zkusenosti z okoli - od brachy, meho muze a jeho ex, a nejlepsiho kamarada..

0/0
28.11.2011 5:58

marketka13

Re: asi jsem uz stary

nezlobte se ale Vy jste u toho byl/byla? Jak vite, ze to bylo s lehkosti?? Jenom protoze tady verbalne nezvraci, jaky to manzelstvi bylo sileny (bez ohledu na skutecnost), nedela sceny, nehaze vinu na cely svet (asi je jasne, na koho myslim ;-), tak to jako bylo jednoduche? A co kdyz deti jsou radeji, ze neziji v nejakem domacim dusnu, ze se vidaji s rodici, kteri se nehadaji, atd...ja nevim ale takhle sazet soudy mi pripada dost kratkozrake.

+4/0
27.11.2011 17:45

Mýval

Re: asi jsem uz stary

Marketko, napis to stejne za par let. Toto je typicka vymluva odchazejicich manzelek. Ex meho muze neco podobneho uvadela jako duvod odchodu od rodiny. A jeste pry strasne kricel. Za tech nekolik let vim, ze je to nejtolerantnejsi chlap, ktereho jsem kdy potkala.. vetsinou je to tak, ze chlap podvedome tusi neveru - ale nevi proc ma najednou x sluzebek, proc travi vikendy se syny sam a pod..

0/0
28.11.2011 6:05

marketka13

Re: asi jsem uz stary

Dobry vecer. Pokud jsem clanek dobre precetla, Tatiana Vilhelmova nikoho z zadneho kriku nevini. Navic se nikde neuvadi, ktery z nich slovo ' rozvod' vyslovil jako prvni. A uz vubec nevime, co si o tom jejich deti mysli. U Vaseho vztahu ani u vztahu Vaseho partnera s jeho Ex nejsem, tudiz nemam zadne duvody soudit kdo co jak komu... a stejne tak to plati u medialne znamejsich lidi. Neveru tusi 'clovek' jakehokoli pohlavi ;-). Treba se proste k sobe jen nehodili, Vy se k sobe hodite, tak hlavne ze to funguje. M.

+2/0
28.11.2011 21:02

AQT

Re: asi jsem uz stary

Hmmm, a když to manželství bylo tak šílené, proč v minulých rozhovorech tolik opěvovala manžela? Tomu moc nerozumím.

+1/0
29.11.2011 10:54

st.1

Re: asi jsem uz stary

ach bože, jak víš že s lehkostí ? jo oni o tom psali pisálci, co ani neumí pořádně  česky ,nemají charakter ani osobnost ? tak to jo ... to je jiná ,když je v bulváru černy na bílým;-D

 a vlastně co je ti do toho - zaměť si před svým prahem............

0/0
27.11.2011 18:52

Duke._._Nukem

Re: asi jsem uz stary

tak dick rozhodne jeji manzelstvi nerozhodil..

0/0
27.11.2011 19:34







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.