Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ještě jste nepotkala toho pravého? Může za to antikoncepce

Věříte na lásku na první pohled? Příroda také. Nedávné studie však zjistily, že zákony přitažlivosti může negativně ovlivnit antikoncepce. Tyto záludné pilulky prý dokáží zabránit nejen početí, ale i pravé lásce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

markytanka

vůně

Můžete mě třeba ukamenovat, ale souhlasím s článkem:)

Mám za sebou pár vztahů a můžu říct, že chlap vám prostě vonět musí:))

Nedovedu si představit, že by mi chlap nevoněl při líbání (dech) a to nemluvím o zubní pastě atd:), na krku, na břiše atd.. každý člověk vydává nějaký pach.. a nemyslím ten upocený z celého dne ;-), a ten je prostě rozhodující.. 

Pro mě alespoň ano... Pokud mi chlap nevoní, i kdyby vypadal jako Clooney nebo Pitt, nemůžu s ním být ;-)

A jelikož HA s přestávkami beru již 16 let, můžu jen potvrdit slova v článku... holt je to tak, jen jsou někteří vnímavější a jiní ne :)

0/0
29.11.2011 16:48

stella.a

riziko

Mám tedy dotaz, jak se jinak účinně chránit před otěhotněním? Kondomům úplně nevěřím, sice je používám (spolu s horm. antikoncepcí), ale spíš jako prevenci chorob- a stalo se mi kolikrát, že prasknul. V době, kdy jsem nebrala hormonální antikoncepci, jsem pak vždy letěla na pohotovost a žebrala o postinor,což je samozřejmě ještě 100x krát větší svinstvo (jako když sníte najednou běžnou hormonální antikoncepci na celý měsíc). Navíc pokud se chráním jen kondomem, tak si to neužiju a pokaždé se stresuju, že praskne.

Teď tedy pro zamezení těhotenství a chorob hormonální antikoncepci + praktikuju kondom + ideálně ještě přerušovanou soulož.

0/0
26.11.2011 10:07

Hroznej puberťák

Re: riziko

HA + kondom + přerušovaná soulož, to je dobrá hysterie...

0/0
26.11.2011 14:45

tabasco

Re: riziko

investuj do kvalitnějších kondomů spolu s lubrikantem. pak se nebudou tolik trhat, protože to bude pěkně klouzat.

0/0
28.11.2011 15:30

markytanka

Re: riziko

naprosto stačí HA... vl.zkušenost.. když žena bere opravdu pravidelně!...

0/0
29.11.2011 16:50

vlahos_rosret

No jasne

nezalezi, ze neumis varit, hlas mas jako kdyz si bejk chyti koule do retezu,nestaras se o sebe atd. Za vsechno vlastne muze antikoncepce.

0/0
24.11.2011 7:32

marion08

Článek

-je totálně kravina !Kdo může tohle napsat a ještě brát za to peníze8-o

+1/0
24.11.2011 0:00

tabasco

Re: Článek

máte nějáký výzkum, který zpochybňuje to, že hormony mají vliv na výběr partnerů, nebo jenom hysterčíte?

0/0
28.11.2011 15:31

Profesionální neúplatný diskutér

Za to nemůže Antikoncepce

Za to může nezměrná hloupost pětatřicítek a spol., které prý mají na děti dost času ...

+4/0
23.11.2011 23:56

Hroznej puberťák

Re: Za to nemůže Antikoncepce

Tak tam je to jedno, těm už stejně ujel vlak...

0/0
24.11.2011 0:04

vlahos_rosret

Re: Za to nemůže Antikoncepce

proc? Dnes neni problem mit dite ve 45

0/0
24.11.2011 7:32

Hroznej puberťák

Re: Za to nemůže Antikoncepce

"není problém" ;-D;-D;-D

0/0
24.11.2011 8:48

DrJ87

Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

Já bych se taky zaškatulkovala do jednoho.

Rozhodně nerada cpu do sebe chemii. HA jsem měla jednou v životě, tři měsíce, stačilo (paradoxně zrovna v období, kdy jsem neměla partnera, bylo to ryze z důvodu úpravy cyklu, který mi několik měsíců stávkoval). Nikdy jsem neměla menses optimální, vždy to bolelo, někdy víc, někdy míň, ale s HA ta bolest byla asi stokrát horší. Zvětšily se mi prsa, což mě taky zrovna nepotěšilo :-) a byla jsem taková opuchlá, necítila jsem se dobře.

Je to proti přírodě... teoreticky u ženy, která má děti a už žádné nechce, je jedno, jestli ovuluje, ale u mladé holky, která do budoucna děti chce, si myslím, že to může být problém a může mít problém s otěhotněním, obvzláště když bere HA třeba 15, 20 let...

+3/0
23.11.2011 23:27

DrJ87

Re: Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

Ve zlepšení pleti nevidím takovou výhodu, to zlepšení nebývá zas tak

markantní a po vysazení se to rozjede znovu... A cyklus mám vcelku

pravidelný i bez HA, což tedy asi každá takové štěstí nemá. A nakonec, jsou i jiné metody, než jen HA (mimochodem, teď mám dvě

kamarádky v očekávání, ač mimčo neplánovaly a HA braly). Chce se taky

trošku zajímat, jaké jsou možnosti.

+2/0
23.11.2011 23:28

Vass

Re: Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

Spíše bych řekl, že HA "braly". Dneska se s tím moderní nanynky moc nemazlí, zapoměla jsem vzít, no nic se neděje, zítra si vezmu, ups zase to nevyšlo, no co vzít to 3x v týdnu je v poho. Nebo vezmu si prášek, jdu na party zkalím se, sjedu se... hulím jak fabrika...

Ta zodpovědnost v braní HA (když už jí tedy beru, tak by to mělo mít smysl) co vidím okolo sebe je tristní. Chudáci chlapi co se na to spolehnou. ;-)

+1/0
24.11.2011 7:49

roedor

Re: Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

jj, taky tu bezstarostnost v braní HA nechápu. Já si HA nechala předepsat po důkladném uvážení, až po nalezení stálého partnera, se kterým chci být napořád:-) a co se týče braní, tak jsem až trochu paranoidní, mám nastavenou upomínku v mobilu i PC a poctivě beru.

0/0
24.11.2011 8:40

Scarlett from Scottland

Re: Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

já si taky velice hlídám, abych brala HA poctivě a kolikrát mám také upomínku v mobilu, hlavně při cestování. Ale třeba moje kamarádka si s tím hlavu nelámala. Pár dní po sobě si jí nevzala a pak to sezobala najednou 8-o pak se hrozně divila i neustálým beďarům na obličeji....

0/0
24.11.2011 8:58

roedor

Re: Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

taky nejsem nadšená, že HA beru, ale je to prostě celkem spolehlivý prostředek pro zabránění otěhotnění. Z jiného důvodu bych ji nebrala. Menstruaci jsem neměla pravidelnou nikdy a nikdy mě to netrápilo, každé tělo je jiné a těch propagovaných 28 - 30 dní na jeden cyklus je prostě ideál nebo průměr, což já nejsem:-)

0/0
24.11.2011 8:43

Henri von Losaria

Re: Tak se to tu zase rozděluje na dva tábory...

"je to proti přírodě" - to bydlet v domě taky...

0/0
24.11.2011 16:59

jankozeluh

žena zná jen jednu vůni,

vůni prachů

0/0
23.11.2011 23:04

AlBunda

Re: žena zná jen jednu vůni,

a ty žádný nemáš,co?

+1/0
24.11.2011 0:50

jegkansnakkenorsk

účinky HA

HA jsem brala od 16ti a vysadila po 6 letech před pár měsíci, protože nyní nemám stálého partnera a brát HA "jen tak" mi přijde zbytečné. Za sebe mohu potvrdit, že člověk cítí zásadní změnu. Ať už co se týče libida - člověk najednou na sex místo téměř vůbec myslí velmi často. Taky jsem hodně zhubla, i když jsem životní styl či jídelníček nezměnila. I co se týče psychiky - nálad atd., pociťuji změnu. Ano, a také mám pocit, že mě přitahuje jiný typ mužů. Vůně protějšku hraje vždy velkou roli, i když ne zásadní. (ostatně, pokud vás někdo přitahuje fyzicky dle vzhledu, obvykle vám i voní). Podle mých zkušeností však HA ovlivňuje i jiné aspekty co se týče toho, jak vnímáte opačné pohlaví. Avšak neříkám, že to není subjektivní. howk

+2/0
23.11.2011 22:46

nebavimevymysletnicky

Buďme rády, že tady antikoncepce

je. A že máme možnost se rozhodnout jestli ano nebo ne. A to, že nepotkáte pravého? No toho možná nepotkáte ani bez antikoncepce;-D;-D;-D

+2/0
23.11.2011 22:38

jjyyyj

Voní/nevoní, to je jasné !

Jen bych chtěl potkat toho (tu) degenerátor/a/ku lidských sexuálních vztahů, která/ý to blbě pochopil/a nebo blbě přeložil/a, osobně. Co za hovadiny to zase píše ?

Jak, bez antikoncepce ?  Copak antikoncepce jsou jen pilulky ? Pořád je nejdůležitější antikoncepcí prezervativ !!! Hlavně při hledání partnera nebo partnerky ! Ať si Papa Raci lítá po světě za čí chce peníze a tvrdí si co chce !

+3/0
23.11.2011 22:33

Danny_Kay

To jsou...

...kecy. Podle pachu si vybiraji mozna tak motyli, ale ne lide...Jo, mozna tam je 2% nejaky vliv...

0/0
23.11.2011 20:58

PetrP7

Re: To jsou...

No já bych ty nevědomé podněty tak nepodceňoval. Jinak by se člověku líbila každá, která se vejde do poměrně širokých mantinelů... ale ono to tak není, co???:-P

+2/0
23.11.2011 21:18

Yanajedna

Re: To jsou...

Jo, to budeš říkat do té doby, dokud nepotkáš ženskou, co ti bude opravdu vonět ;-)

+1/0
23.11.2011 21:50

Hroznej puberťák

Re: To jsou...

Jako takovou, co na sebe neleje hektolitry otřesnejch "voňavek"? :-P

+1/0
23.11.2011 22:32

nebavimevymysletnicky

Re: To jsou...

Jo Chanel no. 5.

0/0
23.11.2011 22:38

Agrippa

Re: To jsou...

Fuj, Chanel #5

0/0
23.11.2011 23:00

Hroznej puberťák

Re: To jsou...

Přesně tak, fuj ;-D

+1/0
23.11.2011 23:02

Yanajedna

Re: To jsou...

To já nevím, jaká ti voní :) Ale z mé zkušenosti, pokud mi někdo padne "do nosu", tak jsou nějaké voňavky zcela bezpředmětné.

0/0
23.11.2011 23:19

Ranuncul

než kondom to radši chemii

To je těžký, já tu chemii taky do sebe nerada cpu, to jsou furt nějaký články že utlumujou chuť na sex, že vám partner nevoní, že je větší riziko embolie a já nevim čeho ještě, ale prostě ji nevysadím. Pro mě je větší zabiják chuti na sex to, že bych měla souložit s kondomem, to je jak dělat to s gumovým robertkem. Parkrat jsme na to s pritelem museli pristoupit kvuli antibiotikum a bylo to hrozny, ani jeden jsme si to neuzili. Ale docela se tesim na to az se jednou budem pokouset o dite, jsem zvedava jaky to bude bez prasku :D (prasky jsem zacala brat jeste pred prvnim stykem, tradicne kvuli akne :D)

0/0
23.11.2011 19:42

psykoig

Re: než kondom to radši chemii

Kdyby Váš partner byl schopný, tak zjistíte že to jde i uplně jinak.. Partnerka nebere antikoncepci, spíme spolu již 3 roky bez ochrany a nikdy se nestalo že bych se neukorygoval. A je tak nejlepší, když si ubereme tu jedinou věc která se v tomhle případě nesmí..:)

+3/0
23.11.2011 19:45

EU Man

Re: než kondom to radši chemii

hm...buď máš fakt štěstí, nebo je problém trošku jinde....:-/

+4/0
23.11.2011 20:19

MarkoSX s banem

Re: než kondom to radši chemii

jak píše EU Man, problém je asi opravdu někde jinde ;-);-D

0/0
23.11.2011 20:42

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

Proč by? Co si myslíte, že se ponejvíce praktikovalo před rozšířením HA? Kondomy to nebyly.

0/0
23.11.2011 20:51

sport_is_my_life

Re: než kondom to radši chemii

A když je přerušování tak spolehlivé, tak proč se tenkrát "muselo" brát tolik mladých párů, kde mladinké dívky byly s outěžkem? ;-)

0/0
23.11.2011 20:55

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

Inu - každá metoda (a tato zvlášť) je tak spolehlivá, jak je spolehlivý ten, kdo ji provádí. :-)

0/0
23.11.2011 20:58

AAA2

Re: než kondom to radši chemii

a potratu bylo 3x vice nez dnes. jo, nikdo ucenej z nebe nespadl :)

0/0
23.11.2011 21:00

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

Ale houby - mluvíme o době, kdy nebyly ani inetrrupce. Tahle metoda je opravdu stařičká. Jasně že se spolehlivostí se HA nedá rovnat. Ale slušně fungovat může.

+2/0
23.11.2011 21:05

sport_is_my_life

Re: než kondom to radši chemii

Interrupce byly prováděny již ve starověku ;-) Zmínky jsem našla už okolo roku 2000 př.n.l.

+3/0
23.11.2011 21:10

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

Jo, to máte pravdu... ale určitě ne v rozsahu "třikrát víc než teď".

+1/0
23.11.2011 21:11

sport_is_my_life

Re: než kondom to radši chemii

Těžko říct, statistiky se asi nevedly. Stejně tak se nevedly statistiky o odložených či zabitých dětech nebo matkách a dětech, které zemřely při porodu. Ale stačí se podívat o pár desítel let zpět, kolik žen po přerušované souloži a následném nechtěném těhotenství umíralo po podomácku provedené interrupci pletací jehlicí. V lepším případě měli jen "doživotní" zdravotní problémy.

+1/0
23.11.2011 21:15

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

Však jo - viz výše (nebo níže... už ani nevím). Nemyslím, že je to obecně doporučeníhodná metoda. Ale individuelně může fungovat velmi dobře i u zcela normálně plodného páru.

0/0
23.11.2011 21:18

sport_is_my_life

Re: než kondom to radši chemii

Spolehlivost této metody je cca 75%. Osobně bych se jen na ni nespoléhala, pokud by mi případné mimino tak úplně nevadilo. Min 7 dní z cyklu k tomu používat bariérovou antikoncepci a doufat, že nepříjde nečekaný stres, který by mi posunul ovulaci a všechny výpočty by šly do háje. 

Trocha počtů - 3 roky = 156 týdnů; 1 cyklus = 4 týdny (modelový); tzn 39 cyklů a 39 plodných týdnů. Vezmu-li v průměru 2 styky na týden (netuším, kde je váš průměr) tak je to za ty 3 roky 78 styků, ze kterých by "mohlo něco být". Přenásobením 25% vyjde zhruba 20 rizikových styků za ty 3 roky. Ufff, to by na moji psychiku nebylo ...

0/0
23.11.2011 21:06

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

Jenže těch 75% je průměrná spolehlivost.... Takže záleží na partnerovi. Může být i skoro stoprocentní. No, já bych na ni taky nespoléhala - fakt to nepropaguji. ;-)Jen se mi nezdály reakce, které nazančovaly, že když to příslušný chlap zvládá, tak to bude nejspíš tím, že je neplodný.

+2/0
23.11.2011 21:10

sport_is_my_life

Re: než kondom to radši chemii

Osobně by mi bylo strašně líto partnera, kdyby ho musel v tom nej vytáhnout a já ho dodělala jinak. Klidně kondom, aspoň si to užijeme oba.

0/0
23.11.2011 21:17

IfčaX

Re: než kondom to radši chemii

No... takhle se to nedělá.... (Myslím ohledně dodělávání jinak.) :-) Ale to už jsme trochu mimo téma.

0/0
23.11.2011 21:20

sport_is_my_life

Re: než kondom to radši chemii

Došlo mi to hned, jak jsem to poslala, ale čož ;-D Stejně bych se toho bála, tudíž bych požadovala vytažení radši dřív než později (plus je tu preejakulační tekutina), protože my si jako studenti hold děcko ještě pár let nebudeme moct dovolit ;-)

0/0
23.11.2011 21:25







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.