Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soukromé pasti Vojty Dyka: Dítě nechci, takhle jsem žít nechtěl

Jakub a Petra jsou mladí fotografové, skvěle se doplňují, i když každý vidí svět trochu jinak. Petra odlétá na tři měsíce na stáž do Barcelony a těsně před odletem ji Jakub požádá o ruku. Ta nadšeně souhlasí. Jakub, kterého v dalším dílu seriálu Soukromé pasti 2 hraje Vojta Dyk, netuší, že jeho život změní cizí slečna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

misaviki

.

Měl jí to říct hned, oba by si ušetřili trápení. Jinak skvělý díl, až mi bylo špatně, jak rychle se dostal kam nechtěl....

0/0
27.9.2011 15:51

Hroznej puberťák

Re: .

Mohlo ho varovat už to, jak rychle se dostal tam, kam se dostat chtěl ;-)

0/0
27.9.2011 16:08

IfčaX

Re: .

Tak jsem si to na netu pustila pod vlivem této diskuze...

On se ale tam, kam nechtěl, nedostal zas tolik rychle. Ve filmové zkratce to tak trochu vypadalo. Jeden moment vášnivá soulož, pár drobných epizod - a najednou on stojí a kouká jako puk, že má vybírat tapety do dětského pokoje. Ale v reálu přece mezitím proběhlo několik měsíců, kdy spolu bydleli, každý den se viděli, snad spolu i mluvili, popř. dál spali. A najednou on kouká, kde že to je? Copak byl tu dobu mezitím zfetovaný a neviděl neslyšel nevnímal?

Děvče na mě působilo dojmem poněkud hloupinkým a přenaivním. Nikoli jako mrcha. Jasně, je to věc názoru - ale v předmanželském a předrodinném věku je snad určité střídání a hledání partnerů, včetně i toho že občas ho jedna druhé (popř. ji jeden druhému) přebere, celkem běžné, ne? Nějaké extra velké závazky k sobě přece páry touto dobou nemají...

0/0
8.10.2011 11:55

garii v21.0 (limited edition)

Jde o dva podrazy

Jednak o nevěru - která sama o sobě má velkou vypovídající hodnotu, ale stále se s ní dá něco udělat.

A potom o úmyslné otěhotnění bez vědomí druhého - to už je sviňárna, se kterou moc dělat nejde a ovlivní ji ženská.

0/0
27.9.2011 8:53

Hroznej puberťák

Re: Jde o dva podrazy

Úmyslné otěhotnění bez vědomí druhého ;-D To jsem nevěděl, že píchal v bezvědomí...

0/0
27.9.2011 10:49

mizz13

Re: Jde o dva podrazy

Ale no tak... :) vzdyt vite, jak to bylo mysleno. Bohuzel znam takovy pripad i z realu, kdy holka klukovi tvrdila, ze bere antikoncepci a pak "nahle" a "zazracne" otehotnela... Je to podraz.

0/0
27.9.2011 11:13

linda a jess.

Re: Jde o dva podrazy

Ale no tak. Nedávejte ženě takovou váhu. I muž může rozhodnout o tom, zda zplodí dítě :-)

+4/0
27.9.2011 20:44

_m-

Re: Jde o dva podrazy

A víš kolik holek uvěřilo tomu že "neboj, já dám pozor" - a narozdíl od chlapů pak na to dítě zůstaly samy? Ono je lehký svádět zodpovědnost na toho druhýho.

0/0
7.10.2011 21:40

Mar.Lenka

Soukromé pasti

považuju za výborný projekt televize, všechny díly (i ty starší) se mně vždy líbily a řešily situace, které mohou v mezilidských vztazích nastat.

0/0
26.9.2011 21:44

Santa1

Přežité klišé

Spousta vrstevníků a mladších známých má naopak problém najít holku, která by byla ochotná obětovat svůj dosavadní životní styl rodině. Nebo žijí v manželství, ale chlapi jsou ti, kteří ženu těžce přemlouvají k rodičovství. Role se obracejí, ženské už nejsou ty chudinky, které musí chlapa urvat.

0/0
26.9.2011 19:05

Pentlička

Je mi z toho smutno

Dívala jsem se na to a bylo mi z toho smutno. Jestli tohle je normální chování mladých lidí, tak potom je s naší civilizací amen. Morálka naprosto v čudu. On miluje jinou, ale sotva má příležitost, zahne s další, ke které absolutně nic necítí. A není to jen úlet, je to paralelní vztah. A ona ví, že on má jinou a klidně s ním vleze do postele. A narodí se dítě. Na které se tatínek ani v porodnici nepodívá. A maminka s ním zůstane sama. Hnus, humus.

0/0
26.9.2011 18:49

linda a jess.

Re: Je mi z toho smutno

Svět se v prdel obrací. I ta anketa mluví za vše.

+2/0
26.9.2011 21:49

lezici_spici

když odhlídnu od toho

že to je seriál a zkusím si připomenout, že tohle se opravdu mohlo někomu stát, tak mě zaráží jedna věc.

Všichni tu řešíte Jakuba, jaký je podrazák, ale že to celé začala ona, která rozbila velice dobře fungující vztah, to tu žádné z přítomných dam asi nevadí, že? Zřejmě je to v pořádku ... :-(

0/0
26.9.2011 18:07

b.bombicka

Re: když odhlídnu od toho

Přesně tak, díl jsem viděla a vidím to úplně stejně. Ona byla ta, která sbalila zadanýho chlapa a šla na to tvrdě.

0/0
26.9.2011 18:09

dzarca89

Re: když odhlídnu od toho

souhlasím:)

0/0
27.9.2011 10:18

martina111

Re: když odhlídnu od toho

Vidím to taky dost podobně.. přesto že to je seriál, bylo mi ho vážně líto. Dobře, sice teda chvíli myslel místo mozku jiným orgánem, ale tohle je za to vážně moc krutý trest.. když si představím, že se to klidně může někomu vážně stát. No nepřála bych to nikomu a ta ženská byla vážně příšerná mrcha.

0/0
26.9.2011 18:19

Gina7

Re: když odhlídnu od toho

no a ta priserna mrcha skoncila jak? Sama s ditetem...to je tedy vyhra. Nevim kdo byl nakonec potrestany vice, jestli on ktery se proste sbalil a odesel a zije si dal svuj svobodny bezstarostny zivot (no jasne bude ho to stat nejake prachy) nebo ona, kterou to taky bude stat nejake prachy (dite neco stoji) a bude na nej sama, bude k nemu v noci vstavat, starat se o nej a na nejaky dalsi vztah ma s miminem sanci asi 1 procento.

0/0
26.9.2011 20:28

martina111

Re: když odhlídnu od toho

No otěhotněla zřejmě naprosto cíleně (apoň tak jsem to pochopila), tak co čekala.. to, že od ní neutekl hned bylo docela charakterní, ale nevyčítala bych mu, že to nezvládl.. ona má svůj domeček, alimenty, zaplacenou hypotéku a dítě a na vztah hold měla jít trochů férovějc. ;-D

0/0
27.9.2011 7:25

Luxy

Re: když odhlídnu od toho

já to tak necítím. myslím si, že právě on se choval celou dobu dost nezodpovědně. on byl ten, kdo měl vztah a začal si s jinou, tím nechci říct, že ona, Anežka, nebo jak se jemnovala, je čistá, věděla, jak se věci mají. každopádně on nebyl schopen nést odpovědnost za své chování. místo kupování velkého rodinného auta a domu v době, kdy si nebyl jistý, že je to dobře, to měl řešit a ne se jenom zadlužovat. myslím si, že to neměl nechat dojít tak daleko, měl to řešit hned a ne zbytečně dávat naději na společnou spokojenou budoucnost.

0/0
27.9.2011 9:25

martina111

Re: když odhlídnu od toho

No asi bych měla souhlasit, že vinu nesou oba. :-) Ale, že by byla ta Anežka čistá, to se mi vážně nezdá.

0/0
27.9.2011 15:30

rosona

Re: když odhlídnu od toho

A proč si s ní tedy začínal, když byl zadaný ? Sotva vytáhla paty z domu, byl jí nevěrný Rv

0/0
26.9.2011 18:22

Cephaelis

Re: když odhlídnu od toho

Nezlobte se, dámy, ale na nevěru jsou vždy potřeba dva. Když vás začne ostře a vytrvale uhánět nějaký chlap, tak mu podlehnete a budete se cítit nevinné, protože ON si začal? Co se tohoto příběhu týče, tak holka-manipulátorka to prostě zkusila a povedlo se jí to jen proto, že narazila na blba, který neví co chce. Že si moc nepomohla, zjistila bohužel až na porodním sále. Oba dostali, co si zaslouží.

+1/0
26.9.2011 19:17

_m-

Re: když odhlídnu od toho

R^

0/0
7.10.2011 21:42

Brundi

Re: když odhlídnu od toho

Dil jsem tedy nevidela, ale na neveru musi byt vzdycky dva. A vzdycky nese vetsi dil viny ten zadany, protoze ten predevsim ma byt zodpovedny ke svemu partnerovi...

0/0
26.9.2011 21:33

Petrovsky

HAHA

Tak po přečtení zdejších příspěvků mám pocit, že sem píšou jen méně duševně čilí lidé. To tu fakt debatujete nad dějem jednoho dílu filmového seriálu????;-D;-D;-D A co cesty domů, tam je taky dost dramat, že?:-P

+1/0
26.9.2011 17:51

Lippy

Re: HAHA

Myslím že Pasti jsou mnohem smysluplnější projekt něž nějaká seriálová limonáda a pokud ti vadí že se tu o tom diskutuje tak sem prostě nelez a je to ;-)

0/0
27.9.2011 13:25

Petrovsky

Slabší díl

Tenhle díl patřil k těm slabším. Celý se táhl a místy dost nudil. Kuní xicht v podobě Anežky byl ale vybrán dobře.

+1/0
26.9.2011 17:49

jirijane

soukromé pasti

Anežka ho vyloženě uhnala.Jistě neměl s ní spát,ale občas ujede každej.Snažil se chovat odpovědně,udělal pro ni dost.Byla to jen vymyšlená situace,možná že se to děje běžně.Ale pořád bylo lepší,že odešel,než aby s ní byl dál a nešťastnej.To dítě by to odneslo nakonec nejvíc.V našich životech je tolik podobnejch situací.Neříkejte,že ne.Ne každý je připraven na skutečnej život.Všem,kteří nechybovali a vzali si toho pravého závidím.

+1/0
26.9.2011 17:38

meerkat

Re: soukromé pasti

obcas ujede kazdy?? No, tak z takovyho nazoru je zase spatne mne.

0/0
7.10.2011 19:06

_m-

Re: soukromé pasti

Jistě - občas ujede každá.......:-P

0/0
8.10.2011 12:54

deméter

jo vojta dyk je proste kanec...

takovy si delaji deti jak se jim zlibi a my se jim pak o ne starame !!;-O

0/0
26.9.2011 16:01

Gina7

Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

Pokud to dobre chapu, dotycny si s Anezkou poridil to dite dobrovolne, jen si to poradne nepromyslel (ale snad je svepravny). A potom najednou zjistil, ze vlastne zadne dite nechce a vyparil se. A co ta zenska? Co to dite? Dovedete si to predstavit naopak, zenska otehotni, dite se narodi, moc rve, zenska se nevyspi, tak se sebere a preda dite chlapovi se slovy "takhle jsem si svuj zivot nepredstavovala", ty jsi to dite chtel tak se starej. 8-o

+1/0
26.9.2011 14:21

Wabo

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

Podle ankety ale vidíte, jaký je dnešní - zřejmě převažující - převažující pohled na svět: neřešit, nebrat nic vážně, bavit se, užívat si, "nevaž se- odvaž se" a když dojde na nejhorší, vzít roha. Před dítětem, před dluhy, před jakoukoliv jinou odpovědností.

0/0
26.9.2011 14:59

veselabublinka

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

Opravdu jste neviděla! Anežka věděla že má přítelkyni a vlezla mu to postele!

0/0
26.9.2011 15:27

mamina2

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

To sice ano, ale on se zase nijak výrazně nebránil. A nejen ten první večer, ona u něj měla nastěhované i věci.

0/0
26.9.2011 15:33

Wabo

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

No vidíte, tak i na Anežku se ten životní styl užívání si bez morálních bariér a zodpovědnosti vztahuje. A ten její nabíječ to neviděl?

0/0
26.9.2011 15:33

_m-

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

A on nevěděl, že má přítelkyni???????????

0/0
7.10.2011 21:43

TylerDurdon

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

celkem dulezity a zasadni atribut nezminujete, a to ze Anicka je/byla celkem slusne vylizana.Nehlede na to, ze on si s ni dite neporidil, ona si ho vedome poridila s nim...;-)Rv

+1/0
26.9.2011 15:51

b.bombicka

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

No dítě si s ní dobrovolně nepořídil, ona ho postavila před hotovou věc.Nebylo tam teda řečený, zda mu řekla, jestli bere antikoncepci, ale předpokládám, že ano - tyhle ženský to tak dělají a pak to nazvou "nehodou" :-/  Je mi z toho na blití. On dítě nechtěl! Měl jinou představu o životě, ale nezachoval se jako hajzl, tu zbouchnutou pipku si vzal a pak dělal, co chtěla ona - baráček v satelitu (hnus) atd. a musel fotit, co nikdy nechtěl a čím pohrdal. Je opravdu lepší se "kvůli" dítěti zapřít, být celý život nešťastný a dělat, co musim a ne co chci? To dítě to stejnak vycejtí, jako vycejtí chladný vztah mezi rodiči. Dítě není blbé!

0/0
26.9.2011 18:12

Cephaelis

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

Když s někým spíte, musíte vždy počítat i s tím, že z toho může být dítě. Kdo je na dítě nezralý, nemá mít sex nebo používat dvojité jištění. Být free chlapem, tak bez kondomu ani ťuk. Pokud vše nechá na ženské, kterou nota bene ani dobře nezná, je to jeho blbost. Fascinuje mě ten úhel pohledu, kdy za všechno může potvora ženská. Oni muži jako nemají mozeček nebo co??

+2/0
26.9.2011 19:24

Gina7

Re: Nevidela jsem to, ale z clanku mam celkem sok.

takze jestli se vykaslal na ochranu nebo ho podvedla ona, to tam nebylo, OK, ale jak pise Caphaelis, byt single chlap bez kondomu ani tuk. Jinak souhlasim s nazory, ze na neveru musi byt dva. Pokud byla takova pipina, tak proc s ni tedy vubec udrzoval vztah? A kdyz uz otehotnela, proc ji rovnou nerekl ze on zadne dite nechce a zit s nimi taky ne. To by podle me bylo ferovejsi, dat ji treba jeste moznost jit na potrat (nebo mu to rekla az v dobe kdy na nej bylo pozde???? ) nez ji udrzovat v iluzi ze vsechno bude OK. A potom ji rict nazdar na porodnim sale.

0/0
26.9.2011 20:24

sochus

Je to film

takže pokud to měl ve scénáři (a to je velice pravděpodobné), pak se zachoval správně, jak mu scénář kázal. Jinak není možné nějaký povrchní film či epizodu srovnávat s reálným životem a něco z toho vyvozovat či zobecňovat. To, co na obrazovce tvůrci deset minut ploše popisují, může v reálu člověka měsíce vnitřně intenzivně deptat, takže potom na první pohled odsouzeníhodné rozhodnutí může být pro někoho v dané situaci jediným řešením.

0/0
26.9.2011 13:17

olusak

Re: Je to film

R^

0/0
26.9.2011 13:55

TylerDurdon

Dobry,ale ze strany Novy by to chtelo dotahnout

detaily...Treba kdyz si Dyk telefonuje pres Skype se svou holkou ve Spanelsku, tak ma za oknem s videem prihlasovaci obrazovku Skype.;-D

0/0
26.9.2011 11:08

Naprostá Nula

Re: Dobry,ale ze strany Novy by to chtelo dotahnout

A byl slyšet ton, který slyším když já někomu volám a ne když někdo volá mně.

0/0
26.9.2011 14:52

kilociP

Dite neni pes

Z popisu v clanku se mi jezi srst. Dite neni hracka, nebo pes. To potrebuje peci, lasku, zazemi a rodinu. Pokud to nema vzroste pokrivene a bude trpet. Proboha myslete na to kdyz lezete s nekym do postele;-O!!

+1/0
26.9.2011 10:00

xs123

Re: Dite neni pes

Opravdu děsivé. Už jenom dotaz, jestli má odejít od Anežky a JEJÍHO dítěte, je šílený. Snad od SVÉHIO dítěte. Pokřivené myšlení určité skupiny  lidí je děsivé.  Otcovství by mělo být podobné jako mateřství, a poklud by mladý muž nejevil zájem o svoje dítě, měl by mu 100% platit živobytí průměrného dítěte. V našich poměrech 7-8 tis. Kč měsíčně. Pojem samoživitelka by se měl týkat pouze vdov.

0/0
26.9.2011 11:31

mamina2

Re: Dite neni pes

Proč 100% ? Rodiče by měli živit takové dítě napůl, ne?

0/0
26.9.2011 11:44

xs123

Re: Dite neni pes

Vychovávat napůl - tj. finančně i péčí. Pečovat o dítě stojí spoustu  času a energie.  Pokud se někdo o dítě nestará, měl by platit. Celé živobytí.

+2/0
26.9.2011 11:56

mamina2

Re: Dite neni pes

Zase to dítě vám snad taky něco dává.

+1/0
26.9.2011 11:59







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.