Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návštěvy u kosmetičky: kdy začít a proč vytrvat?

Koupila jste si poukázku ke kosmetičce a čekáte, že odejdete ze salonu mladší a krásnější? Takhle to bohužel nefunguje. Jako příjemnou relaxační službu si hýčkání v salonu občas dopřejte, ale aby "kosmetika" opravdu fungovala, musí jít o pravidelnou péči. Jinak vyhazujete peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LuTom

Zasada

Dovolím si par radku take.

Kosmeticka je supr vec, ale zasada starnuti a s tim navazujicich pricin zmen na povrchu naseho tela je ubytek kolagenu v tele. Muze za to enzym zvany arNox a jiz existuje moznost funkci tohoto enzymu pozastavit. Jedinecny system overeny mnoha lidma po celem svete. Anti-aging zaziva svou eru. pro vice info mne staci kontaktovat na nuskin.cz@email.cz .:-)

0/0
30.9.2011 12:48

ladyinred

mladší o 15 let

S pravidelnou péčí u kosmetičky absolutně souhlasím, já chodím pravidelně od svých 20 let, ale i pravidelná péče doma je velice důležitá. Moje kosmetička používala profesionální masky Skinlite, po kterých jsem měla vždy nádhernou pleť, teď jsem je objevila v jednom eshopu a  jsem spokojená, mám profi péči teď i doma.

0/0
15.9.2011 15:16

studuji VŠ cenzorskou

jen jednou

Na kosmetice jsem byla jen jednou a hodině rejdění po mém obličeji mi týden bylo špatně od žaludku...:-P Víckrát jsem to už raději nezkoušela.

0/0
14.9.2011 22:36

lu1

nějak jsem nepochopila

proč musím tu kosmetičku navštěvovat? Když to shrnu, pokud se o pleť postarám sama - odličování, krém, sem tam maska či hydratační sérum nebo se o to postará kosmetička, která si za to vezme 600-1000 Kč a ještě mi bude nutit drahé přípravky, které moje pleť nutně potřebuje, tak nějak nemám důvod...stárneme všichni a stejně jsem přesvědčená, že víc se na pleti projeví výživa, spánek a pitný režim, než drahé krémy.

0/0
14.9.2011 16:36

ewellyn

Re: nějak jsem nepochopila

V domácích podmínkách si ple´t nikdy dobře nevyšistíte (myslím hloubkové čuštění), težko si uděláte masáž obličeje. I toto má smysl a význam. Pochopitelně dobře vypadat je součet nejen profi kosmetické péče, ale i toho jak žijeme, co jíme, pijeme.....

Profesionál Vám nebude nutit něco co nepotřebujete nebo je to pro Vás nevhodné, to je kontraproduktivní v každém oboru. Doporučí Vám alternativu toho co vetšina národa nakupuje v drogérkách nebo po reklamní masáži v lékárně s přesvědčením, že je to to pravé. Ideální moderní salón Vám nabídne kombinaci klasické kosmetiky a přístrojového ošetření i domácí péči.

Pochopitelně rozdíl není vidět hned, ale určitě se vyplatí, vidím to na sobě, pravidelně chodím cca od 25 let a ted jsem 35+ a já šedá myška jsem královnou školních srazů. Vetšina spolužaček hřešila ja svou dívčí krásu, já s problémovou pletí a cílenou péčí teď vítězím. Krásný pocit po letech :). 

Někdo to chce slyšet, někdo tvrdí, že s indulonou a vodou vystačí, uvidíme ...

0/0
14.9.2011 17:08

maly_pes

Re: nějak jsem nepochopila

ale bacha nezaměňovat nepoužívání přípravků a nenavštěvování kosmetičky se zanedbáváním :-)

na hloubkové čištění laserem nebo ultrazvukem jsou i negativní názory - epiderm dostává zabrat.

ale hlavně když se maskujete korekčními a dekoračními přípravky (a je pravda, že ty současné opravdu umí opticky čarovat a nepůsobí tak morbidně - jenže pak to zklamání po odlíčení, většina mužů vám dosvědčí, že má raději nahý obličej) a ty pak tlakem rozmazáváte po pleti odličovadly, tím víc pleť zanášíte a zatěžujete. těch chemikálií co musí pokožka snést... pak vás samozřejmě "zázračně" rozjasní ošetření třeba chemickým peelingem, který odstraní nánosy ale zase pokožku brutálně oslabí a poničí. no je to prostě začarovaný kosmetický kolotoč a roli hraje taky návyk :-)

fakt nedám dopustit na lapidární osvědčené - lufa, sůl z mrtvého moře, masky z čerstvých ingrediencí (bez konzervantů), čistá kvalitní voda...

0/0
14.9.2011 20:57

IfčaX

Re: nějak jsem nepochopila

Já nevím - vy si fakt na školních srazech zblízka prohlížíte vzájemně pleť a porovnáváte úroveň hloubkového vyčištění? To, jak člověk působí, je dáno více věcmi, ale to, co je vidět na takových příležitostech je spíš postava, oblečení,účes,  příp. namalování...

Nejhorší pleť, jakou jsem u žen mého věku kdy viděla, je náhodou zrovna u kamarádky, která o sebe hodně pečuje. Má cit pro to, co jí sluší, takže vždy působí velmi dobře a atraktivně, ale když jsem ji pákrát viděla odlíčenou a celkově nepřipravenou, hádala bych jí o dost víc. Tvrdí, že má mimořádně problémovou pleť a že jen pravidelné návštěvy kosmetiky už od puberty ji udržují na jakž takž přijatelné úrovni, bez nich že by to bylo strašné, ale po pravdě řečeno, moc si neumím představit, že by to mohlo být ještě horší.

Jasně, člověk by se měl pravidelně odličovat, nějaký odpovídající krém se taky hodí. Ale na nějak extra blahodárný vliv "hloubkového čištění" a co já vím jakých procedur moc nevěřím.

0/0
15.9.2011 6:05

ewellyn

Re: nějak jsem nepochopila

JIstě si na strazech neporovnáme obličeje pod lupou, ale nevyčištěná pleť plná černých teček vidět je, pomačkaný obličej taky. Nemít ucpané mazové žlázky a obličej plný zoxidovaných mazových zátek považuji za normální. Viděla jsem co jsem viděla, dávné hvězdy pomalu zapadly. Jasně, že celkový dojem dělá celek ne jednotlivosti, ale pokud i celkový dojem není kdoví co, tak unavená, nevyčištěná, špatně namalovaná tvář to nezachrání.

0/0
15.9.2011 6:39

IfčaX

Re: nějak jsem nepochopila

Jo, já to taky považuju za normální (nemít ucpané mazové žlázky atd.).  Právě proto nechápu, proč je potřeba kvůli zcela normálním věcem chodit ke kosmetičce... 8-o

Únava jasně na obličeji vidět je, ale s tou kosmetička taky nic neudělá. A maluje se většina žen snad sama, ne? Ať dobře nebo špatně...

0/0
15.9.2011 8:07

_m-

Re: nějak jsem nepochopila

Tak včera jsem na kosmetice zrovna byla. Mírné pročištění obočí (v mém případě opravdu velmi mírné, kosmetička mi těch pár chloupků už ani neúčtuje), peeling, vyčištění pleti ( v mém případě opět minimální), báječná masáž obličeje, dekoltu a vlastně i zadní strany krku,kvalitní maska, barvení obočí a řas. Protože mám před dovolenou, tak jsme se dohodli na dražší ale výživnější variantě použitých prostředků (ona mě zná a ví, že na sebe zase měsíc nesáhnu). 550,00. Jo, dalo by se za to pořídit i něco praktičtějšího, ale jak praví reklama na mastercard -  výborný pocit k nezaplacení.

Jinak kosmetička nelíčí (většinou), kosmetička opečovává.:-)

0/0
15.9.2011 9:19

IfčaX

Re: nějak jsem nepochopila

Jasně, já se rozhodně nechtěla stavět nějak proti... Jen se mi trochu zdálo, že ta představa - chodím ke kosmetičce, tak jsem královnou školních srazů a všechny ostatní mají pomačkanou a špinavou pleť pokrytou špatným nalíčením - je poněkud přehnaná.

Jinak jasně, u kosmetičky je docela fajn. Po čtyřicítce jsem s pocitem, že je to už v tomto věku nutnost, začala chodit pravidelně. Tuším asi tři roky. A fajn to bylo, ne že ne... Pak jsem byla dlouhodobě nemocná, takže jsem se tam jednak nedostala, druhak mi ty prachy prostě nezbývaly. A po návratu do normálu to byl tak pronikavý rozdíl ve vizáži, jen v tom, že jsem se uzdravila a cítila dobře, že už jsem prostě neměla důvod se k návštěvám kosmetiky vrátit. To zdraví a vnitřní spokojenost udělaly tak asi desetkrát víc, než sebelepší specialistka.

0/0
15.9.2011 9:28

_m-

Re: nějak jsem nepochopila

:-)tak to ti podepíšu.

0/0
15.9.2011 9:38

_m-

Re: nějak jsem nepochopila

Jo - a s únavou teda kosmetička něco udělá. Ne nafurt, ale kráítkodobý efekt je možné kvalitní maskou navodit.

0/0
15.9.2011 9:21

IfčaX

Re: nějak jsem nepochopila

Nojo, ale zrovna v době, kdy padám na h..ústa únavou, je to poslední, co by mi pomohlo, ztratit další hodinu... :-)

0/0
15.9.2011 9:30

_m-

Re: nějak jsem nepochopila

No já myslela před tím školním srazem ;-). Nemusí všichni vědět, že padám na ústa, že?

0/0
15.9.2011 9:35

IfčaX

Re: nějak jsem nepochopila

Tak to jo, to je zas jiná! Pro příležitostný efekt (a i ten je občas důležitý) jasně!

0/0
15.9.2011 10:07

_m-

Re: nějak jsem nepochopila

V současné době, kdy jsou v módě nejrůznější kurzy a přeškolování se to na první pohled těžko pozná, ale dobrá kosmetička vám rozhodně nebude nutit drahé přípravky. Kosmetická péče taky není o ceně přípravků, jako spíš o jejich použití.

0/0
14.9.2011 17:34

orinka3

je to individuální

ale myslím si, že je důležité, aby zralá žena měla rozumné množství tuku v těle. Tedy, nesnažila se o to vypadat příliš étericky. Díky tomu se třeba já vůbec nemusím starat o nějaké vrásky, protože ač budu mít brzo 60, žádné v obličeji nemám. Musím si barvit vlasy, zuby pochopitelně nemám svoje, ale už lepší;-D, ale vyhazovat peníze za kosmetičku, tak to mi nenapadlo. Leda snad permanent obočí, to mám špatné.

0/0
14.9.2011 16:27

Brundi

Re: je to individuální

"...zuby POCHOPITELNE nemam svoje..." Ty blaho, tak to mi moc pochopitelne neprijde pred sedesatkou.

0/0
14.9.2011 17:27

_m-

Re: je to individuální

Já teda zuby mám svoje i když už jen 30, a vlasy si barvit nemusím - dar od matky přírody. A do kosmetiky chodím - tu cca pětistovku si za měsíc snad zasloužím, ne?

0/0
14.9.2011 17:39

IfčaX

Re: je to individuální

Jak jste to myslela s těmi zuby? Jestli tu a tam korunka, nebo i můstek tak pak tu formulaci "pochopitelně nemám svoje" chápu. Ale jestli kompletně umělý chrup, tak to jste přišla o zuby hodně předčasně.

0/0
14.9.2011 19:06

orinka3

Re: je to individuální

bohužel, přes veškerou péči se mi tak rozjela paradentoza (4 operace nepomohly), že jsem zkrátka o zuby, přestože zdravé, přišla. Ale nelituju, nikdy jsem tak pěkné zuby neměla, o bolestech ani nemluvím, ty rázem přestaly.

0/0
18.9.2011 18:58

notabene9

Manželka..

na sebe nikdy moc toho nepatlala, ale je pořád v pohybu a udržela si figuru i celkový vzhled na ta léta, jež má (a já taky), docela pěkný..Samozřejmě pomohly i geny..

0/0
14.9.2011 14:11

SeriousSam

toľko sr...

"Jak už bylo řečeno, odborné ošetření obličeje má u zdravé pokožky obličeje význam po třicítce, po čtyřicítce je ještě potřebnější a kolem pětapadesáti by mělo být téměř povinné." to tvrdí kto? Združenie kozmetičiek?

0/0
14.9.2011 13:22

21century_schizoid_man

Re: toľko sr...

treba i ja a asi vsichni, kdo se radi koukaji na udrzovane zeny

0/0
14.9.2011 16:17

JJHOLKA

:-))

"Správná kosmetička by vás měla vybavit radami, aby se vám nestalo to, co mnohým ženám - že utrácejí tisíce za krémy, které nepotřebují. "

0/0
14.9.2011 12:34

JJHOLKA

Re: :-))

obvzláště pak, když má každá kosmetička doplňkový prodej takových krémů od několika firem

0/0
14.9.2011 12:35

_m-

Re: :-))

Ten doplňkový prodej je v pořádku. Vzhledem k tomu, že zná svoje zákaznice a jejich pleť tak  - pokud svému řemeslu rozumí - ví co a od které firmy vybrat a co ti doporučit. Vyděláte obě - ona zisk z prodeje a ty čas který bys ztratila nákupem v parumerii.

0/0
14.9.2011 12:46

Laraff

Re: :-))

Přesně tak, nezbývá náš souhlasitR^:-)

0/0
14.9.2011 14:43

Laraff

Re: :-))

*náš = než  (omlouvám se)

0/0
14.9.2011 14:43

DahliaPinata

Kosmetika

Vyzkoušela jsem asi dvakrát a vůbec mne to neoslovilo. Mnoho žen říká, že si tam odpočne... já za sebe si líp odpočnu v sauně po hodince v bazénu nebo ve fitku nebo když jsem moc grogy, tak si zalezu do postele s knížkou a dobrým čajem. Pleť mám od konce puberty ok, denně používám lehký makeup a večer pečlivě odličuji, na noc běžný krém, nic speciálního ani drahého. Na to, že je mi hodně přes padesát mám vrásek minimálně. Jenže v určitém věku už si žena musí vybrat, jestli bude hodně štíhlá a bude mít víc vrásek nebo bude mít pár kilo navíc a hladký obličej. Samozřejmě jen pár kilo, sádelnatý obličej bez vrásek taky není to pravé.

+1/0
14.9.2011 11:44

IfčaX

Re: Kosmetika

Je to sice rozšířené pořekadlo, jak si "žena musí vybrat", ale nemám pocit, že by to až tak platilo. Pár kilo se na obličeji prakticky neprojeví. Aby to bylo znát, to už musí být ten obličej docela dost sádlem vyfutrovaný a dvě brady přidávají roky víc než pár vrásek.

0/0
14.9.2011 14:16

DahliaPinata

Re: Kosmetika

JAk komu. Na mně je každé kilo, které zhubnu, vidět nejdřív na tvářích a taky mi zhubnou nohy. A pas potvůrka odolává...

0/0
14.9.2011 15:40

IfčaX

Re: Kosmetika

Určitě je to individuelní. Ale většinou toto heslo  používají rozkynuté matrony, které snad tomu, jak vypadají v obličeji mladě, i samy věří...

0/0
14.9.2011 19:13

maly_pes

kosmetika je především byznys

základem je strava a pohyb. nekouřit a nepatlat makeupy, líčit se jen velmi decentně.

vystačím si s lufou, kvalitním lékárenským mýdlem a základním lékárenským krémem (jen lipidy a termální voda, bez parfemace, bez "protivráskových" aditiv), neumývám se vodou, ale perlivou mattonkou (ale nebojím se ani vody z kohoutku), kterou mám i v rozprašovači.

co jsem přestala používat krémy za 3 tisíce, pleť se mi výrazně zlepšila :-)

+1/0
14.9.2011 11:22

_m-

Re: kosmetika je především byznys

1) Základem je genetika.

2) Podstatná nebyla cena těch krémů, ale to, jestli byly vhodné na tvou pleť.

0/0
14.9.2011 12:47

maly_pes

Re: kosmetika je především byznys

genetika a kosmetika jsou v opozici :-))

no je to prostě velká věda, vybrat mazání :-)

0/0
14.9.2011 13:55

halagajda

Ani to nectu

Mam po tricitce, u kosmeticky jsem v zivote nebyla, ani make up jsem nikdy nevlastnila. Plet mam skvelou, neuzivam zadne kosmetiky mimo kremu E45 a rasenky jakekoliv znacky(vetsinou z akce, priznam se zaden rozdil v nich nevidim) a pomady na rty. A na pivo bez obcanky nevyjdu;-)

0/0
14.9.2011 11:21

maly_pes

Re: Ani to nectu

ano - jelení lůj, ten nejobyčejnější :-)

0/0
14.9.2011 11:24

halagajda

Re: Ani to nectu

R^a napodobne i s tim kremem a mydlem:-) Jako nactileta jsem mela alergii na nejaky superuzasny drahy krem a zanevrela jsem na ne;-)

0/0
14.9.2011 11:42

maly_pes

Re: Ani to nectu

začla jsem s vichy - alergie. přešla na clinique a estée lauder - alergie sice jen občas, ale prostě mě to vzhledem k těm investicím naštvalo a někde zaslechla, že mezi kosmetičkami se obecně ví, že základní promazávadlo je na pleť nejlepší. myslím, že měly na mysli vazelinu, ale na tu ještě nejsem připravená .)

skoro mám pocit, že výrobci kosmetiky pleť zákaznicím jednotlivými přípravky ničí, aby mohli prodávat další zaručené výrobky.

0/0
14.9.2011 11:56

Pjotr_Pjotrovic

Re: Ani to nectu

Ono totiž asi taky záleží, na jak dobrou kosmetičku narazíte. Klidně se podívejte tady na Ona dnes na kosmetickou poradnu a pročtěte si problémy ostatních žen. Kosmetika je jedna věc, ale její správný výběr pro konkrétní problémy a správná aplikace je základ. Prášky si taky nechodíte do lékárny kupovat jen tak, ale napřed zajdete k lékaři, který vás prohlédne, vyšetří a doporučí přípravek na vaši nemoc.

0/0
14.9.2011 12:07

maly_pes

Re: Ani to nectu

kosmetička není lékař, vrásky nejsou nemoc, unavená pleť a vrásky krémy neodstraní.

ale pokud bych potřebovala poradit s líčením, obrátila bych se na kosmetičku.

0/0
14.9.2011 13:43

Pjotr_Pjotrovic

Re: Ani to nectu

To s lékařem bylo přirovnání.

Kosmetika umí odstranit unavenou pleť a napomoci ke zmenšení vrásek. Umí jí rozjasnit a vypnout. Musíte ovšem používat kvalitní kosmetiku a konzultovat se vzdělanou kosmetičkou.

0/0
14.9.2011 14:10

Pjotr_Pjotrovic

Re: Ani to nectu

PS: bavíme se tady o ošetřující kosmetice, nikoli dekorativní. Pomoct s malováním Vám může spíš vizážistka, protože ne každá kosmetička dělá dekorativní kosmetiku.

0/0
14.9.2011 14:11

Laraff

Re: Ani to nectu

Docela hodně záleží na "značce" kosmetiky. Jistě víte, že profesionální kosmetiku určitě nekoupíte v drogerii. Když jste měla problémy s alergickými reakcemi, mohla jste právě proto zajít k nějaké kosmetičce a požádat ji o radu. Za to byste nic nedala (kromě stráveného času) a možná byste si i odnesla zajímavé informace;-)

0/0
14.9.2011 14:42

halagajda

Re: Ani to nectu

Presne tak, nedavno jsem i videla program s kosmetickou, ktera presne toto potvrdila a ukazovala jak si jednoduchou kosmetiku i vyrobit doma;)

0/0
14.9.2011 13:00

cannelle

Re: Ani to nectu

Používám bambucké máslo, které je zapakatel  a pleď dokonalá :)

0/0
14.9.2011 14:28

Bětka

Pravidelnost

Osobně si myslím,že na kosmetické ošetření se má chodit od puberty, kdy se začne objevovat akné. Není nad kvalitní vyčištění a doporučenou kosmetiku. Zvlášť holky podléhají reklamě a myslí si, že ten zázrak z obrazovky zařídí pleť jak na retušované fotce. Chce to ale dobře vybrat, taky jsem dala na doporučení a jsem jí věrná několk destiletí. Nové metody čištění, skvělá masáž, novinky, čisto,pohoda, krátké nehty,stažené vlasy. Kartu samozřejmě mám a krémy na ošetření si kupuji u ní, jednu značku a za ceny přijatelné, krém za cca 300 na 3 měsíce není tolik peněz. Pleť prozradí všechno-stres,nevyspání, alkohol,nemoc.. Domácí péče je nutná,ale proč si nedopřát třeba jednou za 2 měsíce odbornou péči? Raději na kosmetiku než na gelové nehty.

0/0
14.9.2011 10:28

nocenka

Re: Pravidelnost

A k čemu přesně by to mělo být dobré, má-li někdo pleť dostatečně hezkou sám od sebe? Akné v pubertě, případně i později je hlavně hormonální záležitost, na tom žádná kosmetička nic nespraví, nanejvýš může něco udělat s následky, ale příčina zůstává stejná.

+2/0
14.9.2011 10:33







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.