Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nevyhýbejte se hádkám s partnerem. Zlepší vám vztah i zdraví

Myslíte si, že ideální manželství se pozná podle toho, že si ti dva nikdy nevjedou do vlasů? Právě naopak. Zametání problémů pod koberec se může nepěkně podepsat nejen na vašem partnerském soužití, ale i na vašem zdravotním stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zvůle exekutora nad tebou vítězí

Hádavost je třeba odhalit hned na začátku vztahu.

A pokud hádavost odhalíme, je třeba ji poslat do...

0/0
15.9.2011 11:51

Shikula

Hadka? Proc

ne, pokud se k urcitemu problemu vyjadrime hned, neni to vlastne hadka, ale diskuze, nekdy se zvysenymi hlasy. To bych za hadku nepovazoval. To usmirovani je opravdu krasne, ale pokud se usmiruje vzdy jen jeden z partneru, je to zase "spatne". Protoze at dopadla hadka/diskuze jakkoli, tim ze je to on, kdo se jako prvni "priplazil" usmirit, ukazuje tim, kto tento stav zavinil. Ve vysledku, vina je vzdy na nem a druhy partner vitezi a pomalu ziskava kousky jeho uzemi pro sebe. Pokud je pak chceme na zpet, druhy z partneru se citi velmi, opravdu velmi dotcen, zrazen, zneuzit, poslapan...

Partnerstvi je velmi krehka zalezitost a obecna rada neexistuje...

0/0
7.9.2011 0:11

halagajda

To jsou rady...

Na Xmanu radi at se podvadime, tady at se hadame;-D

Z vlastni zkusenosti- rozhodne nepodvadet a nehadat se o blbiny, howgh:-P

+3/0
6.9.2011 18:31

Dandelion Hive

Re: To jsou rady...

R^ Naprostý souhlas. Máloco stojí za to, aby se kvůli tomu dělalo dusno a i sebenepříjemnější věci se vždycky dají řešit civilizovaně, bez ohledu na to, kolik lidí tvrdí opak. Stačí chtít. ;-)

0/0
13.9.2011 20:23

Silia

hmmm...

...čo také si predstavujetě pod slovem "hádka?" :o))))

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že hádavej chlap je na ránu mezi oči. Jednoho takovýho jsem zažila a bylo to únavný a nic neřešící. Pro něj to možná zábava byla, ale já dávám přednost normální a slušný lidský domluvě. V jiných vztazích mi to tak fungovalo a v manželství teď taky. Někdy se samo neshodneme v názorech, ale to se dá vykomunikovat i bez zvyšování hlasu a lítání talířů. Nakonec se stejně člověk většině věcí s odstupem zasměje, tak proč doma vytvářet nějaký dramata...? Otázkou ovšem je, co si autorka článku pod pojmem "hádka" doopravdy představuje.

0/0
6.9.2011 16:00

muff-cz

Tak já jsem

z toho pochopil, že článek je psán pro ženy - a tudíž ženy by se neměly vyhýbat hádkám s partnerem ... ženám to tedy prodlouží život a proto je u mužů průměrný věk dožití vždy o 7-8 let nižší. Tak ted je mi to jasné. Děkuji za vysvětlení. Jakmile se bude chtít žena zase hádat, je potřeba ji překřičet a otočit to proti ní. Mě bude časem sice na blití, ale neztratím nic ze života .... hezký ! ....

+3/0
6.9.2011 14:55

Yesname

Re: Tak já jsem

Bohužel je to přesně tak. Ale když si zvykneš, tak ti na blití nebude. Třeba si zkus pořád připomínat, že tě tím chce jen tak z plezíru obrat o pár let života. ;-D

0/0
6.9.2011 15:05

URB-služka bohatých šéfů čSSd

Po každé hádce a usmíření zůstane na dně kal.

V takovém domácím násilí si může libovat jen blázen.

0/0
6.9.2011 12:15

ignacius01

Re: Po každé hádce a usmíření zůstane na dně kal.

a od kdy jsou zensky normalni? ;-)

0/0
6.9.2011 13:13

Yesname

Re: Po každé hádce a usmíření zůstane na dně kal.

To jsou dobrý černoprdelnický žvásty.

0/0
6.9.2011 13:21

Brundi

Re: Po každé hádce a usmíření zůstane na dně kal.

Hadka a hned ji vnimas jako domaci nasili? Pane jo, ty skutecne nejsi moc odolny. :-D

0/0
6.9.2011 13:55

Normann

Panebože, navádět lidi ke konfliktům, typická slepice

2 dospělí lidé by si měli v klidu vše vyříkat a pokud se neshodnou, dojít ke kompromisu nebo si vyžádat za svůj ústupek to samé u druhýho v jiné neshodě. Negativní emoce jsou pro hlupáky který se neuměj ovládat a otravujou tím ostatním život. To říkám jako dlouholetej ženáč, kdyby mě někdo chtěl osočovat. :-)

0/0
6.9.2011 9:49

Brundi

Re: Panebože, navádět lidi ke konfliktům, typická slepice

No ona asi rika hadka tomu vyrikani. A stavi to do protikladu k neresenym problemum. Coz samozrejme nic nemeni na skutecnosti, ze ten clanek je hloupy. :-)

0/0
6.9.2011 12:12

Kahlan Amnell

Re: Panebože, navádět lidi ke konfliktům, typická slepice

S partnerem se nehádáme a "nejradši" mám, když na mě vlítně nějaká hysterka a ječákem "řeší" nějaký svůj problém. Tento článek ji vlastně utvrzuje v tom, že má na to nejenom právo, ale je to zdravotní nutnost.

0/0
6.9.2011 14:47

ignacius01

tak tohle mohla napsat jen zenska ...

hodne zen bere hadku jako sport a adrenalin. a ze se zeny hadaji kvuli naprostym nesmyslum a nedulezitym vecem, nezmeni ani hlaska, ze zadny problem neni jen maly a bezvyznamny ... ono kdyz je kolikrat chlap do hadky dotlacenej, tak jen proto aby se jeho protejsek jen utvrdil v tom, ze ma doma poradnyho samce Rv

+1/0
6.9.2011 7:30

kerrankin

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Souhlasím, jaksi zapomněli napsat, co takové vyprovokované hádky udělají se zdravím té mužské části :-)

0/0
6.9.2011 9:20

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

To záleží na tom, jak se ovládneš a jestli jí dáš přes držku, nebo ji jenom dořveš. Protože, jak už je výše napsáno, tohle ony po tobě chtějí. Pokud to neuděláš, tak máš zaděláno na zdravotní malér, protože ten kolotoč se bude opakovat.

+3/0
6.9.2011 9:29

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Nejsem v tom kovana, co je to "dořvat" nekoho? To si ji nejdriv předeřveš? A co je vysledkem takove činnosti? 8-o

+1/0
6.9.2011 10:44

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Pardon. Překlad zní - hodně jí vynadáš. Omlouvám se za používání cizích slov.

0/0
6.9.2011 10:51

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Narazim na to, ze "dořvat" nas slovnik vubec nezna a jakozto sloveso dokonave, bude mit jiste nejaky konkretni vysledek. Kdyz nekoho dorves, tak sedi v koute zkrouceny do kulicky nebo jak?

0/0
6.9.2011 11:41

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Ano, jseš přesně typický vzorek, který si o to neustále koleduje. Ano dořvaný jedinec se nakonec stáhne a je rád, že jich nakonec pár nedostane.

0/0
6.9.2011 11:45

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

V pohode, tvuj profil se take tvoji neprimerenou reakci na opravnenou kritiku ukazal v jasnych barvach. :-)

0/0
6.9.2011 12:04

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Nikdy jsem netvrdil, že se s ženskou nejlépe dá dohodnout po dobrým. To zaprvé. Zadruhé jsem nikde nenašel nějakou kritiku, jenom vysírání se. Když prudíš, tak musíš počítat s obdobnou reakcí na druhé straně.

+1/0
6.9.2011 13:23

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Sloveso "dorvat" neexistuje. Pokud ano, nevysvetlil jsi jeho vyznam. Potud kritika. Jak se vzajemne prudis a jak vychazis s zenskymi, je mi celkem sumak. -)

0/0
6.9.2011 13:37

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Vysírání na úplně stejné úrovni, jako kdybych ti předhazoval, že čeština používá diakritiku. Prostě obyčejná pruda.

0/0
6.9.2011 13:48

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Absence diakritiky a vymysleni novych slov je, co se tyce srozumitelnosti a smysluplnosti sdelovaneho na uplne jine urovni. Take me to tvoje zblebtani nikterak neobohacuje. Pruda - to je presne. :-)

0/0
6.9.2011 13:54

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Jo, učitelky se tvářej, že se musí používat jenom slova, která jsou někde v přiblblým seznamu povolenejch slov. Ty uměj prudit nejlíp. Je zajímavý, že všichni ostatní to slovo pochopili. Ty taky, jenom sis potřebovala zaprudit. Tak si najdi nějakýho pitomce, kterej ti to bude žrát.

0/0
6.9.2011 13:59

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Jak se na to tvari ucitelky nevim. Slovo dorvat je nesmysl z principu. Jako sloveso dokonave musi mit nejaky dokonany vysledek. Ovsem nez bys ho vysvetloval... tobe zjevne staci jen nekoho servat a zprudit. :-)

0/0
6.9.2011 14:03

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Je fakt zajímavý, že jsem to slovo slyšel poprvé asi před 30 lety. Je taky zajímavý, že mi nepřišlo ničím divný. Asi mám smysl pro novotvary. Zhruba jsem ho vysvětlil výše. Pokud ti to nestačilo, tak nejenže nemáš onen smysl, ale navíc jsi zabedněná. Ostatně ono se to oboje docela snoubí. Mimochodem - ono slovo jsem tehdy slyšel od Moraváka. Možná jsi jen zalezlá ve svý kuličce.

0/0
6.9.2011 14:07

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Zatimco ty svymi urazlivy vseznalymi soudy krasne prezentujes svoji kultivovanost, inteligenci a nadhled. ;-D

Tato diskuze uz davno ztratila jakykoliv smysl (pokud ovsem vubec nejaky mela :-P)

0/0
6.9.2011 14:11

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Nic takovýho neprezentuju a ani nechci. Ostatně na diskuse s babou ani potřeba nejsou. A ty si na podobný výlevy najdi nějakýho pitomce, se kterým to zkusíš opravdu naostro.

0/0
6.9.2011 14:51

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Napodobne. Kdybys totiz zkusil podobnym zpusobem diskutovat se skutecnou zenskou, tak uz bys byl sam davno se stazenym ocasem v koute, internetovy hrdino. ;-D

0/0
6.9.2011 15:13

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Je mi 55. Už mám dost zkušeností.

0/0
6.9.2011 15:28

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Vase partnerky s vami jiste take maji dost zkusenosti. Proc jenom neni lakave ty zkusenosti znat...

0/0
6.9.2011 15:31

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Kde je problém?

0/0
6.9.2011 15:32

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Ja zadny nemam, mozna hledej u sebe.

0/0
6.9.2011 15:35

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Já ho přece hledat nepotřebuju. První a jediný problém byl, že jsem použil slovo, který jsi neznala a celou tuhle šaškárnu jsi na tom vystavěla. Úplně předpisově jsi potvrdila to, o čem článek píše. Baby se potřebujou hádat a vždycky si najdou důvod. A potřebujou se hádat, protože z nějakého geneticky podloženého důvodu chtějí, aby je někdo poslal tam, kde slunce nikdy nesvítí.

0/0
6.9.2011 15:42

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Ah tak! Uz chapu, kde je jadro pudla. V muzske definici slova hadka, tedy: "Kdykoliv si zena dovoli s muzem nesouhlasit, zacina hadku, protoze se to dotyka jeho jesitnosti a kolem te se musi chodit po spickach." :-P

Tak to jooo... :-D

0/0
6.9.2011 15:47

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Omyl. Ženská prostě potřebuje prudit, dokud jí to někdo nezarazí.

0/0
6.9.2011 15:49

Brundi

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

To jste mel fakt smulu na vyber zenskych. :-P

0/0
6.9.2011 16:14

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

Ale naopak. Málokdo by si mohl míň stěžovat, než já, pokud vůbec někdo. Ovšem pravda taky je, že puťky zrovna nemusím.

0/0
6.9.2011 16:18

Shikula

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

a takhle to dopadá, když se sejdou dva a každý musí mít poslední slovo. Pak, když dojdou argumenty na dané téma anebo téma se vyčerpá, sáhne se po dalším, které je někde v průbehu argumentace třeba i okrajově zmíněno. V tomto případě mohli dotyční zavést řeč ještě na globální problém ženství a mužství, přelidněnost a následně na ufouny a konečné řešení ;-)...

Doufám, že jsem v příspěvku udělal alespoň několik chyb, použil špatně nějaký tvar slova, dotknul se nějak nějakého ožehavého tématu a tak podobně, aby se mohla znova rozproudit další velice obohacující diskuze ;-D...

0/0
7.9.2011 12:52

Yesname

Re: tak tohle mohla napsat jen zenska ...

No bingo! To to trvalo. Vlastně jsem do toho šel schválně, abych demonstroval jednoduchý vznik "hádky". R^

0/0
7.9.2011 13:26

notabene9

S ženou..

se nehádáme, ale po přečtení (rychlém přelétnutí rozespalýma očima) vašeho článku jsem se dozvěděl, že je to vážná, až tragická chyba a šel jsem za ženou, abych to napravil..Řekl jsem jí, že se musíme okamžitě začít hádat, ať vymyslí důvod..Zatím se jí to nepodařilo a ani mně..Snad v průběhu dne..Ach, jo..

0/0
6.9.2011 7:28

kosatica

Re: S ženou..

nekecaaaaj...tak bud si pod papucou alebo je ona pod papucou..alebo sa hadate ..aj mlcanie je hadka a niekdy horsia ako ziapanie..neexuistuju dvaja jedinci ab zili spolu a sa nepohadali a je jedno aky ma hadka alebo nezhoda priebeh..;-D

0/0
6.9.2011 11:32

Kahlan Amnell

Re: S ženou..

řešení problému nebo plánování společné dovolené, kdy má každý jiný názor, bych neříkala hádka. Navíc pochybuji, že třeba děti nebudou mít z rodičovské hádky špatný pocit, ne-li rovnou stres.

0/0
6.9.2011 14:52

V. H.

Re: S ženou..

Pro začátek se pohádejte o to, že není schopná vymyslet důvod k hádce. Ono to půjde, když je dobrá vůle ;-)

+1/0
6.9.2011 12:40







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.