Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budu se vdávat, ale denně myslím na jiného muže

Většina budoucích nevěst prožívá poslední měsíce před svatbou v radostném očekávání, a pokud má mezi zkoušením šatů, sestavováním menu a vybíráním té nejromantičtější muziky vůbec čas na někoho myslet, tak je to nastávající manžel. Přesto se najdou i snoubenky, které celé týdny před svým dnem D prožívají jako ve zlém snu. Nevědí totiž, jestli si berou toho pravého...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ja_je_nekdo_jiny

Příroda si zkrátka přeje rozmanitost,

takže člověk (i žena:)) dokáže být zamilovaný do jednoho partnera jen pár let. Kvůli tomu, že se mi někdo líbí, že to s někým napínavě „jiskří“ nemá smysl se rozvádět nebo rozcházet. Manželství a zamilovanost jsou dvě zcela odlišné věci. Hlavně ale o tom, že jste zamilovaná, manželovi (ani budoucímu) neříkejte, nemuselo by se mu to líbit... :)

0/0
24.7.2011 4:49

MFD to hraje s náma

Nenáviděný Josef Hausmann

a jeho teorie o Princi...

-

Ženská žije celej život v čekání na Prince. Může mít i rodinu, milujícího manžela, co se o ní stará, zabezpečuje ji, ale ona tenhle stav bere jen jako přechodnej, dokud se jí neotevřou dveře k jejímu PRINCI! Pak všechno hází za hlavu - rodinu, přátele, děti i chlapa - a "jde za štěstím".

-

Mě by zajímalo, jak by se těmhle káčám líbilo, kdyby jim to samý dělal ten jejich.

0/0
23.7.2011 17:37

lrkfa1

Tak na něho mysli , až si to sama budeš dělat ! Do minuty budeš hotová :-)

0/0
20.7.2011 12:37

legionar

Je to ako navod pre sliepky !

"Nikde není psáno, že se vdáš a už pro tebe jiný nebude existovat"

Tak to teda nie !

Je to napisane v sobasnom liste !

Kto nevie, co podpisuje a prisaha/slubuje, ten nech sa radsej ani vydavat/zenit NEPOKUSA.

Silne mi to pripomina Jirotkovho Saturnina - doktor Vlach a jeho prihoda "Mezi dvema muzi" ...

+3/0
20.7.2011 9:50

zly.previt

Re: Je to ako navod pre sliepky !

Jo to mne po přečtení článku taky napadlo! Květinka Marta..

0/0
20.7.2011 13:34

o vaše názory nestojíme

V pondělí na Honzu, v úterý na Frantu, ve středu na Pištu H.

Pokud na ně jen myslí, nevidím na tom nic špatného.

0/0
20.7.2011 9:46

Hroznej_puberťák

Re: V pondělí na Honzu, v úterý na Frantu, ve středu na Pištu H.

Pokud myslí jen na ty ostatní, starej doma už je jí akorát protivnej, ale přesto si ho hodlá vzít, protože jsou spolu ze zvyku a požádal ji o ruku, tak na tom toho vidím špatného docela dost.

0/0
20.7.2011 11:13

o vaše názory nestojíme

Re: V pondělí na Honzu, v úterý na Frantu, ve středu na Pištu H.

No tak v tom případě rozhodně.

0/0
21.7.2011 2:44

Hroznej_puberťák

Poučení pro pány: nežádejte o ruku

Ostatně taky co s rukou, nakonec co si budeme povídat, ono tou rukou si to klidně můžete dělat i sami :-P

0/0
20.7.2011 8:54

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Poučení pro pány: nežádejte o ruku

Hele, ty ses vrátil z dovolený, že jo?

Jsi takový osvěžený a jarý a sršíš po ránu neobyčejným vtipem...:-)

0/0
20.7.2011 8:55

Hroznej_puberťák

Re: Poučení pro pány: nežádejte o ruku

Ze služebky, to je skoro to samý, akorát člověk musí dřív vstávat ;-)

0/0
20.7.2011 8:58

MFD to hraje s náma

Re: Poučení pro pány: nežádejte o ruku

Aneb jak píše klasik: Ženu nežádáš o ruku - to je jen literární výmysl romantickejch spisovatelů - nýbrž o vagínu.

0/0
23.7.2011 17:39

Hroznej_puberťák

Příběhy z Kravárničky

Chudák chlap, co si něco takhle otřesnýho ve své naivitě naprdí domů...

+1/0
20.7.2011 0:57

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Příběhy z Kravárničky

Již staří Římané věděli, že každý svého štěstí strojvedoucím...

0/0
20.7.2011 8:46

Hroznej_puberťák

Re: Příběhy z Kravárničky

To jo, horší je, že se podobné pindy přetvařují a málokdo to pozná.

0/0
20.7.2011 8:49

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Příběhy z Kravárničky

Stačí se jí podívat do kompu, zjistit, kde diskutuje a při načapání v Kavárničce hnát z domu...

0/0
20.7.2011 8:54

Hroznej_puberťák

Re: Příběhy z Kravárničky

To naštěstí nemusím, to spíš riskuju já diskuzema na Oně ;-D

0/0
20.7.2011 8:56

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Příběhy z Kravárničky

Jo, jo, není nad trochu toho adrenalinu...

Z toho by se člověk vykrucoval hůř než z návštěvy BDSM stránek.

0/0
20.7.2011 9:17

Hroznej_puberťák

Re: Příběhy z Kravárničky

Na mě se to ví, bere se to jako úchylka ;-D

0/0
20.7.2011 9:26

hermína

Re: Příběhy z Kravárničky

za BDSM stránky by mě muž nekáral, ale kdyby mě viděl na Oněnce, asi by mě zbil ;-D

0/0
20.7.2011 11:59

chudacek.blbecek

Re: Příběhy z Kravárničky

Za což bys mu (vzhledem k těm BDSM stránkám) jen poděkovala :-)

0/0
21.7.2011 14:53

hermína

Re: Příběhy z Kravárničky

ale to jo, to já mu i poděkuju

0/0
24.7.2011 19:26

lrkfa1

Mlsná prcinka je neštěstí !

+2/0
19.7.2011 21:22

Hroznej_puberťák

Re: Mlsná prcinka je neštěstí !

Když svrbí, tak svrbí, co holt s tím, podrbat nestačí :-P

0/0
20.7.2011 8:53

zly.previt

Re: Mlsná prcinka je neštěstí !

Nojo, to je horší, než když svrbí pata!

0/0
20.7.2011 13:35

fr-mottl

mne nevestu vybrali rodice a mohu to vlastne doporucit

protoze jen rodice, zejmena matka vi, jak syna vychovala a co budouci snachu ceka a take nemine.

Pochazim ze silne patriarchalni rodiny, kde vse delal matka a sestra a ja jsem byl vychovan, ze budu pracovat a prinaset penize a zena ze bude delat vsechno doma. To pak samozrejme nejde, aby budouci manzelka myslela na karieru a jine veci, musi to byt halt holka do rodiny, ktera chce deti a v tom se realizuje. Driv to jeste nebyl takovy problem, takovych divek bylo vic, dnes kdyz ma nejaka takove sklony, tak by ji asi poslali na vysetreni.

Ma to halt tu vyhodu, ze oba vedi na cem jsou a jake budou jejch zivotni role.

0/0
19.7.2011 20:01

ocko27

Re: mne nevestu vybrali rodice a mohu to vlastne doporucit

hmm...na  vyšetrenie by si mal ís asi ty a ešte detail, vzhladom na to, že všetko u Vás delala tvoja mama tak si vyrastal v matriarchatu, nie v patriarchatu ;-)

+1/0
19.7.2011 20:08

fr-mottl

Re: mne nevestu vybrali rodice a mohu to vlastne doporucit

ok, ja se rad necham poucit, ja sem dotedka myslel, ze kdyz zenska vsechno dela co ji naridi manzel, tak ze to je patriarchat.

0/0
19.7.2011 20:11

ocko27

Re: mne nevestu vybrali rodice a mohu to vlastne doporucit

zle si sa vyjadril mal si napisat kde matka dělala všetko čo jej prikázal otec ;-) vyberal ti aj  ženu, lebo si písal, že mama, lebo najlepšie vie čo si vychovala:-P sa mi zdá, že to nebude s tým patriarchatom u vás úplne košér ;-)

0/0
19.7.2011 20:16

MayaMoya..

Re: mne nevestu vybrali rodice a mohu to vlastne doporucit

8-o8-o8-o8-o8-o woow:-/

0/0
20.7.2011 20:30

ocko27

ruská ruleta

dlouhe predlouhe chodeni je na prd a zbrklé snatky je ešte večšia blbosti.......ja som po dvoch rokoch intenzívnej lásky len valila oči s kým,  že to vlastne som a čo to je za človeka......hold každé manželstvo je ruleta, risk a náhoda nič viac..........

0/0
19.7.2011 19:40

síma25

Re: ruská ruleta

To si nevyberete: moje matka se vdávala po půlroční známosti z lásky. Deset let to byl normální manžel a časem i otec. A pak mu ruplo v kebuli, začal chlastat, mlátit všechny kolem, byl agresivní, paranoidní, kvůli chlastu přišel o papíry, kvůli absenci papírů o práci, teď je prý zavřenej za další fyzické napadení. Total troska, rozvedený, děti se k němu neznají. Já už jsem deset let s dokonalým chlapem, ale do vdávání se neženu. Asi po těch zkušenostech doma pořád čekám, kdy mu hrábne. Zatím nic;-D

0/0
20.7.2011 15:45

Zefram Cochrane

ach bože

to musí být radost milovat takového "dárečka" a potom si ho i vzít.

Holky, moc prosím, neberte si nás a klidně utečte od oltáře, stále to bude lepší než celý život cítit toho Pištu Hufnágla za zády, ten bude vždy ten lepší, protože je jen ve vašich představách.

+3/0
19.7.2011 18:46

Ami100

Re: ach bože

Asi tak nějak... Přijde mi to nefér i vůči nastávajícímu manželovi! Vdávat se z lítosti, jenom kvůli strachu, že by se rozpadl 8mi letý vztah a přitom myslet na někoho jiného, je prostě pro mě osobně nepochopitelný. Čeho se dotyčná bojí? Že bude ve finále sama, kdyby jí nevyšel ani jeden z nich? Dnešní mladé ženy i muži (a to nejsem stará.. :-) nevědí, co vlastně chtějí! Buď myslím na Pištu a neberu si Janka a nebo si beru Janka se vším všudy a na Pištu se vykašlu.. Když by to bylo několik let po svatbě, dá se to pochopit.. Stereotyp, lidi se spolu brzo nudí, hádaj se kvůli malichernostem, nerozumí si, neumějí spolu vycházet, natož adekvátně a efektivně komunikovat, budiž... ale před svatbou? ... Hm, hm, hmmm ?!?!!

+1/0
19.7.2011 19:41

fr-mottl

Re: ach bože

.... lidi se spolu brzo nudí,....

tohle nechapu, my sme meli hned po svatbe deti a ja nemuzu rict, ze bych se nudil. Spis si to vzpominam tak, ze jsme voba nevedeli , kde nam hlava stoji ...

0/0
19.7.2011 20:08

MFD to hraje s náma

Re: ach bože

Naprostý souhlas R^R^

0/0
23.7.2011 17:42

Pentlička

Z lásky i z rozumu

Člověk se má vdávat/ženit z lásky i z rozumu. Jinak to prostě nevyjde (a někdy to nevyjde ani tak, ale to je holt vis maior).

0/0
19.7.2011 18:10

faiva

Tak to je zas průšvih

na to bych se vyprdla velebnosti.

0/0
19.7.2011 16:43

mowgli

Tolik lidi vubec nevi

proc se vlastne berou. To je fakt smutny a ta rozvodovost podle toho vypada. Chodit spolu 8-10 let nez se neco stane (svatba, dite, spolecny byt/dum) je opravdu pitomost. Par spolu musi resit opravdovy veci a ne jen to, kam pojedou na dovolenou a kam si zajdou na veceri.

Navic fyzicky nas budou pritahovat i jiny lidi vetsinu zivota, to neznamena, ze nemilujeme sveho partnera, nebo ze nam neco chybi. Taky me pritahuje nas instalater, ale proc bych mela proboha podvest nebo dokonce opustit svyho uzasnyho manzela, nejblizsiho cloveka, kteryho mam, po letech spolu uz taky vidim jeho chyby, ale presto je pro me dokonaly, i proto, ze taky dobre vi o mych chybach a presto me miluje a respektuje. A je mi jasny, ze i jeho pritahujou jiny zensky, a nic v tom nevidim.

+4/0
19.7.2011 16:00

martina111

Re: Tolik lidi vubec nevi

S tím souhlasím (s druhým odstavcem naprosto).. i když mi tedy nepřijde až tak hrozné chodit spolu před svatbou třeba 8 let. :-) Zvlášť když se dva poznali třeba ještě hodně mladí..

0/0
19.7.2011 16:24

tuan3

Re: Tolik lidi vubec nevi

.......................a to cituješ ze které knížky?

0/0
19.7.2011 16:47

Matydot

Re: Tolik lidi vubec nevi

Proc by ne, my po sobe slapali v malem byt 5 let kazdy den a rozhodne to ma neco do sebe. Vrusujici se stava frustrujici a kazdodenni rutina se zakonite dostavi, stejne jako problemy a to co bylo nekdy na zacatku je davno pryc. Prijde mi to lepsi, nez-li skok do neznama. Chodit spolu a zit spolu je rozdil.

0/0
19.7.2011 19:33

aza_

Re: Tolik lidi vubec nevi

tady jde spíš o to, po jaké době "chození" udělá pár nějaké to závažnější rozhodnutí. Začít přemýšlet až po 8 letech vztahu, jestli s tím někým chci opravdu být, mi připadá pozdě.

0/0
20.7.2011 8:12

lena030

já bych si někoho, kdo si mě vzít nechce ani vzít nechtěla

Takové ženy jako Vy nám akorát kazí pověst. Taková s odpuštěním pipka. Myslíte na někoho koho ani pořádně neznáte,nevíte o něm nic.Zatímco někdo kdo Vás má rád už osm let a počítá s Vámi, je nikdo. Jistě by si Vás taky nechtěl vzít kdyby věděl že jej vlastně nechcete.  Hledá jiskření a bere to vážně.  Jako z teleblbely.

0/0
19.7.2011 16:00

hermína

největší sranda je,

že ten jiskřící kamarád nemusí vůbec tušit, co ta pipka vnímá. párkrát ji někde viděl, pokecali, byla sympatická a možná trochu vypila a tak byla přítulnější, ale vůbec na ni nemyslí, možná by hůř vybavoval i její jméno.

0/0
19.7.2011 15:41

Normann

Re: největší sranda je,

jj R^

0/0
19.7.2011 15:53

Lachenauerin

To předlouhé chození, na tom asi něco bude.

Chodila jsem s manželem měsíc, když mě požádal o ruku. Přišlo mi to jako docela slušný úlet, a protože úlety já ráda a taky jsem samozřejmě byla zamilovaná jako blázen, tak jsem teda řekla že jo, že do tý srandy jdu. Za další měsíc jsme měli svatbu. Bude to už devět let a jsem za ten úlet dodnes ráda. Neříkám ale, že je to ideální a že takovýhle zbrklý počin musí vždycky vyjít (i když - znám pár, který se bral z recese na silvestra a vydrželo jim to 35 let, až do pánovy smrti).

+1/0
19.7.2011 15:24

Ig-n-or

Re: To předlouhé chození, na tom asi něco bude.

a jaký je rozdíl mezi tím že jste spolu devět let sezdaní a tím, že by jste devět let spolu "jen" chodili, žili, ale neměli by jste kus papíru v šuplíku? Předlouhé chození je podle mě stejné jako předlouhé manželství :-/

0/0
19.7.2011 15:57

Lachenauerin

Re: To předlouhé chození, na tom asi něco bude.

Rozdíl je podle mě v tom, že když se vezmete, přistoupíte tím na jakousi závaznost. Prostě "miluju tě, miluješ mě, lepšího člověka si vedle sebe neumím představit, právě s tebou chci mít děti a ty je chceš mít právě se mnou, tak na co budeme ještě čekat?"

Víte, taky jsem dřív viděla v manželství jen ten "kus papíru", přišlo mi to takové měšťácké (asi proto mi ta rychlá svatba tehdy připadala taková "vtipná"). Ale ať si každý dělá co chce, popisuju jen svou realitu, nic ví. Mimochodem, i já předtím zažila i to předlouhé chození, asi tak.

0/0
19.7.2011 16:12

MFD to hraje s náma

Re: To předlouhé chození, na tom asi něco bude.

R^R^R^R^

Respekt vám!!

0/0
23.7.2011 17:48







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.