Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dasha: Zpívat vokály Gottovi bych prý už neměla

Talent, jaký se rodí jednou za sto let, křehká žena s nejsilnějším hlasem... Podle toho, jak se o Dashe mluví, by na svém kontě měla mít dávno několik hudebních cen a statut hvězdy. Místo toho ji provází pověst nejskromnějšího člověka v českém showbyznysu a na poličce má zatím jedinou cenu, hereckou Thálii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

siky82

Dasha

je skvělá zpěvačka. Slyšela jsem ji naživo (ne v muzikálu, ale s Martinem Kumžákem) a běhal mi mráz po zádech. Navíc, jak vidno z článku, je to asi velmi příjemná osoba. Držím palec, ať se jí daří!

0/0
14.7.2011 12:18

Inkvizitor Johny

?

Dasha? Kdo to je? To si redakce vymyslela, ne? Takový fiktivní svět ;-)

0/0
11.7.2011 19:49

x_pavel

Re: ?

Dasha je vyborna zpevacka... Je pravda, ze jsem si fakt rikal uz celkem dlouho, proc dela jen krovi...

Pokud ma clovek aspon IQ 70 (=umi hledat na youtube) a nema absolutni hluch, tak musi uznat, ze ta holka ma skvelej hlas schopny zazpivat prakticky cokoliv.

+2/0
12.7.2011 0:51

TylerDurdon

kdo to je a kde se vzala

ta Dasha?8-o

0/0
11.7.2011 18:33

chrobaktruhlik

Re: kdo to je a kde se vzala

o ní zpíval už J. Korn - Miss Moskav : Dasha, Masha, Duhna, Sasha i Tamara Lvovna Strojny je i polny je, nu vot kto budět Miss? :-P

0/0
11.7.2011 21:12

Scarlett from Scottland

líbí se mi

nemám ráda dravce a úderníky :-)

0/0
11.7.2011 14:05

halagajda

Sympatacka

At se dari!R^V

A souhlas-ty fotky jsou jako vzdy prefotoshopovane o 106:-/

0/0
11.7.2011 14:01

fialka007

Re: Sympatacka

Mně tyhle fotky připadají úplně v pohodě! Pěkný, snad spíš časopisový, což v internetovém prostředí vyčnívá a web profesionálně "táhne" nahoru. Přečetla jsem tu diskuzi a nestačím zírat :-(8-o

0/0
12.7.2011 20:52

pavlik05

Dalibor Puchta

Tak co pane Puchta, porad vam to nedoslo? Porad ste mistr sveta ve foceni? ;-)

+2/0
11.7.2011 10:11

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

Nedošel mi ten odkaz na vaši práci, pane (spíš chlapče, dle vašeho pravopisu). Od anonymních plivačů je težké brát si ponaučení....

A že  "sem" mistr světa jsem tvrdil kdy a kde, prosím?

0/0
11.7.2011 11:59

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Dalibor Puchta

Ehm, ehm, a vy jste pan Puchta nebo anonymní Tyrrel? Ono se to špatně poznává.

A máte-li potřebu se do někoho obouvat kvůli pravopisu, tak začnětě ve vaší redakci, tam bývají kolegové a kolegyně dosti na štíru s mateřským jazykem, a pak se zastyďte za to svoje "bysme" dole v diskusi. Je na úplně stejné úrovni jako předřečníkovo "sem"...

A k věci - jste-li redakční fotograf, jste za svou práci honorován. Diskutér nikoliv, diskutér je tu od toho, aby vám poskytoval zpětnou vazbu (pominu-li skutečný důvod, a tím je prodejnost reklamy). Napíše-li vám tedy několik lidí, že fotografie nejsou povedené (skutečně na nich ona zpěvačka vypadá jako z umělé hmoty), bylo by spíše namístě se nad tím zamyslet.

+2/0
11.7.2011 12:31

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

ÚJČ uvádí  "bysme" jako hovorové, gramaticky je správné obojí "bysme" i "bychom". "Sem" místo "jsem" není rozhodně na stejné úrovni. Poučování vám dělá dobře, že ano...

Na textový obsah nemám žádný vliv.

Já se panu "pavlik05" představil, on mně nikoli.

Uživatel pavlik05 mě hrubě urážel v diskuzi už dříve, po té co jsem trpělivě a věcně odpovídal a argumentoval to skončilo jen dalšími urážkami a nesmysly. Reagujete na kontext, který neznáte...

Zpětná vazba je účinná, pokud má nějakou validitu, nějakou míru erudice a je zjevně nezaujatá. To na idnes bohužel na 90% není. Ti samí lidé se přihlašují pod mnoha různými jmény, příspěvky jsou účelové a většinou jen projevem závisti a nenávisti. Lidé, kteří nemají potřebu tyto emoce ventilovat, kde prakticky nepřispívají. Smysl diskuzí je minimální a bohužel si zaslouží jen minimální pozornost.

0/0
11.7.2011 13:06

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Dalibor Puchta

8-o To si děláte legraci? Kolik vám, proboha, je? To je reakce hodná puberťáka.

Jen jednu poznámku - zalouží-li se diskuse minimální pozornost, je s podivem, že ze 14 příspěvků jsou 3 vaše, a to ještě dost osobní a čpící vaší uraženou ješitností... A samozřejmě typické slinty o závisti. Bože, tenhle server to tedy dopracoval...

0/0
11.7.2011 13:10

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

No, jestli vám má věcná a slušná odpověď připadá pubertální, pak nevím, co vám připadá dospělé. Diskize vytvářejí diskutéři, kvalitu diskuzí si vytváříte sami....

A je pravdou, že už jsem zde ztratil času až moc.

0/0
11.7.2011 13:42

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

"Zpětná vazba je účinná, pokud má nějakou validitu, nějakou míru erudice a je zjevně nezaujatá." .. 

moje kritika splnovala vsechny 3 body a stejne jste jenom dokolecka vyskakoval jako certik z krabicky ;-D

Pochopte uz konecne, ze validita neni podminena (v tomto kontextu) vlastni tvorbou, jak vam to pod timto clankem pisi minimalne dalsi dva lide. 

A abych predesel projevum vasi paranoii - toto je moje jedine registrovane ID na idnesu. IT oddeleni by vam to teoreticky mohlo potvrdit podle IP, pokud si takovou statistiku vedou.

0/0
11.7.2011 13:22

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

Možná jste byl v afektu. Tak tedy: http://ona.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110610_165932_nasi-muzi_jup

Přečtěte si to po sobě, já už opravdu nehodlám.

Erudice ani nezaujatost tam z vaší strany není. 

Pane, můžete sem milionkrát napsat "Fotky úpně strašný, vyhoďte ho, zastřelte ho...", to vám nikdo nebere. Ale nedělejte ze svého názoru "Obecné kritérium kvalitní fotografie".

Je pěkné, že si doma hrajete s foťákem/Photoshopem, jestli máte pocit, že jste na profesionální úrovni, přesvědčte někoho, ať vám za to platí a neplivejte na ostatní tímto stylem. Děkuji...

0/0
11.7.2011 13:31

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

achjo, porad dokola. Zkuste nejakou galerii, zkuste profi fotografy, kteri foti i na analog, ne jen na digital. Zkuste na flickru profi auditka, koneckoncu i humanart.cz, i tam se najdou lide, ktery casto a radi foti a na jejich tvorbe je to znat. Vsichni tito vam s nejvetsi pravdepodobnosti reknou to same/hodne podobne jako ja.

Ty fotky jsou - vzato podle obecnych kriterii kvalitni fotografie (zkuste google, pokud jste se do dnesni doby nedovzdelal) - spatne, preumelkovane, necitelne doprasene softwarem. Jeste jednou - nehodnotim kompozici, hodnotim finalni produkt jako takovy.

0/0
11.7.2011 13:40

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

Já nechtěl výčet míst na webu, kde si prohlížíte fotky jiných. Já chtěl vidět, co umíte vy. Abych viděl tu erudici...

0/0
11.7.2011 13:46

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

opet - k cemu vam to porovnani bude? Pokud se o neco snazim, tak fotim na analog, pokud cvakam na dovolene, tak cvakam na dovolene. Upravy v pocitaci veskere zadne (max. tak tonalitu a kontrast). Jinymi slovy - jak chcete porovnavat syrove fotky s fotkami po (zprasene) softwarove uprave?

0/0
11.7.2011 13:52

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

Co se týče ID, je možné, že vám křivdím. Ale jen proto, že je to tu opravdu pravidlem a tyto zdánlivě hromadné útoky jsou běžné. Jistě víte, že pokud máte dynamickou IP adresu/ IP anonymizér a  anonymní mail s aliasy, můžete si udělat ID kolik chcete a nikdo to nepozná...

0/0
11.7.2011 13:36

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

problem je v tom, ze to nemam zapotrebi. Dokonce jsem nikdy nemel potrebu komentovat jine fotky na idnesu nez ty vase.

0/0
11.7.2011 13:41

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

Což je zajímavé, protože např. překlopené fotky z tištěné Ony jsou "vyumělkované" ještě víc...

0/0
11.7.2011 13:44

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

tistenou Onadnes jsem nikdy nevidel.

0/0
11.7.2011 13:45

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

V tom přídadě jste neviděl 2/3 obsahu OnaDnes.cz

0/0
11.7.2011 13:47

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

irelevantni, nepotrebuji videt x dalsich spatnych fotek k tomu abych mohl hodnotit ty vase.

0/0
11.7.2011 13:53

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

No právě. K tomu, abyste mohl hodnotit nemusíte vidět nic, umět nic, vědět nic...

0/0
11.7.2011 14:46

pavlik05

Re: Dalibor Puchta

;-D opet uplne z cesty

0/0
11.7.2011 15:36

halagajda

Re: Dalibor Puchta

R^R^R^je to marne;-)

0/0
11.7.2011 18:14

MFD to hraje s náma

Re: Dalibor Puchta

"Zpětná vazba je účinná, pokud má nějakou validitu, nějakou míru erudice a je zjevně nezaujatá."

-

To dělal Topolánek, že když nevěděl jak argumentovat, začal do projevu cpát cizí slova, aby to alespoň rádoby chytře znělo.

0/0
11.7.2011 13:57

x_pavel

Re: Dalibor Puchta

"Bysme" je gramaticky chybne - prosim nematte tady ctenare... By jste, bysme apod jsou v psanem textu, tedy tam,  kde se ma psat spisovne, nepripustne.

Mne osobne nevadi, kdyz se to pouzije (ve smyslu: neupozornoval bych na to) - preci jen to hovorove pouzivam taky:-)

Ale citil jsem potrebu to uvest na spravnou miru.

0/0
12.7.2011 0:47

.zq.

Re: Dalibor Puchta

Mily pane Puchta, k tomu, aby nekdo poznal, ze na fotce neni neco v poradku, se nemusi prezentovat vlastni profesionalni praci, ostatne tak snad kritika funguje. Nebo se pletu? V tom pripade, kolik toho uz ty vase Spacilky natocily?

Chapu, ze damy v redakci Vam ty fotky chvali, kdyz samy maji starost hlavne o to, jak ma ktera celebrita osklive dite, jestli nejake z nich neni videt celulitida nebo jestli ji nevylezl sval. Misto vztekani byste se mel radeji snazit si z objektivni kritiky neco odnest.

Preji hezky den.

0/0
11.7.2011 12:58

Tyrrel

Re: Dalibor Puchta

Kdo se vzteká?

Reagujete na kontext mezi mnou a uživatelem pavlik05, který neznáte.

Prosím:http://ona.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110610_165932_nasi-muzi_jup

Nikdo vám nebere váš názor. Ale bez konkrétních argumentů, kterými jej podložíte, se nesmíte divit, že ho můžu brát maximálně, jako váš emoční projev.

Až zjistím, že jste profesionální fotograf/grafi/kritik (jako paní Spáčilová u kinematografie, nevím proč se s ní srovnáváte), budeme se bavit konkrétně a věcně, bude mít tato "zpětná vazba" nějaký smysl.

0/0
11.7.2011 13:23

x_pavel

Re: Dalibor Puchta

To ze jsou fotky "prephotoshopovane" je prosty fakt. Na to clovek nemusi byt odbornik. Jestli to byl zamer prosim, muj nazor je, ze moc "chemie" skodi ve vsem (nejen ve foceni). Ja jsem ale nechtel hodnotit fotky-reaguju na to, ze "Až zjistím, že jste profesionální fotograf/grafi/kritik.." To je typickej argument malyho cechacka - bez urazky - delal jsem hudbu a kecy typu "az neco sam zahrajes/slozis/prodas x desek tak pak teprve kritizuj" jsem slysel snad tisickrat. Co to je za nesmysl? Clovek nemusi byt metereolog, aby videl, ze je plus minus "polojasno". Navic to ze je nekdo "neprofesional" nebo chcete-li laik opravdu neznamena, ze nemuze napsat svuj nazor - ktery bude stejne tak subjektivni, stejne tak jako je subjektivni nazor profesionalniho kritika. Fotky vypadaji umele (na to si i jako amater vyhrazuju pravo na vlastni nazor) a napr. Caisova fotka vypada jak z pocitacovy hry. To ze diskuter pavlik05 ma s vami evidentne nejaky problem asi spise osobniho razu, je uz vec jina.

0/0
12.7.2011 0:43

Scarlett from Scottland

Re: Dalibor Puchta

Celá diskuze o fokách je únavná, tak jsem to vzdala i číst. Ale ráda bych věděla, proč jsou fotky k článkům vždy tak upravené a to do velice nepřirozené podoby? Hloupější lidé na to skočí a dokonce si myslí, jak jsou všichni krásní.... vlastně lžete národu :-) Díky za info.

0/0
11.7.2011 14:05

Kluk ze Zlína

Zakázat idnesu používat Photoshop!

!!!!!!

+6/0
11.7.2011 9:00

Darkman_06

Re: Zakázat idnesu používat Photoshop!

Souhlasím. Podobný "krásy" vidávám v TV magazínu (tištěný přehled prográmů). Titulka a navazující strany. Jinak fotky budou dílem portrétovacího programu, ve Photoshopu by to bylo zdlouhávější.

0/0
11.7.2011 9:15

pavlik05

Re: Zakázat idnesu používat Photoshop!

Puchta .. neudelas nic.

0/0
11.7.2011 10:10

vymrzovac2

sympatická žabička,...ovšem ti naši novináři.....

.....nejhorší je, když novinář nerozumí hudbě. To potom chce, aby každý, kdo začne brnkat na klavír, začal současně skládat vlastní skladby. Ve své neznalosti si neuvědomí, že Mozart je prostě Mozart, a to nelze překonat. Je  přitom lepší hrát dobře světové autory, než blbě svoje "skladby"....Stejně to je se zpěvákama. Dobrý zpěvák nemusí být zákonitě skladatel a básník, že....  Nejvíc mě ale dostala informace o tom, že studovala zpěv v Berkley !!!   Páni, tak to je teda borka.   A tentýž tupoun tam pak dá do článku její vyjádření, že tam strávila jeden semestr! No to teda musel být výkon na to stipendium !;-D

+1/0
11.7.2011 8:14

TondaN

držím palec

:-):-)

0/0
11.7.2011 8:05

martas38

...

Fotky jsou opět kýčovitá reklama na firmu Adobe.

+3/0
11.7.2011 5:00

so.sad

Re: ...

taky nechapu, vzdyt je mlada, pravdepodobne velmi hezka, po "uprave" vypada jak voskova figurina

0/0
11.7.2011 6:14

bondy_

Re: ...

To je ilustrace pripadu "Takto to vypada, kdyz dostane Photoshop do ruky uplne kopyto". Ale uz tu mimochodem byly i mnohem horsi kreace, nez dnesni bes.

0/0
11.7.2011 11:11

Tyrrel

Re: ...

Možná bysme vám měli poslat surové soubory, a vy nám ukážete, jak to dělá mistr.... ukážet a plivat umí každý.

0/0
11.7.2011 12:02







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.