- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cyklistiky prospívá zdraví, ale cyklisté škodí plynulosti dopravy.
Ovšem auta jí škodí ještě daleko víc!
Mě by hrozně zajímalo, jak se na to nasedá. Fakt se mi to líbí, akorát když chce člověk někam na výlet, musí mít přípojnej vozík na věci.
Ale no tak neni potreba byti hnidopichem... ne? Vsichni vime co asi autor chtel rici...
Na správně nastaveném kole páteř odpočívá!
Alespoň já: ráno mě bolí záda, sednu na bajka, ujedu 160 kilometrů, večer sesednu... a jasně, už mně bolí všechno
(Jenom o těch zádech jsem celou dobu ani nevěděl. Asi mám to moje kolečko stříbrný seštelovaný správně )
S tím bych úplně nesouhlasila, když jedeš, stejně se po cestě občas narovnáš, abys páteři ulevil.
Nechápu, proč všechny jezdí na ten nejtěžší převod
zdravím všechny,
článek není zlý, popisuje klady i zápory celkem slušně, ale když je napsáno, že má člověk mít správnou výšku sedla, kdo z Vás ví, co to přesně znamená?
Kolik lidí ví, jaké převody má volit, aby zatěžoval oběhový systém a nepřetěžoval klouby?
A kdo ví, jak se má nosit helma? A vůbec nikde není napsáno, jak jezdit, aby člověk nelikvidoval klouby po hrbolatém terénu :)
Je strasny sport. Jako dite jsem jezdil na kole rad po vesnici. Ale dneska uz se to zvrhlo v masovou "modni" zalezitost. Neni nad sviznejsi chuzi po lese. Proste otevrene priznavam, ze cyklistika a jeji dnesni forma mne vubec nechytla. Navic cykliste se zacinaji podobne jako automobily dostavat i tam, kde pred 20 lety byl od nich klid. Je to mor pro hory napriklad.....
ste uz vymenovali skoro cele telo,co tak napisat o tlaku na hradzu muza,neviem ako sa to pise po cesky,ale asi kazdy vie,co mam na mysli